lada 1111, sr_oka, 1993
lada 1111, sr_oka, 1993
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ssr_oka
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 44
- Liitunud: 30 Sept 2004 21:35
- Asukoht: Tartu
- Autod: lada 1111 ja iz27151 ja alfa 156 ;)
Ahjaa tehnilistest plaanidest ka veel. Plaan panna ette ja taha 08 rattarummud koos kõige selle kaasnevaga, taga koos rattavõlliga. Ees tuleb ära vahetada laager ja siis peaks sisse minema 08 rattarumm. Vahetamisele lähevad ka veel esimesed poolteljed, Tuleb üks keemia sisemine ots oka oma ja välimine 08 oma, kuna välimine liigend tuleb panna ka 08 oma, sest võllide jämeduse vahe on 2 milli. loodame, et saab ikka võllid sirgelt kokku keevitatud. Siis peaks saama vähemalt korralikud pidurid praegused küll mingit erilist usaldust ei ärata Ja saab vähemalt normaalse poldivalemiga rattaid kasutada. Mootorit vahetada ei taha, praegusel on ikka jube vahva hääl. Kui siis selle 100 kuubikut suurema vastu.
Elu ainult projektide kuhja all
-
ssr_oka
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 44
- Liitunud: 30 Sept 2004 21:35
- Asukoht: Tartu
- Autod: lada 1111 ja iz27151 ja alfa 156 ;)
Kõlariteemat lähemalt
tegelikult peks mul olema ka kusagil pildid nende kastide ehitamisest aga praegu pole lihtsalt käepärast.
Täna sai siis vanast uus peaaegu valmis Paak sai korralikult relaka ja terasharjaga puhastatud, roostesurmaga üle käidud siis uuesti terasharjaga üle ja atsetooniga korralikult puhtaks pestud ja happekrunt peale. Ja lõpuks polüuretaanvärv. Värvimaterjalideks olen ma valinud Du-Ponti tioodangu. Peaks olema päris hea
tegelikult peks mul olema ka kusagil pildid nende kastide ehitamisest aga praegu pole lihtsalt käepärast.
Täna sai siis vanast uus peaaegu valmis Paak sai korralikult relaka ja terasharjaga puhastatud, roostesurmaga üle käidud siis uuesti terasharjaga üle ja atsetooniga korralikult puhtaks pestud ja happekrunt peale. Ja lõpuks polüuretaanvärv. Värvimaterjalideks olen ma valinud Du-Ponti tioodangu. Peaks olema päris hea
Elu ainult projektide kuhja all
-
ssr_oka
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 44
- Liitunud: 30 Sept 2004 21:35
- Asukoht: Tartu
- Autod: lada 1111 ja iz27151 ja alfa 156 ;)
Kastid tehtud nii, alguses vineerist tehtud vajalikud kujundid, siis selle värgi külge aretatud klaasriidest piilarikate ja lõpuks peale fliis tõmmatud. Siis seestpoolt tehtud üle vaigu ja klaasriidega. Homme püüan need pildid üles otsida, siis panen kah mõned sealt üles.
Elu ainult projektide kuhja all
-
ssr_oka
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 44
- Liitunud: 30 Sept 2004 21:35
- Asukoht: Tartu
- Autod: lada 1111 ja iz27151 ja alfa 156 ;)
Keskele tulevadki 06-e kellad spidom ja tahho, allapoole konsoolile veel kütus, õli ning vesi, kõlariteks on kolmeribalised komponendid. 6,5-sed veel ustesse, pagassi 12 tolline subbar. Kolmeribalised on küll rohkem visuaalsuse pärast .
Midagi siis kastiehitusest kah
ja uksekast kah
Midagi siis kastiehitusest kah
ja uksekast kah
Elu ainult projektide kuhja all
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
sama "raamiga" lada-t tehti elektri mootoriga ka?
link
suht lahe tuleb.. ainult need esimesed "elemendid" (mis üles on suunatud) oleks võinud teist moodi asetseda (SUUNATUD ikka juhile/kõrvalistujale "näkku") oleks vb stiilsem?!
aga vb. nii on parem akustika...
link
suht lahe tuleb.. ainult need esimesed "elemendid" (mis üles on suunatud) oleks võinud teist moodi asetseda (SUUNATUD ikka juhile/kõrvalistujale "näkku") oleks vb stiilsem?!
aga vb. nii on parem akustika...
-
ssr_oka
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 44
- Liitunud: 30 Sept 2004 21:35
- Asukoht: Tartu
- Autod: lada 1111 ja iz27151 ja alfa 156 ;)
Niih, asjad ikka ei edene nii nagu plaanitud. Esisillateemaga on igavene jama, plaanis oli kasutada 08 poolteljeotsi ja rattarumme aga üks viga sellega ainult ei mahu ära. Et siis nüüd ootan kuna ükskord jõuavad kohale originaalosad. rummule keevitusega 08 rummu poldiosa peale ja ongi 08 rataste jaoks asi olemas. pidurikettad kah 08-lt olematute oka ketaste asemel ja supportid kah.
Audiost niipalju, et autosse tuleb 5.1 sound, arvuti ja 15 tolli monitor. wifi, gprs ja gps kah Asjad on juba pea toimival kujul järele katsetatud, vaja nüüd auto enamvähem kokku saada, et neid sisse panema hakata. Ja et asi ikka toimiks selliste rehvide peal :D:D kõvaketast autosse ei tule
Nendest ülesse suunatud kõlaritest niipalju, et teoorias peaks heli peegelduma klaasilt sõitjatele. Ega ma neid asju ei tea kah a olen näinud, et nii tehekse :D:D
Audiost niipalju, et autosse tuleb 5.1 sound, arvuti ja 15 tolli monitor. wifi, gprs ja gps kah Asjad on juba pea toimival kujul järele katsetatud, vaja nüüd auto enamvähem kokku saada, et neid sisse panema hakata. Ja et asi ikka toimiks selliste rehvide peal :D:D kõvaketast autosse ei tule
Nendest ülesse suunatud kõlaritest niipalju, et teoorias peaks heli peegelduma klaasilt sõitjatele. Ega ma neid asju ei tea kah a olen näinud, et nii tehekse :D:D
Elu ainult projektide kuhja all
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Algselt postitas: sr_oka
Nendest ülesse suunatud kõlaritest niipalju, et teoorias peaks heli peegelduma klaasilt sõitjatele. Ega ma neid asju ei tea kah a olen näinud, et nii tehekse :D:D
Peegelduse osas on sul õigus ,aga mu arust oled liialt kiirustanud nende kõllide pesade valmistamisega. Niipalju kui olen kursis nn. lava ehitamisega ,siis elementide asendite paikasättimine jäetakse parima tulemi saavutamiseks ikka lõputööks. See tähendab ,et tehakse siis kui kogu interjöör valmis ja paigas ,et kõllidest tulev heli saaks max. hästi suunatud just sinna ,kust kõige parema effekti annab ja moonutusteta kuulaja kõrvani ulatub.
Ja see asendi leidmine ,elementide suunamine ei ole teps mitte lihtne - võib võtta mitu päeva eriti kui seda teha vaid oma kuulmist usaldades. Kuulmine sõltub suuresti temperatuurist ,õhuniiskusest ,väljapuhatuse tasemest ja kurat-teab-millest veel. Igavene keemia ühesõnaga....
Kujutan ette ,et nende seadmete kasutamisel ,millega mõõdetakse SQ võistlustel ,saab kogu krempli lihtsamalt paika.
Võib ka muidugi juhtuda ,et oled saavutanud selle ,mida vajad ,eks siis pärast ,kui võimud - asjad järel ,paistab. Lihtsalt hoiatasin sind võimalike ümberehituste eest.
Sätin siia mõned lingid ,millest võib palju kasu olla. Sorry ,et su teemat reostan ,aga siit on kõva mürtsu sõltlastel ,loe - plärisevate kärude omanikel ,palju õppida.
http://www.zone.ee/basssoundman/ teooria helist jne.
http://www.zone.ee/sqalfa/ ühe Alfa Romeo lugu ,keskpärane tegija.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=5822 vaat see on sell! Tipp. Saab palju kasulikku teada ,et midagi ülaru pekki ei pingutaks. Supertulemus väikse raha ja suure tööga.
Et pea ringi ei hakkaks käima ,siis aitab esialgu.