2101, arvi100, 1973
2101, arvi100, 1973
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
See võis olla aastal nii 1974 või 75 kui mulle see vaikne käik meelde jäi.
Kõik teistel tolleaegsetel autodel oli heal juhul kaks summutipotti aga
Vaz 2103`mel juba kolm ja ära unusta põrandavaipa !Ega`s siis rahvas
teda ilmaaegu Lux`iks ei ristinud !Mõned sõitsid veel sõjaaegsete saksa
trofeeautodega,nagu ka minu isa,kellel oli 1936 Opel Olympia.
Kõik teistel tolleaegsetel autodel oli heal juhul kaks summutipotti aga
Vaz 2103`mel juba kolm ja ära unusta põrandavaipa !Ega`s siis rahvas
teda ilmaaegu Lux`iks ei ristinud !Mõned sõitsid veel sõjaaegsete saksa
trofeeautodega,nagu ka minu isa,kellel oli 1936 Opel Olympia.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Oimees, 03 tehase summutiga on ikka väga vaikne;). Minu omalgi oli kaks aastat all originaal tehase summuti ja ütleks, et ülivaikne oli. Kõik, kes sõitsid kiitsid aina masinat ja ütlesid, et nende lääneauto pole isegi nii vaikne;).Algselt postitas: AsjaPulk
Aga minul tekib küsimus, et kuidas saab 1500 mootor teistest vaiksemalt käia, kui ehituse vahe seisneb ainult kolvikäigus ja silindri diameetris? Gaasijaotusmehanism on siiski sama ju! Ja see seal seda põhilist müra tekitabki...
Aga jah, need nüüdse aja summutid on väga praht, kuramus masin röögib nagu naabrimehe traktor:sein:sein:regan:mad:
-
aAsjaPulk
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 274
- Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
- Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
- Autod: [b]BMW 728iA[/b]
- Kontakt:
Me rääkisime mootori häälest, mitte summuti omast. Mu auto on ka tagant otsat pmst hääletu, originaalsummuti on all.Algselt postitas: siksaatorOimees, 03 tehase summutiga on ikka väga vaikne;). Minu omalgi oli kaks aastat all originaal tehase summuti ja ütleks, et ülivaikne oli. Kõik, kes sõitsid kiitsid aina masinat ja ütlesid, et nende lääneauto pole isegi nii vaikne;).Algselt postitas: AsjaPulk
Aga minul tekib küsimus, et kuidas saab 1500 mootor teistest vaiksemalt käia, kui ehituse vahe seisneb ainult kolvikäigus ja silindri diameetris? Gaasijaotusmehanism on siiski sama ju! Ja see seal seda põhilist müra tekitabki...
Aga jah, need nüüdse aja summutid on väga praht, kuramus masin röögib nagu naabrimehe traktor:sein:sein:regan:mad:
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Minu auto pardapäevikusse,mida see teema kahtlematta ka
on,tuleb täiendust.
Pikad jaanipühad ja ilus ilm olid boonuseks minu väikesesel
reisil Jõgeva - Pärnu - Matsi - Pärnu - Mustvee - Jõgeva.
Reisi põhieesmärk oli suveseminar EVEL 2008 ehk siis minu
töökoha suvepäevad Varemurru puhkekeskuses.
Loomulikult oli edasiviivaks jõuks minu ?iguli mis läbis kokku
679 kilomeetrit.Bensiini kulus 50 liitrit ja see teeb keskmiseks
küttekuluks 7,4 liitrit 100 km kohta.?iguli töökindlus oli esma-
klassiline ning autojuht ja kaardilugejanna nautisid sõitu
suurima rahuloluga
Mõned fotod kah iseloomustamaks ilusat Eesti loodust ja kena ilma.
Pärnumaal,Varbla vallas asuv Sõmeri tuletorn.Valmis aastal
1941,kõrgus 60 m.Töötab ka tänapäeval,kuid juba ilma
majakavahi abita.
Matsi sadamas valitses tühjus.Ka sadamakapten ei olnud kohal,mida sa tühja kaiäärset ikka passid.
on,tuleb täiendust.
Pikad jaanipühad ja ilus ilm olid boonuseks minu väikesesel
reisil Jõgeva - Pärnu - Matsi - Pärnu - Mustvee - Jõgeva.
Reisi põhieesmärk oli suveseminar EVEL 2008 ehk siis minu
töökoha suvepäevad Varemurru puhkekeskuses.
Loomulikult oli edasiviivaks jõuks minu ?iguli mis läbis kokku
679 kilomeetrit.Bensiini kulus 50 liitrit ja see teeb keskmiseks
küttekuluks 7,4 liitrit 100 km kohta.?iguli töökindlus oli esma-
klassiline ning autojuht ja kaardilugejanna nautisid sõitu
suurima rahuloluga
Mõned fotod kah iseloomustamaks ilusat Eesti loodust ja kena ilma.
Pärnumaal,Varbla vallas asuv Sõmeri tuletorn.Valmis aastal
1941,kõrgus 60 m.Töötab ka tänapäeval,kuid juba ilma
majakavahi abita.
Matsi sadamas valitses tühjus.Ka sadamakapten ei olnud kohal,mida sa tühja kaiäärset ikka passid.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Ülemaks kui hõbevara,kallimaks kui kullakoormat tuleb tuli-
uut stanget tunnistada.
Kunagi juhuslikult vene aeg Kohtla-Järvelt läbisõidul sai sisse
põigatud ka kohalikku varuosapoodi.Opaa,leti peal uued
stanged,esimene ja tagumine.Mõlemi jaoks raha ei jätkunud,
võtan esimese.Ja siin ta nüüd on,"sukasäärest" väljas.
Tagumise kaitseraua sain paar päeva tagasi,kauplemist oli
kõvasti aga ära tõin !
Loomulikult on ka see tuliuus.
Niikaua kuni pildistasin,hakkas sadama,sellepärast ka kaks
viimast fotot vesised.
Nii,miks valuvelgi all ei ole ?Kuna ma olen praktilise meelega
ja vaadates talvekummide kulumisastet,otsustasin et sõidan
nendega mingi aeg suvel ka.Talveks vaatan uued papud.
Muus osas edusamme ei ole,tööpäevad on pikad,puhkus kah
mägede taga.
uut stanget tunnistada.
Kunagi juhuslikult vene aeg Kohtla-Järvelt läbisõidul sai sisse
põigatud ka kohalikku varuosapoodi.Opaa,leti peal uued
stanged,esimene ja tagumine.Mõlemi jaoks raha ei jätkunud,
võtan esimese.Ja siin ta nüüd on,"sukasäärest" väljas.
Tagumise kaitseraua sain paar päeva tagasi,kauplemist oli
kõvasti aga ära tõin !
Loomulikult on ka see tuliuus.
Niikaua kuni pildistasin,hakkas sadama,sellepärast ka kaks
viimast fotot vesised.
Nii,miks valuvelgi all ei ole ?Kuna ma olen praktilise meelega
ja vaadates talvekummide kulumisastet,otsustasin et sõidan
nendega mingi aeg suvel ka.Talveks vaatan uued papud.
Muus osas edusamme ei ole,tööpäevad on pikad,puhkus kah
mägede taga.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Algselt postitas: maxmax1
Sa võiksid otsida Lada originaal pori lapatsid aga muidu 5+ masin ja ma loodan et see jääbki selliseks
[Muudetud: 20-7-2008 maxmax1]
Algselt postitas: arvi100
Porikummidest niipalju et need on mulle kingitud minu kallima poolt,seega
on neil hindamatu väärtus.
Muidu väga kena masin
-
mmaxmax1
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 26
- Liitunud: 08 Mär 2008 14:48
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: puudub :(
sorry nyyd tuleb meelde et ees pool oli jh sest juttu aga ma ei lõpeta korrutamisest kui KENA masin see on kadedus tuleb peale:spinAlgselt postitas: corradoAlgselt postitas: maxmax1
Sa võiksid otsida Lada originaal pori lapatsid aga muidu 5+ masin ja ma loodan et see jääbki selliseks
[Muudetud: 20-7-2008 maxmax1]Algselt postitas: arvi100
Porikummidest niipalju et need on mulle kingitud minu kallima poolt,seega
on neil hindamatu väärtus.
Muidu väga kena masin
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Eee...seda et ma olen sõnatu sellise au eest,Tänan.Kuigi
meie klubis oleks sellele tiitlile palju väärikamaid Lada`si ja nende omanikke kui mina...Tänud veelkord !
Tahan hakata oma ?iguli pardapäevikusse lisa kirjutama,
vaatan et teemat ei ole,tuli lausa otsingut kasutada aga noh
üles leidsin !Per aspera at Lada !
Nii,uus esikaitseraud on leidnud tee auto juurde.
Puhvri ja kaitseraua vahele panin jupi läbipaistvat voolikut.
Nüüd autokere mängides ei saa puhver tema kokkupuute-
kohas kaitserauaga enam kroomi vigastada.
Enne SummerCamp`i sai vahetatud parema poole ?arniirid,
sdelano v CCCP.Kaitsekummi alla panin Litool 24`ja.Kui mõned sajad kilomeerid saab sõidetud siis tuleb nad korraks
pingest vabastada ja üritada tavotinipli kaudu uuesti määrida
Paigaldamise ajal olid nad nii tihked et määre ei käinud veel
läbi.Samuti läks vahetusse sama poole pidurivoolik.Piduri-
voolikuid kasutan valge pikitriibuga Austrias toodetuid.
Täikalt sai soetatud uus pika võlli ja oktaankorrektoriga
jagaja uuele mootorile.Sdelano v CCCP.
Veel jäi täikal näppu omaaegset tuuninguvärki:roolikate,mis
mõeldud spetsiaalselt ?igulile.
meie klubis oleks sellele tiitlile palju väärikamaid Lada`si ja nende omanikke kui mina...Tänud veelkord !
Tahan hakata oma ?iguli pardapäevikusse lisa kirjutama,
vaatan et teemat ei ole,tuli lausa otsingut kasutada aga noh
üles leidsin !Per aspera at Lada !
Nii,uus esikaitseraud on leidnud tee auto juurde.
Puhvri ja kaitseraua vahele panin jupi läbipaistvat voolikut.
Nüüd autokere mängides ei saa puhver tema kokkupuute-
kohas kaitserauaga enam kroomi vigastada.
Enne SummerCamp`i sai vahetatud parema poole ?arniirid,
sdelano v CCCP.Kaitsekummi alla panin Litool 24`ja.Kui mõned sajad kilomeerid saab sõidetud siis tuleb nad korraks
pingest vabastada ja üritada tavotinipli kaudu uuesti määrida
Paigaldamise ajal olid nad nii tihked et määre ei käinud veel
läbi.Samuti läks vahetusse sama poole pidurivoolik.Piduri-
voolikuid kasutan valge pikitriibuga Austrias toodetuid.
Täikalt sai soetatud uus pika võlli ja oktaankorrektoriga
jagaja uuele mootorile.Sdelano v CCCP.
Veel jäi täikal näppu omaaegset tuuninguvärki:roolikate,mis
mõeldud spetsiaalselt ?igulile.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
See imeline täika asub Eestis,kord ta on mõnel laadaplatsil,
kord ta on mõne vanahärra garaa?is,kindlat aadressi oma-
matta.
Aastaring on täis saanud ja tuleb ?iguli jälle karmi komisjoni
ette viia.Selleks sai tehtud mõningad detailivahetused.
Vahetasin välja pendelhoova koos korpusega.N.ö "uus"
detail pärineb N-Liidu tagavaradest.Fotol näeb pensionile
saadetud hooba.
Üksiti põhja all majandades mõtlesin et vahetan ära ka rooli-
hoovastiku keskmise osa.Vahetuseks kasutasin Vaz originaal
tõmmitsat.
Kuidas ta "tõmbab" näeb järgmiselt fotolt.
Uus roolihoovastiku osa(tänapäeva kaup) oli ilma määrde-
nipplitetta.Mina nii ei jätnud ja saigi puuritud augud ja M 6
vint sisse keeratud.Olidki teised üsna kuivad,kummikatte
alla panin ka Litooli juurde.
Tänane päev tõigi ette sõidu ülevaatuspunkti.Natuke aega
katsetamist ja ülevaataja annab mulle kätte puhta tehno-
ülevaatuse kontrollkaardi.Mõnus !
kord ta on mõne vanahärra garaa?is,kindlat aadressi oma-
matta.
Aastaring on täis saanud ja tuleb ?iguli jälle karmi komisjoni
ette viia.Selleks sai tehtud mõningad detailivahetused.
Vahetasin välja pendelhoova koos korpusega.N.ö "uus"
detail pärineb N-Liidu tagavaradest.Fotol näeb pensionile
saadetud hooba.
Üksiti põhja all majandades mõtlesin et vahetan ära ka rooli-
hoovastiku keskmise osa.Vahetuseks kasutasin Vaz originaal
tõmmitsat.
Kuidas ta "tõmbab" näeb järgmiselt fotolt.
Uus roolihoovastiku osa(tänapäeva kaup) oli ilma määrde-
nipplitetta.Mina nii ei jätnud ja saigi puuritud augud ja M 6
vint sisse keeratud.Olidki teised üsna kuivad,kummikatte
alla panin ka Litooli juurde.
Tänane päev tõigi ette sõidu ülevaatuspunkti.Natuke aega
katsetamist ja ülevaataja annab mulle kätte puhta tehno-
ülevaatuse kontrollkaardi.Mõnus !
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Uuele mootorile sai soetatud uus karteripõhi,korki komplektis
ei olnud,see anti kauba peale.
Nii,sain omale uue "mänguasja":Videoton RD-3602.Eilsel
katsetusel selgus et aparaat on töökorras ! Läbi eetrikahina
CB 1200 khz leidsin ainsa arusaadavalt töötava vene raadio-
jaama.
Kindlasti saab ta paigaldatud tema originaalkohta koos
originaal valjuhääldiga mis on mul ka olemas.
Originaalis on auto tehasest välja tulnud raadioga,kuid
millisega seda ma ei tea.Mina sain ta raadioga A-324 mis oli
tehtud 1969.
[Muudetud: 14-9-2008 arvi100]
ei olnud,see anti kauba peale.
Nii,sain omale uue "mänguasja":Videoton RD-3602.Eilsel
katsetusel selgus et aparaat on töökorras ! Läbi eetrikahina
CB 1200 khz leidsin ainsa arusaadavalt töötava vene raadio-
jaama.
Kindlasti saab ta paigaldatud tema originaalkohta koos
originaal valjuhääldiga mis on mul ka olemas.
Originaalis on auto tehasest välja tulnud raadioga,kuid
millisega seda ma ei tea.Mina sain ta raadioga A-324 mis oli
tehtud 1969.
[Muudetud: 14-9-2008 arvi100]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Kuidagi vähevõitu kui ainuke kanal... Pihkvast tuleb CB sagedusel mingi usuraadio see töötab Tartu kandis väga hästi, ida euroopa raadiod ka tulevad mis muhiseb. DB sageduselt tuleb Majak, Rossija, Junost ka üpris hästi, isegi sõidu ajal täiesti kuulatav. Ei pannd tähele mis antenni kasutad, originaal AP-108 küll ei paista kuskilt. Äkki siin koer maetud?
Jupid Venemaalt!