SummerCamp 2006 (edukalt toimunud)
SummerCamp 2006 (edukalt toimunud)
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Kui Arvi Summercampile jõudis,oli kiirendusvõistlus juba alanud...
Suured tänud SuperÜrituse korraldajatele(Arvi teeb kraapsu) ja kõigile osa-
võtjatele,kelledetta poleks Camp toimunud.
Väga ilus Eestimaa suvi,toredad inimesed ja SummerCamp 2006 olid selle
nädalavahetuse märksõnad.
Workshop oli väga asjalik,mototarkust kohe kapaga juures!Ja pärastine
tõrvikuvalgel karaoke ja istumine igati lahe.Hommikune laagri käivitus võttis
pika aja ja ujuma ei jõudnudki.Kuid väga ilus merevaade Kundast Kohtal-
Järvele sõites korvas selle.Muuseumi juures üritas(tulutult) liituda meiega
seltsimees Rotu oma vehvtessiga.
Törts signaali ja lehvitus lipuga et asuda koduteele.
Kaastunne Jonx`ule.See bemmimees peab saama mõjuva karistuse!
Kõik see jutt mis sai kirjutatud on siis nendele kes EI viitsinud kohale tulla
ja nad ei saa iialgi tundma seda fiilingut ja õhkonda mis Rutjal oli.
Jalad kõhualt välja,foorumi Lada fännid!Näita et sa ka tegelik Ladafänn oled,käies Ladaklubi SuperÜritustel.
Kolm filmitäit(per 24 k) materjali läheb täna ilmutusse,niiet
varsti saab pilte ka jutule toeks.
Tänud Raxole roolikatte eest!
Suured tänud SuperÜrituse korraldajatele(Arvi teeb kraapsu) ja kõigile osa-
võtjatele,kelledetta poleks Camp toimunud.
Väga ilus Eestimaa suvi,toredad inimesed ja SummerCamp 2006 olid selle
nädalavahetuse märksõnad.
Workshop oli väga asjalik,mototarkust kohe kapaga juures!Ja pärastine
tõrvikuvalgel karaoke ja istumine igati lahe.Hommikune laagri käivitus võttis
pika aja ja ujuma ei jõudnudki.Kuid väga ilus merevaade Kundast Kohtal-
Järvele sõites korvas selle.Muuseumi juures üritas(tulutult) liituda meiega
seltsimees Rotu oma vehvtessiga.
Törts signaali ja lehvitus lipuga et asuda koduteele.
Kaastunne Jonx`ule.See bemmimees peab saama mõjuva karistuse!
Kõik see jutt mis sai kirjutatud on siis nendele kes EI viitsinud kohale tulla
ja nad ei saa iialgi tundma seda fiilingut ja õhkonda mis Rutjal oli.
Jalad kõhualt välja,foorumi Lada fännid!Näita et sa ka tegelik Ladafänn oled,käies Ladaklubi SuperÜritustel.
Kolm filmitäit(per 24 k) materjali läheb täna ilmutusse,niiet
varsti saab pilte ka jutule toeks.
Tänud Raxole roolikatte eest!
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
rahvast oli palju... väga palju...
kõigiga ei jõudnudki suhelda..
tore, et valdzu nitroprojekt mille kallal vaene mees 2 nädalat töödanud oli ilusti tööle sai... eks ta ise kirjutab pikemalt mis tehtud sai ja kuidas, aga tartsile ainult poole autopikkusega kaotada pmst kohvi 1300 mootoriga pole häbiasi!!!
meie autot kimbutasid jällegi vanad mured millest pikemalt rääkima ei hakka...
tore oli ka uusi liikmeid näha! põhjanaabrid olid väga rahule jäänud, hoopis teistmoodi kui nendel kodumaal.. ootavad eestlasi külla see weekend soome!!!
jonxil lihtsalt ei vedanud... alguses jukerdas tal lasna külje all karpa.. lendasin kohale, samas sai kutsutud atzkarik varukarpaga kohale.. panime 2st ühe kokku ja vahetasime natuke düüse ja segukoonuseid.. kui ämbriga valatakse mootorisse bensiini siis pole minek parem!!!
lõpuks sai karpa tip top.. kiire tankimine ning siis minujuures veel küünalde vahetus ja auto nurrus nagu peab..
korras autoga sai poiss sõita täpselt 100m.. siis kohtus väga ebasõbraliku ja pealetükkiva 3seeria bmw-ga..
selles olnud noorukid seletasid midagi vene keeles ja kadusid märkamatult lasnamäe majade vahele kui politseile nende andmeid tahtsime anda..
segased lood...
mõni pilt ka:
ette moodustus "volga iste"...
kesköised märgitaastajad: atzkarik, ron, puzup.. taustal pikk turvamas...
muide ka K2 kaamera käis sündmuskohal seega võib meid ehk millalgi õhtul ka mingis saates näha... ilmselt kas suvereporteris või mingis krimi saates...
kõigiga ei jõudnudki suhelda..
