2102, Reno, 1982 (Müüdud)
2102, Reno, 1982 (Müüdud)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2102, Reno, 1982 (Müüdud)
Sai siis taas uus 02 soetatud
Kere korralik, minimaalselt pindmist roostet siiski on. Mingi 5 aastat tagasi üle värvitud. Peale seda tehtud põhi igasugu vahenditega üle, sellepärast on põhi ka veel heas korras. Karpidesse oli kahuriõli sisse pandud, pidid paremini säilima.
Mootor tavaline 1.2, täitsa korralik, õli ei võta ja ei suitse.
Salong on tavaline, esimesed istmed on vahetatud mingite teiste vastu. Miski teine rool on ka peal, aga lada oma, seega saab ülevaatuselt sellega läbi.
Eelmise omaniku sõnul vahetas ta enne eelmist ülevaatust (sügisel) ära palju osi veermikus. K.a piduriklotsid jms. Amordid ja vedrud on ka korralikud. Seega tundub, et auto on täitsa tip-top.
Audio:
Ciatronic cd/mp3 makk 4*35W
Pioneer ovaalid taga 2*180W
King Audio 12" 1*100W
Esi istmete all tundmatud vene kõlarid, väiksed aga väga head!
Kenwood ekvalaiser 4*20
Mingi vene ekvalaiser
Autole lisatud/vahetatud:
Halogeenpirnid esi tuledesse lisatud
Toonklaas
Sumbuti vahetatud
Heli sisse pandud
nenoontoru salongis
Õlivahetus
Tagasilda õli lisatud
Parktulede klaasid vahetatud
Kere korralik, minimaalselt pindmist roostet siiski on. Mingi 5 aastat tagasi üle värvitud. Peale seda tehtud põhi igasugu vahenditega üle, sellepärast on põhi ka veel heas korras. Karpidesse oli kahuriõli sisse pandud, pidid paremini säilima.
Mootor tavaline 1.2, täitsa korralik, õli ei võta ja ei suitse.
Salong on tavaline, esimesed istmed on vahetatud mingite teiste vastu. Miski teine rool on ka peal, aga lada oma, seega saab ülevaatuselt sellega läbi.
Eelmise omaniku sõnul vahetas ta enne eelmist ülevaatust (sügisel) ära palju osi veermikus. K.a piduriklotsid jms. Amordid ja vedrud on ka korralikud. Seega tundub, et auto on täitsa tip-top.
Audio:
Ciatronic cd/mp3 makk 4*35W
Pioneer ovaalid taga 2*180W
King Audio 12" 1*100W
Esi istmete all tundmatud vene kõlarid, väiksed aga väga head!
Kenwood ekvalaiser 4*20
Mingi vene ekvalaiser
Autole lisatud/vahetatud:
Halogeenpirnid esi tuledesse lisatud
Toonklaas
Sumbuti vahetatud
Heli sisse pandud
nenoontoru salongis
Õlivahetus
Tagasilda õli lisatud
Parktulede klaasid vahetatud
-
rrobikbobic
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Mis edasi siis plaanis? Hakkad ehitama mootorit võimsamaks? Sellest autost saaks teha hea originaalvälimusega auto, mis "rebib istmesse".
Mainisid, et auto konditsioon on äärmiselt hea, arvestades kliima olusid ja auto vanust (suhteliselt vana auto, kui profiilis olev '77. aasta õige on). Ehk on siiski mõtted teha autost tõeline 'kompvek', mida kaugemas tulevikus teised suu ammuli vaataksid?
Mainisid, et auto konditsioon on äärmiselt hea, arvestades kliima olusid ja auto vanust (suhteliselt vana auto, kui profiilis olev '77. aasta õige on). Ehk on siiski mõtted teha autost tõeline 'kompvek', mida kaugemas tulevikus teised suu ammuli vaataksid?
Auto aastaks siiski 82. See 77 on vana auto aastaarv ja see läks mahakandmisele. Sellest sai ka foorumis kirjuttaud.
