2103, skill125, 1975
2103, skill125, 1975
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
sskill125
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 58
- Liitunud: 02 Nov 2003 12:25
- Asukoht: Võru
- Autod: 1975 VAZ 2103
- Kontakt:
2103, skill125, 1975
Nii, panen praegu kodu aadressi üles: http://www.zone.ee/vaz2103/
Niipalju praegu ütlen, et auto on praeguseks lahti lammutatud ja vaikselt käib tegemine (kooli kõrvalt on ajanappuse ja rahapuuduse tõttu auto valmimine aeglane). Suve poole saab auto uue värvi peale(värv jääb samaks). Mootoril jõudsin ühe kolvi lõhkuda ja see ka tuleb lahti võtta. Auto saab päris kapitaalselt ära lõhutud
Känd on taga küljestkukkumas(vaevu püsib küljes). Roostet ja auke leidub. Pealtnäha polegi kõige hullem, kuid jahh.....
Loodan veebruaris lasta keevitustööd ära teha, siis saan hakata vaikselt värvimiseelset viimistlust tegema. Autot ei jäta originaalilähedaseks. Ära kaotan iluliistud ustel ja rattakoobastel. Küljele tuleb 06 suunakas ja eks näha mis saab!
Niipalju praegu ütlen, et auto on praeguseks lahti lammutatud ja vaikselt käib tegemine (kooli kõrvalt on ajanappuse ja rahapuuduse tõttu auto valmimine aeglane). Suve poole saab auto uue värvi peale(värv jääb samaks). Mootoril jõudsin ühe kolvi lõhkuda ja see ka tuleb lahti võtta. Auto saab päris kapitaalselt ära lõhutud
Känd on taga küljestkukkumas(vaevu püsib küljes). Roostet ja auke leidub. Pealtnäha polegi kõige hullem, kuid jahh.....
Loodan veebruaris lasta keevitustööd ära teha, siis saan hakata vaikselt värvimiseelset viimistlust tegema. Autot ei jäta originaalilähedaseks. Ära kaotan iluliistud ustel ja rattakoobastel. Küljele tuleb 06 suunakas ja eks näha mis saab!
Eks Lada üks tank ole, aga igas asjas peitub võlu;)
-
sskill125
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 58
- Liitunud: 02 Nov 2003 12:25
- Asukoht: Võru
- Autod: 1975 VAZ 2103
- Kontakt:
No arvan, et suvel saab koos ringi kihutada, aga ma teen üksi ja aega on vähe ja koolis ka pole just kõige parem seis.
Kui auto koos siis tahaks kunagi ka elektronsüüte peale panna, ette topeltstabilisaatori, kunagi ka valuveljed(kui ennem uut masinat ei jõua osta, kuid plaanis mingi 4 aastat sellega vähemalt sõita) ja välimuse muutmiseks liigub mul mõtteid, kuid midagi väga kindlat/head ei ole veel leidnud.
Kui auto koos siis tahaks kunagi ka elektronsüüte peale panna, ette topeltstabilisaatori, kunagi ka valuveljed(kui ennem uut masinat ei jõua osta, kuid plaanis mingi 4 aastat sellega vähemalt sõita) ja välimuse muutmiseks liigub mul mõtteid, kuid midagi väga kindlat/head ei ole veel leidnud.
Eks Lada üks tank ole, aga igas asjas peitub võlu;)
-
sskill125
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 58
- Liitunud: 02 Nov 2003 12:25
- Asukoht: Võru
- Autod: 1975 VAZ 2103
- Kontakt:
Lihtsalt mõtlesin, et panen mõned uudised siia! Mootor sai lahti võetud, väntvõll lihvitud, saaled uued ostetud ja rõngad ka. Lisaks veel igasugu tihendeid, silikooni bensiinipumba tõukurvarras, mootori ja käigukasti vaheline plekk jpm. Mootoriplokk sai ka kuumakindla värviga(600`) värvitud. Hakkan vaikselt kokku panema. Olen motameest mootori kokkupanekuga seonduvate küsimustega piinanud, et mitte foorumit ära ummistada. Suured tänud motale
Auto on siiamaani keevituses, sest mehel kes peab keevitama pole aega.
Rõngad said mingi saksa firma omad. Maksid 300. Rõngaste esinduslikkus(pakend) on viimasepeal. Isegi paigaldamisõpetus oli kaasas(inglise, saksa ja veel 2 keelt, kuid vene keelt ei olnud:D)
Auto on siiamaani keevituses, sest mehel kes peab keevitama pole aega.
Rõngad said mingi saksa firma omad. Maksid 300. Rõngaste esinduslikkus(pakend) on viimasepeal. Isegi paigaldamisõpetus oli kaasas(inglise, saksa ja veel 2 keelt, kuid vene keelt ei olnud:D)
Eks Lada üks tank ole, aga igas asjas peitub võlu;)
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
siin pole nutta miskit... kas pildi pealt tundub, või ongi sel autol nii ilus värvkate? hämmastavalt kena... ära jumala pärast bemmi sellest ehitama hakka!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
sskill125
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 58
- Liitunud: 02 Nov 2003 12:25
- Asukoht: Võru
- Autod: 1975 VAZ 2103
- Kontakt:
Värviga olen rahul, kuid see läheb uue värvi alla, sest roostetäppe on päris palju! Kahjuks ei tea kas mul jätkub selle veokivärvi jaoks raha millega ta praegu värvitud on.
Mõne kahjuks, enda rõõmuks on kavas sellest ikka "bemm" ehitada. Oma auto juures ei hinda stock välimust, sest selle põhi mitu korda vahetatud ja praegu ka tagumistel istujatel jalad maas. Kuid kui linnas näen mõnda kena originaalladat siis vahel on tekkinud ikka mõte küll et jätan nii nagu on!
See on mul esimene auto ja sellest tuleb minu suurim projekt tsiklite kõrval, kuid seegi pole midagi. Kavas on siksi ehitada/tuunida enda lõbuks ja siks on parim masin automaailmaga tutvumiseks. Oleks ma selle maailmaga juba tuttav ei lõhuks ma seda masinat originaalkujust laiali. Kui kunagi raha tekib siis ostan juba mingi tõelise "bemmi" millele valan ainult vedelikke juurde ja vahetan õli ning rehve !
Mõne kahjuks, enda rõõmuks on kavas sellest ikka "bemm" ehitada. Oma auto juures ei hinda stock välimust, sest selle põhi mitu korda vahetatud ja praegu ka tagumistel istujatel jalad maas. Kuid kui linnas näen mõnda kena originaalladat siis vahel on tekkinud ikka mõte küll et jätan nii nagu on!
See on mul esimene auto ja sellest tuleb minu suurim projekt tsiklite kõrval, kuid seegi pole midagi. Kavas on siksi ehitada/tuunida enda lõbuks ja siks on parim masin automaailmaga tutvumiseks. Oleks ma selle maailmaga juba tuttav ei lõhuks ma seda masinat originaalkujust laiali. Kui kunagi raha tekib siis ostan juba mingi tõelise "bemmi" millele valan ainult vedelikke juurde ja vahetan õli ning rehve !
Eks Lada üks tank ole, aga igas asjas peitub võlu;)
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
eksid kui sa kunagi ostad endale bemmi, ja siis ainult õli ja rehve vahetad! pane sinna juurde laagrid, pidurikettad, mootorikappremondid, värviparandused jne.
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
sskill125
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 58
- Liitunud: 02 Nov 2003 12:25
- Asukoht: Võru
- Autod: 1975 VAZ 2103
- Kontakt:
Ega ma mingit saani kavatse peale ladat osta. Ühesõnaga peale ladat peab tulema selline masin, millele ainult vedelikke sisse valan ja millel rehve vahetan. Sõitku ma ladaga palju tahes, kuid kui korralikku lääne masinat pole võimalik osta siis jään ikka kindlaks ladale. Muidu ma ei oleks esimeseks masinaks Ladat vaadanudki. Loomulikult ei saa öelda, et lada mingi kehv auto on ja see bemm nüüd hea. Kõik oleneb lisaks kvaliteedile ka vanusest ja edasiarendusest.
Eks Lada üks tank ole, aga igas asjas peitub võlu;)
-
sskill125
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 58
- Liitunud: 02 Nov 2003 12:25
- Asukoht: Võru
- Autod: 1975 VAZ 2103
- Kontakt:
Nii ta on, kuid lagunemisel ja lagunemisel on vahe. See vahe on muidugi täidetud rahaga
Mõned masinad vajavad lihtsalt rohkem hoolt ja mõned vähem(uuemad, kvaliteetsemad). Sellest ka ütlus, et valan lihtsalt vedelikke juurde ja vahetan rehve. Loomulikult ei anna ju võrrelda autosid, millest üks on 5 aastat vana ja teine 30 aastat vana ja põhineb eelmise sajandi tehnilistel lahendustel.
Mõned masinad vajavad lihtsalt rohkem hoolt ja mõned vähem(uuemad, kvaliteetsemad). Sellest ka ütlus, et valan lihtsalt vedelikke juurde ja vahetan rehve. Loomulikult ei anna ju võrrelda autosid, millest üks on 5 aastat vana ja teine 30 aastat vana ja põhineb eelmise sajandi tehnilistel lahendustel.
Eks Lada üks tank ole, aga igas asjas peitub võlu;)
-
sskill125
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 58
- Liitunud: 02 Nov 2003 12:25
- Asukoht: Võru
- Autod: 1975 VAZ 2103
- Kontakt:
See karterituulutuse toru oli juba ostes alla viidud. Kui nüüd mootor kokku ja peale saab, siis viin ikka õhukogujasse, sinna kus on ta õige koht.
Toru kaudu mis läheb õhukogujasse imetakse karterist gaase, kuid kust kohast karter värsket õhku juurde saab? Kas selleks pea õhukogujast mingi toru plokikaande minema?
Toru kaudu mis läheb õhukogujasse imetakse karterist gaase, kuid kust kohast karter värsket õhku juurde saab? Kas selleks pea õhukogujast mingi toru plokikaande minema?
Eks Lada üks tank ole, aga igas asjas peitub võlu;)