2104 Pick-Up, SexSix, 1988

2104 Pick-Up, SexSix, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

#61

Postitus Postitas grimes » 17 Mai 2006 15:20

on midagi edasi arenenud :bouncing ?
Huvitav jälgida seda.

napster8
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 07 Okt 2004 20:06
Asukoht: Viljandimaa, Sultsi
Autod: VW Golf 2
Kontakt:

#62

Postitus Postitas napster8 » 17 Mai 2006 23:04

Algselt postitas: hellzix
Ja mul selline küsimus et palju NIVA tagumine sillatala laiem on ja kas reaktiiv varraste kinnitus kohadadel on kah erinevus tava Lada tagumise talaga.

Niva sillatala pealks olema kokku 12-14 cm laiem kui ma õieti mäletan, ehk siis mõlemalt poolt 6-7 cm. Vardakinnitused on vähe rohkem laiali kui siksil aga saab kinni panna küll, ainult üks jama on vedrutaldrikute ja stabika varda kinnitus, vedrutaldrikud tuleb kokkupoole tõsta et vedrud viltu ei jääks ja see kõige pikem varras tuleb pikemaks teha sest kinnitus on 6-7 cam kaugemal.
Oli kord Niva. :)

kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#63

Postitus Postitas kriisa » 31 Mai 2006 19:50

Ootan jubu uusi postitusi motamehe poolt. Kaugele on arenenud?

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#64

Postitus Postitas motamees » 01 Juun 2006 13:24

Praegu nii kiired ajad, et polegi eriliselt midagi arenenud. Perele vaja ju leivaraha ka teenida ja majapidamine korras hoida.
Pooleteist kuuga olen külge saanud mõlemad porilauad. Veidike ka muid pisiasju.Pilt

-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

#65

Postitus Postitas -grazy- » 01 Juun 2006 15:15

oled sa sellega sõitmas ka käinud wõi enne ei lähe kui asi valmis
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984

raitsraisk
Suletud kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#66

Postitus Postitas raitsraisk » 01 Juun 2006 18:21

Kas ratas porilauale liiga lähedal pole?

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#67

Postitus Postitas motamees » 01 Juun 2006 18:50

Algselt postitas: Raitsraisk
Kas ratas porilauale liiga lähedal pole?

Ei ole.
Nagu näha on silda hoidmas ainult üks vedruleht. See ongi sellepärast, et vedrud koguaeg põhjas oleksid. Nii saab hästi vaadata, mis kaugusele iga detail täpselt ulatab, kui aukudes vedrud põhja lööb. Nagu näha porilaud max koormusel ikkagi vastu ratast ei lähe. Siit ka vastus, mille algusesse kirjutasin.

Sõitmas pole käinud. Küll ma temaga jõuan veel tüdimuseni liikuda. Pealegi pole veel kardaani ka all.

-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

#68

Postitus Postitas -grazy- » 13 Juun 2006 20:04

Noh kaugele asi arenenud on.


[Muudetud: 9-3-2007 ando]
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984

samara_i
Suletud kasutaja
Postitusi: 49
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#69

Postitus Postitas samara_i » 24 Juun 2006 02:44

midagi sarnast selle projektiga:

Firma TechoMasteri tootma "Kapral" -1991

kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#70

Postitus Postitas kriisa » 24 Juun 2006 14:39

Algselt postitas: samara_i
midagi sarnast selle projektiga:

Firma TechoMasteri tootma "Kapral" -1991


No see on vist üleni Niva põhjale pandud ja kasutatakse 4x4 skeemi. Motamees aga ehitab vaid tagasillaveolise masina, kuid muidu on sarnasus olemas küll.

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#71

Postitus Postitas Mikk » 23 Aug 2006 21:26

torgiks tagant, et kaugel asi on ja ka küsimus. lugesin teemat küll, aga ei leidnud midagi selle kohta, et kõrgele jääb kasti serv/põhi maapinnast?:)

-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

#72

Postitus Postitas -grazy- » 23 Aug 2006 22:01

Tahaks kah teada,huviga ootan valmimist
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#73

Postitus Postitas motamees » 24 Aug 2006 18:05

Kasti põhi on põhjas vedrudega (sild vastu läbilöögi pukse) 47cm maapinnast. Vedrustuse käik tuleb umbes 15cm. Tühjalt siis 62cm. Mõõtetulemus selline imelik sellepärast, et praegu seisab masin ühe lehtvedru peal. Kast on seismisest kola täis ja sild vasta pukse.
Töös edasiminekut pole olnud. Suvel ikka ei leia aega selle tegemiseks. Niipalju on muid "talutõid" vaja teha. Talvel pikad ja pimedad õhtad, eks siis võtan "sukavardad" jälle kätte. Kui lastetegemisest aega üle jääb.:D

madgreyrat
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 03 Dets 2004 15:31
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf 3 GTi
Kontakt:

#74

Postitus Postitas madgreyrat » 30 Aug 2006 00:51

nägin üht taolist kastikat kuressaare linnas kuid kabiin oli punast värvi...

pani mõtlema =)
kuid jõudu jaksu ning su 2102-de nägin kah SÜGi ees :)

-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

#75

Postitus Postitas -grazy- » 03 Okt 2006 23:02

Hm kaugele asi arenend on
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#76

Postitus Postitas motamees » 08 Okt 2006 22:41

Masside soovil ja kommunismi hüvanguks oli mul kaks päeva võimalus ka kastika kallal olla.
Kõigepealt otsisin tüki aega tööotsa. Lõpuks leidsin selle puuduva numbrimärgi juurest. Kuna numbrimärgi asukoht on väga madalal, siis otsustasin ta panna kere külge pehmelt. Nii võib ta vahel ka vastu maad puutuda. Esialgne variant läks liialt kõhu alla. Sealt hakkas ta paistma alles 7 meetri pealt (seal poleks ta nii kergelt vasta maad puutunud). Hilisem variant on politseile meelepärasem.
Tegin valmis ka porikummid. Selleks oli mul teepealt üles korjatud rekka porilaud. Väga hea materjal (kerge ja sitke).
Pildil on shabloon algmaterjali peal.Pilt

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#77

Postitus Postitas motamees » 08 Okt 2006 22:45

Ja siin on lapakas paika sobitatud. Kaitseb ka raami vahelt tulevat pori. Näidiseks (materjali olemusest) keerasin ühe riba sõlme. Omadustelt täpselt pehme kummi moodi. Samas palju kergem.Pilt

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#78

Postitus Postitas motamees » 08 Okt 2006 22:55

Järgmisena võtsin ette vedrude paigalduse. Nüüd kogu pakett all. Kaks pikka lehte on tühjale autole just paras. Tühjana seistes on abivedrud oma toetuspunktist 2-3cm kaugusel.
Koorma kandmisvõimet tuleb veel kontrollida. Kui väheks jääb lisan lihtsalt abivedrupakile ühe lehe juurde. Täiskoorem kannab nelja punkti peal (lada kahe vastu). Nii on koormus raamile hästi laiali jaotataud.
Käsipiduri trossiga tuleb vist midagi ette võtta. Vabas olekus jookseb täpselt vedrupaki keskele.Pilt

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#79

Postitus Postitas motamees » 08 Okt 2006 23:10

Seejärel asusin koristama kastist 4kuuga kogunenud materjali. Igastahes enne läks väljas pimedaks, kui asjaga ühele poole sain.
Nüüd on kast mahavõtuks valmis. Veel kaks väikest keevitust ja läheb värvitööks. Siis saab kasti jalust ära õue viia.Pilt

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1349
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#80

Postitus Postitas Jonx » 08 Okt 2006 23:33

Super ilus on asja tagant vaadata. Tõsine käepigistus, miks kyll venelased Saaremaa inseneri ei palganud.. Kõvasti ilusam masin kui need praegused Niva esiotsaga kastikad
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist