21063 1300SL, Tony_2106, 1990

21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2332
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#341

Postitus Postitas SexSix » 07 Apr 2019 19:48

Surved on ikka nadid :oops:

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 422
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#342

Postitus Postitas Edel » 08 Apr 2019 01:36

Tegelikult nii kehv see ka pole, võib veel rahuldavaks pidada. Kui juba 8 ja vähem, siis on kehv...
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

hevi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 97
Liitunud: 03 Mai 2010 21:07
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 21063`85, zaz 968A`77, azlk 408`67 + igapäeva autod.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#343

Postitus Postitas hevi » 08 Apr 2019 07:31

Edel kirjutas:Tegelikult nii kehv see ka pole, võib veel rahuldavaks pidada. Kui juba 8 ja vähem, siis on kehv...
Oleneb ka mõningal määral, et kuidas mõõtmised läbi on viidud.
Ideaal näeb ette ilma õhufiltrita, gaas põhjas ja kõigi silindrite küünlad maas (ühes korraga on muidugi mõõdik).
Vähemalt vanal Opeli mootoril mäletan, et kõik need aspektid mõjutasid mingil määral näitu.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 564
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#344

Postitus Postitas Tony_2106 » 09 Apr 2019 11:12

hevi kirjutas:
Edel kirjutas:Tegelikult nii kehv see ka pole, võib veel rahuldavaks pidada. Kui juba 8 ja vähem, siis on kehv...
Oleneb ka mõningal määral, et kuidas mõõtmised läbi on viidud.
Ideaal näeb ette ilma õhufiltrita, gaas põhjas ja kõigi silindrite küünlad maas (ühes korraga on muidugi mõõdik).
Vähemalt vanal Opeli mootoril mäletan, et kõik need aspektid mõjutasid mingil määral näitu.



Mõõtsin silinder haaval, kasutades starterit.

hevi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 97
Liitunud: 03 Mai 2010 21:07
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 21063`85, zaz 968A`77, azlk 408`67 + igapäeva autod.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#345

Postitus Postitas hevi » 09 Apr 2019 17:21

Tony_2106 kirjutas:
hevi kirjutas:
Edel kirjutas:Tegelikult nii kehv see ka pole, võib veel rahuldavaks pidada. Kui juba 8 ja vähem, siis on kehv...
Oleneb ka mõningal määral, et kuidas mõõtmised läbi on viidud.
Ideaal näeb ette ilma õhufiltrita, gaas põhjas ja kõigi silindrite küünlad maas (ühes korraga on muidugi mõõdik).
Vähemalt vanal Opeli mootoril mäletan, et kõik need aspektid mõjutasid mingil määral näitu.

Mõõtsin silinder haaval, kasutades starterit.
Muud moodi kui starteriga ja ühe silindri haaval ei kujuta eriti mõõtmist ettegi. Aga kui ülejäänud väljatoodud punktid olid tegemata siis on lootust et tegelikud näidud on paremad kui need mis praegu tulid.

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 488
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#346

Postitus Postitas Walter » 10 Apr 2019 08:48

Kõik küünlad maha, kiirendi pedaal pöhja ja TTÜ mäest 4.käiguga alla. :roll:
MännikuLaiali.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 564
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#347

Postitus Postitas Tony_2106 » 10 Apr 2019 14:31

Walter kirjutas:Kõik küünlad maha, kiirendi pedaal pöhja ja TTÜ mäest 4.käiguga alla. :roll:


Mõtled ikka seda TTÜ lähedal olevat Suusahüppemäge? :D :D

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 564
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#348

Postitus Postitas Tony_2106 » 14 Apr 2019 20:12

Täna sai siis proovitud karburaatori vahetust, enne tegin igaks juhuks pildid ära, kuidas kõik olema peab. Avastasin, et kinnitusmutrid olid lõdvalt kinni.

DSC_0581.JPG
DSC_0581.JPG (74.72 KiB) Vaadatud 1738 korda


DSC_0582.JPG
DSC_0582.JPG (66.55 KiB) Vaadatud 1738 korda



Ja siin siis uus karpa koos vanema vennaga :)

DSC_0585.JPG
DSC_0585.JPG (91.55 KiB) Vaadatud 1738 korda

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 564
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#349

Postitus Postitas Tony_2106 » 15 Juun 2019 11:09

Pole ammu seda teemat uuendanud :) Parandame vea.
Täna saabus siis pisike pakk Valgele masinale, kus olid sees:

1. Tikkpoldid
2. Rattamutrid
3. Õlifilter
4. Kütusepump koos tihendiga (võibolla kasutan seda teisel masinal, kuid pole veel otsustanud)
5. Rooliadapter sportroolile
6. RRS Rally Sportrool koos signaalinupuga.

Paar pilti ka:

DSC_0780_tikkpolt.JPG
DSC_0780_tikkpolt.JPG (55.17 KiB) Vaadatud 1371 korda


DSC_0782_mutrid.JPG
DSC_0782_mutrid.JPG (50.85 KiB) Vaadatud 1371 korda


DSC_0781_rool.JPG
DSC_0781_rool.JPG (55.55 KiB) Vaadatud 1371 korda


DSC_0779_adapter.JPG
DSC_0779_adapter.JPG (54.23 KiB) Vaadatud 1371 korda

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 837
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#350

Postitus Postitas arvi100 » 15 Juun 2019 20:52

Jõudu!Kütusepumbal käsitsi ettelöömishooba ei olegi,või fotol lihtsalt ei paista?
Uus karburaator,kui saladus ei ole,palju maksis?
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 564
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#351

Postitus Postitas Tony_2106 » 16 Juun 2019 11:30

arvi100 kirjutas:Jõudu!Kütusepumbal käsitsi ettelöömishooba ei olegi,või fotol lihtsalt ei paista?
Uus karburaator,kui saladus ei ole,palju maksis?


See kütusepump on jah ilma ettelöömise hoovata, kuid vb võtan garaažist koos hoovaga originaali ja seda antud Pumpa kasutan hoopis teisel masinal. Karburaator maksis 176,86€.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 564
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#352

Postitus Postitas Tony_2106 » 08 Juul 2019 23:40

Paar pilti Youngtimer "Time Attack" 2019 ürituselt.

IMG_1098.jpg
IMG_1098.jpg (66.54 KiB) Vaadatud 992 korda


IMG_1103.jpg
IMG_1103.jpg (170.93 KiB) Vaadatud 992 korda


IMG_1113.jpg
IMG_1113.jpg (101.34 KiB) Vaadatud 992 korda


IMG_1157.jpg
IMG_1157.jpg (138.63 KiB) Vaadatud 992 korda


IMG_1244.jpg
IMG_1244.jpg (132.16 KiB) Vaadatud 992 korda

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 564
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#353

Postitus Postitas Tony_2106 » 17 Okt 2019 06:23

Täiustaks siis valge masina teemat ka vahelduseks. Nimelt vasaku ukse link hakkas jamama ning ei saanud ukst enam lahti. Eeldasin, et midagi on äkki katki või vahele läinud. Tellisin igaks juhuks osta.ee kaudu uued/kasutatud ukselingid esiustele. Täna sai ära vahetatud juhipoolne ukselink koos lukusüdamikuga. Ja tuli välja, et lingi mitte töötamiseks pole palju vaja, kui pisikese nikkli tüki murdumist ja ongi link ebaadekvaatselt töötamas. Mis selgus on pildil näha.

DSC_V_Ukselink.jpg
DSC_V_Ukselink.jpg (69.84 KiB) Vaadatud 367 korda


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline