Soendus kraani vahetamine / soojendus klapp
Soendus kraani vahetamine / soojendus klapp
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Nii täna, siis sain mina ka seda "rõõmu" tunda, et hakkas salongi dosooli lekkima ja tilgub ka välja kõrvalistuja kohalt:puzzled
Aga tahtsin seda küsida, et kui kraan läbi ja dosooli autosse sisse ajab, siis miks hakkab paisupaak üle ajama ja välja pressima vedeliku, aga kuumus ise normaalne oli kui vaatasin.
Ps. palju kraanid makasvad?
Aga tahtsin seda küsida, et kui kraan läbi ja dosooli autosse sisse ajab, siis miks hakkab paisupaak üle ajama ja välja pressima vedeliku, aga kuumus ise normaalne oli kui vaatasin.
Ps. palju kraanid makasvad?
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Plokikaanetihendi vahetus vaja ette võtta. Samal põhjusel (suur rõhk) hakkas ka kraan lekkimaAlgselt postitas: Ladarider
Nii täna, siis sain mina ka seda "rõõmu" tunda, et hakkas salongi dosooli lekkima ja tilgub ka välja kõrvalistuja kohalt:puzzled
Aga tahtsin seda küsida, et kui kraan läbi ja dosooli autosse sisse ajab, siis miks hakkab paisupaak üle ajama ja välja pressima vedeliku, aga kuumus ise normaalne oli kui vaatasin.
Ps. palju kraanid makasvad?
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Kas see asi kindel:puzzled Ja kas, siis on nii, et mootro ei kuumene üle, aga hakkab tosooli välja pressima?Ja kui plokikaanetihend läbi kas siis õliga ei seguneks tosool?Algselt postitas: tiitPlokikaanetihendi vahetus vaja ette võtta. Samal põhjusel (suur rõhk) hakkas ka kraan lekkimaAlgselt postitas: Ladarider
Nii täna, siis sain mina ka seda "rõõmu" tunda, et hakkas salongi dosooli lekkima ja tilgub ka välja kõrvalistuja kohalt:puzzled
Aga tahtsin seda küsida, et kui kraan läbi ja dosooli autosse sisse ajab, siis miks hakkab paisupaak üle ajama ja välja pressima vedeliku, aga kuumus ise normaalne oli kui vaatasin.
Ps. palju kraanid makasvad?
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Plokikaanetihend eraldab õli, jahutusvedelikku ja silindreid. Kui ta on katki silindri ja veesärgi vahel siis rõhk silindrist lähebki jahutussüsteemi. Kui on katki jahutussüsteemi ja õlikanali vahelt siis need omavahel segamini. Vesi ja jahutusvedelik võivad ka mujal kokku saada. Kui aga jahutusvedeliku välja lööb norm temperatuuri juures, siis 99,99% plokikaanetihend.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Mina läksin kraani vahetamisega natukene rohkem hoogu;)
Tegemist 01-ga. (kahjuks ei ole pilte töö algfaasist, kuid kirjeldan veidi)
Võtsin soojenduse mootori "kasti" ära. Käib ära nelja metallklambriga, mis asetsevad külgedel ning üleval servas. Seejärel eemaldasin radiaatori, olles eelnevalt lahti võtnud voolikud nagu motamehe piltidelt näha. Kuna kumbki trossidest ja ka välisõhku sisse laskev luuk ei töötanud võtsin ära ka selle korpuse, kus radiaator sees käib ja mille küljes luuk on. See käib kinni 4 kruviga. Ühtlasi võtsin armatuurlaua tala küljest ära ka soojenduse/tuulutuse hoovad.
Pilt radika korpusest ja välisõhu luugist:
Tegemist 01-ga. (kahjuks ei ole pilte töö algfaasist, kuid kirjeldan veidi)
Võtsin soojenduse mootori "kasti" ära. Käib ära nelja metallklambriga, mis asetsevad külgedel ning üleval servas. Seejärel eemaldasin radiaatori, olles eelnevalt lahti võtnud voolikud nagu motamehe piltidelt näha. Kuna kumbki trossidest ja ka välisõhku sisse laskev luuk ei töötanud võtsin ära ka selle korpuse, kus radiaator sees käib ja mille küljes luuk on. See käib kinni 4 kruviga. Ühtlasi võtsin armatuurlaua tala küljest ära ka soojenduse/tuulutuse hoovad.
Pilt radika korpusest ja välisõhu luugist:
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Nagu eelnevalt pildilt näha tuli sealt vastu võimas kultuurkiht:P
Millegi pärast oli soojenduse ventika üks labadest hakanud sulama:
Võrdluseks uus ja vana tross:
Radikast aastast 1974 - aus ja hea. Küljes on veel vana kraan võrdluseks kõrval uus keraamiline kraan.
Vahetusse läheb ka "kast" kus radikas sees käib nagu esimeselt minu pildilt ka näha on kast ikka kannatada saanud.
Millegi pärast oli soojenduse ventika üks labadest hakanud sulama:
Võrdluseks uus ja vana tross:
Radikast aastast 1974 - aus ja hea. Küljes on veel vana kraan võrdluseks kõrval uus keraamiline kraan.
Vahetusse läheb ka "kast" kus radikas sees käib nagu esimeselt minu pildilt ka näha on kast ikka kannatada saanud.
Kiire küsimus: salongi ventilaatoril tuleb korpusest välja 3 juhet, sinine + mustad triibud, punane ja must. Kas must tuleb ka siis massi ühendada? Mul nimelt see juhe nii ära näritud, et mõtlen kas see on üldse ühendatud olnud. kuid kas tuleb ikka massi viia? Kust sealt siis mass võtta? Eraldi juhet sinna selle jaoks ei tulnud, kas kusagil kere küljes on special koht?
Omal see "tuulutus klapp" alguses töötas trossiga ilusti, ladusin kogu tehnika kokku nüüd on kinni, tross liigub ainult mingi 1cm. Lahti küll vist enam võtma ei hakka, jälle nii palju tosooli läheb raisku ja võtab viimasegi närvi raku ära
[Muudetud: 5-1-2007 Suska]
[Muudetud: 5-1-2007 Suska]
Omal see "tuulutus klapp" alguses töötas trossiga ilusti, ladusin kogu tehnika kokku nüüd on kinni, tross liigub ainult mingi 1cm. Lahti küll vist enam võtma ei hakka, jälle nii palju tosooli läheb raisku ja võtab viimasegi närvi raku ära
[Muudetud: 5-1-2007 Suska]
[Muudetud: 5-1-2007 Suska]
Ei ole täiesti kindel, et jäi sama nurga alla. Samas kui ma ajan näpud klapi juurde kapoti alt siis saan klappi liigutada, ja tross liigub ka, muidu liikus ikka tross pmst ühest otsast teise.Algselt postitas: Mel
Ma kardan, et sul tross kinnitusest lahti libisenud.
Kas tross jäi ikka sama nurga alla kui enne oli?
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Must juhe käib soojendusradikat hoidva musta kopsiku kinnitusmutri vahele (kokku 4 kinnitust). Harilikult ühendatud kõige juhipoolsema kinnituse külge.Algselt postitas: Suska
Kas must tuleb ka siis massi ühendada? Mul nimelt see juhe nii ära näritud, et mõtlen kas see on üldse ühendatud olnud. kuid kas tuleb ikka massi viia? Kust sealt siis mass võtta? Eraldi juhet sinna selle jaoks ei tulnud, kas kusagil kere küljes on special koht?
Meli kõige roostesemal pildil:D need kinnituskohad näha ka.
[Muudetud: 5-1-2007 IceStorm]
Iga ilmaga aktsioonis!
Nojamh, mul pole sellist otsa mida sinna panna, tinutan otse keresse..Algselt postitas: IceStormMust juhe käib soojendusradikat hoidva musta kopsiku kinnitusmutri vahele (kokku 4 kinnitust). Harilikult ühendatud kõige juhipoolsema kinnituse külge.Algselt postitas: Suska
Kas must tuleb ka siis massi ühendada? Mul nimelt see juhe nii ära näritud, et mõtlen kas see on üldse ühendatud olnud. kuid kas tuleb ikka massi viia? Kust sealt siis mass võtta? Eraldi juhet sinna selle jaoks ei tulnud, kas kusagil kere küljes on special koht?
Meli kõige roostesemal pildil:D need kinnituskohad näha ka.
[Muudetud: 5-1-2007 IceStorm]