Vahetame ise näidikute taustad (03/06/05)
Vahetame ise näidikute taustad (03/06/05)
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 852
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Nii läksin siis näidikutega uuele katsele:rolleyes (need mis punasel olid läksid natuke metsa:flaming). Esimene mõte oli kui nõela spidokalt korralikult ära saan siis lähen edasi:yllatunud. Nõel tuli ära eeskujulikult ning nüüd oli aeg valged näidikud valmis teha. Minu nägemus valgetest näidikutest, mis leiavad oma koha 05-es(03-me omad):D
. Nüüd teen korralikumalt, lasen välja printida fotolaboris ja kleebin cd kaanest tehtud sihverplaatidele, mille eelnevalt matistasin. Cd kaane lõikamiseks kasutasin jootekolbi, parem kui mingid käärid, proovisin veel ka vineeri saagi kuid metsa läks:mad:...
Matistatud, 2x matistamata ja originaal...
Valgustuseks plaanin dioode, värv on veel lahtine...
vaatab mismoodi välja tuleb ja mis moodi minu 05-e musta sisusse sobivad...
PS:Toonkilega jäab ka päris huvitav(kui panna see läbipaistvale sihverplaadile)...
Kui keegi samasuguseid tahab võin saata...
[Muudetud: 25-8-2009 ladasaeabz]
. Nüüd teen korralikumalt, lasen välja printida fotolaboris ja kleebin cd kaanest tehtud sihverplaatidele, mille eelnevalt matistasin. Cd kaane lõikamiseks kasutasin jootekolbi, parem kui mingid käärid, proovisin veel ka vineeri saagi kuid metsa läks:mad:...
Matistatud, 2x matistamata ja originaal...
Valgustuseks plaanin dioode, värv on veel lahtine...
vaatab mismoodi välja tuleb ja mis moodi minu 05-e musta sisusse sobivad...
PS:Toonkilega jäab ka päris huvitav(kui panna see läbipaistvale sihverplaadile)...
Kui keegi samasuguseid tahab võin saata...
[Muudetud: 25-8-2009 ladasaeabz]
Mai saa aru mis jama te toodate siin:sein:sein.Ennem tegemist võiks veidi ettenägeliku ja tehnilise pilguga asja läbi mõelda 4 korda.
Võin kirja panna enda tehtud kellade tööjärjekorra ja vahendid.Pole midagi pundud,ei hallita ei kopita.nagu tehase värk.peal olnd jba 3 aastat vist.teinud nii 01 le ,06/03.vahet pole üldiselt mis autole.Pole vahet mis värvi te tahate.Kui fotoshop olemas,kasutada ka oskad ja värviprinter on siis issameie..tee või lennukikellad omale .
Aga siis ...
VAHENDID
+pintsel
+puujoonlaud
+valge,läikiv printeripaber
+kvaliteetne värviprinter või kui värve ei soovi,siis tavaline.
+kahepoolne õhuke teip
+vihikute kaanetamis kile(läbipaistev ja ühelt poolt liimiga-nagu teip noh)
+Kui soovid seiereid värvida siis vastav värv.ise kasutasin sadolini punast.jäi läikiv ja kena.
+paberinuga (TERAV)
+kruvikeeraja-tavaline ja terava otsaga.
+kui soovid valgusé värvi muuta ,siis led või hõõgpirn vastava tooniga.
+ näpitsad
+ kolvirõngas või 3mm lai metalli jupp(kroomrõngas vaja pärast tagasi pressida
+kruvikas ,et kella seest lahti keerata
+MÕISTUST ja LOOVAT LAHENDUST
+PUHTAD KÄED
TÖÖKÄIK
+otsid interneti avarustest omale sobiva pildiga/lahendusega/värviga ja mida iganes veel taustad
+teed fotoshopis mõõtu ning vajadusel muudad pilti resulutsiooni ,et nrid kandilised ei jääks ja kvaliteet hea tuleks.Muudad tausta lahendust ,kui soovi peaks olema omanäoliseks teha.
+õiges mõõdus taustad prindid välja.Tavaliselt tuleb printida 2-5 korda,et saada õiges mõõdus ja kvliteedis taust.
+võtad kellad armatuurist välja ning tood koju lauapeale.
+peenikese ja terava kruvikaga nikerdad maha kroomrõnga.Urgitsed tagantpoolt ja ringiratast.kuni rõnga korralikult ja tervelt kätte saad.EI VÄÄNA EGA PRESSI ÜHEST KOHAST LIIGA PALJU.vaikselt liigud kruvikaga ääre all.
+eemaldad rõnga,kella klaasi,musta rõnga(väiksed 03/06 kellad-mina värvisin need pärast veel mattmustaks kuna tausta peal oli vastav märk olemas)vaherõnga,kellavalgus rõnga,tugirõnga.
+viid eemaldatud asjad ilusti pesukaussi.Lisad fairit.Pesed harjaga ,loputad ja kuivatad.Sinna koguneb ajapikku kole sodi ja tolm.
võttad väikse kruviekeeraja ja keerad lahti metalliplaati hoidvad 2 kruvi.
+võtad näpitsad ja eemaldad rahulikult kuid tugevalt tõmmates seieri/ 03/06 kellade puhul piisab metallseieri painutamisest üles.
+võtad metall tausta ja pühid niiske lapiga puhtaks,kuivatad.
+võtad rullist 2 poolset teipi ja teibid terve pinna ühekordselt ära.Oleneb teibi laiusest,kas saad ühetükiga katta või pead ribad kõrvuti asetama.
+lõikad servad ilusti tausta kuju järgi ära ning eemaldad teibi pealmise kattekile.
+nüüd võtad oma paberile prinditud taustad.KÄED PESED ÄRA JAHHH!!!sest vastasel juhul on seal mustad näpujäljed.
+lõikad ilusti välja.vajadusel jätad 1-2 mm äärest üle .pärast saad alati paberinoaga mööda äärt ära lõigata kui vaja.
+kleebid täpselt,kaalutletult ja ilma liigse näperdamiseta oma tausta kahepoolse teibiga kaetud metalltausta peale .
+lükkad mingi puust joonlaua või asjaga ilusti üle,et korralikult kinni.JÕUDU EI RAKENDA.Lõhud pinna või kriibid.NÄPERDAD VÕIMALIKULT VÄHE seda paberit.
+lõikad üleliigse serva mööda metallplaadi kabariiti ära.
+võtad vihikukile ja lõigad umbes kellasuuruse tüki.Jätad äärtest cm suurema tüki , alati saad vähemaks võtta.
+eemaldad kattepaberi ja kleebid ilma õhumullideta paberile.lükakd joonlauaga üle kergelt.
+lõikad üleliigsed ääred maha.
+Nüüd oleme saavutanud niiskuskindla faasi.EI hakka punduma ega paisuma midagi.Minu omad on igasugust niiskust ja ilma näind.ei ole midagi juhtund ühegi partiiga.
+väike nõel võta ja tee tagant poolt kruvikohtadesse augud.Lihtsam tausta paigaldada ja kruviauke leida.
+kui soovid siis nüüd õige hetk värvida kõik seierid.
+ära plätserda värvi kuhu vaja pole.väike pintsel selleks tööks ideaalne.jätad kuivama (radika juurde,saad rutem jätkata).
+värv kuiv? ÄRA NÄPI.!!!! kui toores siis kohe näpujälg peal ja asi tuksis.hakkad otsast peale.
+võttad nüüd oma valmis taustad ja paigaldad kella sisse tagasi.
+keerad ettevaatlikult kruvid kinni.Et sa jumala eest kruvikat mööda ei susa,kohe kile sees ja asi tuksis.
+väiksemate näidikute puhul väänad nüüd seieri tagasi.
+tahoka seieri saad ka ilusti kohe panna.
+spidoka omaga asi järgmine.Lähed autosse koos sõbraga.Sõbrale kiirust sateliidi vahendusel mõõtev aparaat pihku.kellale ühendad trossi taha.Seier on sul peos ja seda ei topi kuhugi ...VEEL.
+arendad 100km/h(korra võib) sõbra aparaadi järgi.
+kui sõber ütleb,et 100 sees,siis hoiad ilusti seda kiirust...tema korrutab koguaeg mis kiirus on.Kui 100 sees torgad seieri sedasi otsa ,et nooleots näitab 100km/h.Nüüd sul ülitäpne spido.(Minu oma näitab 150neni punktipealt).
+pressid veits seierile tugevamalt peale ja tuled koju.
+kodus kontrollid ,kas seier ikka sai kõvasti kinni.Selle protsessi käigus võiks seieritele ka liii sisse lasta...jääb tugevamini.
+VÕI torkad spido seieri enamvähem tunde järgi otsa...(võib ebatäpne jääda)
+nüüd sul kell peaaegu komplektne,aga puudu veel pealmised rõngad ja klaasid.“
+lisad nüüd õiges järjekorras oma puhtaks pestud jupid kuni kroomrõngani.
KLAASI SELLE TÖÖ KÄIGUS JÄLLE EI NÄPERDA nagu lehmanisa....jätab ju plekid ja näpujäljed.
+paigaldad ettevaatlikult kroomrõnga.seejärel võtad kolvirõnga või paksu plekiriba.vaja selleks ,et lihtsalt näpitsatega pressides pressid rõnga pealt koledaks.
+asetad kolvirõnga kroomrõnga juhipoolse osa peale ning hakkad vaikselt ringiratast näpitsatega pressima,kuniks veendud,et rõngas ringiratast tagasi pressitud.
+vajadusel vahetadvalgustuse pirni TJUUNINGU vastu.punane kollane roheline....otsusta ise või jäta valge.
+nüüd sul uued ja ägedad näidikud.Niiskuskindlad,kvaliteetsed,läikivad(kui sa ei hakka soperdama ja printer sajebiis tööd teeb).
+mine oma kellapundiga autosse ja pane nüüd kõik juhtmed ja trossid külge...
+ mine linnapeale eputama ja õpeta naabrivovale ka ...
Ehk nüüd siin igasugust mõtetut keerulist jama ei tehta...oehhhhhh:rolleyes
[Muudetud: 1-1-2010 masuurik]
Võin kirja panna enda tehtud kellade tööjärjekorra ja vahendid.Pole midagi pundud,ei hallita ei kopita.nagu tehase värk.peal olnd jba 3 aastat vist.teinud nii 01 le ,06/03.vahet pole üldiselt mis autole.Pole vahet mis värvi te tahate.Kui fotoshop olemas,kasutada ka oskad ja värviprinter on siis issameie..tee või lennukikellad omale .
Aga siis ...
VAHENDID
+pintsel
+puujoonlaud
+valge,läikiv printeripaber
+kvaliteetne värviprinter või kui värve ei soovi,siis tavaline.
+kahepoolne õhuke teip
+vihikute kaanetamis kile(läbipaistev ja ühelt poolt liimiga-nagu teip noh)
+Kui soovid seiereid värvida siis vastav värv.ise kasutasin sadolini punast.jäi läikiv ja kena.
+paberinuga (TERAV)
+kruvikeeraja-tavaline ja terava otsaga.
+kui soovid valgusé värvi muuta ,siis led või hõõgpirn vastava tooniga.
+ näpitsad
+ kolvirõngas või 3mm lai metalli jupp(kroomrõngas vaja pärast tagasi pressida
+kruvikas ,et kella seest lahti keerata
+MÕISTUST ja LOOVAT LAHENDUST
+PUHTAD KÄED
TÖÖKÄIK
+otsid interneti avarustest omale sobiva pildiga/lahendusega/värviga ja mida iganes veel taustad
+teed fotoshopis mõõtu ning vajadusel muudad pilti resulutsiooni ,et nrid kandilised ei jääks ja kvaliteet hea tuleks.Muudad tausta lahendust ,kui soovi peaks olema omanäoliseks teha.
+õiges mõõdus taustad prindid välja.Tavaliselt tuleb printida 2-5 korda,et saada õiges mõõdus ja kvliteedis taust.
+võtad kellad armatuurist välja ning tood koju lauapeale.
+peenikese ja terava kruvikaga nikerdad maha kroomrõnga.Urgitsed tagantpoolt ja ringiratast.kuni rõnga korralikult ja tervelt kätte saad.EI VÄÄNA EGA PRESSI ÜHEST KOHAST LIIGA PALJU.vaikselt liigud kruvikaga ääre all.
