"traktor"2121,motamees,81
"traktor"2121,motamees,81
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
"traktor"2121,motamees,81
Niva tagasilla vajaduses sai omale soetataud hoopis terve Niva. Peale ümber tegemist peaks auto minema metsaveo "traktoriks". Silla vahetan muidugi ära. Asemele panen tavalise Lada silla.
C
mu kunagisel nival olid täpselt samamoodi küljest roostetanud esitiivad:D nendele lisaks veel tagumised rattakoopad, karbid, tagumised poolraamid, ukseääred, tagaluuk & -põll, esipaneel, põhi siit-sealt... ega sul olukord nii hull pole???
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Eks ta on päris roostes ikka. Küljekarbid on päris läbi. Poolraamid on aga suht kobedad. Tagant otsast on veitsa pehmed. Eks ma vaatan- need asjad tuleb ikka kuidagi kinni panna, mis jäikust annavad. Päris peent tööd pole vaja teha.
Metsaveo all ei mõelnud ma palkide käristamist (küttepuid vaja teha). Mul tuleb sinna taha kaheteljeline käru. Natuke saab kasti ka panna, et rattad nii kergesti ringi käima ei hakkaks. Samas on ta ikka päris kerge ja enne hakkavad rattad puksima, kui midagi puruks tõmbab (ma loodan). Mul ju enamus asju sealt minema visatud.
Lõppude lõpuks peab ju mõistust ka ikka olema, et koormaga päris pasaauku ei läheks. Ühe aasta puud tõin metsast 04 ja käruga ära. Siis pidi eriliselt vaatama neid kändusid. Kui sellega hakkama sain kuidagi-moodi, siis Niva ikka oluliselt parem.
Praeguseks on seis selline.
Metsaveo all ei mõelnud ma palkide käristamist (küttepuid vaja teha). Mul tuleb sinna taha kaheteljeline käru. Natuke saab kasti ka panna, et rattad nii kergesti ringi käima ei hakkaks. Samas on ta ikka päris kerge ja enne hakkavad rattad puksima, kui midagi puruks tõmbab (ma loodan). Mul ju enamus asju sealt minema visatud.
Lõppude lõpuks peab ju mõistust ka ikka olema, et koormaga päris pasaauku ei läheks. Ühe aasta puud tõin metsast 04 ja käruga ära. Siis pidi eriliselt vaatama neid kändusid. Kui sellega hakkama sain kuidagi-moodi, siis Niva ikka oluliselt parem.
Praeguseks on seis selline.
C
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Mis sa selle teise niva tagasillaga tegid, et doonorit vajasid?
Kuda sa selle tava LADA tagasilla sinna panna mõtled? See peaks ju kitsam olema...
See masin on ikka ÕITE pikalt sisnud, kui arvetada, et vene mustad numbridki veel küljes. Kas 1981 anti veel musti numbreid?
Selleks, et tagaotsa jäikust hoida, pead vist vinklist või torust sisemise raami sinna tegema. Need plekid vajuvad muidu puukoormaga laiali.
Kuda sa selle tava LADA tagasilla sinna panna mõtled? See peaks ju kitsam olema...
See masin on ikka ÕITE pikalt sisnud, kui arvetada, et vene mustad numbridki veel küljes. Kas 1981 anti veel musti numbreid?
Selleks, et tagaotsa jäikust hoida, pead vist vinklist või torust sisemise raami sinna tegema. Need plekid vajuvad muidu puukoormaga laiali.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Teise tagasillaga pole veel midagi teinud. Alles korjan juppe uue projekti jaoks (04). ARK-st on ümberehitusluba ka juba olemas.
Tavaline sild ongi kitsam. Panen ta alla ilma piduritrumliteta. Siis saab tavalise lada velje panna tagurpidi alla. Siis peaks Niva laiuse kätte andma. Mul pole ju sellel metsa masinal tagapidureid vajagi. Esimesed peavad piisavalt.
Kui kast hakkab laiali vajuma, siis panen tagaluugi augu kinni. Küljed niisama ära küll ei vaju. Neid praegu kangutades (lahti lõigates olid jumala pehmed) on külg täitsa jäik.
Ülearuse kola eemaldamise tagajärjel pean ka tagumised vedrud nõrgemad panema. Praegu (keevitus ka kastis) kasti ronides ja seal liigutades ei tee originaalvedrud väljagi.
Küsimus ka offroudiatele.
Kui ma tagavedrud (esivedrud jäävad) hoopis ära võtan, kas siis läbivus väheneb oluliselt? Mitte kõrguse pärast, vaid rataste sidestuse pärast pinnaga. Kas ei hakka aukudes liiga kergelt ratast õhku tõstma, või keret väänama?
Tavaline sild ongi kitsam. Panen ta alla ilma piduritrumliteta. Siis saab tavalise lada velje panna tagurpidi alla. Siis peaks Niva laiuse kätte andma. Mul pole ju sellel metsa masinal tagapidureid vajagi. Esimesed peavad piisavalt.
Kui kast hakkab laiali vajuma, siis panen tagaluugi augu kinni. Küljed niisama ära küll ei vaju. Neid praegu kangutades (lahti lõigates olid jumala pehmed) on külg täitsa jäik.
Ülearuse kola eemaldamise tagajärjel pean ka tagumised vedrud nõrgemad panema. Praegu (keevitus ka kastis) kasti ronides ja seal liigutades ei tee originaalvedrud väljagi.
Küsimus ka offroudiatele.
Kui ma tagavedrud (esivedrud jäävad) hoopis ära võtan, kas siis läbivus väheneb oluliselt? Mitte kõrguse pärast, vaid rataste sidestuse pärast pinnaga. Kas ei hakka aukudes liiga kergelt ratast õhku tõstma, või keret väänama?
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ei karda. Nival on suurem radikas ja võimsam ventikas. Sumpa (soojusisolatsioon ka ümber) ei suuda mitte mootorit üle kuumutada. Nivadega sõideti läbi Sahhara kõrbe ja pold neil häda midagi. Pealegi ei lähe ma metsa tööle mitte mingil juhul palava ilmaga (oma tervise pärast). See ikka rohkem sügis/talvine töö.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Sul on uut tüüpi Niva ja sellel ilmselt alumiiniumist radikas. Kui nii, siis see on oluliselt sitem vaskradikast. Seda rääkis mulle üks rallimees, kes kaks mootorit ära rikkus, enne, kui asjale pihta sai.
Ja mõistlikum olen ma ka kindlasti. Ei ole mul asja sellistesse kohtadesse, kus teie käite (piltidelt vaatand). Seal ei ole võimalik puid tehagi, rääkimata äratoomast.
Ka ei pane ma nii jõhkrat kummi alla. Siis ikka valid ka teed väheke.
Ja mõistlikum olen ma ka kindlasti. Ei ole mul asja sellistesse kohtadesse, kus teie käite (piltidelt vaatand). Seal ei ole võimalik puid tehagi, rääkimata äratoomast.
Ka ei pane ma nii jõhkrat kummi alla. Siis ikka valid ka teed väheke.
C