tore, et valdzu nitroprojekt mille kallal vaene mees 2 nädalat töödanud oli ilusti tööle sai... eks ta ise kirjutab pikemalt mis tehtud sai ja kuidas, aga tartsile ainult poole autopikkusega kaotada pmst kohvi 1300 mootoriga pole häbiasi!!!
meie autot kimbutasid jällegi vanad mured millest pikemalt rääkima ei hakka...
tore oli ka uusi liikmeid näha! põhjanaabrid olid väga rahule jäänud, hoopis teistmoodi kui nendel kodumaal.. ootavad eestlasi külla see weekend soome!!!
jonxil lihtsalt ei vedanud... alguses jukerdas tal lasna külje all karpa.. lendasin kohale, samas sai kutsutud atzkarik varukarpaga kohale.. panime 2st ühe kokku ja vahetasime natuke düüse ja segukoonuseid.. kui ämbriga valatakse mootorisse bensiini siis pole minek parem!!!
lõpuks sai karpa tip top.. kiire tankimine ning siis minujuures veel küünalde vahetus ja auto nurrus nagu peab..
korras autoga sai poiss sõita täpselt 100m.. siis kohtus väga ebasõbraliku ja pealetükkiva 3seeria bmw-ga..
selles olnud noorukid seletasid midagi vene keeles ja kadusid märkamatult lasnamäe majade vahele kui politseile nende andmeid tahtsime anda..
segased lood...
mõni pilt ka:
ette moodustus "volga iste"...
kesköised märgitaastajad: atzkarik, ron, puzup.. taustal pikk turvamas...
muide ka K2 kaamera käis sündmuskohal seega võib meid ehk millalgi õhtul ka mingis saates näha... ilmselt kas suvereporteris või mingis krimi saates...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Lõpux leidsin siis aega summercampist väheke pikemalt kirjutada
Üldiselt võib öelda, et üritus ise oli väga super, parim camp minu elus korralduse, inimeste ja tegevuse poolest. Tänan kõiki korraldajaid, sest vaeva oli nähtud kõvasti.. Aga usun, et see camp jääb päris pikalt meelde, sest probleeme autoga oli nii et tapab. Räägingi siis lähemalt oma reisist Tuleb pikk postitus, aga loodan et kannatate ära..
Pealkiri: Kuidas Hiiumaa mees campil käis.
On reede õhtu ja plaan ikkagi campile autoga tulla. Aga kuna enda auto remondis siis tuleb midagi välja mõelda. Mõeldud tehtud ja sõbra juurde minek. Sai siis sõber ära seebitatud, et ta autot laenaks ja asusime autot campiks ettevalmistama. Sisse sai pandud istmed, polstrid, tehtud korda pagass ja vahetatud kummid. Kerge prooviring ja kõik näis olevat OK. Rõõmsas tujus võis heita magama...
Laupäeva hommik kell 05.00 äratab kell. Enne sööki otsustan ülevaadata auto seisukorra(Oli mingi kahtlus et midagi on valesti). Kahtlused osutusid tõeks. Proovides masinat käivitada selgus, et aku on tühi. Kuidas ta tühjaks läx on müstika.. No mis siis ikka 06.00 läheb praam ja tuleb kuskilt kähku uus aku sebida. Selle leidsin teisest linna otsast ja sai see rattaga ära toodud. Aku peale ja syydet, asi toimib kuid mitte nii nagu peaks. Töötab ainult kaks silindrit.. No selge, karpat lahti kiskuma ja regullima(ei ole eriline karpa spets). No ja saingi masina korralikult käima.. Probleemiks oli nõelklappi kinni jäämine.. Kell oli juba tiksunud vaikselt 6 le lähemale, täpselt 5.45 kui jõudsin tanklasse. Tangitud 500 krooni eest asusin sadama poole kihutama. Vedas, kuna politseid ei olnud, sest sirgetel lõikudel näitas spidomeeter yle 150 km/h. Ja oh imet jõudsingi laevale.. Rahuliku südamega jäin magama ja ootama randumist mandril.. (kahjux ei teadnud ma veel, et suuremad probleemid on veel ees)
Kell 7.30 randusime Rohukülas ja miski ei ennustanud halba.. Mootor töötas laitmatult ja sõita oli mõnus. Natuke peale Haapsalut hakkasid vastutulevad autod tuledega vilgutama. No selge, tuled ei põle.. Vaatan lüliti on sees, kõik peaks nagu korras olema, kaitsmed ka ok... Ei tea mis viga võiks olla, ah suva kellel neid tulesid ikka vaja on ja sõit jätkus. Terve tee vilgutasid kaasliiklejad tulesid, no aga mida ma teen, kui need tuled lihtsalt ei taha põleda.. Lisaks hakkas kummitama mootori vahelejätt. Vahelduva eduga töötas ainult 3 silindrit neljast ja kiirendades jättis masin tohutult vahele. Sellise pool töötava mootoriga kestis sõit Tallinnani..
Kell 8.50 jõudsin Tln-a. Olin esimene parklas ja jändasin oma tuledega. Tahtsin masinat käima panna ja suureks imestuseks ei võtnud masin starrterit taha.. Vaikselt hakkas juba depresioon peale tulema.. No miks minuga jua just praegu nii peab juhtuma. Rahvast kogunes ja targemad mehed uurisid asja. Lahti sai kistud süütelukk, kõik oli viimasepeal korras. Sai kistud lahti kapott(sellega oli ka paras kepp, kuna originaal tross oli pooleks ja asenduseks pandud nöör oli jäänud kapoti alla. Kapott sai avatud tänu aku kinnitus klambrile). Kapoti all ei paistnud ka midagi imelikku. Endamisi mõtlesin et jätaks auto üldse linna ja sõidaks edasi kellegi teisega.. See mõte laideti maha ja kui minekuks läks siis lükati masin käima(tänud lükkamis tiimile). Sõit Haljala risti poole võis alata, puudu tuled, starter ei tööta ja mootor jätab vahele. Haljalas sai proovitud Lada käivitust originaal vända abil. Väntama asus kasutaja XTA, aga tulemust see ei andud. Lihtsalt natuke nalja..
No nii jõudsime siis Rutjale ja seal asusin uurima auto vigu. Abistava käe andis kasutaja ATZKARIK. Tema vihjete põhjal leidsime vea, mis põhjustas tulede kadumise ja starteri mittetöötamise. Nimelt olid geneka juhtmed sulanud kollektori külge kinni ja läbi põlenud. Kiire juhtmete parandus, rooli ja asi töötas. Minu päeva tuli tagasi päike
Algas kiirendus, mootori töö oli ikka kehv, kiirendamisel puterdas mootor päris hullult. Aga kuidagi sai hakkama. Tuli vigursõit, autol kadus tühikäik. Ja karpa uuesti lahti. Sai vahetatud nõelklapp ja seadistatud ujuki taset ja masin töötas ideaalselt.. Kõik on taas korras. Tuju oli hea, kuid kurnatus päevastest probleemidest oli teinud oma töö..
Õhtune programm oli super, maastikumäng läx enamvähem(ennem oli juba päris palju joodud). Workshop oli ka väga huvitav, sai päris targaks seal Tänud siis jälle MOSS-le ja VALDZ-le. Karaokes sai suu puhtaks lauldud ja kella nelja aja öösel sai magama.
Järgmine päev ja muuseumi sõit. Mootor puterdab ja töötab kolm silindrit. Tee ristides vaba käigul tahab masin välja surra. Kopp on ees juba sellest autost. Aga kuidagi saab muuseumi ära sõidetud. Imelik on see et bensiini kulu oli praegu 9-10 liitri vahel 100 km kohta.
Käik muuseumi oli väga lahe. Väike 2 tunnine trip maaall oli huvitav, natuke kül oli ja lõpus oli juba tahtmine maapeale tagasi tulla. Imestan et kes tahab sellises kohas üldse tööd teha. Väga nilbe koht minu arust. Muuseumis käidud algas tee tagasi tln. Lootsin jõuda 9-sele praamile. Aega oli piisavalt ja asusin ROBIGA teele. Ülejäänud seltskond jäi veel asju arutama. Kiire sõit tln poole oli täis piina. Rahulikult kiirust hoides oli kõik ok, aga kui gaasi vajutada hakkas masinat pooma. Polnud hullu, oli kax päeva nii sõidetud, äkki saab need 300 km ka veel läbitud mis koduni jäänud. Aga ei asjad läxid hoopis vastupidi...
26 km enne tlnat kadus masinal jõud, ROBI läks oma teed ja jäin teeäärde. Masin ei saanud bensiini kätte. Jälle müstika et miks selline viga ja just sellisel ajal... Sai natuke masinat käiatud ja oh imet, läx ilusti tööle. Tühikäik ka super hea.. Kapott kinni ja tuld. Esimene käik, teine käik ja boooooooooo. Masin sureb välja, hullult gaasi litsudes kuidagi masin töötab.. Ja jälle teeäärde(nii kolmkorda järjest) Lõpuks kiskusin karpa jälle lahti ja jälle oli nõel jäänud kinni. Samas kontrollisin üle ka küünlad(olen mootori alal täielik võhik ja targa näoga vaatasin küünlaid ja keerasin nad tagasi vastupidises järjekorras. Oh imet saingi tööle auto. Sõit jätkus....
Tallinna piir ja esimene valgusfoor. Jään seisma esimese autona valgusfoori taga ja jälle sureb masin välja. Täna juba ei tea mitmes kord.. No yritame käivitada, ei midagi, roheline tuli, hullult lastakse signaali. Aga mis sa teed kui masin ei käivitu. Tee on ka ylesmäge ja lükata ka ei jaxa. Inimesed vaatavad, aga appi ei tule keegi... Mis siis ikka, kapott lahti ja karpa ka juppideks, seekord ei aita mitte midagi.. Ummik on juba päris suur.. Inimesed mega närvis.. Võtan oma viimse jõu kokku ja yritan siis masina ristilt ära lükata. Suure vaevaga sain hakkama..
Peale pikka tulutud pusimist teeääres helistasin Olkule. Abivalmis nagu ta meil on lendas ta suht ruttu kohale kaasas teine karpa.. Kuid kahjuks puudus sellel karpal ujuki kambri nõel klapp ja kohale sai kutsutud ka ATZKARIK. Kiire karpa kaane vahetus + segu düüside vahetus ja masin lõi nurru... Ostustasime teha proovi sõidu ja sihtmärk oli lasnamäe neste tankla.. Kiirendades jättis masin ikka vahele.. Asusin tankima, panin saja krooni eest kütet ja tabloole ilmus kogus 6.66 liitrit. Vaatasime seda imestunult ja asusime OlAAFi poole teele, et vahetada ka küünlad. Küünlaid vahetades leidsime ka vea põhjuse. Üks kyynal oli teistest erinev ja seetõttu ka mootor vahele jättis. Küünlad vahetatud, head teed soovitud sain sõita 100 meetrit ja......... MINU MUST NÄDALALÕPP SAI KATASTROOFILISE LÕPU!!!!
Hakkasin keerama vanalt Narva mnt-lt Mustakivi teele kui pööret sooritades lendas küljest sisse tume hall 3 seeria vana bmw. Löö oli piisavalt tugev et muutis kasutus kõlbmatuks mõlemad autod. Lendasin selle kokkupõrke tagajärel algul esiveljega ja pärast ka auto taguosaga ohtus saarele. Velg ja kumm purunesid täilikult. Auto all vajus lääpa ka liiklusmärk. Tulin autost välja ja samal ajal ukerdasid bmw-st välja kolm dressides vene noorukit kes kukkusid mind venekeeles sõimama. Kohale lennanud OlAAF ja ATZKARIK tõlkisid: ära kutsu politseid, pole meie auto, sõbralt laenatud. Suure kiiruga lükati auto teeäärde ja kui neilt auto andmeid politsei jaoks küsima läksin, andis tüübid jalgadele valu ja kadusid lasnamäe majade vahele. Kõnelused politseiga ja kahe tunnipärast oli liikluspolitsei kohal... Vahepeal olid kohale jõudnud hilisemad muuseumist lahkujad ja nende toetus kulus marjaks ära. Üksi oli natuke kõhe auto juurde politseid ootama jääda. Ei oska teid kuidagi ära tändaa selle toetuse ja tegude eest mida te eile minu jaox tegite....
Vihane PUZUP läks pani kohe bemmile jalaga. RON ja PIKK läksid majade vahele tüüpe otsima. VALDZ, EVE, ZAJETZ, DORIS, MEL, ATZKARIK ja OLAAF olid lihtsalt toeks. Lõpuks saabus ka politsei ja sai siis selgitusi kirjutatud, asju mõõdetud ning pilti tehtud. Samas tulid ka klubilised ideele et VALDZi treileriga mu auto sadamasse viia. Mõeldud tehtud. VALDZ viskas oma 05 treileri pealt ZAJETZi juurde ja tuli tagasi. Aga oh õnnetust, teepeal olid maha pudenenud peale sõidu relsid. Üks leiti kohe ülesse ja teiste leidmiseks algas operatsioon: KADUNUD RELSS 2006. Pärast pikki otsinguid kuhu olid kaasatud kõik vabad kohalolnud ladaklubi liikmed.. Leiti kadunud relss RONi poolt kuskilt teepervelt.
Paraleelselt otsingute toimus ka mu auto kontroll mida juhtis PUZUP. Väikse mõtlemise ja proovimise järel sai selgeks et mootor töötab ja masin suudab isegi omaljõul liikuda. Ära tuli vahetada ainult üks esimene velg. Selle velje sponsor oli ZAJETZ. Velg vahetatud sai auto ka lõpuks treilerile sõidetud. Ennem seda aga, toimus Ladaklubi õhtune ehituse/paranduse eri. Oma ladumis oskust, liiklusmäri taastamisel näitasid RON, PUZUP ja veel paljud. Märk siis püsti, auto treilerile ja räägime juttu.. Kohale saabub Liiklusmärkide järelvalve meeskond....
Jätkub...
Üldiselt võib öelda, et üritus ise oli väga super, parim camp minu elus korralduse, inimeste ja tegevuse poolest. Tänan kõiki korraldajaid, sest vaeva oli nähtud kõvasti.. Aga usun, et see camp jääb päris pikalt meelde, sest probleeme autoga oli nii et tapab. Räägingi siis lähemalt oma reisist Tuleb pikk postitus, aga loodan et kannatate ära..
Pealkiri: Kuidas Hiiumaa mees campil käis.
On reede õhtu ja plaan ikkagi campile autoga tulla. Aga kuna enda auto remondis siis tuleb midagi välja mõelda. Mõeldud tehtud ja sõbra juurde minek. Sai siis sõber ära seebitatud, et ta autot laenaks ja asusime autot campiks ettevalmistama. Sisse sai pandud istmed, polstrid, tehtud korda pagass ja vahetatud kummid. Kerge prooviring ja kõik näis olevat OK. Rõõmsas tujus võis heita magama...
Laupäeva hommik kell 05.00 äratab kell. Enne sööki otsustan ülevaadata auto seisukorra(Oli mingi kahtlus et midagi on valesti). Kahtlused osutusid tõeks. Proovides masinat käivitada selgus, et aku on tühi. Kuidas ta tühjaks läx on müstika.. No mis siis ikka 06.00 läheb praam ja tuleb kuskilt kähku uus aku sebida. Selle leidsin teisest linna otsast ja sai see rattaga ära toodud. Aku peale ja syydet, asi toimib kuid mitte nii nagu peaks. Töötab ainult kaks silindrit.. No selge, karpat lahti kiskuma ja regullima(ei ole eriline karpa spets). No ja saingi masina korralikult käima.. Probleemiks oli nõelklappi kinni jäämine.. Kell oli juba tiksunud vaikselt 6 le lähemale, täpselt 5.45 kui jõudsin tanklasse. Tangitud 500 krooni eest asusin sadama poole kihutama. Vedas, kuna politseid ei olnud, sest sirgetel lõikudel näitas spidomeeter yle 150 km/h. Ja oh imet jõudsingi laevale.. Rahuliku südamega jäin magama ja ootama randumist mandril.. (kahjux ei teadnud ma veel, et suuremad probleemid on veel ees)
Kell 7.30 randusime Rohukülas ja miski ei ennustanud halba.. Mootor töötas laitmatult ja sõita oli mõnus. Natuke peale Haapsalut hakkasid vastutulevad autod tuledega vilgutama. No selge, tuled ei põle.. Vaatan lüliti on sees, kõik peaks nagu korras olema, kaitsmed ka ok... Ei tea mis viga võiks olla, ah suva kellel neid tulesid ikka vaja on ja sõit jätkus. Terve tee vilgutasid kaasliiklejad tulesid, no aga mida ma teen, kui need tuled lihtsalt ei taha põleda.. Lisaks hakkas kummitama mootori vahelejätt. Vahelduva eduga töötas ainult 3 silindrit neljast ja kiirendades jättis masin tohutult vahele. Sellise pool töötava mootoriga kestis sõit Tallinnani..
Kell 8.50 jõudsin Tln-a. Olin esimene parklas ja jändasin oma tuledega. Tahtsin masinat käima panna ja suureks imestuseks ei võtnud masin starrterit taha.. Vaikselt hakkas juba depresioon peale tulema.. No miks minuga jua just praegu nii peab juhtuma. Rahvast kogunes ja targemad mehed uurisid asja. Lahti sai kistud süütelukk, kõik oli viimasepeal korras. Sai kistud lahti kapott(sellega oli ka paras kepp, kuna originaal tross oli pooleks ja asenduseks pandud nöör oli jäänud kapoti alla. Kapott sai avatud tänu aku kinnitus klambrile). Kapoti all ei paistnud ka midagi imelikku. Endamisi mõtlesin et jätaks auto üldse linna ja sõidaks edasi kellegi teisega.. See mõte laideti maha ja kui minekuks läks siis lükati masin käima(tänud lükkamis tiimile). Sõit Haljala risti poole võis alata, puudu tuled, starter ei tööta ja mootor jätab vahele. Haljalas sai proovitud Lada käivitust originaal vända abil. Väntama asus kasutaja XTA, aga tulemust see ei andud. Lihtsalt natuke nalja..
No nii jõudsime siis Rutjale ja seal asusin uurima auto vigu. Abistava käe andis kasutaja ATZKARIK. Tema vihjete põhjal leidsime vea, mis põhjustas tulede kadumise ja starteri mittetöötamise. Nimelt olid geneka juhtmed sulanud kollektori külge kinni ja läbi põlenud. Kiire juhtmete parandus, rooli ja asi töötas. Minu päeva tuli tagasi päike
Algas kiirendus, mootori töö oli ikka kehv, kiirendamisel puterdas mootor päris hullult. Aga kuidagi sai hakkama. Tuli vigursõit, autol kadus tühikäik. Ja karpa uuesti lahti. Sai vahetatud nõelklapp ja seadistatud ujuki taset ja masin töötas ideaalselt.. Kõik on taas korras. Tuju oli hea, kuid kurnatus päevastest probleemidest oli teinud oma töö..
Õhtune programm oli super, maastikumäng läx enamvähem(ennem oli juba päris palju joodud). Workshop oli ka väga huvitav, sai päris targaks seal Tänud siis jälle MOSS-le ja VALDZ-le. Karaokes sai suu puhtaks lauldud ja kella nelja aja öösel sai magama.
Järgmine päev ja muuseumi sõit. Mootor puterdab ja töötab kolm silindrit. Tee ristides vaba käigul tahab masin välja surra. Kopp on ees juba sellest autost. Aga kuidagi saab muuseumi ära sõidetud. Imelik on see et bensiini kulu oli praegu 9-10 liitri vahel 100 km kohta.
Käik muuseumi oli väga lahe. Väike 2 tunnine trip maaall oli huvitav, natuke kül oli ja lõpus oli juba tahtmine maapeale tagasi tulla. Imestan et kes tahab sellises kohas üldse tööd teha. Väga nilbe koht minu arust. Muuseumis käidud algas tee tagasi tln. Lootsin jõuda 9-sele praamile. Aega oli piisavalt ja asusin ROBIGA teele. Ülejäänud seltskond jäi veel asju arutama. Kiire sõit tln poole oli täis piina. Rahulikult kiirust hoides oli kõik ok, aga kui gaasi vajutada hakkas masinat pooma. Polnud hullu, oli kax päeva nii sõidetud, äkki saab need 300 km ka veel läbitud mis koduni jäänud. Aga ei asjad läxid hoopis vastupidi...
26 km enne tlnat kadus masinal jõud, ROBI läks oma teed ja jäin teeäärde. Masin ei saanud bensiini kätte. Jälle müstika et miks selline viga ja just sellisel ajal... Sai natuke masinat käiatud ja oh imet, läx ilusti tööle. Tühikäik ka super hea.. Kapott kinni ja tuld. Esimene käik, teine käik ja boooooooooo. Masin sureb välja, hullult gaasi litsudes kuidagi masin töötab.. Ja jälle teeäärde(nii kolmkorda järjest) Lõpuks kiskusin karpa jälle lahti ja jälle oli nõel jäänud kinni. Samas kontrollisin üle ka küünlad(olen mootori alal täielik võhik ja targa näoga vaatasin küünlaid ja keerasin nad tagasi vastupidises järjekorras. Oh imet saingi tööle auto. Sõit jätkus....
Tallinna piir ja esimene valgusfoor. Jään seisma esimese autona valgusfoori taga ja jälle sureb masin välja. Täna juba ei tea mitmes kord.. No yritame käivitada, ei midagi, roheline tuli, hullult lastakse signaali. Aga mis sa teed kui masin ei käivitu. Tee on ka ylesmäge ja lükata ka ei jaxa. Inimesed vaatavad, aga appi ei tule keegi... Mis siis ikka, kapott lahti ja karpa ka juppideks, seekord ei aita mitte midagi.. Ummik on juba päris suur.. Inimesed mega närvis.. Võtan oma viimse jõu kokku ja yritan siis masina ristilt ära lükata. Suure vaevaga sain hakkama..
Peale pikka tulutud pusimist teeääres helistasin Olkule. Abivalmis nagu ta meil on lendas ta suht ruttu kohale kaasas teine karpa.. Kuid kahjuks puudus sellel karpal ujuki kambri nõel klapp ja kohale sai kutsutud ka ATZKARIK. Kiire karpa kaane vahetus + segu düüside vahetus ja masin lõi nurru... Ostustasime teha proovi sõidu ja sihtmärk oli lasnamäe neste tankla.. Kiirendades jättis masin ikka vahele.. Asusin tankima, panin saja krooni eest kütet ja tabloole ilmus kogus 6.66 liitrit. Vaatasime seda imestunult ja asusime OlAAFi poole teele, et vahetada ka küünlad. Küünlaid vahetades leidsime ka vea põhjuse. Üks kyynal oli teistest erinev ja seetõttu ka mootor vahele jättis. Küünlad vahetatud, head teed soovitud sain sõita 100 meetrit ja......... MINU MUST NÄDALALÕPP SAI KATASTROOFILISE LÕPU!!!!
Hakkasin keerama vanalt Narva mnt-lt Mustakivi teele kui pööret sooritades lendas küljest sisse tume hall 3 seeria vana bmw. Löö oli piisavalt tugev et muutis kasutus kõlbmatuks mõlemad autod. Lendasin selle kokkupõrke tagajärel algul esiveljega ja pärast ka auto taguosaga ohtus saarele. Velg ja kumm purunesid täilikult. Auto all vajus lääpa ka liiklusmärk. Tulin autost välja ja samal ajal ukerdasid bmw-st välja kolm dressides vene noorukit kes kukkusid mind venekeeles sõimama. Kohale lennanud OlAAF ja ATZKARIK tõlkisid: ära kutsu politseid, pole meie auto, sõbralt laenatud. Suure kiiruga lükati auto teeäärde ja kui neilt auto andmeid politsei jaoks küsima läksin, andis tüübid jalgadele valu ja kadusid lasnamäe majade vahele. Kõnelused politseiga ja kahe tunnipärast oli liikluspolitsei kohal... Vahepeal olid kohale jõudnud hilisemad muuseumist lahkujad ja nende toetus kulus marjaks ära. Üksi oli natuke kõhe auto juurde politseid ootama jääda. Ei oska teid kuidagi ära tändaa selle toetuse ja tegude eest mida te eile minu jaox tegite....
Vihane PUZUP läks pani kohe bemmile jalaga. RON ja PIKK läksid majade vahele tüüpe otsima. VALDZ, EVE, ZAJETZ, DORIS, MEL, ATZKARIK ja OLAAF olid lihtsalt toeks. Lõpuks saabus ka politsei ja sai siis selgitusi kirjutatud, asju mõõdetud ning pilti tehtud. Samas tulid ka klubilised ideele et VALDZi treileriga mu auto sadamasse viia. Mõeldud tehtud. VALDZ viskas oma 05 treileri pealt ZAJETZi juurde ja tuli tagasi. Aga oh õnnetust, teepeal olid maha pudenenud peale sõidu relsid. Üks leiti kohe ülesse ja teiste leidmiseks algas operatsioon: KADUNUD RELSS 2006. Pärast pikki otsinguid kuhu olid kaasatud kõik vabad kohalolnud ladaklubi liikmed.. Leiti kadunud relss RONi poolt kuskilt teepervelt.
Paraleelselt otsingute toimus ka mu auto kontroll mida juhtis PUZUP. Väikse mõtlemise ja proovimise järel sai selgeks et mootor töötab ja masin suudab isegi omaljõul liikuda. Ära tuli vahetada ainult üks esimene velg. Selle velje sponsor oli ZAJETZ. Velg vahetatud sai auto ka lõpuks treilerile sõidetud. Ennem seda aga, toimus Ladaklubi õhtune ehituse/paranduse eri. Oma ladumis oskust, liiklusmäri taastamisel näitasid RON, PUZUP ja veel paljud. Märk siis püsti, auto treilerile ja räägime juttu.. Kohale saabub Liiklusmärkide järelvalve meeskond....
Jätkub...
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 481
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Kõigile kohalviibinutele tänud ,koju jõudes dusialt läbi ja magama kuni hommikuni ,päike ja camp tegid minuga oma töö,autost niipalju ,et sidur otsas Soome kohe kindlasti ei jõua,kas seda projekti edasi arendan isegi ei tea mõtteid on igasuguseid
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Kokkutulek oli super hea!!
Ja muidugi suuuuuuuuuuur suuuuuuuuuur tänu kõigile, kes korraldasid campi ning ajasid asja.
Lühike pilt-ülevaade
Laupäevane Tallinna kolonn on jõudnud Haljalasse:
Kumb jääb peale, kas auto või mees?
Alustuseks lonks vitamiinijooki ja pärast naerame.... oi kuidas naerame
Kes muu kui Via:lol
Esiteks kiirendasime....
...ja siis vigurdasime
Korraga hakkas kaevandusse minekuga väga kiire, suisa käed võttis värisema:lol
Maa all istusime "uude" sõidukisse.
Üks SILT räägib rohkem kui sada sõna
Igusuguseid ka rooli lastakse.
Siit leiate rohkem pilte
Ja muidugi suuuuuuuuuuur suuuuuuuuuur tänu kõigile, kes korraldasid campi ning ajasid asja.
Lühike pilt-ülevaade
Laupäevane Tallinna kolonn on jõudnud Haljalasse:
Kumb jääb peale, kas auto või mees?
Alustuseks lonks vitamiinijooki ja pärast naerame.... oi kuidas naerame
Kes muu kui Via:lol
Esiteks kiirendasime....
...ja siis vigurdasime
Korraga hakkas kaevandusse minekuga väga kiire, suisa käed võttis värisema:lol
Maa all istusime "uude" sõidukisse.
Üks SILT räägib rohkem kui sada sõna
Igusuguseid ka rooli lastakse.
Siit leiate rohkem pilte
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Robi ja Kati vabandavad, et jätsid jonxi hätta, oli selline pidev tõmblemine teepeal ja jonks püsis pidevalt sabas, enne Tallinnat läks tihedamaks ja siis jäi kerge vahe sisse, samas nägin tahavaatepeeglist pidevalt valget masinat, mis lõpuks osutus mingiks mersuks. Segadus ja kiirustamine kokkuvõttes oligi see, et ei teadnud mis toimub.
Üritus oli tõesti hästi korraldatud. Ma praegu rohkem ei jõua kirjutada, just garaa?ist....
Üritus oli tõesti hästi korraldatud. Ma praegu rohkem ei jõua kirjutada, just garaa?ist....
Tere.
En valitettavasti osaa kirjoittaa tätä eestiksi,mutta kiitos meidän kaikkien paikalla olleiden suomalaisten puolesta,olitte järjestänyt todella hyvän kokoontumisen,oli kiva olla mukana ja toivottavasti näemme myös ensivuonna. Terveisin:jasu35 (www.ladakerho.fi)
En valitettavasti osaa kirjoittaa tätä eestiksi,mutta kiitos meidän kaikkien paikalla olleiden suomalaisten puolesta,olitte järjestänyt todella hyvän kokoontumisen,oli kiva olla mukana ja toivottavasti näemme myös ensivuonna. Terveisin:jasu35 (www.ladakerho.fi)
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
No Mel on hea pildi oma spidost pannud. Sellepärast me kolonni kätte ei saanudki.
Isegi seda kohe teades ei oleks ma bussiga järele jõudnud. Hull värk.
