21061, pedrox, 1983 2.0 R6

21061, pedrox, 1983 2.0 R6

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 849
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

Sa võiks pealkirjas valmimise aasta ka ära muuta kui valmis saab:D. Lahe aparaat:bouncing
a
ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

Postitus Postitas ats97 »

Hiace tagasild?
Algselt postitas: pedrox
Tänan.

Hetkel on igatahes liiga külm, et garaa?is olla kuid selle asemel ma tegelen ühe väga vajaliku asja muretsemisega tagaosale. Kui kõik õnneks läheb siis varsti teen sellest pikemalt juttu.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Euroopa mõistes jah Hiace/Hiluxi tagasilda vähemalt plaanin. Homme selgub mis sillaga tegemist täpsemalt on ning millal ma ta doonori alt ära kruvida saan.
Algselt postitas: ats97
Hiace tagasild?
Algselt postitas: pedrox
Tänan.

Hetkel on igatahes liiga külm, et garaa?is olla kuid selle asemel ma tegelen ühe väga vajaliku asja muretsemisega tagaosale. Kui kõik õnneks läheb siis varsti teen sellest pikemalt juttu.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

miks võtad nii suure ja robaka silla, plaanid selle r6 ülelaadida ligi 500hp. volvo sild oleks ju kordades mõistlikum. velgedega vähem probleeme, sild kaalub hulga vähem. Volvo sild muidugi kaalub lada sillaga võrreldes palju aga hiluxi sild veelrohkem. Lisaks peaks toyota sild veel palju laiem olema. Usun et volvo uuem dana 1031 kestab rahulikult 300-400 hp.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Ilus vaadata. Silda soovitan ka Volvo oma. Seal korralikud pidurid ka kohe küljes lisaks kõigele.

Üks asi jääb siiski kummitama...Miks mitte 2,5 kone? Plaanid kunagi ülelaadida vms?
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Ühes paari aasta taguses postituses oli kirjas nii:
Algselt postitas: pedrox
Asendus see siis 2.0 liitrise R6 mootoriga E36e pealt mille istutamisega just tegelen. Hiljem kui asjad paigas, tahan selle omakorda vahetada 2.5 liitrise mootori vastu, sest need kaks on välimuselt peaaegu täiesti identsed.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Tänan reiner. Täpselt nii ongi. See seal vahel praegu on "istutamiseks". Ja eks ma kavatsen ta ikka ära ka proovida enne kui ära vahetan, aga vahetus toimub kindlasti.

Seal kus mul sild ootamas, on ka volvo omad, aga neid ei leitud kohe lume alt üles. Kõigepealt vaatan hiace oma üle (ütleme nii, et hind on väga hea) ning siis volvod. Kui need tõesti nii palju väiksemad ning kergemad siis ehk mõtlen ümber, oma silmaga ikka kõige parem võrrelda.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Pakub huvi.

Postitus Postitas SexSix »

Kas on v?imalik teada saada komplekse ja tangitud auto kaalujaotust. Mootor tagapool, kåigukast tagapool ja raskem ning tagasild oluliselt raskem. Kas tuleb 50/ 50?
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

kahtlen et tuleb 50/50 ise küll kaalujaotust taga ei ajanud ehtiades aga kaalud on minu autol järgmised.

tühi auto täis paak 947
245 262
226 210

koos juhiga 1030

280 274
255 220
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

http://www.racingaspirations.com/?p=290 Kui mõõdud ja kaalud teada siis peaks lihtne olema võrrelda
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Tundes ka natuke BMW maailma, siis soovitan soojalt 328/528/728 kone on see optimum ja mugav kone cruisimiseks, 2.5 liiga väikse vändaga;).

mina valiks aga hoopis 2.5TDI;)
Festina lente!
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Just, cruisimiseks. Ilma suuremate modifikatsioonideta ta originaaljuhtimisega muuks ei kõlba. :)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
m
maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

Postitus Postitas maalo »

B28 on jah pehmem ja ökom ka, kui 2.5... 1Kw ja rohkesti Nm võitu...vähemasti E39 enda peal on võrreldud mõlemat - kuigi jah, küsimus on ka rohkesti mootori ja auto üldises tervislikus seisukorras, siis 2.8 oli sujuvam ja küsis vähem kütet koguaeg. :)
Paistab ikka väga mahe projekt. :)
BMW koned lähevad hästi peale rahvale, ma vaatan. :) saaks V-mota kuidagi legaalselt sinna, siis see oleks paras - Fordil neid häid "vau"-sid ikka jagub...

