2101, Mel, 74
2101, Mel, 74
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
2101, Mel, 74
Tegemist on 1974. aasta 01-ga. Meie peres on auto aastast 1978. Praegu sõidan ka mina sellega, kuigi tegelt on see papsi auto. Läbisõit on 460 000 tuhat. Praegu on auto värskelt värvitud. Kolm aastat tagasi sai autole teha põhjalik remont, mil sain ka load. Enne seda oli seisnud mõni aasta kuuri all. Vahetatud said esimesed tiivad, esipõll, küljekarbid ja ka mootori kapremont, mis on auto eluea jooksul juba teine. Lisaks veel palju jamamist praktiliselt kõigi osadega. Praegu on auto täitsa korras ning ülevaatusel on imestatud, kuidas nii vana auto saab olla nii korralik - veatult läbi.
Mootor on originaal - 1200.
Kummid on all 01-e originaalid 155R13, mis on vastikult kõvad ja libeda. Kurvis saab aga esimese otsa vilisema juba väga väikese kiirusega.
Salongis on pandud maha vaibad ja esimesed istmed on Mazda 323 omad.
Ka mõned pildid:
Suutsin leida veel mõned pildid, kuigi enamus läks tänu hoti jamadele kaduma.
Mootor on originaal - 1200.
Kummid on all 01-e originaalid 155R13, mis on vastikult kõvad ja libeda. Kurvis saab aga esimese otsa vilisema juba väga väikese kiirusega.
Salongis on pandud maha vaibad ja esimesed istmed on Mazda 323 omad.
Ka mõned pildid:
Suutsin leida veel mõned pildid, kuigi enamus läks tänu hoti jamadele kaduma.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Kapremonti on tehtud mootorile kaks korda. Kuskil 80-ndate teises pooles natukene enne 300 000 läbisõitu ning nüüd kolm aastat tagasi. Viimati polnud küll eriti kulunud mootor, kuid väikene rant oli silindri seintel. Sai lasta ära lihvida ja uued kolvid-rõngad pandud ning uus nukkvõll.
See stange alumine riba on tehtud muhu stangest, mis sai juhuslikult leida. See on siksi oma külge keevitatud.
See stange alumine riba on tehtud muhu stangest, mis sai juhuslikult leida. See on siksi oma külge keevitatud.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Konsool on 03 oma, mis ei lähe küll täpselt armatuuriga kokku nagu 03-l. Kuid mingit soenduse kasti eemaldamist asi ei vaja. Lihtsalt on konsooli ülemisele nurgale külge pandud "kõrv", mis armatuurlaua kinnituse kruvi alla kinni pandud.
Sisuga ei hakka rohkem vaeva nägema tõsisemaks ehitamiseks nagu ka järgmine siks juba olemas:)
Sisuga ei hakka rohkem vaeva nägema tõsisemaks ehitamiseks nagu ka järgmine siks juba olemas:)
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
väga ilus auto! Mida rohkem ma selliseid kohta, tuleb ka endal isu tagasi o-r-i-g-i-n-a-a-l-i-k-s teha
Riispekt ja edu mudimisel!
Riispekt ja edu mudimisel!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
:wowno total respect, kopikas on ikka nii classic auto et seda kohe ei sobi igasuguse läbimõtlemata porno-tuuninguga sodima hakata
hoia seda autot, ei mingit põllurallit(:sein) ega kiirendusvõistlusi
hoia seda autot, ei mingit põllurallit(:sein) ega kiirendusvõistlusi
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Üle pikaaja ka sellest autost mõni sõna.
Eelmise aasta novembris hakkas autol korraga õlirõhu tuli põlema. Kuna mootoris oli juba eelnevalt teada, et ka saaled läbi - kolks sees ja vilets õlisurve, siis jäigi auto seisma. Mõte oli küll, et kohe mootor maha ja korda, aga mõtteks see jäigi.
