2105, GTA, 1982
2105, GTA, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2105, GTA, 1982
1982 aasta kevad. moskva tuumafüüsik vladimir tatarenko sai järjekordse autoostuloa. sedakord ostis ta 4. aprillil 82. aastal moskva lada esindusest tuliuue 05-e, ehk siis "pitjorka" nagu venelased ise teda hellitavalt hüüavad. kuid tuumafüüsik kui kõrge teadlane sai neid ostulube kord aastas ja ta ei oleks suutnud seda autoparki ise üleval pidada. sedaviisi sünnitas n.liit siis ise spekulante, (kelle vastu propagandasõjas usinalt sõditi,) kes auto tunduvalt kallimalt mõnele maha müüsid. ostja leitigi kiiresti eestist. auto osteti ära ja hakkas minu tädi perekonnas kilomeetreid mõõtma. sellest ajast pärinesid autol korralik korrosioonitõrje, rohkesti kleepekaid kõikvõimalikes kohtades ja veidrad peeglid esitiibadel(:(). paari aasta pärast vahetas auto uuesti omanikku: 85-nda kevadel jõudis siis ta omadega meie perre, kus siini on. autot hoiti hoolega, peale ostmist valati põrandale ntx 3 liitrit läbitöötanud mootoriõli ja pandi matid peale tagasi:D tänu sellele on auto põhi ideaalses korras, hoolimata mingi kännu tehtud august kaassõitja istme all. viieke sai vajalikul hulgal hooldust ja mis peamine: mõistlik sõidustiil läbi aastate on säilitanud tehnika ideaalilähedases korras. näiteks on siduriketas peale 22 aastat ja küllaltiki suurt läbisõitu endiselt originaal! niisis need olid mõned faktid pitjorka ajaloost, mis ma erinevate paberite ja asjaosaliste jutu järgi teada sain.
kuid miski pole igavene. lõpuks osteti 2002 aasta lõpus uus auto ja lada jäi pensionile. ta oli endiselt hakkamist täis ja võimeline ametlikud ülevaatused hiilgavate tulemustega läbima, kuid ikkagi... suurim mõjutaja oli keskmine kütusekulu ca 10 +/- 1 liitrit sajale mis ei konkureeri uue auto 6-7ga. kuid auto oli nii omaks saanud, et müüma teda ei hakatud. 90-date alguses, lääne "uute" romude importimise kõrgajal oli plaanis ka 05 maha müüa ja luksuslik talbot või sierra osta aga (thank god:)) plaaniks see jäigi...
22 aastat hiljem on auto tehniliselt korras kuid pikemate sõitude puudusel peab ta külavaheotsadega leppima. mina olen hetkel 16 ja 1/2, lubade saamise ajaks plaanin auto korda teha, ka kõik vajalikud paberid, eks aeg siis näitab kas mu plaanist midagi välja tuleb. õnnestumise korral kohtune summercambil 2006:)
esialgu on plaanis kereremont kergemate (mõni auk on ka ikka) roostekahjustuste likvideerimiseks ja tuhmunud värvi uuendamiseks. hetkel kogun selleks raha. kusjuures roostele on auto erakordselt hästi vastu pidanud. pilte vaadates arvestage sellega, et viimane kereremont oli aastal 94 ja selle ajaga lähevad keskmised siksid ikka rohkem rooste kui neid ei hoia. autoga on ka väikesed isetegevuslikud plaanid, kuid eriti kaugele ei taha minna ka. praegu otsin sobivat materjali, millest vaipa teha, sisu peaks olema üldjoontes tumepunane, nagu originaalistmedki. väikese proovina panin sisse ka 07-me konsooli, mille üritasin siis võimalikult ilusti teha. välimuselt hoiaksin auto siiski originaalina edasi, sest ei ole veel näinud spoilakomplekti, mis ladale (minu arvates) sobiks. mõelnud olen küll ilusatest 14" kodarvaluvelgedest ja madaldusest kuid seda siis kui auto on tõesti korras, enne ikka majale katust tegema ei hakka kui vundament valmis:D olemas on ka 1600cc mootor, kuid seda hetkel ka ei hakka installima kuna hobujõude nii taga ei aja ja originaal 1300cc on peale ca 300000 km läbimist vägagi heas seisus. "never been raced"
ise olen küll keskmise 16-aastase sõidustiiliga, kuid respect lada vastu lihtsalt ei luba pedaale põrandale tallata. vahel küll on tunne "et nüüd läheks ja paneks" (liigne noorus vist:rolleyes) aga kui vaatad et spidonool nii vaevaliselt tõuseb siis läheb see tuju üle. kiire sõidu jaoks on ikka väheke kiiremad autod olemas:P ja kuna ma tahan selle autoga ka liiklusesse söösta 1,5 aasta pärast ei tule need kiiremad ringid praegu ta tervisele kasuks, ma arvan.
