Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
j
janek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 23 Aug 2005 12:57
Asukoht: Tartu - Viljandimaa
Autod: Audi + VAZ 21043 + VAZ 2103

Postitus Postitas janek »

Tere

Autoks 2103

Mure selles, et piduri võtavad ainult plokki ja pedaal ainult põhjast.
Vahetatud on esimesed piduriklotsid ja töösilindrid. Tagumised silindrid töötavad ilusti. Ka esimesed pidurivoolikud sai vahetatud. Keerasin ka peale käsipiduri trossi, et äkki sisi liiguvad klotsid lähedamale trumlile ja hakkavad varem võtma, kuid sõidupealt käsipidurit tõmmates rattaid plottki ei võta. Ainult jalgpidurit tallates saab kõik ratta ilusti plokki.
Milles võiks olla mure?

ette tänades.
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Arvatasti on kettad/rummud kõverad või roostes.Tasuks ka pidurid õhutada ja piduriõli vahetada.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
j
janek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 23 Aug 2005 12:57
Asukoht: Tartu - Viljandimaa
Autod: Audi + VAZ 21043 + VAZ 2103

Postitus Postitas janek »

Enne kui olid vanad silindrid ja klotsid, siis võtsid pidurid hästi ;).
Kettad ei ole kõverad. Kui keeran ratast ringi, siis ei käi kettad klotside vastu. Õhutatud on juba viis korda. Sellest peaks vist piisama :)

Äkki on kellegil veel ideid?
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Algselt postitas: janek
Õhutatud on juba viis korda. Sellest peaks vist piisama :)
Õhutada tuleb niikaua, kuni enam õhku ei tule, vahet pole kaua see aega võtab;).
Peapumbaga on kõik korras? Ei kiilu kinni, õhutamisel mulle paaki ei tule, õli võimendi korpusesse ei leki?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
j
janek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 23 Aug 2005 12:57
Asukoht: Tartu - Viljandimaa
Autod: Audi + VAZ 21043 + VAZ 2103

Postitus Postitas janek »

Jah, seda, tean, et õhutamine kordasid ei küsi. Lihtsalt kunagi tuleb see tegevus lõpetada. Arvasin, et viiest või kümnest korrast(pole kordasid lugenud) peaks piisama.

Seda ka veel et kusakilt ei leki. Õli kuhugi ei kao ja kuskil loikusid all ei ole.

Piduripedaal võtab alles põhjast ja siis on kohe blokkis. Natukene paha on nii sõita :regan
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Klotsid tahavad päris pikalt sissetöötamist saada. Sellest siin varemgi juttu olnud.
Käsipiduri trossil lõika tagant kolm-neli keerdu seda kõrina ümber trossi otsa olevat tagasitõmbevedru lühemaks, mis trumli sisse/alla jääb. Sellest kah siin juttu olnud.
Veel üks nipp, et käsipidur paremini töötaks: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 011&page=8

[Muudetud: 25-11-2007 logman]
j
janek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 23 Aug 2005 12:57
Asukoht: Tartu - Viljandimaa
Autod: Audi + VAZ 21043 + VAZ 2103

Postitus Postitas janek »

Äitähh kõikide soovituste eest

ASi ei olegi selles, et käsipidur ei võta hästi, vaid et jalgpidur võtab ainult põhjast ja siis kohe rattad blokkis. Samas täheldasin tagumiste trumlite juures seda, et silinder on klotsidest natukene kaugemal. See tähendab, et silindri peas olevad sooned ei ole vastu seda osa klotsil kus ta klotsi laiali lükata saab. Väike vahe jääb silindri pea ja klotside vahele. ca. 5mm
m
markus_m
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 08 Okt 2007 19:07
Asukoht: Tallinn, Laagri
Autod: VAZ 21063

Postitus Postitas markus_m »

Algselt postitas: janek
Äitähh kõikide soovituste eest

ASi ei olegi selles, et käsipidur ei võta hästi, vaid et jalgpidur võtab ainult põhjast ja siis kohe rattad blokkis
Täpselt sama probleem. Vahetasin terve esimese otsa pidurisüsteemi täielikult välja. Õhutanud olen mitmeid kordi, vahepeal sõitnud. Õhutanud töötava mootoriga ja ilma, oma mitu liitrit läbi lasknud juba. Pedaal liigub põhja ja võtab küll kuid lahjalt- siis pedaal lahti lasta ja uuesti vajutada on tagumised plokkis. Esimesed klotsid tahavad ka sissetöötamist muidugi, kuid see pedaali tühja vajumine pole õige.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Kas õhutustehnika õige sul? Pumpad, hoiad, abiline keerab nipli lahti ja keerab kinni kui pedaal vajunud. Kui oled kõik õieti teinud siis otsi viga peasilindris.
Jupid Venemaalt!
m
markus_m
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 08 Okt 2007 19:07
Asukoht: Tallinn, Laagri
Autod: VAZ 21063

Postitus Postitas markus_m »

Algselt postitas: viaccess
Kas õhutustehnika õige sul? Pumpad, hoiad, abiline keerab nipli lahti ja keerab kinni kui pedaal vajunud. Kui oled kõik õieti teinud siis otsi viga peasilindris.
Tehnika on õige ja peasilinder on hiljuti vahetatud. Enne remonti oli asi selle koha pealt korras, seega peasilindri viga ei tohiks olla. Eks mõningase sõitmise järel kordab taas õhutamist.

[Muudetud: 3-12-2007 markus_m]
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Hiljuti sain peasilindri, mis tutikas aga defektne. Silinder seest kriimuga, ei pidanud rõhku kinni. 3 ratast sain õhutatud ja viimasega kukkus kolksti pedaal põrandale. Pedaali pumbates vaadake paaki, kas lööb sinna mulle sisse.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
j
janek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 23 Aug 2005 12:57
Asukoht: Tartu - Viljandimaa
Autod: Audi + VAZ 21043 + VAZ 2103

Postitus Postitas janek »

Algselt postitas: markus_m
Algselt postitas: janek
Äitähh kõikide soovituste eest

ASi ei olegi selles, et käsipidur ei võta hästi, vaid et jalgpidur võtab ainult põhjast ja siis kohe rattad blokkis
Täpselt sama probleem. Vahetasin terve esimese otsa pidurisüsteemi täielikult välja. Õhutanud olen mitmeid kordi, vahepeal sõitnud. Õhutanud töötava mootoriga ja ilma, oma mitu liitrit läbi lasknud juba. Pedaal liigub põhja ja võtab küll kuid lahjalt- siis pedaal lahti lasta ja uuesti vajutada on tagumised plokkis. Esimesed klotsid tahavad ka sissetöötamist muidugi, kuid see pedaali tühja vajumine pole õige.
Minul sai probleem lahenduse kui vahetasin ära piduri võimendi. Tunnusmärgid küll ei viidanu sellele, kuid lihtsalt midagi muud enam ei olnud vahetada. Kui vajutasin pedaali põhja siis kõik ok, kuid kui pedaadli üles lasin, siis susises imelikult. Nii, et rivis kõige viimane asi osutus vigaseks :)
m
manhunt16
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 16 Okt 2007 21:04
Asukoht: Kohtla-Järve
Autod: LADA 1300SL

Postitus Postitas manhunt16 »

Keegi teab kui palju poes esimeste pidurite suportid maksavad?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

komplektne support 600-700.-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

võrus lada poes olid paar kuud tagasi ka 600- 700
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Autoosad.ee pakub ühte silindrit (mitte suportit!) hinnaga 536.- tk.
Tegemist Taani toodanguga: http://www.budweg.com/budwegweb/en/
http://www.budweg.com/budwegweb/catalog ... p?key=3021

Pildilt paistab komplektsena igavesti vahva toodang, aga sama hästi võib ka ise neid disainida. Hinda ei oska öelda, purukallis kindlasti, kui üks silinder juba üle viie soti maksab.

[Muudetud: 16-12-2007 logman]

[Muudetud: 16-12-2007 logman]Pilt
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: logman
Autoosad.ee pakub ühte silindrit (mitte suportit!) hinnaga 536.- tk.
Tegemist Taani toodanguga: http://www.budweg.com/budwegweb/en/
http://www.budweg.com/budwegweb/catalog ... p?key=3021

Pildilt paistab komplektsena igavesti vahva toodang, aga sama hästi võib ka ise neid disainida. Hinda ei oska öelda, purukallis kindlasti, kui üks silinder juba üle viie soti maksab.

[Muudetud: 16-12-2007 logman]


[Muudetud: 16-12-2007 logman]
Tegu siis mingi spets materjalist silndriga,et kinni ei jää või?:puzzled
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Algselt postitas: Alfist
Tegu siis mingi spets materjalist silndriga,et kinni ei jää või?:puzzled
Kust sa selle välja lugesid? :yllatunud
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: MuKi14
Algselt postitas: Alfist
Tegu siis mingi spets materjalist silndriga,et kinni ei jää või?:puzzled
Kust sa selle välja lugesid? :yllatunud
Kuskilt olen kuulnud,see pärast ta nii kallis ongi:rolleyes
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kuulmine ei maksa midagi ja hind ei tähenda kah alati kvaliteeti.
Palju loeb õli, mida kasutad ja sellesama õli kvaliteet.
Miks kolvid kinni hakkavad jääma? Harutad kinnikiilunud või halvasti liikuva kolviga silindri lahti ja saad teada. Süsteemi on kuidagi sattunud vesi, kondents. See tekib iseenesest - külma-kuuma-külma-kuuma ja ongi kuramus tasapisi platsis. Aitab piduriõli õigeaegne vahetamine. Tavaliselt arvatakse, et pole tarvis, pähh.... On ikka küll.
Vasta