2104 Pick-Up, SexSix, 1988

2104 Pick-Up, SexSix, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

2104 Pick-Up, SexSix, 1988

Postitus Postitas motamees »

Umbes aasta tagasi sai aktiivsemalt tegutsema hakatud, et omale selline auto saada/teha (04 jäi tarbetuna seisma peale 02 kasutuselevõttu).
Mõtteid oli igasuguseid. Kuna igati odavam oleks selline auto osta, siis ka neid asju uurisin. Ei leidnud aga sellist väga sobivat varianti.
Minupoolsed tahtmised oleks - kast peaks olema piisavalt suur, kastis rattakoobaste vahe 120cm, peaks olema piisavalt pehme nii koormaga kui ka tühjalt.
Alustasin siis materjalide kokkuajamist. Sai ostetud tutikas Lada põhi, õhkpadjad, Niva tagasild.
ARK sai võetud ümberehitusluba. Lubatud on teha pikemaks, kastikaks ja paigaldada laiem sild (Niva). Eeskirjade järgi ei ole keelatud kasutada vedrustuseks õhkpatju. Kandevõime tuleneb auto tühikaalust. Täismass on tehase poolt ette antud. Kaalude vahe ongi kandevõimeks. Seoses sellega tuleb masin ehitada võimalikult kerge.
Lada põhi sai pooleks lõigatud ja garaasi tassitud (tagaosa). Sellest pidi saama uus tagumine kastiosa. Keskosa läheb olemasoleva esiosa põhja lappimiseks. Õhkpadja ära mahutamiseks tuli loobuda silla reaktiivvarrastest. Silda hakkab kohal hoidma moskvitsi lehtvedru. Lõikasin, mis ma lõikasin aga õhkpatja (veoka tagapadi) kohe kuidagi sinna ära ei mahuta. Sai siis nuputatud lehtvedrude peale süsteem (ikka koormaga ja ilma pehme) ja edasi tegutsetud. Lehtvedrude kandeks tuli paigaldada lisaraame. Sealt edasi aretades tulin lõpuks järeldusele, et lihtsam ja kaaluliselt kergem on hoopiski teha tagaosa raami peale. Siis tuli kohe meelde VIS Lada kastikas. Nii seal ongi tehtud.
Raamiks kasutan õhukeseseinalisi nelikant torusi. Nüüdseks on põhi garaasist välja visatud ja ettevalmistused raami tegemiseks käivad. Selleks tuleb ära lappida 04 põhi. Sealt hakkavadki raamid edasi minema. Ka on õhkvedru osas uued mõtted. Püüan kasutada veoka kabiinipatja lisavedruna. Põhivedruks (tühjalt) jääb mosse paar lehte ja abivedruna hakkab toimima padi. Kabiini patju küll veel ei ole aga otsingud käivad.

Välja visatud töö


[Muudetud: 17-12-2007 motamees]Pilt
Viimati muutis motamees, 19 Apr 2017 21:50, muudetud 2 korda kokku.
C
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

piltidest suurema ulevaate proovin motamehe kodulehele panna, asi votab kull aega, sest kain saarel vahe, aga kull ta lopuks valmis saab.
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ühe poole karbid ja põhi nüüd vahetatud. Sealtmaalt, kus uus küljekarp ära lõpeb, lõikan tagumise otsa maha.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ups, auto läks pooleks.:puzzledPilt
C
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

nagu ma aru saan siis jäi sul sellest 04-st üle selline tarbetu asi nagu tagaluuk. on see muidu norm seisus?
kui üle siis ehk annab kaupa teha. trantspordi korraldan ise.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tagaluugil vasakul all ääres auk. Luuki otseselt enam vaja ei lähe. Tagaklaas tuleb võibolla tagaaknaks (nagu Niva "traktoril"). Kuigi hästi seda panna ei tahaks. Nii suur ja raske.
C
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Päris täpne käsi peab olema, et selle auto nüüd täiesti sirgelt kokku ka keevitab...
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

No mis nii viga põhja vahetada. Lahtilõikamisel ei kisu keereks ja ligipääs igalepoole vaba.
Muideks, raskuskese on juba üle, seisab ka ilma toeta.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tasapisi ikke edeneb.Pilt
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sild all juba? või seisab pakkudel?
see veoka tagasein sobis küll ilusti :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Näe overspeedilt juhiukse ära võtnud!:)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Silda veel all ei ole. Sõidan mööda garaasi, nagu käsikäruga. Nii võtab ta vähem ruumi. Kui plekitööd tehtud, hakkan silla probleeme lahendama.
Veoka tagasein peabki sobima, kuna ka see tuleb veokas.
Overspeedi uks on vähe parem, kui minu oma. Kattepleki peab ära vahetama. Over ise sai teise ukse, millel ka plekki ei pidanud vahetama.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Krt auto ei olnud minuga täna üldse sõber.:(
Päeval ta hammustas mind (plekitükk tõmbas näpu lõhki) ja natukese aja pärast kukkus ta hoiukohas/hoiuasendist pläraki vastu maad. Neerud kohe paigast ära.:rolleyes Paar tähtsat asja mõõdust väljas ja natuke kõverad.
Kõik see juhtus mitte temaga töötades. Õhtul tegelesin põhiliselt vigade lappimisega. Nüüd asjad jälle intsidendi eelses seisus.:DPilt
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Nii on nende isetehtud asjadega - annad neile hinge ja nemad näitavad kohe iseloomu ka :D
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Jõulud said läbi. :P Projekt hakkab jälle edenema.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Alusvärv ka peale.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Täna sai sõbraga sild paika mõõdetud ja esimesed vedrukapid külge. Nüüd saab raami tegema hakata.
Teljevahe 2,8m. Kasti pikkus 2,2m. Üldpikkus4,4m.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Auto kannab ennast juba ise. "Käsikäru" aeg on läbi.:rolleyesPilt
C
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Väga viis üritus,aga kas see kandmik ikka koormust kannatab.Muidugi mida mota vedama hakkab sellega.
56506878
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Eks ma tee kõik selleks, et kannatab ka koormust. Raam alles pooleli ju. Sinna tuleb veel asju tasapisi juurde. Lõpuks peaks tulema pea täies ulatuses kahekordne raam (nagu eespool). Keskelt üle silla mineva osaga tuleb midagi välja mõelda. See lõik tuleb ilmselt panna kõrvuti torud.
Vedru peaks tulema kahe osalise kandmisega. Tühjalt sõites kannab paar lehte täispikkuses. Siis, kui koormus suureneb, hakkab vedru kandma lühemalt. Täispakk lehti oleks tühjalt liialt kõva.
Kasti pikkus on arvestatud krossika pikkusega. Põhitööks jääb siiski küttepuude vedamine.
C
Vasta