2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Mootor koos ja mahlad sees. Väljalase täies pikkuses all, lamda ja EGT küljes. Siit ka küsimus kas EGT anduri juhtmele tohib vahele panna lisa pistikut? Probleem selles, et kui ei tohi panna siis selleks , et väljalaske kollektorit küljest ära võtta tuleb EGT juhe täises pikkuses (2m) sellega kaasa. Kui ei soovi andurit kollektorist välja võtta (mida arvatavasti ei soovi sest tavaliselt igasuguseid selliseid mutreid lahti saada on ebameeldivalt raske ja aja kulu) Kui tohiks panna lisa pistiku siis teeks põhja alla ühenduse ning elu läheks lihtsamaks saaks sealt lahti võtta.
Andur selline.
Üks pilt ka kapotialt, et meelest ei läheks milline kollektor oli kuna praeguseks hetkeks on ära peidetud juba kuumakaitse pleki alla.
Lisaks leitud ka esimene ehitus viga, paisupaak oli vales kohas (liiga madalal). Mahlasid sisse valades täitus paisupaak aga radiaator jäi veel tühjaks. Aga mis seal ikka kolisin paisupaagi uute kõrgemasse kohta. Ning üks pilt ka milline praegu kapotialt välja näeb.
Andur selline.
Üks pilt ka kapotialt, et meelest ei läheks milline kollektor oli kuna praeguseks hetkeks on ära peidetud juba kuumakaitse pleki alla.
Lisaks leitud ka esimene ehitus viga, paisupaak oli vales kohas (liiga madalal). Mahlasid sisse valades täitus paisupaak aga radiaator jäi veel tühjaks. Aga mis seal ikka kolisin paisupaagi uute kõrgemasse kohta. Ning üks pilt ka milline praegu kapotialt välja näeb.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Saab jätkata.
VEMS müüb isegi õigeid pistikuid selleks:
https://shop.vems.hu/catalog/thermocoup ... -p-84.html
Ükski teine pistik kahjuks ei sobi, kuna viib anduri kalibratsiooni paigast ära.
Mina hoiaks selle pistiku veel igasugustest VR ja süüte/pihusti juhtmetest eemal.
Ja isiklikult eemaldaks selle mehaanilise kütuserõhu näidiku pärast dünos häälestamist.
Liiga palju tean situatioone, kus need on lekkima hakanud või üldse aatomiteks purunenud ja mootori kütusega üle kastnud. Isegi kui pole otseselt mootori külge kinnitatud, põhjustavad need probleeme.
Sinna kella avasse on mugav paigaldada seesama rõhuandur, mis praegu kolmikuga vooliku vahele on ühendatud.
Mõlemad peaks 1/8 NPT keermega olema.
+ lisaks saad potentsiaalseid lekkekohti vähemaks:)
VEMS müüb isegi õigeid pistikuid selleks:
https://shop.vems.hu/catalog/thermocoup ... -p-84.html
Ükski teine pistik kahjuks ei sobi, kuna viib anduri kalibratsiooni paigast ära.
Mina hoiaks selle pistiku veel igasugustest VR ja süüte/pihusti juhtmetest eemal.
Ja isiklikult eemaldaks selle mehaanilise kütuserõhu näidiku pärast dünos häälestamist.
Liiga palju tean situatioone, kus need on lekkima hakanud või üldse aatomiteks purunenud ja mootori kütusega üle kastnud. Isegi kui pole otseselt mootori külge kinnitatud, põhjustavad need probleeme.
Sinna kella avasse on mugav paigaldada seesama rõhuandur, mis praegu kolmikuga vooliku vahele on ühendatud.
Mõlemad peaks 1/8 NPT keermega olema.
+ lisaks saad potentsiaalseid lekkekohti vähemaks:)
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
See nii nimetatud õige pistik on komplektis ka kaasas aga see mõeldud kella ja anduri omavaheliseks ühendamiseks, olemas olevate juhtme otsadega armatuuri all. Sellist pistikut mina ei paneks autosalongist väljapoole IP00 !twist kirjutas:Saab jätkata.
VEMS müüb isegi õigeid pistikuid selleks:
https://shop.vems.hu/catalog/thermocoup ... -p-84.html
Ükski teine pistik kahjuks ei sobi, kuna viib anduri kalibratsiooni paigast ära.
Mina hoiaks selle pistiku veel igasugustest VR ja süüte/pihusti juhtmetest eemal.
Ja isiklikult eemaldaks selle mehaanilise kütuserõhu näidiku pärast dünos häälestamist.
Liiga palju tean situatioone, kus need on lekkima hakanud või üldse aatomiteks purunenud ja mootori kütusega üle kastnud. Isegi kui pole otseselt mootori külge kinnitatud, põhjustavad need probleeme.
Sinna kella avasse on mugav paigaldada seesama rõhuandur, mis praegu kolmikuga vooliku vahele on ühendatud.
Mõlemad peaks 1/8 NPT keermega olema.
