21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#341

Postitus Postitas sansa » 02 Mär 2020 19:18

Jagaja kaanel juhtmed ka ära vahetasid? 1. 4. ja 2. 3.ga.
Žiguliga juba igav ei hakka.

Maario2106s
Foorumi kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 30 Sept 2019 22:13
Autod: 2106

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#342

Postitus Postitas Maario2106s » 02 Mär 2020 19:32

Pane nüüd juhtmed õieti peale ja läheb jälle!

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#343

Postitus Postitas Tony_2106 » 02 Mär 2020 19:51

sansa kirjutas:Jagaja kaanel juhtmed ka ära vahetasid? 1. 4. ja 2. 3.ga.


Homme proovin juhtme kokku ajada :D

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#344

Postitus Postitas Tony_2106 » 02 Mär 2020 20:38

Maario2106s kirjutas:Pane nüüd juhtmed õieti peale ja läheb jälle!


Kui ma ei eksi, siis hetkel lähevad juhtmed masinal niimoodi. Jagaja kaas on jagajal peal nii, et juhtmed 3 ja 4 on klapikambri kaane pool, 1 ja 2 on kütusepumba pool.

Vastavalt lähevad juhtmed ka silindritele, nagu pildil kujutatud:
jagaja 1 - silindrisse 1
jagaja 2 - silindrisse 2
jagaja 3 - silindrisse 3
jagaja 4 - silindrisse 4

süütejuhtmed_lada.jpg
süütejuhtmed_lada.jpg (182.15 KiB) Vaadatud 2602 korda

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1049
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#345

Postitus Postitas ToM » 02 Mär 2020 22:46

Jah, ja ilmselt on sul nüüd süüde 180 kraadi vale. Nagu sansa ütles, vaheta jagaja peal 1--- 4 ning 2 --- 3 ringi.
m'kay

Kasutaja avatar
Lemz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 49
Liitunud: 29 Juun 2017 22:27
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#346

Postitus Postitas Lemz » 03 Mär 2020 19:21

Aga õnneks on lisatuled ees :lol
"Tsäguli"21063 käre 1300 kuubikut

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#347

Postitus Postitas Tony_2106 » 03 Mär 2020 20:02

Täna sai mässatud taas garaažis:

1. Keeratud süüde taas paika ning vahetatud küünlajuhtmete asukohad ära,
2. Vahetatud ka profülaktika mõttes kõik küünlad ära (õnneks oli varuks üks komplekt),
3. Kütusefilter oli ka kahtlane, seega sai see samuti vahetatud.

Veidi käiamist ja masin töötas taas (peale jagaja sättimist, erinevates asendites - 69 poos oli kõige parem :D ).

https://www.youtube.com/watch?v=tMP0PmaWPYE

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#348

Postitus Postitas Tony_2106 » 04 Mär 2020 18:44

Lemz kirjutas:Aga õnneks on lisatuled ees :lol


Jah, näeb garaažis nüüd paremini tööd teha, kuna valgus parem :D :D

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#349

Postitus Postitas Tony_2106 » 05 Mär 2020 00:54

Paar pilti ka aku asukohast :)

DSC_1017_Aku1.jpg
DSC_1017_Aku1.jpg (105.03 KiB) Vaadatud 2184 korda


Teisel pildil on näha ka pagasiruumi põhjas auk, mis tuleb veel kinni lappida.

DSC_1018_Aku2.jpg
DSC_1018_Aku2.jpg (117.55 KiB) Vaadatud 2184 korda


Selleks tegin ka joonise, mille järgi teen sinna lapikese (ühes tükis või siis keevitan mitmest kokku). Lapikesele teen ka luugi, mille kaudu saab tagapüti polte küljest võtta ilma, et auto alla ronima peaks (enam-vähem :D )

DSC_1020_Summutipytikate1.jpg
DSC_1020_Summutipytikate1.jpg (124.34 KiB) Vaadatud 2184 korda

n6ps
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 08 Juul 2019 20:14
Asukoht: Tartumaa
Autod: VAZ 2106

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#350

Postitus Postitas n6ps » 05 Mär 2020 16:56

Sportliku suunitusega autol peaks raskusi jagama natuke. Aku silla peale(juba ohutuse mõttes) ja paremasse äärde pigem, kui juht ja aku vasakul, siis rohkem kaalu ka vasakul.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#351

Postitus Postitas Tony_2106 » 05 Mär 2020 17:32

n6ps kirjutas:Sportliku suunitusega autol peaks raskusi jagama natuke. Aku silla peale(juba ohutuse mõttes) ja paremasse äärde pigem, kui juht ja aku vasakul, siis rohkem kaalu ka vasakul.


Hetkel on see ajutine koht, plaanin mingil hetkel selle tõesti mujale toimetada.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#352

Postitus Postitas Tony_2106 » 09 Mär 2020 08:44

Eile sai garaažis veidi koristatud ja tegemisi segav kraam teise garaaži eest ära viidud. Kuna masina mootor töötas, siis sai laotud maisin täis ja sai kolme korraga asjad viidud. Selle hetkeni, kui mootor hästi enam töötada ei tahtnud ja välja suri. Vaatasin, et auto all oli ka väike õliloik. Terve kundepoolne mootoriruumi osa oli õli täis. Alguses mõtlesin, et äkki klapikambri vahelt tuleb, kuid eksisin. Pärast GoProga mootoriruumis videot tehes ja LED valgustiga tuld näidates, ilmnes ka õliloigu tekitaja.

Põhjus siis videos näha.

https://www.youtube.com/watch?v=jmdSX7uXyGA

Ei mäleta enam, kas kasutasin seal vanu tikkpolte ja mutreid või sai sinna ka uued pandud.
Igatahes Lada Kaupluse külastus on taas soolas :)

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#353

Postitus Postitas Tony_2106 » 09 Mär 2020 19:08

Täna sai käidud Veerenni Lada poes shoppamas. Soetasin uue ketipinguti, tihendid, tikkpoldid koos mutrite ning seibidega. Lisaks võtsin ka nukkvõlli hammasratta kinnituspoldi alla käivaid seibe, mis peale poldi kinnitamist vastu mutrit kangutatakse. Lisaks 1L rohelist jahutusvedelikku ka. Garaaži jõudes leidsin ka vana ketipinguti üles ning see oli korras. Vahetasin ketipinguti, tolle tikkpoldid ja mutrid välja.

Proovisin ka masinat käivitada, kuid masin tegi ikka sellist häält, nagu videos käivitades kuulda on. Siis hakkasin mõtlema, et äkki on nukkvõll ja klapid paigast ära või midagi muud viga. Sest hääle järgi tundus, et asi keerleks nagu kergelt.

Maario2106s
Foorumi kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 30 Sept 2019 22:13
Autod: 2106

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#354

Postitus Postitas Maario2106s » 09 Mär 2020 19:27

Tony_2106 kirjutas:Täna sai käidud Veerenni Lada poes shoppamas. Soetasin uue ketipinguti, tihendid, tikkpoldid koos mutrite ning seibidega. Lisaks võtsin ka nukkvõlli hammasratta kinnituspoldi alla käivaid seibe, mis peale poldi kinnitamist vastu mutrit kangutatakse. Lisaks 1L rohelist jahutusvedelikku ka. Garaaži jõudes leidsin ka vana ketipinguti üles ning see oli korras. Vahetasin ketipinguti, tolle tikkpoldid ja mutrid välja.

Proovisin ka masinat käivitada, kuid masin tegi ikka sellist häält, nagu videos käivitades kuulda on. Siis hakkasin mõtlema, et äkki on nukkvõll ja klapid paigast ära või midagi muud viga. Sest hääle järgi tundus, et asi keerleks nagu kergelt.


Ega klapid pähe ei käinud? käib kuidagi maru kergelt see asi tõesti :o :shock:

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#355

Postitus Postitas Tony_2106 » 09 Mär 2020 20:31

Maario2106s kirjutas:Ega klapid pähe ei käinud? käib kuidagi maru kergelt see asi tõesti :o :shock:


Ei tea, polnud aega eriti uurida, pidin õhtu tööle ronima. Homme vaatan üle ja seega pean terve ülemise otsa taas lahti võtma. Isegi, kui klapid pekkis on, on mul õnneks uued klapid tagavaraks olemas. Aga ma väga loodan, et seda pole juhtunud. Saab jälle Plokikaanetihendit vahetada :D Pean veel Ladapoest ka läbi minema ja plokikaane kolmiku tihendi jahutusesüsteemile ostma. Vana oli väsinud veidi. Siin tuleb ka üks vanasõna meelde - "Ei tasu enne õhtut hõisata". Nimelt olin juba suht häppi, et masin taas töötab. :( :shock:

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 768
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#356

Postitus Postitas Viin » 09 Mär 2020 21:07

Esialgu vaata kas märgid paigas veel. Selle uurimiseks piisab klapikambri kaane eemaldamisest.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#357

Postitus Postitas Tony_2106 » 09 Mär 2020 21:24

Viin kirjutas:Esialgu vaata kas märgid paigas veel. Selle uurimiseks piisab klapikambri kaane eemaldamisest.


Seda ma juba jõudsin vaadata, kui keerasin väntvõlli keskmise triibu juurde esikaanel, oli nukkvõlli märk umbes 90 kraadi paremale, esiotsa poolt vaadates nihkunud.

Hetkel hakkasin mõtlema, kas nukkvõlli nii ka paika keerata ilma, et peaks plokikaant taas eemaldama, koos väljalaske ja sisselaskega?

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#358

Postitus Postitas Tony_2106 » 10 Mär 2020 13:41

Täna sai garaažis käidud ja huvi pärast nukkvõlli keeratud ja ketipinguti sai ka vahetatud. Aga heli on ikka sama, nagu eelmises videos. Kuid vahepeal käis sumpsis pauk ja karpast lõi korraks korralikult tuld välja. Peab profülaktika mõttes puhkuse ajal, ikka mootori taas maha kiskuma ja uuesti pilbasteks lammutama. Tasuks vist mootor kellegi targema juurde viia, sest ei viitsi ise seda katse-eksitus meetodit enam kasutada. Või siis kellegi kõrvale kutsuma, et koos mootori remont teha (1-2 päevaga).

Kasutaja avatar
Lemz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 49
Liitunud: 29 Juun 2017 22:27
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#359

Postitus Postitas Lemz » 10 Mär 2020 15:30

"Tasuks vist mootor kellegi targema juurde viia, sest ei viitsi ise seda katse-eksitus meetodit enam kasutada."

Heureka, lõpuks ometi oled kogu selle ehitussaaga juures jõudnud esimesele õigele otsusele. ;)
"Tsäguli"21063 käre 1300 kuubikut

n6ps
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 08 Juul 2019 20:14
Asukoht: Tartumaa
Autod: VAZ 2106

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#360

Postitus Postitas n6ps » 10 Mär 2020 17:02

Tony_2106 kirjutas:Täna sai garaažis käidud ja huvi pärast nukkvõlli keeratud ja ketipinguti sai ka vahetatud. Aga heli on ikka sama, nagu eelmises videos. Kuid vahepeal käis sumpsis pauk ja karpast lõi korraks korralikult tuld välja. Peab profülaktika mõttes puhkuse ajal, ikka mootori taas maha kiskuma ja uuesti pilbasteks lammutama. Tasuks vist mootor kellegi targema juurde viia, sest ei viitsi ise seda katse-eksitus meetodit enam kasutada.


Ära viska luuda nurka, egas muudmoodi ei õpigi.


"Seda ma juba jõudsin vaadata, kui keerasin väntvõlli keskmise triibu juurde esikaanel, oli nukkvõlli märk umbes 90 kraadi paremale, esiotsa poolt vaadates nihkunud.

Hetkel hakkasin mõtlema, kas nukkvõlli nii ka paika keerata ilma, et peaks plokikaant taas eemaldama, koos väljalaske ja sisselaskega?"


siit küsimus - Kas sa nuka ka paika tagasi panid? mitte et klapid juba ilmselt kõverad poleks...


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: andreo ja 11 külalist