Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: HulkurNimelt, et kas 01 radikas on suurem kui 05 e radikas?
Radikate suurus sama, kinnitused on erinevad. Ka kopika ja 06-e radikate kinnitused on erinevad, aga minimaalselt. Puurite esipaneeli plekki 2 auku radika "kõrvade" järgi ja kuueste poltide-mutritega asi kinni.
Elektrikala ka küsisin targematelt aga siiani pole vastust leidnud:puzzled
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Algselt postitas: HulkurNimelt, et kas 01 radikas on suurem kui 05 e radikas?
Radikate suurus sama, kinnitused on erinevad. Ka kopika ja 06-e radikate kinnitused on erinevad, aga minimaalselt. Puurite esipaneeli plekki 2 auku radika "kõrvade" järgi ja kuueste poltide-mutritega asi kinni.
Elektrikala ka küsisin targematelt aga siiani pole vastust leidnud:puzzled
05 radikas läks ilusti peae aga 01 radika jaoks tuli üks asi vahelt välja lõigata kereküljest.
Minuarust on see suur jama juba möödas kus auto oli kere. Nüüd juba läheb lõbusamalt. See nädalavahetus hakkab turvapuuri ehitamine pihta. Ja varsti peale seda loodan saada värvitud.
On ka seda projekti natuke uurimas käidud...
Panen paar pilti, mis eile klõpsitud, omanikud kommenteerivad ehk ise...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Nüüd sain korraliku pahtli ja autot siis veel tiba pahteldatud.
Piltidel paistab see vene KAKA pahtel mida ma algul lootsin kasutada aga jah see ei taha ültse kohe autole peale jääda.
Nüüd siis asi niikaugel, et autol värv seljas, aga enne suve tuleks ta üle värvida, kuna vana nitrovärv mis sai autole kanda on suht nadi ikka.
Autoga on saanud sõita juba 3 jäärada, ning on tulnud välja ka esimesed vead. Tagumine kõrvalistuja pidurisilindri mansetid mis olid värsklet vahetuatud sai kuidagi ära rikkuda.
Mõne päeva eest sai väänata tagasillale stabilisaator, mis on juba autoall.
Tagasilla varrastele sai vitsad peale keevitatud.
Keevitajaga sai räägitud ka puurist. Nüüt tuleb oodata kuivemat aega, et hoov nii mudane ei oleks ja siis hakkab puuri keevitamine pihta.
Juhiukse hing on ära surnud, ning see tuleb lähipäevadel ära vahetada.