niisiis, ootan kommentaare, küsimustele vastan ka esimesel võimalusel.
kuid miski pole igavene. lõpuks osteti 2002 aasta lõpus uus auto ja lada jäi pensionile. ta oli endiselt hakkamist täis ja võimeline ametlikud ülevaatused hiilgavate tulemustega läbima, kuid ikkagi... suurim mõjutaja oli keskmine kütusekulu ca 10 +/- 1 liitrit sajale mis ei konkureeri uue auto 6-7ga. kuid auto oli nii omaks saanud, et müüma teda ei hakatud. 90-date alguses, lääne "uute" romude importimise kõrgajal oli plaanis ka 05 maha müüa ja luksuslik talbot või sierra osta aga (thank god:)) plaaniks see jäigi...
22 aastat hiljem on auto tehniliselt korras kuid pikemate sõitude puudusel peab ta külavaheotsadega leppima. mina olen hetkel 16 ja 1/2, lubade saamise ajaks plaanin auto korda teha, ka kõik vajalikud paberid, eks aeg siis näitab kas mu plaanist midagi välja tuleb. õnnestumise korral kohtune summercambil 2006:)
esialgu on plaanis kereremont kergemate (mõni auk on ka ikka) roostekahjustuste likvideerimiseks ja tuhmunud värvi uuendamiseks. hetkel kogun selleks raha. kusjuures roostele on auto erakordselt hästi vastu pidanud. pilte vaadates arvestage sellega, et viimane kereremont oli aastal 94 ja selle ajaga lähevad keskmised siksid ikka rohkem rooste kui neid ei hoia. autoga on ka väikesed isetegevuslikud plaanid, kuid eriti kaugele ei taha minna ka. praegu otsin sobivat materjali, millest vaipa teha, sisu peaks olema üldjoontes tumepunane, nagu originaalistmedki. väikese proovina panin sisse ka 07-me konsooli, mille üritasin siis võimalikult ilusti teha. välimuselt hoiaksin auto siiski originaalina edasi, sest ei ole veel näinud spoilakomplekti, mis ladale (minu arvates) sobiks. mõelnud olen küll ilusatest 14" kodarvaluvelgedest ja madaldusest kuid seda siis kui auto on tõesti korras, enne ikka majale katust tegema ei hakka kui vundament valmis:D olemas on ka 1600cc mootor, kuid seda hetkel ka ei hakka installima kuna hobujõude nii taga ei aja ja originaal 1300cc on peale ca 300000 km läbimist vägagi heas seisus. "never been raced"
ise olen küll keskmise 16-aastase sõidustiiliga, kuid respect lada vastu lihtsalt ei luba pedaale põrandale tallata. vahel küll on tunne "et nüüd läheks ja paneks" (liigne noorus vist:rolleyes) aga kui vaatad et spidonool nii vaevaliselt tõuseb siis läheb see tuju üle. kiire sõidu jaoks on ikka väheke kiiremad autod olemas:P ja kuna ma tahan selle autoga ka liiklusesse söösta 1,5 aasta pärast ei tule need kiiremad ringid praegu ta tervisele kasuks, ma arvan.
niisiis, ootan kommentaare, küsimustele vastan ka esimesel võimalusel.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
metallikbeez tegelikult, kuid teatud päikesega paistab kuldne küll. värv on väga praktiline ka, pori ei paista pealt välja:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
tõesti kena... sellest 05-st võib juba midagi aretada
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
seal on bensiini, vee ja õlirõhu kellad, selliseid omn päris paljudel aretatud (vist). panin tahhomeetri ja siis polnud neid teisi kuhugile mujale ju suruda:spin
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
niisiis, kohe-kohe saabki auto lõpuks värvimisse:)
peaks siis tulema sama tooni metallikbeez, võibolla et isegi pisut tumedam, et see ereda päikesega kuldse tooni efekt suurem oleks
peaks siis tulema sama tooni metallikbeez, võibolla et isegi pisut tumedam, et see ereda päikesega kuldse tooni efekt suurem oleks
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
autoga on siis ühtteist tehtud: kereremont lõppenud:cul, sellega seoses ka uus sadolini metallikbeez, paigaldatud valged kellad ja konsooli pisut edasi nokitud (metallrõngas ümber käigukangi), alumiiniumist pedaalid aretasin ka mingisugused sisse. üldiselt on auto seisukord kõvasti paranenud, sest olen teda ka niisama remontinud ja pisirikkeid kõrvaldanud. pidurisüsteem hakkab juba ilmet võtma, homme panen paika uued tagumised pidurisilindrid, mis sai ka uued soetatud. ühesõnaga, ladast hakkab saama täisvereline sõiduauto:bouncing
plaanis on veel ühtteist aga alles sii kui keegi mult mingeid niva juppe ära ostab, kapital on varuosade all kinni:sein
ahjaa, ma ei tea millal pildid tulevad aga tulevad nad igatahes:rolleyes
plaanis on veel ühtteist aga alles sii kui keegi mult mingeid niva juppe ära ostab, kapital on varuosade all kinni:sein
ahjaa, ma ei tea millal pildid tulevad aga tulevad nad igatahes:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
uued pildid siis:
ma ei tea, mis teised arvavad aga mina olen igatahes rahul
ma ei tea, mis teised arvavad aga mina olen igatahes rahul
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
to viaccess: jah, nii ta on esialgu:(... pole muud öelda enda kaitseks kui et kereremont ja värvimine neelas kogu velgedele ja muudele jubinatele ette nähtud raha:rolleyes see oli mul ka enne juba mõeldud, et enne roostega 1:0 teha ja siis alles vaatama hakata, millega välimust nati edevamaks teha
tglt o ka esiistmed suht räbalad(:regan), nendega on veel omaette teema varsti
tglt o ka esiistmed suht räbalad(:regan), nendega on veel omaette teema varsti
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
mõtlesin, et kirjutaks mis vahepeal teinud ka olen:) pisikese raha eest olen teinud mõned asjad, raske on mingisugustki raha koguda kui lada aina uusi varuosi nõuab:( aga paigaldanud olen siis punase taustvalgustuse, nende silikoonmütsidega ja tulemusega olen rahul. peale esimest katsetust tuli sinised rõngad lampidest küll välja rookida aga see polnud enam nii aegavõttev:) siis valge klaasiga suunatuled külgedel, mis juhuslikult kätte sattusid makstes 15.- tükk:D lõpuks ometi sain sisse ka punase vaiba, mille doonor (07) lahkelt 200.- eest loovutas. kõige kaheldavama väärtusega minujaoks on ladaklubi.ee kleepsud esi- ja tagaklaasil. tagaklaasile sobob nagu kuid ette...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
niisiis... pildid minu tulevasest veljeringist:bouncing need oleks vaja veel korralikult värvida (valgeks) ja uued veljepoldid tuleb ka soetada. rehvimõõt on siis 195/60 r14. veljed on seat ibiza (-90) omad, 5,5Jx14, 4x98. auto on VÄGA jubedalt porine, andke andeks, polnud aega pesta:( nagu pildilt näha suurt teisi tööriistu peale kuvalda ja telliskivi mul polegi:P
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/velg.jpg
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/velg1.jpg
viaccess: Zone ei luba piltide otselinkimist, pane linkidena, v6i kasuta Hoti...
