Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Walter kirjutas:Kas seda poolraami ilusamini teha kohe mitte kuidagi ei saanud? Aja relakas käima ja tee palun see tükk nüüd küll uuesti ja korrektselt korda. anna keevitusele rohkem voolu.
Hetkel kahetsen, et kanaliga garaaži ei vaadanud. suht jama on ilma selleta teha, eriti veel külma betooni peal Keevitusel on 4 seadet - Low 1 - 2 ning High 1 - 2.
Täna sai korvistmetele, mille soetasin suht odavalt, valmistatud alusraam. Pärast keevitasin toetuseks raami keskele veel ühe tala, mis jääb toetama tagumiku alust osa. Pildil seda näha pole. Iste sai ka enda järgi paika pandud. Nüüd veel istmekinnitused teha ning tagumist seljatoe osa veidi tõsta. Peale seda kordub kaasreisija poolel täpselt sama nali. Lisaks pean vaatama ka koha hydrokäsipidurile ja sellele ka raami ning paigalduskoha kokku keevitama. Esmaste katsetuste tulemusena, tuleb see Originaali kõrvale.
Kui sa selle masinaga kuskil sõita ka tahad siis soe soovitus on istmete kinnitused teha kas EAL/FIA nõuete järgi, või jäta originaalid. Hetkeline lahendus ja teostus ei klassifitseeru kuidagi vähegi adekvaatseks kinnituseks.
Lemz kirjutas:Kui sa selle masinaga kuskil sõita ka tahad siis soe soovitus on istmete kinnitused teha kas EAL/FIA nõuete järgi, või jäta originaalid. Hetkeline lahendus ja teostus ei klassifitseeru kuidagi vähegi adekvaatseks kinnituseks.
Istmete ja kinnituste kohta uurisin mina ca kümmekond aastat tagasi ARK-ist, et mida ja kuidas võib teha, et asi jääks tänavalegaalne. Saatsin neile ka joonised ja seletused, kuidas teostaksin kinnitused (läbivate keermestatud puksidega nelikanttorud küljekarbi ja kardaanitunneli vahele, koos tugevdus lappidega jne. Nii nagu FIA nõudis/nõuab).
Saadeti viisakalt läbi lillede sinna kuhu päike ei paista. Ehk see, mida FIA nõuab kähkusõiduautode puhul, ei koti meie ARK/MNT ametnikke karvavõrdki.
Sama lugu istmetega - tahtsid paberit, mis tõestaks, et istmed mida paigaldada soovisin, on ka tehase poolt antud autosse paigaldatud. Hoolimata sellest, et istmetel oli E märgis olemas.
Lõppkokkuvõttes olen aru saanud, et kõike võib teha, kui teostus on korralik ning esmavaatlusel pole aru saada, et tegu ei ole tehase lahendusega. Korviste on see, millest saab iga turakas aru, et see pole tehase poolt paigaldatud.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kui asjasse kaasata MNT. amet siis ei tohi sa oma autoga pm. mitte midagi teha, antud juhul on tegu vist siiski raja autoga mis linnaliikluses osalema ei hakka.
Õnneks plaanivad seaduseelnõud suruma hakata et vanematel masinatel lasta modifikatsioonid vabamaks sh. istmed, roolid jne. vigurid.
Vahepeal tellisin FIA istmekinnitused ära ja nende ootuses tegelesin nüüd paar päeva tagumise juhipoolse rattakoopaga. Kaasreisija pool on veel tagumine koobas lõikamata.
Kui juba nokkimiseks läks, siis küsin, et kas torupuur kah sisse tuleb?
Vaadates uusi istmeid, siis eeldus on nende näol olemas.
Muidu on oht, et murrad selja rootsu või kaela ära, kui üle katuse käkki käid.
logman kirjutas:Kui juba nokkimiseks läks, siis küsin, et kas torupuur kah sisse tuleb?
Vaadates uusi istmeid, siis eeldus on nende näol olemas.
Muidu on oht, et murrad selja rootsu või kaela ära, kui üle katuse käkki käid.
Mjah, paarist poltpuurist olen juba ilma jäänud, mis hea hinnaga müügis olid. Katsun Youngtimeriks esialgu nende töödega hakkama saada, mis veel ees. Seega esialgu ei ole plaanis puuri sisse lükata. Eks peale esimest matsu panen
Nagu aru saan siis sellel shortshifteril ei takista mitte midagi naljanda asemel tagurpidi käiku panemast? Kui jah siis sellega võib päris huvitav kiiresti sõita olla!
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
atzkarik kirjutas:
Nagu aru saan siis sellel shortshifteril ei takista mitte midagi naljanda asemel tagurpidi käiku panemast? Kui jah siis sellega võib päris huvitav kiiresti sõita olla!
Mjah, tagumise käigu asja avastasin ma siis, kui see julla kohal oli Ütleme nii, et kas teen shifteri ringi või siis paigaldan ja siis oleks masin ilma tagumise käiguta
atzkarik kirjutas:
Nagu aru saan siis sellel shortshifteril ei takista mitte midagi naljanda asemel tagurpidi käiku panemast? Kui jah siis sellega võib päris huvitav kiiresti sõita olla!
Mjah, tagumise käigu asja avastasin ma siis, kui see julla kohal oli Ütleme nii, et kas teen shifteri ringi või siis paigaldan ja siis oleks masin ilma tagumise käiguta
Ära sellist asja küll tee, et tagurpidi käiku ei ole! Võta paar õlut istu rahulikult maha mõtle kuidas see probleem saaks hästi lahentatud, kui ise ei mõtle välja siis küsi nõu
Minu esimene mõte tuli Kunagi olaaf leiutisele mis tema mägilase autole tegi, midagi sellit tegin kiire paint joonise, ehk lähemalt toodu käigukangi küljes on ratta piduri hoob millest läheb tross käigukastini, tross kinnitub käigukasti külge, hooba vajutades tõmbab tross hoovastikku alla poole ning saab tagurpidi käigu lülitada.
kang.jpg (18.22 KiB) Vaadatud 5849 korda
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kui rallis tempoga käiku vahetada võib hõlpsasti tagurpidi käigu sisse lükata kui lukku pole.
Käigu luku saab ka uue kangi külge aretada, et ei lase uuel kangil taha paremale minna ilma mingit nupu vajutamata. Originaal süsteemi saab viiesel kastil hõlbsasti eemaldada.
Niisiis, täna saabus pisike pakk, milles olid istmekinnitused, talad, väljalaske süsteemi osad jne....
DSC_0628-32.jpg (95.09 KiB) Vaadatud 5740 korda
Lisaks sai tegeletud ta kunde poolse tagumise rattakoopaga. Eile sai juhi pool tagumine rattakoobas valmis. Samuti tegin nii tagavararatta kui ka kütusepaagi all oleva põranda plekist uue, kuigi on mul mõlemad uued detailid olemas, siis otsustasin need lihtsalt uued teha.
Mis puudutab nüüd seda shortsifterit, siis pole seda veel proovinud. Juhul, kui tagumist käiku kasutada ei saa, siis mõtlesin, et kasutan mingit vedru, punase ringiga kujutatud ja noolega osutatud detaili all, et alla surudes, saaksin tagurpidi käigu sisse lükata.
DSC_Rallikäik.JPG (118.95 KiB) Vaadatud 5738 korda