Kuna kaubandusvõrgust saadavad tagasilla vardad tundusid kuidagi mitte väga usaldusväärsed olevat sai ise valmistatud uued vardad
Üks variant on end tõestanud küll:
julgeb soovitada. Kahjuks ei ole reguleeritavad, kuid harva, kui seda vaja olekski.
vardad_ovaal.jpg
Soovitada võid aga oleme omal nahal need vardad ärda testinud ning alguses oligi plaan pildil olevad vardad panna, isegi sai need sinu käest ostetud aga kahjuks need vardad ennast nii tõestanud, et üks sõit ja prügimäele minek. Walteri autol pidasid vastu täpselt ühe ralllikrossi võistluse, peale seda olid puksi hoidvad silmad ilusad ovaalid. Ehk varras tugev aga puksi hoidev rõngas/silm originaal ning ei pea valule vastu ning venib välja.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Autol siis jälle neli ratast all. Tagasillaks siis Volvo 200 seeria, mis sai uued laagrid ja simmerid, ülekande 4.88 ning firma Eaton-i poolt toodetud diffriluku. Siin kohal ka tänud Ando-le kes silla kuurialt leidis, zajetzile kes silla kinnitused, silla külge õigesse kohta pani ja Raigo Vilbiksile kes soomest ülekande tarnis. Ning ka walterile kes selle ülekande ja luku silda pani sest see on ikka korralik n...s võreldes lada ülekande kokkupanekuga.
Volvo_sild_all.jpg (145.55 KiB) Vaadatud 12861 korda
Pidurid volvo kahe kolvilised originaalid.
Volvo_sild_all_1.jpg (140.49 KiB) Vaadatud 12861 korda
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Vardad on okeid... Aga ülemised pead kindlalt õige pikkusega tegema. Kui muidugi tõstetud tagaotsaga sõita ei soovi.
Tala on ikka päris õbluke. Amordikronsad on ka nõrgad. Lada sillaküljest ei soovita neid üldse võttagi.
Arvestama pead, et rallis saab see sild ikka korralikult peksa... ja seda volvo silda pole üldse raske katki saada.
Hulkur kirjutas:Vardad on okeid... Aga ülemised pead kindlalt õige pikkusega tegema. Kui muidugi tõstetud tagaotsaga sõita ei soovi.
Tala on ikka päris õbluke. Amordikronsad on ka nõrgad. Lada sillaküljest ei soovita neid üldse võttagi.
Arvestama pead, et rallis saab see sild ikka korralikult peksa... ja seda volvo silda pole üldse raske katki saada.
Ega purunematut asja ei ole Silla keerame pingis paika. Aga seda ei ole selle sillaga karta, et pooltelje või ülekande puruks saan või noh on suurem lootus , et ei lähe puruks. Koronsad laseris lastud lõigata ning külge poogitud.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Pole ammu midagi kirjutanud aga tasa ja targu vaikselt edeneb.
Mis siis vahepeal valmis saanud.
Autol polükarbonaat aknad ees. Tagaklaas ja tagumised küljeklaasid 1,5 mm , esiustel 3 mm. Kõik ukse polstrid valmis.
Ukse_polster.jpg (131.5 KiB) Vaadatud 12359 korda
Aken_bolu.jpg (170.66 KiB) Vaadatud 12234 korda
Auto elekter valmis. Kasutuses on siis 37 erinevat värvi ning 5 erinevat ristlõiget. Elekter koosneb siis kolmest eraldiseisvast puust. 1. Auto üldelekter ( tuled jne...), 2. Näidikute/lülitite paneel, 3. mootori juhtimine (vaja veel valmistada) Pilt siis Näidikute/lülitite paneeli puust.
Juhtme_kimp.jpg (168.61 KiB) Vaadatud 12359 korda
Armatuur_juhtmed.jpg (179.8 KiB) Vaadatud 12359 korda
jõuülekande omavaheline sobitamine tehtud. Vaja ainult kokku keevitada.
gardaan.jpg (206.5 KiB) Vaadatud 12359 korda
Kindlasti veel igasugust nipet näpet aga praegu ei tule meelde.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kuda seda hästi seadistada saab kui temp hakkab päris palju mängima?
Meil hetkel karpadega sama lahendus ja töötab... Aga kui kütusetabelis tehakse temp-i järgi päris palju korrektsioone siis vähe keeruline. Vb krossis ja soojal tuulevaiksel ok.. aga rallis.. metsavahel on soe.... lagendikul võid tembi ikka päris alla saada..
Hulkur kirjutas:Kuda seda hästi seadistada saab kui temp hakkab päris palju mängima?
Meil hetkel karpadega sama lahendus ja töötab... Aga kui kütusetabelis tehakse temp-i järgi päris palju korrektsioone siis vähe keeruline. Vb krossis ja soojal tuulevaiksel ok.. aga rallis.. metsavahel on soe.... lagendikul võid tembi ikka päris alla saada..
Sellel oskab vastata kindlasti hendu, tema meie seade leidja ning map-i kirjutaja.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Nüüdseks siis kõik vajalikud asjad endale kapotiall koha leidnud. Mõni üksik voolik veel ainult puudu. Ning oleme pistikute ootel, et saaks hakata pritse juhtmestikku tegema.
Kapotialune.jpg (196.55 KiB) Vaadatud 11120 korda
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kas alumine radiaatori voolik on mingi põhjusega selline 6 klambriga jurakas? Et saaks kiirelt termostaadi vahele tagasi panna?
Iga klambriühendus on ju potentsiaalne lekkekoht.
Seda oleks kenasti saanud ka kahe silikoonlõdvikuga lahendada või siis mingi olemasoleva auto lõdvikut kohandada.
twist kirjutas:Kas alumine radiaatori voolik on mingi põhjusega selline 6 klambriga jurakas? Et saaks kiirelt termostaadi vahele tagasi panna?
Iga klambriühendus on ju potentsiaalne lekkekoht.
Seda oleks kenasti saanud ka kahe silikoonlõdvikuga lahendada või siis mingi olemasoleva auto lõdvikut kohandada.
Ei ole põhjusega, paremat lahenduse lihtsalt ei leidnud. Kui hästi vaatad siis seal ka väljavõte paisupaagile,ilma selleta oleks saanud 2 klambrit vähemaks, aga kuna venest saada olevad silikoon lõdvikutele unustas keegi kaproni sisse panna ning neid ei soovinud panna siis sai tehtud hydroscandist saadavate lõdvikute peale. Lekkeohu loodan, et välistab korralik klamber.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!