Bemmi diislist hoiaks ikka heaga eemale :D Siis juba eelistada ökopunni - Golf 2 1.6TD või G3 1.9TD.

Edu sulle! :)
Lujaa laatua Lada :)
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

2.5 mootoreid jagatakse võrreldes 2.8-tega poolmuidu.
Pole sel bemmi diislil häda midagi, kui tahabki remonti, siis teha ükskord ja korralikult, üle nädala ju pumpa jms ei remondi.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
m
maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

Postitus Postitas maalo »

noh jah.. ma ise UMis, TDSi võib veel ära kannatada, kui pump on tehtud ja plokikaas remonditud. M51D17 on vb asjalikum ja ei nuta, ise valiks tolle. :)
M57D25(D30) on kõvasti ökom, aga kõvasti peavalurikkam. VAGi dislad on pommikad ja ehituselt lihtsad ja tuntud kraam. :P

aga noh, diisel-siks - mõttetu :D

[Muudetud: 19-2-2011 maalo]
Lujaa laatua Lada :)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: PuZuP
Just, cruisimiseks. Ilma suuremate modifikatsioonideta ta originaaljuhtimisega muuks ei kõlba. :)
aga milleks siis veel seda siksi siin ehitatakse, kui mitte cruisimiseks;)
2.5TDS on hea mootor, Põlvas sõitis taksi sellega Eestis 400tkm maha ja tehti ainult mõned korralised hooldused/pumba remont jms. summa üle 10k ei läinud. keskmine kulu oli tema jutu järgi 7-8vahel - cruisimiseks on see super kone (kui 6sil. on teemaks)
ja mootori heli ei ole ka mingi "plagin", käib kenasti.
Festina lente!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Ma olen tükk aega mõelnud küsida juba, et kas uksepost häirima ei hakka, kui see pea kõrval on (vaadates pedaalide asukohta peaksid sisuliselt istme tagaistme vastu ehitama)
Mälu järgi oli autoomanikul pikkust omajagu, rooliratta pead oma 15cm kindlasti tahapoole tooma, et põlved vastu ratast käima ei hakkaks :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: VäikeMägilane
Algselt postitas: PuZuP
Just, cruisimiseks. Ilma suuremate modifikatsioonideta ta originaaljuhtimisega muuks ei kõlba. :)
aga milleks siis veel seda siksi siin ehitatakse, kui mitte cruisimiseks;)
2.5TDS on hea mootor, Põlvas sõitis taksi sellega Eestis 400tkm maha ja tehti ainult mõned korralised hooldused/pumba remont jms. summa üle 10k ei läinud. keskmine kulu oli tema jutu järgi 7-8vahel - cruisimiseks on see super kone (kui 6sil. on teemaks)
ja mootori heli ei ole ka mingi "plagin", käib kenasti.
Sellest ma räägingi, et "cruisimiseks".
Lihtsalt 2.8 mootorid ei ole nii ergud, kui on näiteks B20 või B25.
Jah, väänet on rohkem ja 1 kw samuti, kuid kui ehitada teravalt töötavat aparaati, siis 2,8 originaaljuhtimisega ei ole küll minu jaoks päris see. Kui natuke ringi teha, siis hakkab juba looma ;)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

teravus? uued mõisted või;)
jah ega pika vändaga kõrget pööret taga ei aja, selleks sobivad väiksemad kergemad vändad-asjad

ok, aga natuke halb on ettekujutada tõesti, kuidas seal sees roolida ja istuda on.
Festina lente!
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Tuleb 2 ukseliseks ja 2 kohaliseks sport kupeeks ehitada.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Vasta