2104 Pick-Up, SexSix, 1988
2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kas kärukonks peab olema teistpidi?:yllatunudAlgselt postitas: mikk 17
eem miks see haagisekonks peaalastpidi on.
Tegelikult tahtsin näha, kui tähelepanelikud on foorumlased. Keerasin pildistamise ajaks konksu tagurpidi. See nagunii äravõetav konks, teda lihtne keerata.
Kui tagaluuk maha lasta, siis peab taguosa olema sile. Muidu jääb luuk konksu peale kandama ja koormat on halb laadida.
C
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Seda kärukonksu all olevat vaati pole ise tähele pannudki. Selle peale panin automaatselt konksu pildistamiseks. Teisel pildil olev vaat oli mõttega pandud.
Kui nüüd vaadata uuel pildil olevat vaati, siis saab asjast juba sotti.
Vaatidest proovin teha kasti küljed ja põhja. Tuli välja, et meil ei ole mitte hunnikus kohti, kus saaks siket (soon pleki sees) teha. Sike masin teeb tavaliselt soone kuni 15cm äärest. 1mm pleki sisse ei tahetagi teha (rääkisin katusemeestega, neil plekid kuskil 0,5mm). Niimoodi ei saagi tugevat kasti teha.
Vaadil aga sikesi hunnikus sees ja peale muu ei maksa ta ka midagi. Muidugi on vaja tööd teha, et need vaadid (4tk)sirgeks saada. Plekksepad olid nõus kandid äärde keerama(ka nende paenutuspingil on 1mm viimane piir).
Ärge mulle nüüd hakake rääkima kui hea oleks duuralumiiniumist kast. See variant on juba läbi arutatud ja kõrvale visatud. Selline kast oleks läinud maksma vähemasti 5000eek. Väga hea variant oleks see küll. Tegin kunagi sellise kastiga käru. Nüüd juba olnud oma 15 aastat. Pole vaja teda värvida ega roostet nühkida. Siiani perfektses seisukorras. Siis olid aga teised ajad ja sõjaväelaste käest võis saada mida iganes (kasvõi raketi, võis ka "tina" saada).
Kui nüüd vaadata uuel pildil olevat vaati, siis saab asjast juba sotti.
Vaatidest proovin teha kasti küljed ja põhja. Tuli välja, et meil ei ole mitte hunnikus kohti, kus saaks siket (soon pleki sees) teha. Sike masin teeb tavaliselt soone kuni 15cm äärest. 1mm pleki sisse ei tahetagi teha (rääkisin katusemeestega, neil plekid kuskil 0,5mm). Niimoodi ei saagi tugevat kasti teha.
Vaadil aga sikesi hunnikus sees ja peale muu ei maksa ta ka midagi. Muidugi on vaja tööd teha, et need vaadid (4tk)sirgeks saada. Plekksepad olid nõus kandid äärde keerama(ka nende paenutuspingil on 1mm viimane piir).
Ärge mulle nüüd hakake rääkima kui hea oleks duuralumiiniumist kast. See variant on juba läbi arutatud ja kõrvale visatud. Selline kast oleks läinud maksma vähemasti 5000eek. Väga hea variant oleks see küll. Tegin kunagi sellise kastiga käru. Nüüd juba olnud oma 15 aastat. Pole vaja teda värvida ega roostet nühkida. Siiani perfektses seisukorras. Siis olid aga teised ajad ja sõjaväelaste käest võis saada mida iganes (kasvõi raketi, võis ka "tina" saada).
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mootor on sellel pikapil peal koguaeg. See on see "kuivalt sõitnud" ( http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5671 ) 1,3L mootor. Praeguse mõtte kohaselt see mootor ka jääb.
Keevitused on tehtud kõik tavalise väikse süsihappegaasi keevitusega (alloleva lingi teemas, kolmas pilt).
Silla laiust ei oska praegu cm õelda. Reaktiivvarda augud peaksid sobima.
Visuaalse laiuse vahe peaks saama pildilt sealt teemast (esimese lk. kolm viimast pilti)http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8152
Seal sellest ka väheke kirjas.
Keevitused on tehtud kõik tavalise väikse süsihappegaasi keevitusega (alloleva lingi teemas, kolmas pilt).
Silla laiust ei oska praegu cm õelda. Reaktiivvarda augud peaksid sobima.
Visuaalse laiuse vahe peaks saama pildilt sealt teemast (esimese lk. kolm viimast pilti)http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8152
Seal sellest ka väheke kirjas.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nüüdseks asi niikaugele arenenud. Kast peaaegu valmis, vaja veel porilauad külge panna. Porilauad tuleb vist uued teha. Lõikasin tünni ringi pooleks ja sain niiviisi kaks porilauda. Nüüd vaatan/arvan, et peaks pikkust olema veidi rohkem, kui pool ringi. Ka on juhtunud just porilaua vaat olema 0,8mm plekist. Peaks ikka olema 1mm.
C