2105, Valdz, 1983 - Emexis
2105, Valdz, 1983 - Emexis
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
2105, Valdz, 1983 - Emexis
Kuna jõulud tõid perre digifotoka ja sai ka autost pilte klõpsitud teen siis lõpuks ka oma auto teema siia.
Mu kurjade silmadega Lada aastast 1983, mootor 1.3l, düüsid vähe suuremad ja sealt ka bensukulu ~10l/100km. Auto on värvitud u. 3 aastat tagasi va. arvatud katus (originaalvärvis). Siis sai lasta ka mootor üle vaadata. Edasi astub jõudsalt (Bergi käest sain ikka pähe LadaCambil) ja mootoriga suurimaid probleeme pole olnud. Istmed on Saabi omad, tagumine originaal. Audio: Kenwoodi CD makk 4x45W, ees ustes Radiotehnika S30 valjukad ja taga aknalaual Sony 4 ribalised Xplodid.
Tulevik toob Fiat Argenta 2,0l mootori koos käigukastiga. Praegu plaan sellele kap. remonti teha, ja kuna esimene mootor siis hakkan siin palju (lolle) küsimusi esitama. Ärge siis näkku lööge, kudagi peab ju asja selgeks saama.
Pildid asuvad siis Ladast SIIN
Ja südamedoonor Fiatist SIIN
[Muudetud: 25/7/2009 Valdz]
Mu kurjade silmadega Lada aastast 1983, mootor 1.3l, düüsid vähe suuremad ja sealt ka bensukulu ~10l/100km. Auto on värvitud u. 3 aastat tagasi va. arvatud katus (originaalvärvis). Siis sai lasta ka mootor üle vaadata. Edasi astub jõudsalt (Bergi käest sain ikka pähe LadaCambil) ja mootoriga suurimaid probleeme pole olnud. Istmed on Saabi omad, tagumine originaal. Audio: Kenwoodi CD makk 4x45W, ees ustes Radiotehnika S30 valjukad ja taga aknalaual Sony 4 ribalised Xplodid.
Tulevik toob Fiat Argenta 2,0l mootori koos käigukastiga. Praegu plaan sellele kap. remonti teha, ja kuna esimene mootor siis hakkan siin palju (lolle) küsimusi esitama. Ärge siis näkku lööge, kudagi peab ju asja selgeks saama.
Pildid asuvad siis Ladast SIIN
Ja südamedoonor Fiatist SIIN
[Muudetud: 25/7/2009 Valdz]
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Oih, tänud Olaaf. Olin ähmi täis vist.
Kuri pilk on plastik aerosoolvärviga (Plasti Kote oli vist) tehtud. Algul lasin ühe kihi peale, siis oli tuli kuskilt kivi saanud ja värv koos väikse klaasitükkiga välja hüpanud. Siis sai üks kiht veel panna.
LadaCambil proovin ikka kohal olla, ma lihtsalt kunagi ei saa 100% kindel olla.
Kuri pilk on plastik aerosoolvärviga (Plasti Kote oli vist) tehtud. Algul lasin ühe kihi peale, siis oli tuli kuskilt kivi saanud ja värv koos väikse klaasitükkiga välja hüpanud. Siis sai üks kiht veel panna.
LadaCambil proovin ikka kohal olla, ma lihtsalt kunagi ei saa 100% kindel olla.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
selle püssiga sai jõudu katsutud küll ja küll
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Käigukangi nupp vahel ikka valetpidi vahepeal, nimelt kang käib peal ringi. Panin küll keermega 3 poldiga kinni, aga ei saanud asja. Õnneks ei häiri.
Stanged jah autovärviga lastud, sama mis külgedel. Algul proovisin sprayga, aga kui ära kuivas siis hakkas murenema. Plastik detailidel on siiamaani peal seisnud, algul kahtlesin selles isegi.Esialgne postitaja Marcuz
kas stanged värvisid tavalise autovärviga ja kas külgedel nendele mustadele plastmass osadele jäi hästi värv peale?
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Esmaspäeval (23.02.04) sai siis üks elektriposti tuuning teha, ehk siis Valdzu "ükssilm" 2105.
Nagu suurema nöögi seadus ikka, on mul olemas juhipoolne tuli ja plekk:(
SIIN ka ülejäänud pildid.
Nagu suurema nöögi seadus ikka, on mul olemas juhipoolne tuli ja plekk:(
SIIN ka ülejäänud pildid.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
kurb vaadata... sul fiati moto peal juba?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Fiati mootor kuuris laiali veel, kap remonti sai alustatud, aga see lükkub nüüd raha pärast edasi.Algselt postitas: berg
kurb vaadata... sul fiati moto peal juba?
Kõrvalistuja ust tuleb vähe venitada, vajutas taha poole vähe. Katus korras, sa mõtled kapotti ikka, see tõmmatakse sirgeks nii et hullu pole.Algselt postitas: sigle
Ooh, ma vaatan, et sul seal ju hirmsasti tegemist. Uksed käivad või mitte? Katuses on ikka päris äge volt sees
U. 2000.- laks, hea veel et Lada muidu oleks mootor jalge all ja 20.000.- taskust läinud. Siit ka moraal, mats on kerge tulema. Sõidke korralikult.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
saad summer kämbiks fiati kone peale?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Oli plaanis, aga nüüd enam ei tea. Peab vaatama kuidas rahadega välja tuleb. Mootor õnneks heas korras, raam ja kepsusaaled ostsin ära ja jõudsin kepsusaaled ära ka vahetada. Nüüd vaja veel tihendite komplekt, siduriketas, filtrid jne. osta.
Ma jätan originaal pritse väikeste modifikatsioonidega peale, nii et default 120hp peaks ikka kätte saama.
Ma jätan originaal pritse väikeste modifikatsioonidega peale, nii et default 120hp peaks ikka kätte saama.