+eemaldad rõnga,kella klaasi,musta rõnga(väiksed 03/06 kellad-mina värvisin need pärast veel mattmustaks kuna tausta peal oli vastav märk olemas)vaherõnga,kellavalgus rõnga,tugirõnga.
+viid eemaldatud asjad ilusti pesukaussi.Lisad fairit.Pesed harjaga ,loputad ja kuivatad.Sinna koguneb ajapikku kole sodi ja tolm.
võttad väikse kruviekeeraja ja keerad lahti metalliplaati hoidvad 2 kruvi.
+võtad näpitsad ja eemaldad rahulikult kuid tugevalt tõmmates seieri/ 03/06 kellade puhul piisab metallseieri painutamisest üles.
+võtad metall tausta ja pühid niiske lapiga puhtaks,kuivatad.
+võtad rullist 2 poolset teipi ja teibid terve pinna ühekordselt ära.Oleneb teibi laiusest,kas saad ühetükiga katta või pead ribad kõrvuti asetama.
+lõikad servad ilusti tausta kuju järgi ära ning eemaldad teibi pealmise kattekile.
+nüüd võtad oma paberile prinditud taustad.KÄED PESED ÄRA JAHHH!!!sest vastasel juhul on seal mustad näpujäljed.
+lõikad ilusti välja.vajadusel jätad 1-2 mm äärest üle .pärast saad alati paberinoaga mööda äärt ära lõigata kui vaja.
+kleebid täpselt,kaalutletult ja ilma liigse näperdamiseta oma tausta kahepoolse teibiga kaetud metalltausta peale .
+lükkad mingi puust joonlaua või asjaga ilusti üle,et korralikult kinni.JÕUDU EI RAKENDA.Lõhud pinna või kriibid.NÄPERDAD VÕIMALIKULT VÄHE seda paberit.
+lõikad üleliigse serva mööda metallplaadi kabariiti ära.
+võtad vihikukile ja lõigad umbes kellasuuruse tüki.Jätad äärtest cm suurema tüki , alati saad vähemaks võtta.
+eemaldad kattepaberi ja kleebid ilma õhumullideta paberile.lükakd joonlauaga üle kergelt.
+lõikad üleliigsed ääred maha.
+Nüüd oleme saavutanud niiskuskindla faasi.EI hakka punduma ega paisuma midagi.Minu omad on igasugust niiskust ja ilma näind.ei ole midagi juhtund ühegi partiiga.
+väike nõel võta ja tee tagant poolt kruvikohtadesse augud.Lihtsam tausta paigaldada ja kruviauke leida.
+kui soovid siis nüüd õige hetk värvida kõik seierid.
+ära plätserda värvi kuhu vaja pole.väike pintsel selleks tööks ideaalne.jätad kuivama (radika juurde,saad rutem jätkata).
+värv kuiv? ÄRA NÄPI.!!!! kui toores siis kohe näpujälg peal ja asi tuksis.hakkad otsast peale.
+võttad nüüd oma valmis taustad ja paigaldad kella sisse tagasi.
+keerad ettevaatlikult kruvid kinni.Et sa jumala eest kruvikat mööda ei susa,kohe kile sees ja asi tuksis.
+väiksemate näidikute puhul väänad nüüd seieri tagasi.
+tahoka seieri saad ka ilusti kohe panna.
+spidoka omaga asi järgmine.Lähed autosse koos sõbraga.Sõbrale kiirust sateliidi vahendusel mõõtev aparaat pihku.kellale ühendad trossi taha.Seier on sul peos ja seda ei topi kuhugi ...VEEL.
+arendad 100km/h(korra võib) sõbra aparaadi järgi.
+kui sõber ütleb,et 100 sees,siis hoiad ilusti seda kiirust...tema korrutab koguaeg mis kiirus on.Kui 100 sees torgad seieri sedasi otsa ,et nooleots näitab 100km/h.Nüüd sul ülitäpne spido.(Minu oma näitab 150neni punktipealt).
+pressid veits seierile tugevamalt peale ja tuled koju.
+kodus kontrollid ,kas seier ikka sai kõvasti kinni.Selle protsessi käigus võiks seieritele ka liii sisse lasta...jääb tugevamini.