Aga õnneks kõik sujus. Ärme rohkem sellist sõitu tee
Peale lahkuminekut Kohtla-Nõmmel suundusin lõuna poole Mustvee suunal. Mäetaguse juures tegime tanklas kohvipausi ja kohe hakkasid paar vene keelt rääkivat kodanikku (olid suht attearvamatus tujus) pärima ,et shto za ladakljubi nadpis mul seljal on ja mida me Kohtla-Nõmmel tegime.... No seletasin siis ,et meil oli põhjarannikul suvine suurüritus ja käisime kaevandusmuuseumis. Selle peale hakkasid vennad naerma ja paar sekundit hiljem nende näod kivinesid. Ütlesid ,et see muuseum on üks suur jama. Mis ja kuidas seal tegelikult töö oli ,seda teavad vaid need ,kes siiamaani eluvintsutustele vastu pidanud. Muuseum on väga klantsitud ja puhas. Tegelikult sumpasid kaevurid pea põlvini vees ,laest pidev vihmavaling kraesse jooksmas.
Pole mingi ime ,et selline ettevõte oma sandi tehnikaga iialgi kasumisse ei jõudnud. Eks vene ajalgi maksti kõvasti peale kogu sellele tööstusele. Siis olid tähtsad ju need kirjad ,mis paberile said pandud. Egas asjata öelda ,et Stahhanov oli juurdekirjutuste isa....
Isegi seda kohe teades ei oleks ma bussiga järele jõudnud. Hull värk.
Aga õnneks kõik sujus. Ärme rohkem sellist sõitu tee
Peale lahkuminekut Kohtla-Nõmmel suundusin lõuna poole Mustvee suunal. Mäetaguse juures tegime tanklas kohvipausi ja kohe hakkasid paar vene keelt rääkivat kodanikku (olid suht attearvamatus tujus) pärima ,et shto za ladakljubi nadpis mul seljal on ja mida me Kohtla-Nõmmel tegime.... No seletasin siis ,et meil oli põhjarannikul suvine suurüritus ja käisime kaevandusmuuseumis. Selle peale hakkasid vennad naerma ja paar sekundit hiljem nende näod kivinesid. Ütlesid ,et see muuseum on üks suur jama. Mis ja kuidas seal tegelikult töö oli ,seda teavad vaid need ,kes siiamaani eluvintsutustele vastu pidanud. Muuseum on väga klantsitud ja puhas. Tegelikult sumpasid kaevurid pea põlvini vees ,laest pidev vihmavaling kraesse jooksmas.
Pole mingi ime ,et selline ettevõte oma sandi tehnikaga iialgi kasumisse ei jõudnud. Eks vene ajalgi maksti kõvasti peale kogu sellele tööstusele. Siis olid tähtsad ju need kirjad ,mis paberile said pandud. Egas asjata öelda ,et Stahhanov oli juurdekirjutuste isa....
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Ega see asi nii hull olnudki. Tegelik kiirus oli ikka oma 40-50 "pügalat" madalam. Aga maanteel olnud järsku laskumist ei saanud mitte kasutamata jätta. Tänu sellele keris spido ikka väga kiiresti 110 pealt 150-ne peale:DNo Mel on hea pildi oma spidost pannud. Sellepärast me kolonni kätte ei saanudki.
Minul ka cambist üdini meeldivad mälestused, kohal olid ainult sõbralikud inimesed ja Evele, Valdzule suur-suur tänu kogu nähtud vaeva eest, mis kohe kindlasti vilja kandis! Järgmisel aastal siis uuesti! Tänud ka Tiidule näpitsate eest, millega summuti teise päeva hommikul kiirkorras alla tagasi sai traageldatud, Priidicule tagatuleklaaside eest:D
Auto ise elas sündmused üle küllaltki rahulikult, kuid Aravete ja Rutja ürituse peale kokku (+vahepealse nädalaga, kokku kuskil 1000km) suutis mootor ära kärsatada terve liitri õli:rolleyes. Vahetusse läheb peagi ka differ, mis undab ja koliseb juba üsna halvaendeliselt, käigukast, mis enam kuidagi kolmandat käiku sees ei suuda hoida ja uued tagarehvid tuleb ka kuskilt välja ajada:D Aga see on väike mure, vähemalt ei vedanud ta mind alt ja kannatas valu auga välja!
...Kahju Jonxist, tollest autost oli ju ka plaanis korralikum isend arendada, nagu jutust aru sain, kuid nii ta läks. Avariid on ikka ühed ülimalt närvesöövad sündmused, nagu juba oma käest ka teada:flaming
Auto ise elas sündmused üle küllaltki rahulikult, kuid Aravete ja Rutja ürituse peale kokku (+vahepealse nädalaga, kokku kuskil 1000km) suutis mootor ära kärsatada terve liitri õli:rolleyes. Vahetusse läheb peagi ka differ, mis undab ja koliseb juba üsna halvaendeliselt, käigukast, mis enam kuidagi kolmandat käiku sees ei suuda hoida ja uued tagarehvid tuleb ka kuskilt välja ajada:D Aga see on väike mure, vähemalt ei vedanud ta mind alt ja kannatas valu auga välja!
...Kahju Jonxist, tollest autost oli ju ka plaanis korralikum isend arendada, nagu jutust aru sain, kuid nii ta läks. Avariid on ikka ühed ülimalt närvesöövad sündmused, nagu juba oma käest ka teada:flaming
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme