21061, pedrox, 1983 2.0 R6

21061, pedrox, 1983 2.0 R6

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3915
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#281

Postitus Postitas logman » 01 Okt 2010 08:30

Algselt postitas: pedrox
Kas Vazi siduri peasilinder hakkab tööle bmw töösilindriga või mitte?


Kui sul mõlemad silindrid olemas, saad teha vajalikud mõõtmised ja ruumalad välja arvutada. Meenutad nats põhikooli füüsika programmi ja pilt selge.

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1022
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#282

Postitus Postitas Mikk » 01 Okt 2010 09:19

Hmm, kui mina midagi meenutama hakkan, siis ma praegu hetkel Logman sinuga ei nõustu, samas aga ei ole hetkel aega ka teemasse süveneda, seega midu väide võib täiesti ekslik olla. Kuid kas olulisem ei ole mitte rõhk süsteemis, et ruumalast üksi on ju vähe kasu.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3915
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#283

Postitus Postitas logman » 01 Okt 2010 18:04

Ruumaladest üksi on jah vähe kasu. Tarvis teada lisaks kolbide käigu pikkusi ja silindrite diameetreid (et saaks ikkagi ruumalad/mahud välja arvutada).
Rõhk määrab vaid edaspidise pedaalile rakendatava jõu määra, mida saab hoovastikuga loomulikult muuta.
Hoovastikuga saab muuta ka siduri lahutatavust.
Põhiline, et peasilindri maht ei oleks väiksem töösilindri mahust ehk siis ikkagi ruumalad on tähtsad.

[Muudetud: 1-10-2010 logman]

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#284

Postitus Postitas hautz » 01 Okt 2010 18:20

Sidur hakkab tööle siksi siduripumbaga ;)
Mul tuhandeid kilomeetreid nii sõidetud. Bmw-l erineva kujuga töösilindreid, kuid ruumala peaks sama olema.

[Muudetud: 1-10-2010 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#285

Postitus Postitas pedrox » 02 Okt 2010 07:29

Mul see probleem on sellepärast, et bmw oma ei ole enam käepärast. Sai see lahkelt loovutatud siin mõnda aega tagasi ühe driftimasina jaoks. Mäletamist mööda tundus ta suht sama suur ning sama liikuvusega olevat.

Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

#286

Postitus Postitas Indy » 02 Okt 2010 15:41

Sellele probleemile võime leida lahenduse, mul 2 BMW töökorras siduri peapumpa olemas. ;)
a) 318 e21 oma
b)316 e30 oma.

[Muudetud: 6-10-2010 Indy]

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#287

Postitus Postitas pedrox » 02 Okt 2010 20:53

Eks ma mingi aeg võtan sinuga kindlasti ühendust Indy, number ju täitsa olemas.
Täna sai inimestega arutatud ja soovitati ikkagi bmw silla peale minna. Eks ma pean seda teed minema vist tõesti, et välistada hilisem ümbertegemine.

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#288

Postitus Postitas pedrox » 05 Okt 2010 22:21

Täna nuputasin välja salongi radika asendi ning alustasin ka vajalike korpuste valmistamist nii ventikale kui ka radikale endale. Ju millalgi hiljem lisan ka pilte selle ehituse kohta.

fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

#289

Postitus Postitas fheisis » 15 Okt 2010 13:59

Kuidas sa selle juhtmestiku plaanid paika saada, et mootor käima saada?Endal on pooleli 2.5l r6 141kw mootori panek kastiga moskvichile vahele kuid käed paneb värisema juhtmestik.Nendel mootoritel on 6 süütepooli mitte 1 ja juhtmeid jagub.

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#290

Postitus Postitas hautz » 15 Okt 2010 16:10

Tööle saab ikka orig. mootorijuhtmestikuga. Kolm juhet vaja ära ühendada ja auto saab käima. Paar juhet veel ära ühendada ja saab ka näidikud tööle.

Laadimistulele tuleks relee vahele panna. Sinna sinisele juhtmesse tuleks korra voolu saada ja siis hakkab laadima. Hakkab ka ilma releeta laadima, kuid siis enne laadima ei hakka, kui pöördesse laseb korra. Nii vähemalt m40 genekaga, ei tea, kuidas m50-l on.
.._____

./_____\ -KOPIKAS :)

(OIIIIIIO)

.U........U

-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

#291

Postitus Postitas -grazy- » 16 Okt 2010 15:43

Nu nii lihtne se ka pole nagu sa just seletasid, esiteks on m40 ja m50 mootoritel süütesüsteem kapitaalselt erinev ja samuti on m50-mnel dajooba rohkem juhtmeid
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#292

Postitus Postitas hautz » 16 Okt 2010 17:06

Algselt postitas: -grazy-
Nu nii lihtne se ka pole nagu sa just seletasid, esiteks on m40 ja m50 mootoritel süütesüsteem kapitaalselt erinev ja samuti on m50-mnel dajooba rohkem juhtmeid


Mõlemate mootorite juhtmetega tegelenud mitmeid korgi;)
M40 mootor siksil peak ja m50 e30-l (tegelt kahele paigaldatud).