[Muudetud: 21.3.10 GTA]
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/velg.jpg
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/velg1.jpg
viaccess: Zone ei luba piltide otselinkimist, pane linkidena, v6i kasuta Hoti...
[Muudetud: 21.3.10 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/1.jpg
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/2.jpg
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/3.jpg
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/4.jpg
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/5.jpg
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/6.jpg
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/7.jpg
pole kohe rõvedalt ammu uusi pilte pannud ega seletanud mis autoga teinud olen. niisiis: esituled moditud, valuvelg 195/60/r14 rehviga, tagumised porilapakad uued, kärukonks puhkab nüüdsest riiulis:D, siis veel nipet-näpet ja endiselt sõidab auto vääga vähe ringi. suveks plaanis põhi ära keevitada (mnjah, plaanid olid head aga ikkagi jäi see nimekirjas viimaseks, kuna kemp otsustas õhtule minna:sein) siis vahetada igasuguste varraste pukse ja rooliotsad jäid ka suvel veel vahetamata (nii vähe sõites pole veel oluline, kuid suve lõpus tuleb auto ju ülevaatusele ajada, siis peab tip-top kõik olema:bounce) tagavedrud hankisin ka uued, 02 omad siis, eks näeb kas saab minust nende lõikajat või vahetan kusagil 01 omade vasu ringi:rolleyes
tulevikuplaanid on endised, sisaldavad endas siis 07 istmeid, mõnda viisakamat rooli, ehk ka mõni elektrilisa (el. aknad, kesklukk, alarm) ja nüüd on tärganud ka soov mõni cd-mängija autosse panna, et kui maanteele satun (kunagi saan ka mina load:D) poleks vaja ainult mootori urinat kuulata.
kellel küsimusi või kommentaari öelda, laske aga käia:)
[Muudetud: 21.3.10 GTA]
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/2.jpg
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/3.jpg
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/4.jpg
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/5.jpg
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/6.jpg
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/7.jpg
pole kohe rõvedalt ammu uusi pilte pannud ega seletanud mis autoga teinud olen. niisiis: esituled moditud, valuvelg 195/60/r14 rehviga, tagumised porilapakad uued, kärukonks puhkab nüüdsest riiulis:D, siis veel nipet-näpet ja endiselt sõidab auto vääga vähe ringi. suveks plaanis põhi ära keevitada (mnjah, plaanid olid head aga ikkagi jäi see nimekirjas viimaseks, kuna kemp otsustas õhtule minna:sein) siis vahetada igasuguste varraste pukse ja rooliotsad jäid ka suvel veel vahetamata (nii vähe sõites pole veel oluline, kuid suve lõpus tuleb auto ju ülevaatusele ajada, siis peab tip-top kõik olema:bounce) tagavedrud hankisin ka uued, 02 omad siis, eks näeb kas saab minust nende lõikajat või vahetan kusagil 01 omade vasu ringi:rolleyes
tulevikuplaanid on endised, sisaldavad endas siis 07 istmeid, mõnda viisakamat rooli, ehk ka mõni elektrilisa (el. aknad, kesklukk, alarm) ja nüüd on tärganud ka soov mõni cd-mängija autosse panna, et kui maanteele satun (kunagi saan ka mina load:D) poleks vaja ainult mootori urinat kuulata.
kellel küsimusi või kommentaari öelda, laske aga käia:)
[Muudetud: 21.3.10 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
kKIX
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 90
- Liitunud: 06 Sept 2003 12:36
- Asukoht: läänemaa
- Autod: 2106--84a.
- Kontakt:
hea töö, velg on väga viis (Y) , sisemus ka korras , nii et keep up the good wörk, PS. mootori müra vastu aitab mootori korda tegemine , siis korralik helisolatsioon, ja vat siis on alles makist ka kasu;)
ostan 06 esimesi istmeid (musti) ja 06 esi ja tagustanget. txlk@hot.ee