Vahepeal sõitsin teiste autodega ja mitte mingit soovi ei olnud käsi õliseks teha. Hakkasin juba vaikselt muretki tundma, et milles asi. Peast käsi juba korraks mõtegi läbi, et mida kuradit ma nende vanade autodega jaman. Aga paistis, et tegemist oli loomingulise kriisiga:) Klubiliste rahustuseks võin öelda, et vana ja hea Mel on tagasi - silmad säravad vanade autode peale ning õliste sõrmede juurde kuulub rahulolev irve.
Alles selle aasta septembris sai lahti võetud garaa?inurgas seisev 1,5 mootor, mille olin maha võtnud enda 06-e pealt kuna suitses hirmsasti. Kuna oli teada, et see mootor oli sõitnud kõigest 59 000 km, siis ei tohiks midagi hullu olla. Varem olid juba klapisääretihendid vahetatud. Mootor lahti võetud, selgus, et 1., 2. ja 4. kolb olid 1. ja 2. rõnga vahelt puruks ehk see rõngaste vahe oli osaliselt lahti murdunud ja kolmas kolb servast veidi üles sulanud. Silindriseinad olid aga korralikud ja ilma randita. Seega uued kolvid ja rõngad sisse ja mootor peale.
Karpaga tegin väikese eksperimendi. Kuna 01-e originaalne nn weberi karpa oli 480 tuhande kilomeetri jooksul väga kulunud (randid lõõrides, kõikvõimalikud loksud hoovastikes), siis panin peale 1,5 mootori juurde kuulunud karpa, see aga teadupärast magnetklapiga. Ei viitsinud hakata täiendavat elektri möllu tekitama kapoti alla. Seega eksperiment seisneski selles, et klapist viskasin välja selle "pulga", mida magnet lülitab. Ja minu suureks üllatuseks karpa töötab korralikult.
Siis sai teha autole ka väikene roostetõrje, seejärel ülevaatusele, mille läbisime ühegi veata
Eelmise aasta novembris hakkas autol korraga õlirõhu tuli põlema. Kuna mootoris oli juba eelnevalt teada, et ka saaled läbi - kolks sees ja vilets õlisurve, siis jäigi auto seisma. Mõte oli küll, et kohe mootor maha ja korda, aga mõtteks see jäigi.
Vahepeal sõitsin teiste autodega ja mitte mingit soovi ei olnud käsi õliseks teha. Hakkasin juba vaikselt muretki tundma, et milles asi. Peast käsi juba korraks mõtegi läbi, et mida kuradit ma nende vanade autodega jaman. Aga paistis, et tegemist oli loomingulise kriisiga:) Klubiliste rahustuseks võin öelda, et vana ja hea Mel on tagasi - silmad säravad vanade autode peale ning õliste sõrmede juurde kuulub rahulolev irve.
Alles selle aasta septembris sai lahti võetud garaa?inurgas seisev 1,5 mootor, mille olin maha võtnud enda 06-e pealt kuna suitses hirmsasti. Kuna oli teada, et see mootor oli sõitnud kõigest 59 000 km, siis ei tohiks midagi hullu olla. Varem olid juba klapisääretihendid vahetatud. Mootor lahti võetud, selgus, et 1., 2. ja 4. kolb olid 1. ja 2. rõnga vahelt puruks ehk see rõngaste vahe oli osaliselt lahti murdunud ja kolmas kolb servast veidi üles sulanud. Silindriseinad olid aga korralikud ja ilma randita. Seega uued kolvid ja rõngad sisse ja mootor peale.
Karpaga tegin väikese eksperimendi. Kuna 01-e originaalne nn weberi karpa oli 480 tuhande kilomeetri jooksul väga kulunud (randid lõõrides, kõikvõimalikud loksud hoovastikes), siis panin peale 1,5 mootori juurde kuulunud karpa, see aga teadupärast magnetklapiga. Ei viitsinud hakata täiendavat elektri möllu tekitama kapoti alla. Seega eksperiment seisneski selles, et klapist viskasin välja selle "pulga", mida magnet lülitab. Ja minu suureks üllatuseks karpa töötab korralikult.
Siis sai teha autole ka väikene roostetõrje, seejärel ülevaatusele, mille läbisime ühegi veata