+ lisaks saad potentsiaalseid lekkekohti vähemaks:)
Kust kohast pärineb see info, et viib kalibratsiooni paigast ära? Kuna see õige pistik ka puhtalt kruvi klemm oma olemuselt ja mitte midagi erilist seal küll ei ole.
Kell ja rõhuandur täiesti erinevate keermetega, muidu oleks saanud kohe ka rõhuanduri, regulaatori külge panna, üks väljund auk veel olemas.
See mehaaniline kell on meid päästnud ükskord päris paljust vaevast, rallikrossil oli selline juhus, et walteri auto ei töötanud ja juhuslikult jäi silma, et kütuse rõhk kadunud, läpakat ka koguaeg ju ajul taga ei ole. Kütuserõhu muutuse tekitas rõhuregulaator mis oli ise eneselikult vibraga paigast ära läinud. Kui kella ei oleks olnud, ei tea kaua oleks otsinud, et viga leida. Aga siis raja ääres kella järgi jälle rõhk paika ja probleem unustatud. Ise olen mõelnud, et tuleb igaks juhuks hydroscandi oma vastu välja vahetada see hiinaks.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Nt. siit:atzkarik kirjutas:
See nii nimetatud õige pistik on komplektis ka kaasas aga see mõeldud kella ja anduri omavaheliseks ühendamiseks, olemas olevate juhtme otsadega armatuuri all. Sellist pistikut mina ei paneks autosalongist väljapoole IP00 !
Kust kohast pärineb see info, et viib kalibratsiooni paigast ära? Kuna see õige pistik ka puhtalt kruvi klemm oma olemuselt ja mitte midagi erilist seal küll ei ole.
http://thesensorconnection.com/applications/faq.shtml
Kaabli kumbki polaarsus on erinevatest metallidest, päris suvalist lamedate klemmidega pistikut sinna panna ei saa.
See konkreetne pistik on mõeldud just EGT anduri ühendamiseks, seega ma julgeks väita, et see on ikka midagi rohkemat kui labane "kruviklemm".
Tegelikult saab ka lihtsalt EGT anduri hülsi lahti keerata ja pulga välja tõmmata, kui on vaja väljalaset eemaldada. Kõik on ju roostevabast, tuleb lihtsalt normaalse keraamilise määrdega asju koostada
Kui FPR ise hiinakas, siis võiks tõesti vähemalt normaalse kella panna, millel mõõteviga väiksem kui 0,5bar.atzkarik kirjutas:
See mehaaniline kell on meid päästnud ükskord päris paljust vaevast, rallikrossil oli selline juhus, et walteri auto ei töötanud ja juhuslikult jäi silma, et kütuse rõhk kadunud, läpakat ka koguaeg ju ajul taga ei ole. Kütuserõhu muutuse tekitas rõhuregulaator mis oli ise eneselikult vibraga paigast ära läinud. Kui kella ei oleks olnud, ei tea kaua oleks otsinud, et viga leida. Aga siis raja ääres kella järgi jälle rõhk paika ja probleem unustatud. Ise olen mõelnud, et tuleb igaks juhuks hydroscandi oma vastu välja vahetada see hiinakas.
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Tänud info eest, seda vaja oligi! Ehk hakkan EGT andurit kollest väljavõtma, pistik põhja all võib ära unustada.twist kirjutas:Nt. siit:atzkarik kirjutas:
See nii nimetatud õige pistik on komplektis ka kaasas aga see mõeldud kella ja anduri omavaheliseks ühendamiseks, olemas olevate juhtme otsadega armatuuri all. Sellist pistikut mina ei paneks autosalongist väljapoole IP00 !
Kust kohast pärineb see info, et viib kalibratsiooni paigast ära? Kuna see õige pistik ka puhtalt kruvi klemm oma olemuselt ja mitte midagi erilist seal küll ei ole.
http://thesensorconnection.com/applications/faq.shtml
Kaabli kumbki polaarsus on erinevatest metallidest, päris suvalist lamedate klemmidega pistikut sinna panna ei saa.
See konkreetne pistik on mõeldud just EGT anduri ühendamiseks, seega ma julgeks väita, et see on ikka midagi rohkemat kui labane "kruviklemm".
Tegelikult saab ka lihtsalt EGT anduri hülsi lahti keerata ja pulga välja tõmmata, kui on vaja väljalaset eemaldada. Kõik on ju roostevabast, tuleb lihtsalt normaalse keraamilise määrdega asju koostada
Kui FPR ise hiinakas, siis võiks tõesti vähemalt normaalse kella panna, millel mõõteviga väiksem kui 0,5bar.atzkarik kirjutas:
See mehaaniline kell on meid päästnud ükskord päris paljust vaevast, rallikrossil oli selline juhus, et walteri auto ei töötanud ja juhuslikult jäi silma, et kütuse rõhk kadunud, läpakat ka koguaeg ju ajul taga ei ole. Kütuserõhu muutuse tekitas rõhuregulaator mis oli ise eneselikult vibraga paigast ära läinud. Kui kella ei oleks olnud, ei tea kaua oleks otsinud, et viga leida. Aga siis raja ääres kella järgi jälle rõhk paika ja probleem unustatud. Ise olen mõelnud, et tuleb igaks juhuks hydroscandi oma vastu välja vahetada see hiinakas.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Natukene soiku jäänud kirjutamine aga nuh parandan natuke seda viga.
Aga kokku võttes mootor töötab ja auto sõidab. Tehtud vahepeal palju, teha jäänud veel dokumendid korda ning nipetnäpet ja seadistamine. Aga mis siin ikka jahuda panen paar pilti Olaafi kätetööst ja hetke seisust.
Oleme esimese ralli ootel! Aga kas see aasta see üldse tuleb on oma ette küsimus
Aga kokku võttes mootor töötab ja auto sõidab. Tehtud vahepeal palju, teha jäänud veel dokumendid korda ning nipetnäpet ja seadistamine. Aga mis siin ikka jahuda panen paar pilti Olaafi kätetööst ja hetke seisust.
Oleme esimese ralli ootel! Aga kas see aasta see üldse tuleb on oma ette küsimus
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Enne esimest etteastet EMVs, soovitaks soojalt minna metsa ja teha 20-30km autoga harjumise ja testimise kilomeetreid. Võin viina vahele panna, et miskit ütleb üles või ei sobi:)
Kuid - väga vahva, et asi niikaugele jõudnud on, tublid!!!
Kuid - väga vahva, et asi niikaugele jõudnud on, tublid!!!
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Plaanis on nii metsavahel proovida kui ka esimeseks ralliks kas sprint või rahvaralli , et lapse vigu leida. EMV-l lapsevigu otsida on natuke kallis aga mida ei ole seda ei oleVäikeMägilane kirjutas:Enne esimest etteastet EMVs, soovitaks soojalt minna metsa ja teha 20-30km autoga harjumise ja testimise kilomeetreid. Võin viina vahele panna, et miskit ütleb üles või ei sobi:)
Kuid - väga vahva, et asi niikaugele jõudnud on, tublid!!!
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Hea töö!
Düno rullidel ka juba käidud?
Düno rullidel ka juba käidud?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Ei veel aga kui mingid numbrid tulevad annan teadareiner kirjutas:Hea töö!
Düno rullidel ka juba käidud?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Tänasest on siis Eesti liiklusregistris juures üks võistlussõiduk numbrimärgiga SP 0535
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
rraigovilbiks
- Postitusi: 33
- Liitunud: 15 Juul 2008 19:09
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: Lada Samara WRC
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Oli see nüüd siis 5 viina w ?atzkarik kirjutas:Tänasest on siis Eesti liiklusregistris juures üks võistlussõiduk numbrimärgiga SP 0535
96534143_1669604683191955_2775859284917878784_n.jpg
96252215_576879969616253_2888959440407494656_n.jpg
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Viina seekord ei olnud oli oopis selline assortii numbrimärgi sisse leotamiseksraigovilbiks kirjutas:Oli see nüüd siis 5 viina w ?atzkarik kirjutas:Tänasest on siis Eesti liiklusregistris juures üks võistlussõiduk numbrimärgiga SP 0535
96534143_1669604683191955_2775859284917878784_n.jpg
96252215_576879969616253_2888959440407494656_n.jpg
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Covid-19 vaktsiin?
Edu masinaga ja tehke ristsed ka ära - ootame muljeid!
Edu masinaga ja tehke ristsed ka ära - ootame muljeid!
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
EAL-ist saadud linnaluba, ehk hakkab mootori ja liikuvate osade sissesõit. Kolmapäeval ja neljapäeval võib näha siis harjumaal autot tavaliikluses liikumas.
Üldjoones auto valmis! Ainult kolm ja pool aastat läks siia punkti jõudmiseks
Üldjoones auto valmis! Ainult kolm ja pool aastat läks siia punkti jõudmiseks
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Mine käi TKTKs ka ära, peale sissesõitu.
mis see linnaluba endast kujutab - piisas teada andmisest või tuli mingi põhjalikum protsess läbida?
mis see linnaluba endast kujutab - piisas teada andmisest või tuli mingi põhjalikum protsess läbida?
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Edasine plaan siis peale sissesõitu. Kõikide õlide vahetus (mootor, KK, tagasild) ning siis ES Racing-use rullidele kus hakkame nukka keerama ja viimast häälestust ajule tegema.VäikeMägilane kirjutas:Mine käi TKTKs ka ära, peale sissesõitu.
mis see linnaluba endast kujutab - piisas teada andmisest või tuli mingi põhjalikum protsess läbida?
Linnaluba kujutab endast paberit kus kirjas, et tohin tänavaliikluses liigelda mootori ja liikuvate osade sissesõiduks. Linnaloa saamiseks tuleb auto ja juhi andmed saata EAL-i lisaks lisada ka koht kus sissesõitu tehakse. Loa saamis protsess küllaltki lihtne saab meili teel kõik aetud.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Palju kilomeetreid plaanis sissesõidule teha?
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Ega kes neid Km teab ( odomeetrit ei ole ju ) sõidab nii palju kui jõuab.RRisto kirjutas:Palju kilomeetreid plaanis sissesõidule teha?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!