Täna saabusid 2 pudelit Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140 API GL-5 reduktori õli, mis sai Autokaubad24-st tellitud. Antud õli läheb siis 4.1 lukuga reduktorile, mis vahepeal kohale jõudis (mõned päevad tagasi).
- DSC_Lukuga_4.1_diffrioli_LS.jpg (95.53 KiB) Vaadatud 7452 korda
Lisaks, sai ka hommiku kella 8-st saadik, kuni õhtu kella 7-ni müratud tagasilla reaktiiv varrastega, mis olid veel vahetamata. Keskmised (lühemad) vardad said ka nüüd vahetatud, kuid juhi poolsega sai veidi vatti nähtud.
- DSC_tagasilla_vardad1.jpg (97.24 KiB) Vaadatud 7452 korda
- DSC_tagasilla_vardad2.jpg (100.28 KiB) Vaadatud 7452 korda
Nimelt oli tagasillal olev varda kinnituse auk, kust polt läbi läheb veidi nihkes. Pidin suitsupausil veidi ajusid ragistama ning leidin ka lahenduse, kuidas silla küljes käiv kinnituspolt läbi varda saada. Kunde pool laabus lühikese varda vahetamine sujuvalt ja ilma probleemideta, kuigi poldi mutter ei tahtnud lahti tulla. Pidin siis selle mutri relakaga otsast lõikama. Samuti vahetasin põikivarda ära, asemele läks reguleeritav.
- DSC_Lahendus_varda_paigutusele.jpg (124.55 KiB) Vaadatud 7452 korda
Kütusepump sai vahetatud tootlikuma pumba vastu, kuna ette pumpamise link ei tahtnud korralikult toimida. Kuidagi liiga kergelt käis ja tundus, et kütust ei pumpa üldse karburaatori poole.
- DSC_uus_kytusepump.jpg (78.73 KiB) Vaadatud 7452 korda
Järgmiseks tööks on 2 kärbest ühe hoobiga, ehk siis originaal reduktor läheb vahetusse ja selle asemele tuleb lukuga 4.1 reduktor koos LS õliga. Seega jäävad mul üle 2 pudelit reduktoriõli, mis sai Lada Kauplusest ostetud.
Hetkel mõtlen, kas vahetada ka käigukasti õli ära ja samuti ka käigukasti tihend.