21011,masuurik, 1980
21011,masuurik, 1980
Veidi jälle tehtud.Uus kroom rõngas ümber käigukangi koti nagu vanal konsoolil,uus kroom akukate,uued metallist vahvad ventiilikübarad,vedrustus ringi tehtud tagant.Alla läksid tutikad lada niva esivedrud ,mis on diameetri poolest 1.5-2 cm väiksemad, aga samas vägaväga jäigad .Ka pikkus lühem.Keevitasin vedrukannu peale uued kandeplatvormid ning mm täpsusega vedru sisse minevad hülsid.Hülsid tegelikult uue iveco daily rattalaagri välimised katted,aga sobisid ideaalselt.Ligi 8 cm kõrged ja toetavad kenasti.Keevitasin ümberringi kinni.Vedru ise läks veel 1 keeru võtta lühemaks ning alla ja peale läksid pehmendavad vedrupuhvrid,et poleks raud rauaga.Tulemuseks vägaväga jäik tagavedrustus,mis pmst ei vetrugi eriti.Ees teadupärast ford escort rs esivedrud.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Täna oli nii õnne kui ebaõnne.tahtsin auto teise töökotta viia ja mõtlesin et ei hakka selle kotakota 50 m peal kapotti kinni panema klambritest.Juhtus aga see,et õuepeale jõudes otsustasin vedrustust sõites proovima minna.Nii kui 50 sisse sain,kohe kapott tagurpidi:lol:sein...loll pea on ihu nuhltus... Õnneks läks nii hästi,et peale kapoti aknapoolsete nurkade ei juhtund midagi.Need uuel nädalavahetusel sirgeks kummihaamriga ja pahtel ja kapott uuesti värvimisse...mis teha...elu selline.nokk kinni saba lahti:bouncing.ise veel lootsin ülevaatusele järgmine nädalavahetus minna.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Täna oli fantastiliselt soe ja ilus ilm.Garaasis oli lausa jahe ning väljaminnes paitas päike soojalt nii ladat,kui mind.Tegelesin igapäeva autoga veidi ning otsustasin ka ladaga natuke tegeleda.Panin peale pauku kõveraks läinud kapoti uuesti peale.Sirge ja uuesti pahteldatuna ja värvituna.Lisaks korrastasin konsooli alust juhtmestiku ja tegin need pistikute peale.Samuti nahatasin käigukangi kotirõnga musta nahaga.
Hetkel siis auto ootamas ülevaatust .Enne seda tahaks uue maki sisse panna ning mootorit veits sättida.pmst sel kevadel pole vaja mingite lollakate keretööde taga oodata.HEA TUNNE.Vaja natuke sõita ja mõelda kas tagaotsa vaja veidi tõsta võibolla.Kahju ,et pole väga klaasplastikuga sinapeal.Tahaks taha teha supercar style tuuletunneli.
sony x.plod cdx-m730(ilma nuppudeta ja allalangev)
Esmalt tuleks lõigata ära põlleäär.
siis õige suuruse ja kujuga tunnel vormida ja mustaks värvida.karbon oleks tore.
Hetkel siis auto ootamas ülevaatust .Enne seda tahaks uue maki sisse panna ning mootorit veits sättida.pmst sel kevadel pole vaja mingite lollakate keretööde taga oodata.HEA TUNNE.Vaja natuke sõita ja mõelda kas tagaotsa vaja veidi tõsta võibolla.Kahju ,et pole väga klaasplastikuga sinapeal.Tahaks taha teha supercar style tuuletunneli.
sony x.plod cdx-m730(ilma nuppudeta ja allalangev)
Esmalt tuleks lõigata ära põlleäär.
siis õige suuruse ja kujuga tunnel vormida ja mustaks värvida.karbon oleks tore.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Tänasest autol ülevaatus olemas ja kõik kena.Uus makk ka sees koos juhttsoistikuga nn.Väga väga mugav juhtida ja silmale ka kena vaadata.
Maki mudel ülevalpool kirjas.Ta uus pole,lähedalt vaadates mõned kraapsud siin seal.Võtsin teisest autost välja.Eelmine makk sõidab igapäeva auto peal.Uus makk väga mõnusa heli ja juhtimisvõimalustega.Samuti on ilma nuppudeta sümpaatsem.Ülevaatusel mainiti ,et pidurid enam paremaks minna ei saa.Pidid vägaväga head olema.Sisu tahab veel puhastamist ja detailide kallal tegelemist.3,4,5 asja mis endal pinnuks silmas ning kapotialune ka üle käija vaja.Üldiselt suve avaürituseks valmis.Streetrace haapsalus...
Maki mudel ülevalpool kirjas.Ta uus pole,lähedalt vaadates mõned kraapsud siin seal.Võtsin teisest autost välja.Eelmine makk sõidab igapäeva auto peal.Uus makk väga mõnusa heli ja juhtimisvõimalustega.Samuti on ilma nuppudeta sümpaatsem.Ülevaatusel mainiti ,et pidurid enam paremaks minna ei saa.Pidid vägaväga head olema.Sisu tahab veel puhastamist ja detailide kallal tegelemist.3,4,5 asja mis endal pinnuks silmas ning kapotialune ka üle käija vaja.Üldiselt suve avaürituseks valmis.Streetrace haapsalus...
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Homme kiirendus.Kapotialust korrastatud ja tehtud.Automaatsed tuled tehtud,õhuklapi tross koos kõriga vahetatud gaz oma vastu.Vedelikud kontrollitud.Istun praegu garaasiukse ees ja vaatan,mis veel teha vaja ning siis kevadine suurpesu ja puhastus.Hommikul siis haapsalu poole.:)Ehk mõni klubiline ka ikka sinna tuleb...peale siimu
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
- undu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 311
- Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
- Asukoht: Viljandi/ Tartu
- Autod: Audi 100 C4
iisak kirjutas:Parim aeg oli 12,3651 s, aga lõppkiiruse kohapeal on tabelis mingi kala.
Teine sõit: 20,4063 s ja lõppkiirus 106,2 km/h.
Edit: nojah tundub et esimest sõidust saab uskuda ainult 60ft ja reaktsiooni. 12,.... oleks veits ulme ka .
Ossa rsk , seda esimest sõitu nagu ei taha nagu uskuda jah, sinna lähevad juba suuremad veekaheksad ja turbokad, teine sõit on veel usutav, kui enamvähem stock mootor.