+VÕI torkad spido seieri enamvähem tunde järgi otsa...(võib ebatäpne jääda)
+nüüd sul kell peaaegu komplektne,aga puudu veel pealmised rõngad ja klaasid.“
+lisad nüüd õiges järjekorras oma puhtaks pestud jupid kuni kroomrõngani.
KLAASI SELLE TÖÖ KÄIGUS JÄLLE EI NÄPERDA nagu lehmanisa....jätab ju plekid ja näpujäljed.
+paigaldad ettevaatlikult kroomrõnga.seejärel võtad kolvirõnga või paksu plekiriba.vaja selleks ,et lihtsalt näpitsatega pressides pressid rõnga pealt koledaks.
+asetad kolvirõnga kroomrõnga juhipoolse osa peale ning hakkad vaikselt ringiratast näpitsatega pressima,kuniks veendud,et rõngas ringiratast tagasi pressitud.
+vajadusel vahetadvalgustuse pirni TJUUNINGU vastu.punane kollane roheline....otsusta ise või jäta valge.
+nüüd sul uued ja ägedad näidikud.Niiskuskindlad,kvaliteetsed,läikivad(kui sa ei hakka soperdama ja printer sajebiis tööd teeb).
+mine oma kellapundiga autosse ja pane nüüd kõik juhtmed ja trossid külge...
+ mine linnapeale eputama ja õpeta naabrivovale ka ...
Ehk nüüd siin igasugust mõtetut keerulist jama ei tehta...oehhhhhh:rolleyes
[Muudetud: 1-1-2010 masuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
- mossekutt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 26 Mär 2009 18:49
- Asukoht: harjumaa,Kose
- Autod: Moskvich iz 2125,Vaz 2109,iz2715
Täitsa õige ise ka meeldib originaal,aga ajaviiteks plaanin teha Eks igaüks ehitab oma autot iseAlgselt postitas: logman
Vahet pole, mossekutt. Tehniliselt.
Asi rohkem selles, et paljud, väga paljud on ühel hetkel neist valgetest tiluliludest ära tüdinenud ning originaali tagasi igatsema hakanud.
Siis hää lihtne ümberpöörd operatsioon teha ning ralli jätkub .
Valgus läbi paistaks? - Midagi uut.
[Muudetud: 7-2-2010 mossekutt]
Lada Vaz 2109, moskvich iz 2125,iz2715
- mossekutt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 26 Mär 2009 18:49
- Asukoht: harjumaa,Kose
- Autod: Moskvich iz 2125,Vaz 2109,iz2715
Kuna ma ei hakka otse arvutist pilte panema,siis panen fotoalbumist.
Moskvich 2140 kell ja Vaz tahhomeeter.suht ilusti tuli välja.
http://fotoalbum.ee/photos/mossejumal/65643055
http://fotoalbum.ee/photos/mossejumal/65643057/
Moskvich 2140 kell ja Vaz tahhomeeter.suht ilusti tuli välja.
http://fotoalbum.ee/photos/mossejumal/65643055
http://fotoalbum.ee/photos/mossejumal/65643057/
Lada Vaz 2109, moskvich iz 2125,iz2715
- k6lu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta
Siin samas foorumis kõik olemas! Loe Masuuriku jutt läbi. Ning jõudu tööle.haleskinn kirjutas:upitaks teemat kuna endalgi 2106 nyyd k2sil ja soov taustasid sellele
http://autoforum.volgograd.ru/viewtopic ... sc&start=0
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 852
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
http://www.auto.volgograd.ru/artfiles/priborka_2105.jpg
Valgeks pead ise saama kuidagi...
Spidomeeter ja voltmeeter on enam-vähem õige suurusega. Veesi ja bensiin liiga väike võrreldes nendega.
Valgeks pead ise saama kuidagi...
Spidomeeter ja voltmeeter on enam-vähem õige suurusega. Veesi ja bensiin liiga väike võrreldes nendega.
- k6lu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta
ladamees159 kirjutas:tere kuidas te teene neid näidikute taustasid???
Lk 3k6lu kirjutas:Siin samas foorumis kõik olemas! Loe Masuuriku jutt läbi. Ning jõudu tööle.haleskinn kirjutas:upitaks teemat kuna endalgi 2106 nyyd k2sil ja soov taustasid sellele
http://autoforum.volgograd.ru/viewtopic ... sc&start=0