Ja täpselt nii lihtne see ongi;) Värvidki juhtmetel 90%samad m40-l ja m50-l. Üks jämedam juhe lülitab pearelee sisse, mis omakorda pumba ja lamda soojenduse, teine starteri ja kolmas pumba. No tegelt paar juhet käib massi ja üks plussi ka. Akujuhe ka:P
Näidikutele: sinine laadimisele, must-valge tahhokas, pruun- roheline temp., pruun-lilla õlirõhutuli. Vist oli nii, rohkem nagu meelde ei tule, et siksile vaja oleks. Bmw-l vaja muidugi neid rohkem ühendada.

http://www.e30.de/m50.htm ( http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01128.htm )
Skeeme netis hunnikute kaupa.

Ei taha teise teemat ära reostada, kui ei sobi siia, siis võiks ära kustutada.:P

[Muudetud: 16-10-2010 hautz]
.._____

./_____\ -KOPIKAS :)

(OIIIIIIO)

.U........U

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#293

Postitus Postitas pedrox » 15 Dets 2010 22:51

Kaks kuud pole aega olnud autoga tegeleda, nüüd ühe õhtu lõpuks leidsin. Salongi õhu süsteem on praktiliselt valmis, mõned augud teha/torud vedada.

Eks ma vahepeal jõudsin erinevaid asendeid ja asupaiku kõvasti proovida kuid lõpuks jäi ainult üks koht, kuhu süsteem monteerida. Igatahes scoopi ei tule nagu kunagi viimse häda korral mõeldud sai ning ka kerenumber jääb oma kohale ;)

Kui asi valmis siis lisan ka pilte..

iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

#294

Postitus Postitas iisak » 15 Dets 2010 23:07

Algselt postitas: pedrox
Salongi õhu süsteem on praktiliselt valmis, mõned augud teha/torud vedada.

Mida torudena kasutad? Endalgi vaja mingi kombo teha või üldse loobuda süsteemist.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#295

Postitus Postitas pedrox » 16 Dets 2010 20:50

Kuna mingeid spets kujuga detaile ma lammaritest küll otsima ei viitsi hakata siis otsustasin ventilatsioonis kasutatava painduva alumiinium toru kasuks. Leidsin poest 80nese läbimõõduga isendi ning minu lahendusega sobis väga hästi.

Täna sain peale tuleva õhu teekonna praktiliselt valmis (st. ahju korpuse kaane koos torule üleminekuga). Vaja veel klapp vahele panna ning ongi olemas. Hiljem veel korpusest väljavõte teha ja siis saab juba teiste asjade kallale asuda.

Sõber juba surub pikemat aega tagant, et teeme elektri/mootori juhtimise ära, aga mõned asjad vajavad veel eelnevalt paigaldamist.

Tahtsin täna mõned pildid ka teha, aga selgus, et elukaaslane digikaga just ühel üritusel parajasti. Nii et peate ootama veel.

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#296

Postitus Postitas pedrox » 17 Dets 2010 19:46

Nüüd siis ka mõni lubatud pilt ..

Pilt


Pilt


Pilt


Pilt

Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

#297

Postitus Postitas zizzalik » 17 Dets 2010 19:58

Soojendusvärk mahub ikka armatuuri alla ära ka ? Või tulebki kindalaekasse ?
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#298

Postitus Postitas pedrox » 17 Dets 2010 20:14

No kui sa nüüd hoolega vaatad siis originaal armatuuriga ei ole selle masina puhul enam midagi teha ja kindalaegast ei hakka ka samuti enam kunagi olema. Tuleb custom armatuur teha, kui üldse ..

Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

#299

Postitus Postitas siim789 » 17 Dets 2010 20:18

Soojendusemootori oleks võinud mingi lääneka pealt võtta ja kopsiku siis vastavalt sellele ehitada. Originaal süsteem ju väga kehva puhumisvõimega. Või õnnestus selle coustom kopsikuga puhumine paremaks saada natuke?

[Muudetud: 17-12-2010 siim789]

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#300

Postitus Postitas pedrox » 17 Dets 2010 22:13

Eks see näha ole kuidas ta puhuma hakkab, väljavõte ju veel tegemata. Kui see ka valmis siis saab proovida. See puhumine oleneb väga palju just labade kujust, venelased ei pruukinud vb tõesti täiuslikku lahendust leida.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist