2104 Pick-Up, SexSix, 1988
2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
nnapster8
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 07 Okt 2004 20:06
- Asukoht: Viljandimaa, Sultsi
- Autod: VW Golf 2
- Kontakt:
Niva sillatala pealks olema kokku 12-14 cm laiem kui ma õieti mäletan, ehk siis mõlemalt poolt 6-7 cm. Vardakinnitused on vähe rohkem laiali kui siksil aga saab kinni panna küll, ainult üks jama on vedrutaldrikute ja stabika varda kinnitus, vedrutaldrikud tuleb kokkupoole tõsta et vedrud viltu ei jääks ja see kõige pikem varras tuleb pikemaks teha sest kinnitus on 6-7 cam kaugemal.Algselt postitas: hellzix
Ja mul selline küsimus et palju NIVA tagumine sillatala laiem on ja kas reaktiiv varraste kinnitus kohadadel on kah erinevus tava Lada tagumise talaga.
Oli kord Niva.
-
rraitsraisk
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ei ole.Algselt postitas: Raitsraisk
Kas ratas porilauale liiga lähedal pole?
Nagu näha on silda hoidmas ainult üks vedruleht. See ongi sellepärast, et vedrud koguaeg põhjas oleksid. Nii saab hästi vaadata, mis kaugusele iga detail täpselt ulatab, kui aukudes vedrud põhja lööb. Nagu näha porilaud max koormusel ikkagi vastu ratast ei lähe. Siit ka vastus, mille algusesse kirjutasin.
Sõitmas pole käinud. Küll ma temaga jõuan veel tüdimuseni liikuda. Pealegi pole veel kardaani ka all.
C
No see on vist üleni Niva põhjale pandud ja kasutatakse 4x4 skeemi. Motamees aga ehitab vaid tagasillaveolise masina, kuid muidu on sarnasus olemas küll.Algselt postitas: samara_i
midagi sarnast selle projektiga:
Firma TechoMasteri tootma "Kapral" -1991
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kasti põhi on põhjas vedrudega (sild vastu läbilöögi pukse) 47cm maapinnast. Vedrustuse käik tuleb umbes 15cm. Tühjalt siis 62cm. Mõõtetulemus selline imelik sellepärast, et praegu seisab masin ühe lehtvedru peal. Kast on seismisest kola täis ja sild vasta pukse.
Töös edasiminekut pole olnud. Suvel ikka ei leia aega selle tegemiseks. Niipalju on muid "talutõid" vaja teha. Talvel pikad ja pimedad õhtad, eks siis võtan "sukavardad" jälle kätte. Kui lastetegemisest aega üle jääb.
Töös edasiminekut pole olnud. Suvel ikka ei leia aega selle tegemiseks. Niipalju on muid "talutõid" vaja teha. Talvel pikad ja pimedad õhtad, eks siis võtan "sukavardad" jälle kätte. Kui lastetegemisest aega üle jääb.
C
-
mmadgreyrat
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 38
- Liitunud: 03 Dets 2004 15:31
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf 3 GTi
- Kontakt:
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Masside soovil ja kommunismi hüvanguks oli mul kaks päeva võimalus ka kastika kallal olla.
Kõigepealt otsisin tüki aega tööotsa. Lõpuks leidsin selle puuduva numbrimärgi juurest. Kuna numbrimärgi asukoht on väga madalal, siis otsustasin ta panna kere külge pehmelt. Nii võib ta vahel ka vastu maad puutuda. Esialgne variant läks liialt kõhu alla. Sealt hakkas ta paistma alles 7 meetri pealt (seal poleks ta nii kergelt vasta maad puutunud). Hilisem variant on politseile meelepärasem.
Tegin valmis ka porikummid. Selleks oli mul teepealt üles korjatud rekka porilaud. Väga hea materjal (kerge ja sitke).
Pildil on shabloon algmaterjali peal.
Kõigepealt otsisin tüki aega tööotsa. Lõpuks leidsin selle puuduva numbrimärgi juurest. Kuna numbrimärgi asukoht on väga madalal, siis otsustasin ta panna kere külge pehmelt. Nii võib ta vahel ka vastu maad puutuda. Esialgne variant läks liialt kõhu alla. Sealt hakkas ta paistma alles 7 meetri pealt (seal poleks ta nii kergelt vasta maad puutunud). Hilisem variant on politseile meelepärasem.
Tegin valmis ka porikummid. Selleks oli mul teepealt üles korjatud rekka porilaud. Väga hea materjal (kerge ja sitke).
Pildil on shabloon algmaterjali peal.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Järgmisena võtsin ette vedrude paigalduse. Nüüd kogu pakett all. Kaks pikka lehte on tühjale autole just paras. Tühjana seistes on abivedrud oma toetuspunktist 2-3cm kaugusel.
Koorma kandmisvõimet tuleb veel kontrollida. Kui väheks jääb lisan lihtsalt abivedrupakile ühe lehe juurde. Täiskoorem kannab nelja punkti peal (lada kahe vastu). Nii on koormus raamile hästi laiali jaotataud.
Käsipiduri trossiga tuleb vist midagi ette võtta. Vabas olekus jookseb täpselt vedrupaki keskele.
Koorma kandmisvõimet tuleb veel kontrollida. Kui väheks jääb lisan lihtsalt abivedrupakile ühe lehe juurde. Täiskoorem kannab nelja punkti peal (lada kahe vastu). Nii on koormus raamile hästi laiali jaotataud.
Käsipiduri trossiga tuleb vist midagi ette võtta. Vabas olekus jookseb täpselt vedrupaki keskele.
C
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Super ilus on asja tagant vaadata. Tõsine käepigistus, miks kyll venelased Saaremaa inseneri ei palganud.. Kõvasti ilusam masin kui need praegused Niva esiotsaga kastikad
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee