Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Mure selline, et õrnalt või keskmiselt pedaali vajutades pidurdab ainult vasak tagumine ratas :/
Autoks on "Lada 111 1.5 56kW 2002".
Ja prboleem selline, et sõites kuival asfaldil ning õrnalt pidurit vajutades, võtab plokki ainult tagumine vasak ratas.
Kui aga "hüpata" piduripedaalile, siis võtavad plokki kõik rattad, kuid pidurdus jälgedest on näha, et tagumine vasak oli kohe hetkega plokkis ning teine pidurdus jälg hakkas alles 3-4m hiljem.
Kuna autol ka uued rehvid all, siis hakkab ühest rehvist kahju, kui see iga 5min tagant viliseb all :/
Siiamaani olen siis teind niipalju, et on õhutatud kõik pidurid - millest ei old kasu. Peale õhutamist sai kohe proovitud, u 50 sõita ja pidurdades jälle ainult vasak tagumine. Õli kuskilt välja ei jookse ega ära ei kao.
Täna sai siis vahetatud piduri peasilinder, ning seejärel jälle kõik rattad õhutatud, kuid tulemus on endine :/
Et kas järgmisena on ainuke võimalus Pidurdusjõu regulaator? Või on veel mingeid võimalusi?
Küsin sellepärast, et peasilinder koos vahetusega läks mulle maksma peaagu 1000.-; et ei tahaks jälle raha niisama tuulde loopida :/
PS: Imelik kogu asja juures on ka veel see, et vahepeal, kui auto on mõndaaega seisnud, siis pidurid töötavad ilusti, aga see kaob suht kähku jälle ära.
*Autol ei ole ABS'i.
Autoks on "Lada 111 1.5 56kW 2002".
Ja prboleem selline, et sõites kuival asfaldil ning õrnalt pidurit vajutades, võtab plokki ainult tagumine vasak ratas.
Kui aga "hüpata" piduripedaalile, siis võtavad plokki kõik rattad, kuid pidurdus jälgedest on näha, et tagumine vasak oli kohe hetkega plokkis ning teine pidurdus jälg hakkas alles 3-4m hiljem.
Kuna autol ka uued rehvid all, siis hakkab ühest rehvist kahju, kui see iga 5min tagant viliseb all :/
Siiamaani olen siis teind niipalju, et on õhutatud kõik pidurid - millest ei old kasu. Peale õhutamist sai kohe proovitud, u 50 sõita ja pidurdades jälle ainult vasak tagumine. Õli kuskilt välja ei jookse ega ära ei kao.
Täna sai siis vahetatud piduri peasilinder, ning seejärel jälle kõik rattad õhutatud, kuid tulemus on endine :/
Et kas järgmisena on ainuke võimalus Pidurdusjõu regulaator? Või on veel mingeid võimalusi?
Küsin sellepärast, et peasilinder koos vahetusega läks mulle maksma peaagu 1000.-; et ei tahaks jälle raha niisama tuulde loopida :/
PS: Imelik kogu asja juures on ka veel see, et vahepeal, kui auto on mõndaaega seisnud, siis pidurid töötavad ilusti, aga see kaob suht kähku jälle ära.
*Autol ei ole ABS'i.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
miks maksis peasilindri vahetus 1000.- ??? eriti kui ise pidid veel õhutama.
viga oleks kohe tulnud otsima hakata rõhuregulaatorist mis maksis viimati kas 180 või 225.- vahetusega saad ise ka hakkama kui spets võti olemas millega piduritorusid lahti keerata - selle saad torrerost vajadusel.
[Muudetud: 18-9-2008 olaaf]
viga oleks kohe tulnud otsima hakata rõhuregulaatorist mis maksis viimati kas 180 või 225.- vahetusega saad ise ka hakkama kui spets võti olemas millega piduritorusid lahti keerata - selle saad torrerost vajadusel.
[Muudetud: 18-9-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Silinder ise oli peaagu 600.- :/Algselt postitas: olaaf
miks maksis peasilindri vahetus 1000.- ??? eriti kui ise pidid veel õhutama.
viga oleks kohe tulnud otsima hakata rõhuregulaatorist mis maksis viimati kas 180 või 225.- vahetusega saad ise ka hakkama kui spets võti olemas millega piduritorusid lahti keerata - selle saad torrerost vajadusel.
[Muudetud: 18-9-2008 olaaf]
Kui regulaator nii vähe maksab, siis ostaks selle ära küll, aga kustkohast ma ta nii odavalt saan? Ise leidsin nt ladu24.ee'st ~500.- eest :/
[Muudetud: 18-9-2008 Alan]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tallinn pae tn keldris on üks paremini varustatud lada poode eestis oü mindora
poe nimi torrero.
kindlasti maksab sealt uurida mis maksab asi.
kui vene keelt väga ei oska siis soovitav kataloog kaasa võtta ja pildil näidata mida vaja.
kas põhjaalla muidu vaadanud oled, ehk see rõhuregulaator pihta saanud suurema kiviga vms - ehk ta lihtsalt põhja kiilutud vms...
kataloogist praegu vaatan, et 2111 -l on 2108 regulaator põhja all...
poe nimi torrero.
kindlasti maksab sealt uurida mis maksab asi.
kui vene keelt väga ei oska siis soovitav kataloog kaasa võtta ja pildil näidata mida vaja.
kas põhjaalla muidu vaadanud oled, ehk see rõhuregulaator pihta saanud suurema kiviga vms - ehk ta lihtsalt põhja kiilutud vms...
kataloogist praegu vaatan, et 2111 -l on 2108 regulaator põhja all...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Nii... Sai veel ühe kasutaja soovitusel vahetatud ära tagumised trumlid (et ehk 1 kõver vms), aga ei toonud asi tulemust, pidurdab ikkagi ainult vasak tagumine.Algselt postitas: olaaf
tallinn pae tn keldris on üks paremini varustatud lada poode eestis oü mindora
poe nimi torrero.
kindlasti maksab sealt uurida mis maksab asi.
kui vene keelt väga ei oska siis soovitav kataloog kaasa võtta ja pildil näidata mida vaja.
kas põhjaalla muidu vaadanud oled, ehk see rõhuregulaator pihta saanud suurema kiviga vms - ehk ta lihtsalt põhja kiilutud vms...
kataloogist praegu vaatan, et 2111 -l on 2108 regulaator põhja all...
Ning siis regulaatorist, et ma pole väga selle hingeeluga kursis, et tundus küll,et ta on kinni jäänud, aga mida selle suhtes ette võtta? Ikkagi uus osta? Või annab midagi teha sellega?
Edit: Sai siis ostetud uus regulaator ja ära vahetatud. Töötab
[Muudetud: 23-9-2008 Alan]
- apsu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 672
- Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
- Asukoht: Võru
- Autod: VAZ 2104
- Kontakt:
silinder tuli trumli küljest lahti, aga toru küljest nu niet . kas see polt käib mingi nõksuga lahti, või tuleb läbi lõigata ja torule uus ots teha? Kuidas uut otsa teha? soovitusi? Silinder omadega õhtal: ei suru ühte poolt välja, too pool lekib õli.
masin 88.aasta 2104
masin 88.aasta 2104
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
- apsu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 672
- Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
- Asukoht: Võru
- Autod: VAZ 2104
- Kontakt:
silinder on jah tagaplaadi küljes, sorry minu viga. aga kas saab olla 100% kindel, et ta kolmikust lahti tuleb ??? soovitusi ?
sai täna see spets võti ära ostetud. silinder kah. nädalavahetusel tuleb proovida
[Muudetud: 29-9-2008 apsu]
sai täna see spets võti ära ostetud. silinder kah. nädalavahetusel tuleb proovida
[Muudetud: 29-9-2008 apsu]
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
-
pprophecy6-6-6
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 36
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Õhk pidurisüsteemis.
Probla on selline et, 06 piduritesse tuleb kuskilt õhk sisse aga õli välja ei jookse. Milles asi võib olla?
-
pprophecy6-6-6
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 36
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Tagumised pidurisilindrid
Ei tea kas on teemast läbi käinud kuna ei jõua 20 lk. läbi lugeda.
Probleem siis selline, et isa ostis kogemata valed pidurisilindrid ehk siis 21063-le 2101 omad.
Ja küsimus ongi siis selline, et kas need sobivad omavahel ja kui ei, siis mis sellega muutub?
Probleem siis selline, et isa ostis kogemata valed pidurisilindrid ehk siis 21063-le 2101 omad.
Ja küsimus ongi siis selline, et kas need sobivad omavahel ja kui ei, siis mis sellega muutub?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Muidugi oleks olnud viisakas täpsustada kas esimestest või tagumistest on jutt.
Aga räägime tagumistest.
Markeeringutest:
"Kuuele" käivad "kolme" vidinad.
"Kolme" tagumine töösilinder on pisut-pisut väiksema läbimõõduga, kui 2101 originaal, sest pidurivõim juba abiks ja need silindrite läbimõõdud vähendatud.
Kui ilma võimuta masinale paigaldada need vähendatud läbimõõduga silindrid, siis tahab pedaal pisut raskemat jalga saada (alla 60kg kehamassiga läheb keeruliseks).
Esimestega probleeme pole ja tegelikult pole ka tagumistega probleeme, kuigi seal (tagumiste juures) on veel väikesed nüansid.
Originaalis olid algselt taga nimelt 2103 klotsid, milledel reguleerumise süsteem küljes.
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
Sõltuvalt aastaarvust võib esineda ka masinaid, milledel tavalised kopika klotsid, küll aga võib olla neile paigaldatud juba 2105 töösilindrid, milledel kogu see reguleerumise värk sees.
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
(pildilt töösilinder puudu, kuigi 2105 kiri joonepeal kenasti olemas)
Ratas maha, trummel maha ja pilt kohe selge.
Aga räägime tagumistest.
Markeeringutest:
"Kuuele" käivad "kolme" vidinad.
"Kolme" tagumine töösilinder on pisut-pisut väiksema läbimõõduga, kui 2101 originaal, sest pidurivõim juba abiks ja need silindrite läbimõõdud vähendatud.
Kui ilma võimuta masinale paigaldada need vähendatud läbimõõduga silindrid, siis tahab pedaal pisut raskemat jalga saada (alla 60kg kehamassiga läheb keeruliseks).
Esimestega probleeme pole ja tegelikult pole ka tagumistega probleeme, kuigi seal (tagumiste juures) on veel väikesed nüansid.
Originaalis olid algselt taga nimelt 2103 klotsid, milledel reguleerumise süsteem küljes.
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
Sõltuvalt aastaarvust võib esineda ka masinaid, milledel tavalised kopika klotsid, küll aga võib olla neile paigaldatud juba 2105 töösilindrid, milledel kogu see reguleerumise värk sees.
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
(pildilt töösilinder puudu, kuigi 2105 kiri joonepeal kenasti olemas)
Ratas maha, trummel maha ja pilt kohe selge.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Sorri, ei märkanud pealkirja.
Pumpadest polegi midagi rääkida, aga silindritest ja klotsidest küll.
*Kui on 2103 klotsid (reguleerumisvärk klotsi küljes), siis need 2101 silindrid sobivad.
*Kui on 2101 klotsid, siis on tarvis hoopis 2105 silindreid, milledel reguleerumisvärk silindrite sees.
*Kui on 2101 klotsid ja 2101 silindrid, siis puudub igasugune reguleerimise võimalus. Pole automaatset ega ka käsitsi timmimise võimalust, sest 2106-l on teistmoodi pidurikilbid kui 2101-l. Pidurid võivad nigelad saada.
Nii lihtne see ongi.
Klotside väljanägemine on pildilinkidel, mis mu eelmises postituses.
Rohkem keerulist pole miskit.
Pumpadest polegi midagi rääkida, aga silindritest ja klotsidest küll.
*Kui on 2103 klotsid (reguleerumisvärk klotsi küljes), siis need 2101 silindrid sobivad.
*Kui on 2101 klotsid, siis on tarvis hoopis 2105 silindreid, milledel reguleerumisvärk silindrite sees.
*Kui on 2101 klotsid ja 2101 silindrid, siis puudub igasugune reguleerimise võimalus. Pole automaatset ega ka käsitsi timmimise võimalust, sest 2106-l on teistmoodi pidurikilbid kui 2101-l. Pidurid võivad nigelad saada.
Nii lihtne see ongi.
Klotside väljanägemine on pildilinkidel, mis mu eelmises postituses.
Rohkem keerulist pole miskit.
Milline too reguleerisvärk klotsi küljes välja näeb?
Kui mul ongi see reguleerimisvärk ja panen 01-he silindrid siis saavad pidurid head ja ei hakka pedaal raskel käima ega midagi?
Teeks klotsidest pildi, aga digikas on katki.
Minu klotsidel on kyljes see käsa julla yhel klotsil, siis see auk kuhu klots otsa läheb ja selle augu ymber on nagu mingi vedru vms.
Muud nagu vist polegi.
[Muudetud: 6-12-2008 taurikazz]
Kui mul ongi see reguleerimisvärk ja panen 01-he silindrid siis saavad pidurid head ja ei hakka pedaal raskel käima ega midagi?
Teeks klotsidest pildi, aga digikas on katki.
Minu klotsidel on kyljes see käsa julla yhel klotsil, siis see auk kuhu klots otsa läheb ja selle augu ymber on nagu mingi vedru vms.
Muud nagu vist polegi.
[Muudetud: 6-12-2008 taurikazz]