Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Loen seda teemat algusest lõpuni ja noo viimane lõpp lõi minu lõua ikka korralikult lauale lahti. Et kui palju on jaksu ja viitsimist teha sellise mahuga asja.
Siiani ikka hea töö tehtud 5+ ka minu poolt tööle.
Soovin sulle edu selle projektiga ja ära kindlasti alla anna!
Algselt postitas: zajetz
salongisoojendus mahub ilusti vist kerenumbri kohale ära
Eks ta sealpool hakkab olema küll jah
Nädalavahetusel tuleb natuke juhtmeid-voolikuid vedada ning siis läheb see ülevalt osa kinni.
Keretööde osas on keerulisemad kohad veel ees ...
Tuleseina sain täna peaaegu valmis, mõned plekkdetailid on vaja veel paigaldada ning pärast mootori mahatõstmist saab täitsa ära lõpetada selle osa.
Rool leidis ka endale uue asendi, tiba vasakule ja alla. Praegu panin kahe punktiga asjade sättimise huvides kinni, hiljem tuleb ikkagi poltidega.
Loodan, et kojameeste mootor koos hoovastikuga sinna ikka ära mahub, pole praegu neid detaile lihtsalt käepärast. Kui ei mahu siis tuleb uuesti ümber teha.
Kas paljusid plekke poleks saanud kuidagi ümaramalt ja moodsamalt paigaldada? Oli põhjuseks ruum (piltidelt ei saa aru) või ei viitsinud lihtsalt tühja pärast nii palju jebida?
Eks iga plekitükk mis praegu küljes on sellise kujuga ja teatud asendis ikkagi põhjusega. Ega selle ruumiga seal väga laiata ei ole.
Muidugi oleks ümaram ilusam, aga alati ei ole kõik võimalik.
Ja aega kuluks kindlasti palju-palju kordi rohkem.
Tänu Mikule sain siis omale kojameeste süsteemi ja mootori ning ka pagasniku luugi. Proovisin siis liigendeid ja mootorit täna peale, õnneks mahtusid ilusti ära.
Keevitasin kokku ka sobiliku roolivarda, selleks kasutasin Escordi liigendeid. Algeselt mõtlesin Bmw oma kasutada, aga rauda ja alu ikka väga kokku ei keevita. Kuigi hea kerge oleks tulnud.