Mis plaanis?
Välimuselt pole tõesti midagi rohkem plaanis kui veelkord sügisel korralikult üle värvida ja võibolla ka valuveljed alla soetada, et ilusam vaadata oleks. Muud plaanid sätitud salongi ja mootorisse
Reno
Mis plaanis?
Välimuselt pole tõesti midagi rohkem plaanis kui veelkord sügisel korralikult üle värvida ja võibolla ka valuveljed alla soetada, et ilusam vaadata oleks. Muud plaanid sätitud salongi ja mootorisse
Reno
Jajah, vanal siksil oli originaal all. Originaalmootoriga allamäge sai siis ikka heal juhul 100 sisse Aga see selleks. Sellel siksil on siis 03'me reduktor taha paigutatud. Bentsu kulu väiksem ja liigub kiiremini Eile siis sain esiklaasi kivi kah. Hea täkke lõi sisse rsk. Nüüd vist selline jama asi, et enne ülevaatust peab klaasi ka veel ära vahetama.
Oeh, kuna auto soetamise hetkest pole auto juures suurt midagi teinud siis nüüd hakkab juba tunduma, et auto läheb käest ära. Korraga niiplaju hädasid kallal, et ei oskagi kust otsast alustada. Auto on 22.06 alates läbinud "minukäes" ca 5000km.
Enne ülevaatust tuleks autot veidi korrastada ja kuna varsti kool hakkab siis selleks jäänud vaid kaks päeva. Mis plaanis teha?
1) Auto korralikult puhtaks pesta, seest koristada, väljast vahatada jne
2) Esituled uuemate vastu vahetada
3) Kärukonksu pistik vaja külge panna
4) Tagaklaasile ja tagumistele uste klaasidele uus toonkile panna
5) Tagumiste uste lukustid üle vaadata, ei taha aegajalt töötada
6) Kässerit veitsa timmida
7) Tagasild undab, tuleb midagi ette võtta
8) Tagaluugile uus tihend soetada
9) ja kindlasti veel mõned pisitööd, mis hetkel meelde ei tule.
Nimekiri on kokku pandud asjade meeldetulevuse järjekorras. Kindlasti teen ennem tehnilise poole korda ja siis alles toonklaasid ja asjad.
Teha päris palju, eks näis palju ära jõuan vajalikest töödest teha.
Enne ülevaatust tuleks autot veidi korrastada ja kuna varsti kool hakkab siis selleks jäänud vaid kaks päeva. Mis plaanis teha?
1) Auto korralikult puhtaks pesta, seest koristada, väljast vahatada jne
2) Esituled uuemate vastu vahetada
3) Kärukonksu pistik vaja külge panna
4) Tagaklaasile ja tagumistele uste klaasidele uus toonkile panna
5) Tagumiste uste lukustid üle vaadata, ei taha aegajalt töötada
6) Kässerit veitsa timmida
7) Tagasild undab, tuleb midagi ette võtta
8) Tagaluugile uus tihend soetada
9) ja kindlasti veel mõned pisitööd, mis hetkel meelde ei tule.
Nimekiri on kokku pandud asjade meeldetulevuse järjekorras. Kindlasti teen ennem tehnilise poole korda ja siis alles toonklaasid ja asjad.
Teha päris palju, eks näis palju ära jõuan vajalikest töödest teha.
Auto sai puhtsaks pestud ja vahatatud. (Kahjuks ei saanud ühtegi head pilti, eks tuleb uuesti üritada teha)
Samuti sai igasugu juhtmeid välja vahetatud korralikemate vastu. Maki massi ja voolu juhtme vahetasin hea jämeda juhtme vastu, millest viimane sai otse akult toodud ja millele ilusti kaitse vahele pandud. Maki taha sai pandud kiirkinnitite riba, nüüd seal korralikud ühendused ja ilusam vaade. Selgelt oli aru saada, et makil on uuest voolujuhtmest kasu. Varem kui makil volüüm oli keeratud mingi 40 peale siis hakkas maki valgustus vilkuma, nüüd on 40 peal valgustus ilusti stabiilne. (Saab tugevama voolu peale.) (Varem oli maki vool sigareti süütajast võetud)
Homme plaanis: Tuled vahetada, uksed korda teha, tagaluugi tihend vahetada, kässerit timmida ja kui jõuab siis veel midagi.
Maki juhtmete kiirkinnitustest pilt ka
Samuti sai igasugu juhtmeid välja vahetatud korralikemate vastu. Maki massi ja voolu juhtme vahetasin hea jämeda juhtme vastu, millest viimane sai otse akult toodud ja millele ilusti kaitse vahele pandud. Maki taha sai pandud kiirkinnitite riba, nüüd seal korralikud ühendused ja ilusam vaade. Selgelt oli aru saada, et makil on uuest voolujuhtmest kasu. Varem kui makil volüüm oli keeratud mingi 40 peale siis hakkas maki valgustus vilkuma, nüüd on 40 peal valgustus ilusti stabiilne. (Saab tugevama voolu peale.) (Varem oli maki vool sigareti süütajast võetud)
Homme plaanis: Tuled vahetada, uksed korda teha, tagaluugi tihend vahetada, kässerit timmida ja kui jõuab siis veel midagi.
Maki juhtmete kiirkinnitustest pilt ka
Autol ülevaatus tehtud. Läks läbi
Paigast olid vaid tuled, mis ilmselt peale vahetamist ei saanud õigesti reguleeritud. Aga ülevaatuse mees pani enda masina järgi kohe paika. Niiet need ka nüüd head. Käsipiduri tross pidi olema väsinud, soovitas ära vahetada. Ja taga differ tuleb ka ära vahetada, sest see undab ja ajab õli ka välja. Õnneks kõik jupid olemas, niiet vaja ainult teostada.
Uksed kahjuks ikka üle vaatamata (lukustid jne) ja toonklaas ka panemata vajalikesse kohtadesse. Lähiajal peaks auto ette saama "suured klaasid" (05/07 omad).
Paigast olid vaid tuled, mis ilmselt peale vahetamist ei saanud õigesti reguleeritud. Aga ülevaatuse mees pani enda masina järgi kohe paika. Niiet need ka nüüd head. Käsipiduri tross pidi olema väsinud, soovitas ära vahetada. Ja taga differ tuleb ka ära vahetada, sest see undab ja ajab õli ka välja. Õnneks kõik jupid olemas, niiet vaja ainult teostada.
Uksed kahjuks ikka üle vaatamata (lukustid jne) ja toonklaas ka panemata vajalikesse kohtadesse. Lähiajal peaks auto ette saama "suured klaasid" (05/07 omad).
Sai täna siis pidurisüsteemi hakatud tagant poolt lahti võtma. Kõik lahti ja selgus, et ei olegi kuskil leket. Sai siis piduripumpa hakatud uurima ja selgus, et üks voolik on täitsa lahti. Kinnitus klamber oli töölepingu lõpetanud ja tööpostilt lahkunud. Sai uus klamber pandud ja pidurivedelik normi viidud ja pidurid ära õhutatud. Nüüd jälle korras.
Sai kokku löödud ka tsekkide põhjal auto peale kulutatud raha kolme kuu jooksul. Summa on: 1173.-
Järgmisena siis mootoripatjade ja taga diffri vahetus.
Sai kokku löödud ka tsekkide põhjal auto peale kulutatud raha kolme kuu jooksul. Summa on: 1173.-
Järgmisena siis mootoripatjade ja taga diffri vahetus.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Mõtle veidike...alusta järgnevatest küsimustest: kas ka bensiinipumba pool oleval padjal oli kaitseplekk? - ei olnud, järelikult pole teda sinna vaja olnud...järgmiseks: kummal pool on kollektor ja ''püksid''(leegitoru)? - paremal, järelikult sel plekil paremal pool on ka mingi mõte...mis juhtub ''pükstega'' kui mootor lülitada tööre?iimile ? - õige, metalli pinnal tõuseb temperatuur...kui temperatuur metalli pinnal tõuseb, mis juhtub tema vahetus läheduses? - õige, temperatuuri tõus keskkonnas...palju temperatuur metalli pinnal tõuseb? - täpselt ei tea aga ütleme väga umbes, et ca. 300 kraadi Celsiuse skaalal(tegelikult isegi rohkem vist)...järelikult ka temperatuur keskonnas tõuseb...mis materjalist on mootoripadjad? - õige, kummist...mis juhtub kummiga kui tema vahetus läheduses on üks väga kuum metall? - õige, deformeerub (täpsemalt sulab ära, praguneb jne)...Algselt postitas: Reno
...Ei ole mõtet mootoripadja ümber mingist plekist....
Nüüd ühesõnaga...see metallist kaitseplekk seal padja küljel ongi mõeldud leegitoru poolt tuleva kuumuse mingiksgi peegeldamiseks ja hajutamiseks, et kuumus kohe padja kallal hammast ei hakkaks teritama...
PuZuP@lihtsalt kirjutamistujus :lol:D
Hea, et mulle seda selgitasid kuid siiski ei muutnud see minu arvamust selle asja vajalikkuse suhtes. Kõikidel ladadel mis mul siiamaani olnud on, pole ma seda plekki seal täheldanud. Samuti ei olnud nonde patjadega midagi kuumuse tõttu juhtunud. Lihtsalt padjad lagunevad ikka mingi teatud aja tagant. Selles suhtes see kaitseplekk midagi ei anna ja ei hakka andma ka. Milleks teha endale lisatööd ja nikerdada sinna mingi plekk vahele.
Äravõetud padi, (võin ka pildi teha) oli iseenesest väga kõveraks ära läinud. Arvatavasti oli see tingitud sellest, et teise poole mootoripadi oli katki ja siis oli mootor ühele poole vajunud ning selle padja kõveraks ära litsunud. Võib-olla mängis ka temperatuur selle kõveraks muutumise juures rolli. Kuigi see kaitseplekk oleks pidanud ju selle ära hoidma.
Äravõetud padi, (võin ka pildi teha) oli iseenesest väga kõveraks ära läinud. Arvatavasti oli see tingitud sellest, et teise poole mootoripadi oli katki ja siis oli mootor ühele poole vajunud ning selle padja kõveraks ära litsunud. Võib-olla mängis ka temperatuur selle kõveraks muutumise juures rolli. Kuigi see kaitseplekk oleks pidanud ju selle ära hoidma.
Hehee..
aega läks mis ta läks aga vahetatud sain lõpuks reduktori. Nüüd see asi korras, tänud Motamees'le õpetuse eest
Ukselukud ikka veel ei tööta nii nagu peaksid. Vaja uueti üle vaadata. Samuti sai avastatud, et üks käsipiduri pool, mis ei pidanud üldse töötama jookseb hoopis peal. Tross kinni roostetanud või ma ei tea mis. Igastahes vaja uus tross panna ja siis peaks asi toimima.
aega läks mis ta läks aga vahetatud sain lõpuks reduktori. Nüüd see asi korras, tänud Motamees'le õpetuse eest
Ukselukud ikka veel ei tööta nii nagu peaksid. Vaja uueti üle vaadata. Samuti sai avastatud, et üks käsipiduri pool, mis ei pidanud üldse töötama jookseb hoopis peal. Tross kinni roostetanud või ma ei tea mis. Igastahes vaja uus tross panna ja siis peaks asi toimima.
Jep, nii see on. Tundub väga hoolitsevates kätes olevat, sest palju on muudetud ja tundub, et muudetakse veel väga palju.Algselt postitas: MUST KYTT
see auto nyydseks juba päris mitu aega minu omandis olnud:D
Panin teema pealkirja ka siis kirja, et auto on minupoolt müüdud!
Siksidest ma siiski loobunud veel ei ole
Reno.