2105, Raunop, 1980
2105, Raunop, 1980
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2105, Raunop, 1980
Paneks siis märgi maha, auto praegu on umbes kuu veel talvekorteris, seejärel saab juba rohkem pilte ja infot. Üks tõenäoliselt Eesti vanimaid 2105, kerenumbriga 1384.
Kuidas ja miks selline auto? Kuna mul valge 05 on juba, siis kallis abikaasa kinkis vastava automudeli, kuid paraku tuli punane. Auto24 kuulutust nähes ei olnud enam pikalt mõtlemist.
PS! Kellel huvi valge 05 vastu, võib märku anda.
Kuidas ja miks selline auto? Kuna mul valge 05 on juba, siis kallis abikaasa kinkis vastava automudeli, kuid paraku tuli punane. Auto24 kuulutust nähes ei olnud enam pikalt mõtlemist.
PS! Kellel huvi valge 05 vastu, võib märku anda.
Re: 2105, Raunop, 1980
Täna siis sai punane iludus koju sõidetud. Hoolimata sellest, et ka mu eelmine oli 2105, on tegemist hoopis teistsuguse autoga. Kõvasti rohkem on kroomi, tulede ümbruses, katuseliist, salongis uste käepidemed ja aknavänt. Turvavööd on ilma rullikuteta, siin peab mõtlema, kas vähemasti ees vahetada või mitte, kuna rullikutega on vist väheke turvalisemad.
Puudub kõrvalistuja poolne tahavaatepeegel. See on küll mõnus retrokiiks, kuid pealinna liikluses oleks pigem sinna peegel vaja panna.
Sõidu ajal ilmnes, et tehnikaga on üht-teist siiski viga ja osad asjad vajavad kiirelt parandamist. Seega alustaks nimekirjas, mida endal ka jälgida, ehk siis parandamist vajavad asjad:
* Esimese hooga peab pidurid korda tegema. Üks esiratas ei pidurda üldse (auto kaldub tugevalt vasakule). Piduri ja siduri peasilindrid on samuti mõlemad tugevalt roostes, seega piduri ja siduri hüdrosüsteem tahab uusi komponente, kuna vaevalt teisedki asjad uued on.
* Keres leiduv auk ja veel üks kahtlane koht vajab kohest keevitamist.
* Hammasrihm tuleb vahetada, kuna ei teatud öelda, millal seda vahetatud on. Siin võiks keegi sõna sekka öelda, kas peaks vahetama ka rullikuid ja rihmarattaid?
* Auto puhub kogu aeg ja ainult sooja, keskmine kang on temperatuuriregullilt täiesti puudu ja teisedki käivad tühja.
* All on mingid vene kirjadega ja vanaaegse mustriga rehvid, need peab kindlasti tänapäevaste vastu vahetama.
* Kallaku peal veidi pikemalt seistes (mootor töötas), hakkas õlituli põlema, kui gaasi andsin, siis kadus. Õli ja filter vajavad nagunii vahetust, ehk sellest piisab, ei kontrollinud, kui palju õlitase on, kuna väidetavalt olla õli hiljuti vahetatud.
* Samuti kippus temperatuurinäidik keskmisest kõrgemale minema, seega peab jahutussüsteemi üle vaatama. Originaalradika asemel on mingi "tänapäevane" alumiiniumradiaator.
* Natuke vist lekib õli ka
Lisaks peaks kontaktivaba jagaja ka peale panema.
Lõpetuseks mõned pildid.
Puudub kõrvalistuja poolne tahavaatepeegel. See on küll mõnus retrokiiks, kuid pealinna liikluses oleks pigem sinna peegel vaja panna.
Sõidu ajal ilmnes, et tehnikaga on üht-teist siiski viga ja osad asjad vajavad kiirelt parandamist. Seega alustaks nimekirjas, mida endal ka jälgida, ehk siis parandamist vajavad asjad:
* Esimese hooga peab pidurid korda tegema. Üks esiratas ei pidurda üldse (auto kaldub tugevalt vasakule). Piduri ja siduri peasilindrid on samuti mõlemad tugevalt roostes, seega piduri ja siduri hüdrosüsteem tahab uusi komponente, kuna vaevalt teisedki asjad uued on.
* Keres leiduv auk ja veel üks kahtlane koht vajab kohest keevitamist.
* Hammasrihm tuleb vahetada, kuna ei teatud öelda, millal seda vahetatud on. Siin võiks keegi sõna sekka öelda, kas peaks vahetama ka rullikuid ja rihmarattaid?
* Auto puhub kogu aeg ja ainult sooja, keskmine kang on temperatuuriregullilt täiesti puudu ja teisedki käivad tühja.
* All on mingid vene kirjadega ja vanaaegse mustriga rehvid, need peab kindlasti tänapäevaste vastu vahetama.
* Kallaku peal veidi pikemalt seistes (mootor töötas), hakkas õlituli põlema, kui gaasi andsin, siis kadus. Õli ja filter vajavad nagunii vahetust, ehk sellest piisab, ei kontrollinud, kui palju õlitase on, kuna väidetavalt olla õli hiljuti vahetatud.
* Samuti kippus temperatuurinäidik keskmisest kõrgemale minema, seega peab jahutussüsteemi üle vaatama. Originaalradika asemel on mingi "tänapäevane" alumiiniumradiaator.
* Natuke vist lekib õli ka
Lisaks peaks kontaktivaba jagaja ka peale panema.
Lõpetuseks mõned pildid.
Re: 2105, Raunop, 1980
Rihm ja rullik vahetatakse alati koos,rihmarattaid pole vaja vahetada
Re: 2105, Raunop, 1980
Veidi aega mööda läinud ja osa asju tehtud, täpsemalt siis:
* Uued suverehvid (koos tagavararattaga)
* Uus õli ja filter, õhufilter, bensiinifilter
* Kontaktivaba jagaja, uued küünlajuhtmed ja õiged küünlad kontaktivabale jagajale (BPR6E)
* Karburaatorit veidi puhastatud (mingi sussuga, natuke sai paremaks)
* Numbrimärgid poltidega külge
Õlivahetuseks valmis!
Ostu hetkel öeldi, et autol on hooldus tehtud, mõned pildid siis sellest tehtud hooldusest siia ka.
Vana filter oli nii kõvasti kinni, et tõmbas mu (viletsa) filtrivahetamise tööriista puruks, oligi aeg uus ja parem osta. Õlivahetusega kadus ka paar korda madalate pööretega helendanud õlirõhu tuli.
Kontaktivaba jagaja install käis teist korda juba väga sujuvalt. Väntvõlli märgid paika, jagaja rootori märk klapikambri kaanele, uus jagaja samamoodi sisse. Eks millalgi peab nagunii süüte ja karpa korralikult paika ajama, kuid praegu sai igatahes päris hästi käima. Ainult karpal on mingi kala sees, kohati teeb gaasile vajutades jõnksu läbi.
Nüüd siis esmajärgus pidurid, siduri hüdro osa (äkki ketast ei pea kohe vahetama), uus hammasrihm koos rullikuga ja kereauk keevitada. Vähemalt auto sõidab ja värske õli on sees.
Toreda lisana avastasin veel, et kõrvalistuja aknavänt käib igatpidi rõõmsalt ringi, kuid aknaklaasi see ringi käimine väga ei paista huvitavat. Alla vähemalt ei vaju, paistab kenasti kinni.
* Uued suverehvid (koos tagavararattaga)
* Uus õli ja filter, õhufilter, bensiinifilter
* Kontaktivaba jagaja, uued küünlajuhtmed ja õiged küünlad kontaktivabale jagajale (BPR6E)
* Karburaatorit veidi puhastatud (mingi sussuga, natuke sai paremaks)
* Numbrimärgid poltidega külge
Õlivahetuseks valmis!
Ostu hetkel öeldi, et autol on hooldus tehtud, mõned pildid siis sellest tehtud hooldusest siia ka.
Vana filter oli nii kõvasti kinni, et tõmbas mu (viletsa) filtrivahetamise tööriista puruks, oligi aeg uus ja parem osta. Õlivahetusega kadus ka paar korda madalate pööretega helendanud õlirõhu tuli.
Kontaktivaba jagaja install käis teist korda juba väga sujuvalt. Väntvõlli märgid paika, jagaja rootori märk klapikambri kaanele, uus jagaja samamoodi sisse. Eks millalgi peab nagunii süüte ja karpa korralikult paika ajama, kuid praegu sai igatahes päris hästi käima. Ainult karpal on mingi kala sees, kohati teeb gaasile vajutades jõnksu läbi.
Nüüd siis esmajärgus pidurid, siduri hüdro osa (äkki ketast ei pea kohe vahetama), uus hammasrihm koos rullikuga ja kereauk keevitada. Vähemalt auto sõidab ja värske õli on sees.
Toreda lisana avastasin veel, et kõrvalistuja aknavänt käib igatpidi rõõmsalt ringi, kuid aknaklaasi see ringi käimine väga ei paista huvitavat. Alla vähemalt ei vaju, paistab kenasti kinni.
Re: 2105, Raunop, 1980
Kas keegi oskab mulle hammasrihma rulliku kohta rääkida? Neid paistab 2 sorti olema, mõlemad paistavad, et ühtivad ka Samaraga, kuid ühe kohta on kirjas "old type".
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2105, Raunop, 1980
See vanem peaks sobima 1:1le, uuematega peab hakkama leiutama.
Festina lente!
Re: 2105, Raunop, 1980
Täna käisin veerenni poes ja ostsin mingi rulliku ära, sealne müüja ütles, et see sobib kindlasti, seega näis.
Re: 2105, Raunop, 1980
Üle pika aja natuke tegeletud, kuna eelmiste nädalate ilmad olid väga viletsad ja põhiline "remonditöökoda" asub mul hoovis.
Tegemisse läksid tagumised pidurid, kuna sellega lootsin lahti saada parema tagaratta juurest tulevast vibratsioonist.
Pidurite remont oli muidugi paras mässamine, arvestades seda, et igasugune kogemus mul selle kohapealt puudub. Puudus ka see kogemus, et ilma pidureid kokku panemata ei maksa õhutama hakata, sest muidu hüppavad kolvid, silindritest välja. Samuti ei tahtnud peale pidurite kokkuladumist, trummel peale minna, selgus ka, et käsipidurit oli tarvis maha keerata. Seetõttu võttis kogu see ooper mul 5 tundi aega.
Üleüldsegi igasugused youtube õpetused olid sellised, kus suurema nikerdamise ajal tehakse videolõige ja hopsti on mingi oluline julla järsku maha saanud, kuidas maha saadi - mõtle ise välja.
Tehtud ma lõpuks aga sain, külge läks kõik uus, alates silindritest, lõpetades klotside, vedrude, trumlite ja muude pudinatega. Õhutamine oli üksinda samuti päris lihtne, kuna mul oli selline topsikuga abinõu. Arvestades, kui must pidurivedelik on, siis läheb see täies mahus vahetamisele, kuid seda juba koos peasilindri vahetusega.
Korda sai probleemi, mida ma korda saada ei lootnud, ning see, mida lootsin, ei saanud. Ehk siis, pidurdamisel auto enam risti ei tõmba ennast, kuid alates 70km/h, taga, paremal tekkiv vibratsioon on endiselt alles. Siin on probleemid ilmselt muus, kui pidurites, kuid seda peab hakkama nüüd selgeks tegema. Enne selle probleemi lahendamist suuremat ringisõitmist teha ei saa.
Tegemisse läksid tagumised pidurid, kuna sellega lootsin lahti saada parema tagaratta juurest tulevast vibratsioonist.
Pidurite remont oli muidugi paras mässamine, arvestades seda, et igasugune kogemus mul selle kohapealt puudub. Puudus ka see kogemus, et ilma pidureid kokku panemata ei maksa õhutama hakata, sest muidu hüppavad kolvid, silindritest välja. Samuti ei tahtnud peale pidurite kokkuladumist, trummel peale minna, selgus ka, et käsipidurit oli tarvis maha keerata. Seetõttu võttis kogu see ooper mul 5 tundi aega.
Üleüldsegi igasugused youtube õpetused olid sellised, kus suurema nikerdamise ajal tehakse videolõige ja hopsti on mingi oluline julla järsku maha saanud, kuidas maha saadi - mõtle ise välja.
Tehtud ma lõpuks aga sain, külge läks kõik uus, alates silindritest, lõpetades klotside, vedrude, trumlite ja muude pudinatega. Õhutamine oli üksinda samuti päris lihtne, kuna mul oli selline topsikuga abinõu. Arvestades, kui must pidurivedelik on, siis läheb see täies mahus vahetamisele, kuid seda juba koos peasilindri vahetusega.
Korda sai probleemi, mida ma korda saada ei lootnud, ning see, mida lootsin, ei saanud. Ehk siis, pidurdamisel auto enam risti ei tõmba ennast, kuid alates 70km/h, taga, paremal tekkiv vibratsioon on endiselt alles. Siin on probleemid ilmselt muus, kui pidurites, kuid seda peab hakkama nüüd selgeks tegema. Enne selle probleemi lahendamist suuremat ringisõitmist teha ei saa.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Re: 2105, Raunop, 1980
Velg kõver, ratta tasakaalustamisega nihu läinud, rehv kahjustunud, need oleksid mu esimesed pakkumised ja neid ka kerge kontrollida. Tõsta tagumine ja esimene ratas ringi ja vaata kas vibra ka ümber kolibRaunop kirjutas: ↑12 Apr 2022 22:21
Korda sai probleemi, mida ma korda saada ei lootnud, ning see, mida lootsin, ei saanud. Ehk siis, pidurdamisel auto enam risti ei tõmba ennast, kuid alates 70km/h, taga, paremal tekkiv vibratsioon on endiselt alles. Siin on probleemid ilmselt muus, kui pidurites, kuid seda peab hakkama nüüd selgeks tegema. Enne selle probleemi lahendamist suuremat ringisõitmist teha ei saa.
Re: 2105, Raunop, 1980
Ma vahetan ratta ära, kuid samas ma ei usu seda. See vibratsioon oli algusest peale, kuid vahepeal ma ostsin uued suverehvid ja töökojas pandi need peale ka, koos tasakaalustamisega. Nad oleks ju märganud seda. Veider on selle vibratsiooni puhul ka see, et kusagil 70kmh ümbruses on kõige hullem, üle 90kmh on vibratsiooni palju vähem, kuid ära siiski ei kao.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Re: 2105, Raunop, 1980
No kui vibra tuleb ühest nurgast, siis ju palju muutujaid pole. Rehvikaid on igasuguseid, mõni paneb külma südamega selle kõvera velje kliendile ütlemata alla tagasi.
Näiteks tasakaalust väljas kardaan väristaks kogu tagaotsa
Näiteks tasakaalust väljas kardaan väristaks kogu tagaotsa
Re: 2105, Raunop, 1980
Vahetasin tagumise (parema) ratta ära, midagi ei muutunud. Vibratsioon on veidi erinev ka sellest, kui näiteks talvel lumi veljes vms. Ilmselt ikka mingi jama sillas.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Re: 2105, Raunop, 1980
ehk pooltelg kõver?
või on rattalaager täiesti otsas..
või on rattalaager täiesti otsas..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Re: 2105, Raunop, 1980
Uuel nädalal lähen tuttava juurde garaaži, kus saab tõstuki peale panna ja lähemalt uurida. Rattalaagri igaks juhuks tellisin ära juba, kui ei lähe vaja, siis jääb riiulisse. Kõik vigased rattalaagrid siiani on alati üht või teistmoodi unnanud, praegu pole mingit undamist, ainult vibratsioon. Miks ta mulle tundub, et tuleb tagant, paremalt, on ka selle pärast, et mina istun ju kardaanist vasakul, niiet siin võib pagan teab, mis probleem olla aga küll ta selgeks saab.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2105, Raunop, 1980
Kõik mis pöörleb võib seda põhjustada, kui ratas/velg/telg ei viska vms. siis tuleks ikka kardaani, reduktori otsapuki, vahepuki ja k.kasti kolmiku või leevendi kallale minna.
Kunagi oli endal põhjus just selle k.kasti kolmikus, mis viskas.
Kunagi oli endal põhjus just selle k.kasti kolmikus, mis viskas.
Festina lente!
Re: 2105, Raunop, 1980
Pole siia mitu kuud postitanud, sest ausalt pole motivatsiooni olnud. Natuke olen nokitsenud auto kallal, kuid eriti nagu ei viitsi, sest sõites on ikkagi vibratsioon ja ükski ussirohi sellest lahti ei paista saavat. Vahetatud on kardaani, diffrit, pooltelgi, käigukasti, mitte midagi ei muutu (kasutatud jupid). Seetõttu on auto terve ilusa suve seisnud oma platsil ja õnnetult oodanud.
Kuniks tänaseni. Lõpuks sai kopp ette, et ükski remont autot ei paranda ja võtsin asja enda kätte. Ajasin auto õlivahetusrambile, et natukenegi ruumi allapoole tekitada, ning kruvisin kardaani küljest ära. Piisavalt oli mõistust peas, et tühikäik panna, ning rakendada käsipidur + tõkiskingad. Kardaani viisin taastamisse ja esimese pilguga ütles spetsialist ära, et mõlemad ristid on perses. Nii vahetatud keskmine rist, kui ka vana, tagumine rist. Läks paar päeva mööda ja kardaan sai valmis - kenasti üle ka värvitud. Kruvisin kardaani külge ja tegin esimese tiiru - vibratsioon on läinud.
See kuradi probleem, mille pärast mu kevadel ostetud sigull on terve suve aias seisnud, on läinud. Rõõm oli piisavalt suur, et sai ka mõnda aega tagasi ostetud Tšehhoslovakkia tuled ette keritud.
Vahepeal on ka muud remonti saanud, kuid see oli kahtlemata number 1. Auto on saanud ka: uue sidurikomplekti, kogu siduri- ja piduri hüdrokomponendid, täielikult kogu piduriring (kõik osad), uue maki ja "tümmi" autosse. Samuti ka "nibudega kellad"
Siia otsa paar klõpsu ka:
Kuniks tänaseni. Lõpuks sai kopp ette, et ükski remont autot ei paranda ja võtsin asja enda kätte. Ajasin auto õlivahetusrambile, et natukenegi ruumi allapoole tekitada, ning kruvisin kardaani küljest ära. Piisavalt oli mõistust peas, et tühikäik panna, ning rakendada käsipidur + tõkiskingad. Kardaani viisin taastamisse ja esimese pilguga ütles spetsialist ära, et mõlemad ristid on perses. Nii vahetatud keskmine rist, kui ka vana, tagumine rist. Läks paar päeva mööda ja kardaan sai valmis - kenasti üle ka värvitud. Kruvisin kardaani külge ja tegin esimese tiiru - vibratsioon on läinud.
See kuradi probleem, mille pärast mu kevadel ostetud sigull on terve suve aias seisnud, on läinud. Rõõm oli piisavalt suur, et sai ka mõnda aega tagasi ostetud Tšehhoslovakkia tuled ette keritud.
Vahepeal on ka muud remonti saanud, kuid see oli kahtlemata number 1. Auto on saanud ka: uue sidurikomplekti, kogu siduri- ja piduri hüdrokomponendid, täielikult kogu piduriring (kõik osad), uue maki ja "tümmi" autosse. Samuti ka "nibudega kellad"
Siia otsa paar klõpsu ka:
Re: 2105, Raunop, 1980
Lõpuks on asi sealmaal, et Žiguliga saab okeilt sõita - ei värise, lärma, vibreeri ja leki liigselt. Tehtud ka esimene ring maanteel, 100km/h kiirusega, mis tuletas meelde, et see on oluliselt vähem stabiilne auto kui näiteks modernne Subaru Forester. Seda eriti praeguste, kulunud ja vanade sillaosadega.
Vahepeal veel remonditud:
* Mootoritihendid
* Mootoripadjad
* Hammasrihm ja rullik
* Veepump
* Abirihm
* Kütusepump ja filter
Lisaks veel uus õli, mis peale kevadel vahetatut oli taaskord suhteliselt must. Miks, illustreerivad pildid.
Kuulutuses müüdud "korralikult hooldatud auto", mis saabus musta õli ja vana filtriga, näitab ennast taaskord. Härrasmehe nime ei hakka ütlema, kuid tegeleb üsna suures mahus vanade vene sõidukite müügiga. Eks ma olen muidugi ise ka loll, et kaupa hoolikamalt üle ei vaadanud aga eks ostu hetke põnevuses, läheb teinekord meelest ja uskusin juttu - viga. Tõenäoliselt on muu mootori sisemus ka üsna must, kuid paistab nagunii sedamoodi, et järgneva paari hooaja jooksul, tahaks mootor põhjalikumat ülekäimist. Enne aga värskendaks veermikku ja lapiks augud keres.
Peale puhastust:
Samuti sai vahetatud veel kütusepump ja filter, mis oli ennast üsna lühikese ajaga saasta täis tõmmanud. Kasutasin mingid paagitäied tagasi ka kütusesüsteemi puhastusvedelikku, äkki see uhtus mingi saasta lahti.
Auto on ülevärvitud ja üsna kehvasti, mistõttu värv koorub. Küll aga on küsimus, kumb neist toonidest originaal peaks olema? Kas kumbki neist on toon 110?
Kui kellegil on pakkuda korralikke Tšehhoslovakkia (kandilise reflektoriga) tulesid, siis andke märku. Reflektor peab samuti korras olema. Võib ka pakkuda korralikke stangesid.
Vahepeal veel remonditud:
* Mootoritihendid
* Mootoripadjad
* Hammasrihm ja rullik
* Veepump
* Abirihm
* Kütusepump ja filter
Lisaks veel uus õli, mis peale kevadel vahetatut oli taaskord suhteliselt must. Miks, illustreerivad pildid.
Kuulutuses müüdud "korralikult hooldatud auto", mis saabus musta õli ja vana filtriga, näitab ennast taaskord. Härrasmehe nime ei hakka ütlema, kuid tegeleb üsna suures mahus vanade vene sõidukite müügiga. Eks ma olen muidugi ise ka loll, et kaupa hoolikamalt üle ei vaadanud aga eks ostu hetke põnevuses, läheb teinekord meelest ja uskusin juttu - viga. Tõenäoliselt on muu mootori sisemus ka üsna must, kuid paistab nagunii sedamoodi, et järgneva paari hooaja jooksul, tahaks mootor põhjalikumat ülekäimist. Enne aga värskendaks veermikku ja lapiks augud keres.
Peale puhastust:
Samuti sai vahetatud veel kütusepump ja filter, mis oli ennast üsna lühikese ajaga saasta täis tõmmanud. Kasutasin mingid paagitäied tagasi ka kütusesüsteemi puhastusvedelikku, äkki see uhtus mingi saasta lahti.
Auto on ülevärvitud ja üsna kehvasti, mistõttu värv koorub. Küll aga on küsimus, kumb neist toonidest originaal peaks olema? Kas kumbki neist on toon 110?
Kui kellegil on pakkuda korralikke Tšehhoslovakkia (kandilise reflektoriga) tulesid, siis andke märku. Reflektor peab samuti korras olema. Võib ka pakkuda korralikke stangesid.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2506
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: 2105, Raunop, 1980
Kui mootor sõitnud eelnevalt vene õliga siis lääne õli lahustab seda taaka seal hoolega.
Kui üle värvitud, siis vaid väljastpoolt. See tumedam punane on kruntvärv.
Kust Sa need Tšehhoslovakkia tuled leidsid?
Kui üle värvitud, siis vaid väljastpoolt. See tumedam punane on kruntvärv.
Kust Sa need Tšehhoslovakkia tuled leidsid?
Re: 2105, Raunop, 1980
Köhiks ka veidi sõna sekka.
Mo meelest on tegu ehk ikkagi tehasevärviga. See, et ta aja jooksul on tiivarennidest värvi kere küljest lahti ajanud, on osadel 05-tel ja 07-tel tavaline asi. Võibolla ehk Sul õnnestub teha nendele probleemsetele kohtadele mingi nn. lokaalne parandus, ilma et peaksid sellepärast hakkama tervet detaili võõpama. Tallinnas või selle lähiümbruses on kindlasti mõni niisugune pädev automaaler, kes oskab sellist tööd teha.
Paras nikerdamine ja närvikulu on nende probleemsete kohtadega(ma tean, sest et nagu öeldakse inglise keeles "seal olnud, teinud seda") , aga ehk Sul õnnestub see tehase värvkate suuremas osas ikkagi säilitada. Eks see anna ka autole "kaalu" juurde.
Mo meelest on tegu ehk ikkagi tehasevärviga. See, et ta aja jooksul on tiivarennidest värvi kere küljest lahti ajanud, on osadel 05-tel ja 07-tel tavaline asi. Võibolla ehk Sul õnnestub teha nendele probleemsetele kohtadele mingi nn. lokaalne parandus, ilma et peaksid sellepärast hakkama tervet detaili võõpama. Tallinnas või selle lähiümbruses on kindlasti mõni niisugune pädev automaaler, kes oskab sellist tööd teha.
Paras nikerdamine ja närvikulu on nende probleemsete kohtadega(ma tean, sest et nagu öeldakse inglise keeles "seal olnud, teinud seda") , aga ehk Sul õnnestub see tehase värvkate suuremas osas ikkagi säilitada. Eks see anna ka autole "kaalu" juurde.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Re: 2105, Raunop, 1980
Osa autost on üle värvitud, detailidel on toonivahe sees ja "hajutamise" jäljed kenasti näha.
Müüja oli muidugi paras huijar, "äsja hooldatud heas seisukorras kerega" auto polnud hooldust viimasel viisaastakul kindlasti näinud ja kere osutus pigem heaks toorikuks keevitajale
Müüja oli muidugi paras huijar, "äsja hooldatud heas seisukorras kerega" auto polnud hooldust viimasel viisaastakul kindlasti näinud ja kere osutus pigem heaks toorikuks keevitajale