21011,masuurik, 1980
21011,masuurik, 1980
Viimastel päevadel üha enam kummitab mõte mingist saksa mootorist :(Kujutan ette seda mõnu kui see auto 120-150kw toel liiguks.Praegu ta küll liigub jah ,igapäevaks normaalselt,aga kuulge see ju pole mingi igapäeva auto enam.Olen mõelnud juba nii palju tegelikult,et olema peaks mootor koos kastiga.Et vaheplaadiga ma tegeleda ei taha.ILmselt eeldab selline süsteem ka uut tagassilla lahendust.Volvo või muu säänse näol.Miks ma juba garaasis ei keevita ? EI viitsi nagu enam ...aga süda tahaks nagu selle auto lõpuks õiget aega sõitma saada,millega ei kaasneks investeeringut neste korporatsioonile...ehk küttekulu võiks ju ka ka säilida.Kindlasti pritsemootor.
Suvel võiks ju mootori koos kastiga mingi auto küljest osta.Teeks,oleks,sõidaks aga no...
VÕiks muidugi väikse teema siia teha ,et mis mootorit siis eelistada jne.Et siis mida?No 4 pütiga,pritse,2... töömaht,5 kast,tagaveolise küljest.
Suvel võiks ju mootori koos kastiga mingi auto küljest osta.Teeks,oleks,sõidaks aga no...
VÕiks muidugi väikse teema siia teha ,et mis mootorit siis eelistada jne.Et siis mida?No 4 pütiga,pritse,2... töömaht,5 kast,tagaveolise küljest.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Fordi ZETEC või DURATEC võiks head olla. Opeli motod ka head. Väljalase peaks Fordil õigele pole jääma erinevalt Opelist. Honda peaks ka õigepoole väljalaskega olema. Kasti mure on Fordi või Opeliga lihtne lahendada. Kastiks T9 Fordi kast (sama mis meil) mis romulas maksavad 60-100€ tuuris. Peab muredeta kuni 200hj. Inglismaal toodetakse tänu suurele kitcari turule sobivaid sidurikodasid Ford-Fordi kast, Opel-Fordi kast, Honda-Fordi kast jne. Ise pole mõtet jalgratas leiutama hakata. Mootoris soovitaks kasutada ITB-sid saad lihtsalt jõudu juurde. Kogu rahakest ja soeta korralikud asjad, mudu jäädki nu**ima poolikute vidinatega, mis osalt nagu on ja samas teiselt küljest on täielik saast. Hiljem saad Opelile, Fordile ja Hondale alati uusi nukke jne muud pudi padi juurde osta. Peaasi, et algul on juba õigest otsast alustatud progeaju ja korraliku pritse näol.
Kui bmw tehnika, siis M52B28(142kw ja 280nm), M30B35(155/160kw ja 305/310nm), või M62B44(210kw ja 440nm). Ainuke jamai, et need mootorid on suured ja vajavad suuremat ümberehitust. Kindlasti teostatav ja tulemus hea.
318IS-l väänet vähe (100/103kw ja 172/175nm). Kw näitab ju ajaühikus tehtud tööd(pööretel), mitte jõudu. Otsi väände järgi mootorit, siis saad sellise mootori, mis gaasi vajutades hakkab kohe vedama, mitte ei pea pöördeid 4000rpm+ hoidma, et edasi läheks. Kõige lollikindlam varjant on võimalikult suur töömaht.
Igapäevaautole Is mootor väga hea, kuid rehvisuitsu vähe:spin
318IS-l väänet vähe (100/103kw ja 172/175nm). Kw näitab ju ajaühikus tehtud tööd(pööretel), mitte jõudu. Otsi väände järgi mootorit, siis saad sellise mootori, mis gaasi vajutades hakkab kohe vedama, mitte ei pea pöördeid 4000rpm+ hoidma, et edasi läheks. Kõige lollikindlam varjant on võimalikult suur töömaht.
Igapäevaautole Is mootor väga hea, kuid rehvisuitsu vähe:spin
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Renaulti 2,0 turbo (F3R, F4R). Mõeldud ka Cliodele ja Meganidele, seega head kompaktsed. Väljalase paremal, Pandud ka tehasest tagaveolisele Spyderile, lisaks erinevaid paigalduskomponente tagaveolistele kit-caridele. Tõsi, Eestis haruldased, kuid Euroopas levinud. Palju infi seadistamise ja tuunimise kohta netis.
Nokitsesin täna ladat veits.Laekonsool sai korda teha ja valgusti sisse(scorpio lae oma).3 astet tegin.Täitsa kustus,süttib ukse avades,süttib nupust nokkides.Led valgusti peaks ainult sisse panema.See kollane inetu.Aga selle teeb,millal viitsib.Tilulilu rohkem.Veel sai paar releed LCD ja maki vahele tehtud,et kasutusmugavus paraneks.Käivituvad ilma nuppudeta ka nüüd.Muuseas Ronn ,paisuka ja radika vaheline voolik on nüüd uus punane originaal.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!