kristjan 3 gene ootavad sind viimsis 42 kuni 50 a. 3 saku originaali ja on sinu. mul endal bmw toodang peal ja koht muudetud.Algselt postitas: Landy
Nüüd siis järgmiskes nõrgaks kohaks generaator. Tgeu järjekorras juba neljanda genekaga. Ühel varsemal lendas rootor segamini, ühel korpusesse pragu tekkis, ühel lendas laager segi (praegu varuks), Peaegusel läks ka ilmselt jälle laager.
Niva nõrgad kohad.
Niva nõrgad kohad.
-
nnivamees66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
- Asukoht: pealinn
- Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Nädlavetusel onlen ise koos 4-pack'iga sinu juures!Algselt postitas: nivamees66kristjan 3 gene ootavad sind viimsis 42 kuni 50 a. 3 saku originaali ja on sinu. mul endal bmw toodang peal ja koht muudetud.Algselt postitas: Landy
Nüüd siis järgmiskes nõrgaks kohaks generaator. Tgeu järjekorras juba neljanda genekaga. Ühel varsemal lendas rootor segamini, ühel korpusesse pragu tekkis, ühel lendas laager segi (praegu varuks), Peaegusel läks ka ilmselt jälle laager.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
-
nnapster8
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 07 Okt 2004 20:06
- Asukoht: Viljandimaa, Sultsi
- Autod: VW Golf 2
- Kontakt:
Mul sama probleem, alles vahetasin raisa ära ja kuu ajaga oli juba puruks.Algselt postitas: miq
mul on kõige suurem probleem esisillas olevate difripoolsete veovõlli tolmukaitsmetega. tea, kas ma installin neid kuidagi valesti või mis kuradi pärast nad mul üle 50km vastu ei pea? seekõrd mõtlen, et paneks sissepoole ka samasugused kaitsmed, nagu välimistel otsadelgi. need tunduvad nagu vastu pidavat.
Neid välimisi olen ma näinud küll sissepoole installituna ja pidid ka seal paremini vastu pidama kui õiged
Oli kord Niva.
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Omaarust nii siin kui 4x4 foorumis kõik Nivat puudutav läbi loetud, aga kõva pea ei võta ikkagi ühte asja kinni: mis järjekorras ikkagi jupid suuremate rataste alla toppimisel purunema hakkavad? Mainitakse kolme asja: poolteljed, esimese peaülekande kinnitused ja selle korpus. Peaülekanne hakkab ilmselt lagunema siis, kui poolteljed mingi ime läbi vastu peavad. Aga need poolteljed? Kummad siis ikkagi õrnemad on esimesed või tagumised? Kuskilt lugesin mingit vihjet esimeste pooltelgede sisemiste (difripoolsete) püsikiirusliigendite kohta. Samas loogika ütleb, et esimesed võllid võiksid ju olla Nivale mõjuvate jõududega arvestades tehtud, kui tagumised on nõrgukese tänavaauto omad.
Mure selles, et sai alla pistetud 205/80 R 16 IT Saharad, aga üks külg hanges, teine jää peal (tavaline situatsioon talvistel külavaheteedel) pole sest kliirensist ja karvasest kummist abi tuhkagi. LSD-d tarvis (lukke ju Nivale ei ole). Aga kas installida ja kui, siis kas ette või taha?
Küsimus konkreetsemalt: kui ma lisaks 205/80 R 16 kummidele panen ka LSD-d, siis kui suur tõenäosus on mutta(liiva/kändude vahele) kinni jäädes vabaneda pooltelgedest ja kummad esimesena lähevad, esimesed või tagumised?
Mure selles, et sai alla pistetud 205/80 R 16 IT Saharad, aga üks külg hanges, teine jää peal (tavaline situatsioon talvistel külavaheteedel) pole sest kliirensist ja karvasest kummist abi tuhkagi. LSD-d tarvis (lukke ju Nivale ei ole). Aga kas installida ja kui, siis kas ette või taha?
Küsimus konkreetsemalt: kui ma lisaks 205/80 R 16 kummidele panen ka LSD-d, siis kui suur tõenäosus on mutta(liiva/kändude vahele) kinni jäädes vabaneda pooltelgedest ja kummad esimesena lähevad, esimesed või tagumised?
-
hhunter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 255
- Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
- Asukoht: Jüri-Pildiküla
- Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512
Tähendab asi nii et olen 2,5 aastat nivaga sõitnud.Ostes oli ta ikka ulme rape.Sai teda siin keevitatud ja juppe vahetatud ning põdrajahihooaja läbis ta nii et ma ei tõstnud kordagi kaoptti üles ning ei roninud ka alla.Muidugi peale hooaega tuli hakata teatud pukse vahetama sest tagasi põllupeal ei hoidnud ja ka mootor tänu sellele otsa sai talvel.Aga viskasin teise peale ja asi jälle liikus.Rehviks valisin Insa Turbo Sahara 205/75 R15.Liigub nii mis kole.Au kuulsus nivale.Aeglustiga ikka väga mõnusa minekuga,rehvi muster puhtaks saada pole mingi küsimus.Jõudu ja jaksu teile nivamehed!Andke tuld!Posti mõte on see et kui masina eest hoolitseda pole ta nii nõrguke ühtigi,kusjuures ühestki sillaosast jagu pole saanud.
[Muudetud: 15-1-2011 hunter112]
[Muudetud: 15-1-2011 hunter112]