2107, siim789, 1990
2107, siim789, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Kuna mainiti, et mu teema on kuidagi ammu unarusse jäänud, siis mõtlesin, et võiks vahepealsest perioodist siia midagi kirja panna, mis meenub
Suurema osa ajast masin küll seisab, kuid igasugu rajapäevadeks ja jääradadeks saab ikka ja jälle hääled sisse puhutud. Ehk siis pill on ikka sõiduvalmis koguaeg.
Peale on saanud uus reduktoriga väiksem starter, kuna vanal paari uue tõmberelee vahetus enam ei aidanud.
Genekas tõmbas mingi hetk hirmsa kolina sisse ja ilmselt lõpetasid töölepingu laagrid. Rihmaseibil oli päris kõva lõtk. Asemele läks mingi uuema Lada pealt pärit genekas, mis huvitaval kombel ergutusjuhet ei tahagi külge, muidu ei ole võimalik autot võtmest enam seisma jätta.
Paar pidurisilindrit on vahetusse läinud, ning ees üks rooliots.
Karpale said külge uued tihendid ning jalg siledaks lihvitud. Samuti aretasin külge ka tooreklapi, kuna ilma selleta ei olnud võimalik enam pärast karpa tihedaks remontimist külmalt masinat käima saada
Tagant said Transiti amordid eemaldatud ning asemele läksid Plaza Sport -30mm amordid.
Vasalemma Üritusel õnnestus järjekordselt ühest plekkveljest jagu saada. Ei tasu ikka plekiga kruusale ronida Sain ühed 4x98 14" Borbet A-d nüüd omale, mis plaanin siis kruusasõitudeks jätta.
Külge läks korralik kapott, aitas küll sellest Macgyveri teibiga lapitud vanast Ette läks ka uus kroomitud iluvõre.
Garaazinurka tõin ka uue tagasilla tala, kuna originaal on ikka päris õhukeseks roostetanud. Diagonaalvarrast olen juba 4-5x tala külge tagasi keevitanud koos vedrukanduriga. Nüüd mõtlesin, et, kui veel korra murdub, siis viskan uue tala alla Aga tundub, et selle talvise hooaja pidas vastu.
Suvine hooaeg läks päris ilusti. Kuni 80kw masinaklassis sai üldine karikavõit saadud. Kahjuks muidugi osalejaid oli vähevõitu. Parim aeg Raplas endiselt 56,9
Talvine hooaeg oli suht keskpäraste tulemustega. Aga vähemalt masin toimis ilusti ilma tehniliste probleemideta ja päris mõnus oli sõita.
Mõned pildid ka siia:
Suurema osa ajast masin küll seisab, kuid igasugu rajapäevadeks ja jääradadeks saab ikka ja jälle hääled sisse puhutud. Ehk siis pill on ikka sõiduvalmis koguaeg.
Peale on saanud uus reduktoriga väiksem starter, kuna vanal paari uue tõmberelee vahetus enam ei aidanud.
Genekas tõmbas mingi hetk hirmsa kolina sisse ja ilmselt lõpetasid töölepingu laagrid. Rihmaseibil oli päris kõva lõtk. Asemele läks mingi uuema Lada pealt pärit genekas, mis huvitaval kombel ergutusjuhet ei tahagi külge, muidu ei ole võimalik autot võtmest enam seisma jätta.
Paar pidurisilindrit on vahetusse läinud, ning ees üks rooliots.
Karpale said külge uued tihendid ning jalg siledaks lihvitud. Samuti aretasin külge ka tooreklapi, kuna ilma selleta ei olnud võimalik enam pärast karpa tihedaks remontimist külmalt masinat käima saada
Tagant said Transiti amordid eemaldatud ning asemele läksid Plaza Sport -30mm amordid.
Vasalemma Üritusel õnnestus järjekordselt ühest plekkveljest jagu saada. Ei tasu ikka plekiga kruusale ronida Sain ühed 4x98 14" Borbet A-d nüüd omale, mis plaanin siis kruusasõitudeks jätta.
Külge läks korralik kapott, aitas küll sellest Macgyveri teibiga lapitud vanast Ette läks ka uus kroomitud iluvõre.
Garaazinurka tõin ka uue tagasilla tala, kuna originaal on ikka päris õhukeseks roostetanud. Diagonaalvarrast olen juba 4-5x tala külge tagasi keevitanud koos vedrukanduriga. Nüüd mõtlesin, et, kui veel korra murdub, siis viskan uue tala alla Aga tundub, et selle talvise hooaja pidas vastu.
Suvine hooaeg läks päris ilusti. Kuni 80kw masinaklassis sai üldine karikavõit saadud. Kahjuks muidugi osalejaid oli vähevõitu. Parim aeg Raplas endiselt 56,9
Talvine hooaeg oli suht keskpäraste tulemustega. Aga vähemalt masin toimis ilusti ilma tehniliste probleemideta ja päris mõnus oli sõita.
Mõned pildid ka siia:
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Kuna grilli vahel on hea mugav toimetada, siis tegelesin väheke kere lappimisega:
Känd oli natuke pehmevõitu
Teiselt poolt sama koha pealt
Juhipoolne küljekarp oli juba pehmevõitu. Eespool teemas on näha, millal karbid vahetatud said Aga ega vahepeal ei ole sinna mingeid korrosioonitõrje vahendeid sisse lasknud ka
Samuti oli juba ammu mäda tagasild, mille küljest diagonaalvarda kinnitus koos vedru taldrikuga oli juba 4-5 korda lahti murdunud. Silda osandades avastasin, et diffri poldid on ennast lahti kruvinud. Sõites polnud muidugi mingeid erilisi helisid kuulnud, kerget undamist oli ainult hakanud tulema, aga see oli siiski väga väike.
Ja hetkeseis siis: Tagasild kokku pandud uue talaga, mida natuke üle keevitasin, varrastes uued polüpuksid, diagonaalvarras uus, piduri regulaator uus, diffri poldid keerasin 100NM ja keermeliimiga seekord kinni korralike poltidega (vanad olid ära loksutatud), uus käsipiduri tross ja üks pidurisilinder, üks sillapealne piduritoru oli mõlkis, see sai samuti asendatud ja vihmaveetoru ka alla sobitatud
Tahaks see nädal uuesti ratastele saada grilli vahelt välja, aga eks paistab. Peale tööd jõuab ainult mõne tunni nokitseda garaazis
Känd oli natuke pehmevõitu
Teiselt poolt sama koha pealt
Juhipoolne küljekarp oli juba pehmevõitu. Eespool teemas on näha, millal karbid vahetatud said Aga ega vahepeal ei ole sinna mingeid korrosioonitõrje vahendeid sisse lasknud ka
Samuti oli juba ammu mäda tagasild, mille küljest diagonaalvarda kinnitus koos vedru taldrikuga oli juba 4-5 korda lahti murdunud. Silda osandades avastasin, et diffri poldid on ennast lahti kruvinud. Sõites polnud muidugi mingeid erilisi helisid kuulnud, kerget undamist oli ainult hakanud tulema, aga see oli siiski väga väike.
Ja hetkeseis siis: Tagasild kokku pandud uue talaga, mida natuke üle keevitasin, varrastes uued polüpuksid, diagonaalvarras uus, piduri regulaator uus, diffri poldid keerasin 100NM ja keermeliimiga seekord kinni korralike poltidega (vanad olid ära loksutatud), uus käsipiduri tross ja üks pidurisilinder, üks sillapealne piduritoru oli mõlkis, see sai samuti asendatud ja vihmaveetoru ka alla sobitatud
Tahaks see nädal uuesti ratastele saada grilli vahelt välja, aga eks paistab. Peale tööd jõuab ainult mõne tunni nokitseda garaazis
-
uubja47
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 115
- Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2106 21011
mis selle varda täpne nimi on ja kust seda saab?
siim789 kirjutas:Täna lisandus siis kapotialla uus lambihoidja:spin
kahe käega kapoti all
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Enne uue mootori paigaldamist sai mootoriruumi natuke värskendatud, päris jube oli see enne. Ja, kui juba nina puhas oli, siis mõtlesin, et tuiskaks ka väljastpoolt natuke üle Eks paistab, kuidas ülejäänuga saab. Kevadel/suvel tahaks ikka tervenisti üle tuisata.
Mootoriga läks siis seekord nii Opeli C20NE 2,0 ja 85kw
Ühe etapi sain ikka sõita ka, enne, kui kõik ära sulas
Täna ajasin korra garaazist välja ja estakaadile. Võistlusel hakkas nii ees, kui taga veermikus midagi kolisema. Tuvastasin, et üks tagumise varda polt oli jäänud eelmine kord üle pingutamata ja ees juhipoolne ülemine sarniir loksus.
Välja tulid ka mõned puudused. Õli lekkis plokikaane tihendi vahelt välja, see sai lahenduse uue tihendiga. Samuti jookseb väntvõlli tagumine simmer päris kõvasti, ilmselt on see minu praak, kui uut tihendit paigaldasin. Probleem on ka siduriga. Tundub, et lada silindri käik on liiga lühike. Sidur lahutab väga põhjast. Hetkel keerasin survelaagri lihtsalt jõuga vastu korvi ja see jookseb kaasa koguaeg. Niimoodi sain normaalselt lahutama. Aga midagi tuleb sellega ette võtta, ilmselt trossi peale ehitada. 4.44 differ on veidi liiga aeglane opeli kasti jaoks. Maanteel 90km/h on umbes 3500rpm. Teise käiguga läheb praktiliselt tühikäigu pöördega kohalt ära.
Mootoriga läks siis seekord nii Opeli C20NE 2,0 ja 85kw
Ühe etapi sain ikka sõita ka, enne, kui kõik ära sulas
Täna ajasin korra garaazist välja ja estakaadile. Võistlusel hakkas nii ees, kui taga veermikus midagi kolisema. Tuvastasin, et üks tagumise varda polt oli jäänud eelmine kord üle pingutamata ja ees juhipoolne ülemine sarniir loksus.
Välja tulid ka mõned puudused. Õli lekkis plokikaane tihendi vahelt välja, see sai lahenduse uue tihendiga. Samuti jookseb väntvõlli tagumine simmer päris kõvasti, ilmselt on see minu praak, kui uut tihendit paigaldasin. Probleem on ka siduriga. Tundub, et lada silindri käik on liiga lühike. Sidur lahutab väga põhjast. Hetkel keerasin survelaagri lihtsalt jõuga vastu korvi ja see jookseb kaasa koguaeg. Niimoodi sain normaalselt lahutama. Aga midagi tuleb sellega ette võtta, ilmselt trossi peale ehitada. 4.44 differ on veidi liiga aeglane opeli kasti jaoks. Maanteel 90km/h on umbes 3500rpm. Teise käiguga läheb praktiliselt tühikäigu pöördega kohalt ära.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Ei kannata kahjuks. Liigub üsna vastu sidurikoda. Kahvli teise otsa tugipunkti sai küll natuke sidurile lähemale toodud, kuna külge läks esiveduse hooratas, mis on Omega omast umbes poole õhem. Aga sellega silindri käiku ja jõuõlga ei mõjuta. Omegal originaalis käib asi trossiga. Mõte on kapoti alla sidurisilindri asemele mingi kronsa ehitada, mis siis trossi tõmbaks. Pedaali ülemises otsas ei paistnud nii palju ruumi olevat, et sinna trossi jaoks mingi hoob tekitada.
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Aga kasuta parem b omega siduri töösilindrit. See on otse võlli peal ja kahvilt pole üldse vaja. Õhukese hoorattaga pead silindri ja kasti korpuse vahele plaadi tegema,umbes 10-15mm. Alguses oli mul sidur trossiga, hiljem läksin b omega silindri peale üle.
Kui vaja siis mul peaks kuskil oma vana süsteem alles olema. Töötas kolm aastat laitmatult. Vahetasin välja kuna uue kastiga oli silinder kaasas.
Kui vaja siis mul peaks kuskil oma vana süsteem alles olema. Töötas kolm aastat laitmatult. Vahetasin välja kuna uue kastiga oli silinder kaasas.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Säherdune silinder on hea kompaktne küll. Ei laida.
A kui tuliuus tükk kestis vaid pool aastat, siis võttis vanduma küll. Galaxy kasti mahaharutamine pole just kõige lõbusam töö. Eriti kui seda pidi tegema metsakraavile improviseeritud auto all roomamise augus ja õhu temperatuur oli +40*C varjus .
Ei teagi, miks ta nii kiirelt ära lahtus, aga üheltmaalt oli õlirada järel. Valeo toode ometigi. Uus läks sama marki alla.
A kui tuliuus tükk kestis vaid pool aastat, siis võttis vanduma küll. Galaxy kasti mahaharutamine pole just kõige lõbusam töö. Eriti kui seda pidi tegema metsakraavile improviseeritud auto all roomamise augus ja õhu temperatuur oli +40*C varjus .
Ei teagi, miks ta nii kiirelt ära lahtus, aga üheltmaalt oli õlirada järel. Valeo toode ometigi. Uus läks sama marki alla.
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Kas siis OHC omega kastil sidur trossiga? Igatahes enamusel B omega r25/28 kastid ning need hüdraulilise survelaagriga, kuid sinna vaja flants alla panna. Saab ebayst kenasti, link: http://www.ebay.co.uk/itm/Omega-R25-R28 ... Sw14xWKQFR
Ja soovitan ka k.kastile vända ning kasti võllile laagrit, eriti kui teha tagaveduseks c20xe. Kindel küll pole kas OHC mootorile ka sobib kuid peaks minema.
link: http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-Opel ... Sw14xWKPIb
Ja soovitan ka k.kastile vända ning kasti võllile laagrit, eriti kui teha tagaveduseks c20xe. Kindel küll pole kas OHC mootorile ka sobib kuid peaks minema.
link: http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-Opel ... Sw14xWKPIb