2106, znif, 1983
2106, znif, 1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Panen kindlasti aga alles siis kui auto külili on. Sellega läheb vähemalt nädal veel. Ei saa eriti asjalikku pilti niisama põhja all roomates ja klõpsides. Teine karp on kaunis korralik, läbivaid auke pole.Algselt postitas: Jonx666
Raske uskuda, et põhja all roostet ei leidu, äkki paned mõne pildi ka auto põhja alt ja kuidas teine karp on?
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Vaatasin ka et kuidagi kahtlane näeb välja, aga jõudu auto ehitamisel ja vihjeks võin öelda, et esmamulje teisest karbist võib olla petlik. Nimelt ostsin ka oma valge 01 ja kõik karbid olid esmapilgul korras, kuid kui olin paar kuud sõitnud, hakkasid tulema mõrad nii tiibadele, kui karpidele. Võtsin kätte lihvketta ja lihvisin need kohad haljaks. St üritasin haljaks lasta aga tulemus oli aukudega tiivad(päris suured) ja ka olematud karbid.Algselt postitas: dzidziSee sama iluliist on sinna valet pidi pandud ,et roostet varjata:D:D:DAlgselt postitas: Paskaak
heh, Jonx see see nn. plekk*, on täpsemalt iluliist mis käib kas 03 või 06.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Iluliistu ma kusjuures alles foto pealt vaatasin et kuidagi "valesti" on. Niisama auto kõrval seistes ei pane tähele. Lisaks pole see kindlasti "rooste varjamiseks" seal. Usun et täpselt nii nagu ta kunagi sinna on torgatud nii ta seal ka on ja see juhtus ilmselt aastaid tagasi.
Teise karbi seisukord mind eriti muretsema ei pane kuna nagunii vahetan MÕLEMAD. Hetkel teeb rohkem muret tagatiibade esimesed-alumised otsad mis ka nagu veidi auklikud. Näis, kui karbid ära võtan siis paistab kas piisab otsakese vahetamisest või tuleb kogu tiiva kaar vahetada.
Igatahes on esialgu mõttes teha suht-koht originaalis taastamine. Mõtteid on mitmesuguseid muidugi liikunud ja kes teab mis töö käigus tegelikult juhtub. Kindel soov on saada lõpptulemuseks kena, mugavat ja ökonoomset masinat. Teistele tagatulede näitamine pole kindlasti eesmärgiks. Kere korda saab siis vaatan mis ülejäänud tehnikaga ette võtta. Mingi hetk tahab mootor kindlasti korrastamist saada. Mõtlesin selle ennetamiseks teist (mootorit) kõrvale hakata ehitama. Kuid siiski keretööd esmajärjekorras.
Teise karbi seisukord mind eriti muretsema ei pane kuna nagunii vahetan MÕLEMAD. Hetkel teeb rohkem muret tagatiibade esimesed-alumised otsad mis ka nagu veidi auklikud. Näis, kui karbid ära võtan siis paistab kas piisab otsakese vahetamisest või tuleb kogu tiiva kaar vahetada.
Igatahes on esialgu mõttes teha suht-koht originaalis taastamine. Mõtteid on mitmesuguseid muidugi liikunud ja kes teab mis töö käigus tegelikult juhtub. Kindel soov on saada lõpptulemuseks kena, mugavat ja ökonoomset masinat. Teistele tagatulede näitamine pole kindlasti eesmärgiks. Kere korda saab siis vaatan mis ülejäänud tehnikaga ette võtta. Mingi hetk tahab mootor kindlasti korrastamist saada. Mõtlesin selle ennetamiseks teist (mootorit) kõrvale hakata ehitama. Kuid siiski keretööd esmajärjekorras.
Kuna masin oli hakanud purtsuma ja kütusekulu viimasel ajal suurenenud otsustasin karpa ära puhastada.
Muuhulgas avastasin järgnevat:
1) karpa on 05 elektrooniline(?)
2) korpuse küljest lahti oli vaakumvooliku ots (see mis seal reguleerkruvide vahel asub). Lahti selles mõttes et see vasktoruke mille otsa voolik läheb, loksus oma avas ja käis sisse-välja vabalt. Liimisin mingi superliimiga kinni.
3) seestpoolt erilist mustust ei paistnudki. Filter ka benavoolikul kogu aeg vahel olnud ju.
4) teine lõõr ei lähe mingil tingimusel lahti - selle vaakumiga töötava "avaja" hoob lihtsalt otsast ära
Panin kokku, reguleerisin. Taguotsatester väidab et parem minek ja ühtlasem käik on autol. Kusjuures teise lõõri hooba ei pannudki tagasi. On see halb? Auto iseenesest liigub kenasti, kiirendus on normaalne (nii mõnigi uue lääne auto omanik on pika näoga vaatama jäänud kui lada linnapiirist väljudes saba liputab), kütusekulu (oli) 7-8/100... Eks homme Haapsalu otsa peal mõõdan kuidas nüüd kulu on.
Märkus mainitud liimi kohta: kokkupanemisel läks pooleks hoovastiku üks plastots. Liimisin prooviks kokku - jäi pidama
Muuhulgas avastasin järgnevat:
1) karpa on 05 elektrooniline(?)
2) korpuse küljest lahti oli vaakumvooliku ots (see mis seal reguleerkruvide vahel asub). Lahti selles mõttes et see vasktoruke mille otsa voolik läheb, loksus oma avas ja käis sisse-välja vabalt. Liimisin mingi superliimiga kinni.
3) seestpoolt erilist mustust ei paistnudki. Filter ka benavoolikul kogu aeg vahel olnud ju.
4) teine lõõr ei lähe mingil tingimusel lahti - selle vaakumiga töötava "avaja" hoob lihtsalt otsast ära
Panin kokku, reguleerisin. Taguotsatester väidab et parem minek ja ühtlasem käik on autol. Kusjuures teise lõõri hooba ei pannudki tagasi. On see halb? Auto iseenesest liigub kenasti, kiirendus on normaalne (nii mõnigi uue lääne auto omanik on pika näoga vaatama jäänud kui lada linnapiirist väljudes saba liputab), kütusekulu (oli) 7-8/100... Eks homme Haapsalu otsa peal mõõdan kuidas nüüd kulu on.
Märkus mainitud liimi kohta: kokkupanemisel läks pooleks hoovastiku üks plastots. Liimisin prooviks kokku - jäi pidama