Nii, ja kas need miinused tekivad õõtsa ette viimisest või esimese kinnituse tõstmisest? Ehk räägid veidi lähemalt ka? Ilmselt pead silmas bump-steeringut mis tekib esimese poldi tõstmisest?VäikeMägilane kirjutas:Miinuseid on antud variandi puhul kahjuks rohkem - kui auto juhitavusest (eriti suurematel kiirustel/ohuolukordades) rääkida.
2105, teitur, 1982
2105, teitur, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Re: 2105, teitur, 1982
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2105, teitur, 1982
Ei viitsi, enam, juhtisin vaid tähelepanu. Kindlasti on teisi asjalikke spetsialiste (outside forum as well).teitur kirjutas:Nii, ja kas need miinused tekivad õõtsa ette viimisest või esimese kinnituse tõstmisest? Ehk räägid veidi lähemalt ka? Ilmselt pead silmas bump-steeringut mis tekib esimese poldi tõstmisest?VäikeMägilane kirjutas:Miinuseid on antud variandi puhul kahjuks rohkem - kui auto juhitavusest (eriti suurematel kiirustel/ohuolukordades) rääkida.
Aga usun, et leiad lahendused ka ise, kui viitsid süveneda ja usaldad ennast. Kõik oleneb milleks sa midagi teed.
Aga vahva projekt, edu!
Festina lente!
Re: 2105, teitur, 1982
Nimelt?VäikeMägilane kirjutas:Miinuseid on antud variandi puhul kahjuks rohkem - kui auto juhitavusest (eriti suurematel kiirustel/ohuolukordades) rääkida.
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Re: 2105, teitur, 1982
Turvakaar on küll kapitaalne saanud, ette paar toru juurde ja ongi järgmine e-rühma projekt Kena töö.
m'kay
Re: 2105, teitur, 1982
Rattad all, toolid sees.
Seis enne kruntimist.
Hetkel juba krunt peal. Kui kõik sujub, tahaks järgneval nädalavahetusel värvi peale lasta.
Seis enne kruntimist.
Hetkel juba krunt peal. Kui kõik sujub, tahaks järgneval nädalavahetusel värvi peale lasta.
Viimati muutis teitur, 13 Nov 2017 17:31, muudetud 1 kord kokku.
-
rrom
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
- Asukoht: jõgeva
- Autod: vaz 21011, vaz 2121
Re: 2105, teitur, 1982
Viimaseid pilte pole näha , miskipärast
- madmur
- Foorumi haldaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2105
- Kontakt:
Re: 2105, teitur, 1982
Teituril googles ilmselt õigused paika sättimata.rom kirjutas:Viimaseid pilte pole näha , miskipärast
Soovitan pildid võimalusel üles laadida kasutades "manuste" sakki.
Kolmanda osapoolte variandid ei pruugi alati olla piisavalt tulevikukindlad (n. kasvõi Teituri profiilipilt)
Re: 2105, teitur, 1982
Kas nüüd nähtavad?
Palju see manuste jaoks saadaolev maht siis ka on? Tänapäevase kvaliteediga pildifailid siiski üsna suured ja kokku tuleb ühe teema peale juba arvestatav maht. Samas iga pildi croppimine ja töötlemine väiksema mahu saamiseks on jube aeganõudev ja tülikas.
Google on esiteks mugav, teiseks ei solgi reklaamiga ja kolmandaks ka piisavalt suur tegelane, et mitte karta uste sulgemist lähiajal. Varem kasutatud photobucket uputab lihtsalt reklaamiga ära.
Palju see manuste jaoks saadaolev maht siis ka on? Tänapäevase kvaliteediga pildifailid siiski üsna suured ja kokku tuleb ühe teema peale juba arvestatav maht. Samas iga pildi croppimine ja töötlemine väiksema mahu saamiseks on jube aeganõudev ja tülikas.
Google on esiteks mugav, teiseks ei solgi reklaamiga ja kolmandaks ka piisavalt suur tegelane, et mitte karta uste sulgemist lähiajal. Varem kasutatud photobucket uputab lihtsalt reklaamiga ära.
- madmur
- Foorumi haldaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2105
- Kontakt:
Re: 2105, teitur, 1982
Nüüd nähtaval.
Google puhul jah ei ole põhjust karta, et nad su pildid täiesti ära kaotaks, kuid neil on vahel komme teenuseid ümbernimetada või mõne muuga liita, mistõttu võivad otseviited ikkagi ära kaduda (võib-olla olen lihtsalt paranoiline )
Maksimum per manus peaks olema 25MB, mis on 99% kordadest rohkem kui küll.
Üleslaetud pildifailid downscalitakse foorumitarkvara poolt.
Google puhul jah ei ole põhjust karta, et nad su pildid täiesti ära kaotaks, kuid neil on vahel komme teenuseid ümbernimetada või mõne muuga liita, mistõttu võivad otseviited ikkagi ära kaduda (võib-olla olen lihtsalt paranoiline )
Maksimum per manus peaks olema 25MB, mis on 99% kordadest rohkem kui küll.
Üleslaetud pildifailid downscalitakse foorumitarkvara poolt.
-
nnivamees123
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 8
- Liitunud: 06 Jaan 2018 18:04
- Autod: vaz2121
Re: 2105, teitur, 1982
Millest sa poolraamid tegid?
Re: 2105, teitur, 1982
Nelikant torust sai tehtud.
Re: 2105, teitur, 1982
Aga need istmekatted
Hea töö! Edu!
Hea töö! Edu!
Re: 2105, teitur, 1982
Kõige õigemad katted Need jäävad juba põhimõtte pärastRRisto kirjutas:Aga need istmekatted
Hea töö! Edu!
Aga tänud heade soovide eest!
Re: 2105, teitur, 1982
Väike ülevaade siis ka vahepeal tehtust.
Uksed said omale õige tooni:
Ühel pool ka külge pandud. Vahed suht jubedad, peab miskit välja mõtlema.
Külge läks ka uus esiklaas ja palju muid väiksemaid asju.
Uksed said omale õige tooni:
Ühel pool ka külge pandud. Vahed suht jubedad, peab miskit välja mõtlema.
Külge läks ka uus esiklaas ja palju muid väiksemaid asju.
Re: 2105, teitur, 1982
Pealtnäha korralik kapott. Lähemal vaatlusel juba parandatud ja uuesti remonti vajav.
Vaatasin ka vända sisse.
Vaatasin ka vända sisse.
Re: 2105, teitur, 1982
Pole väga ammu midagi siia postitanud, panen siis mõne pildi hetke seisust.
Suurem osa elektrit on tehtudja testitud, mootori osa on veel vedada. Esimesed supordid said pritsitud ja värvitud. Silindriosa üle käidud ja vajaminev vahetatud. Lisaks 08 rummud, uued kettad ja DS2500 klotsid ette.
Küttepump seekord elektriline ja aku pagassi.
Veel on igasugu pudinatele asukohad otsitud ja kinnitatud.
Olemas on ülekanne ja silla lukk, mis nüüd vaja kokku sobitada. Siis saab tagasilla ka ära komplekteerida.
Lähinädalatel tulemas ka viimane suurem sats juppe, amordid, kasti ülekanded jne.
Suurem osa elektrit on tehtudja testitud, mootori osa on veel vedada. Esimesed supordid said pritsitud ja värvitud. Silindriosa üle käidud ja vajaminev vahetatud. Lisaks 08 rummud, uued kettad ja DS2500 klotsid ette.
Küttepump seekord elektriline ja aku pagassi.
Veel on igasugu pudinatele asukohad otsitud ja kinnitatud.
Olemas on ülekanne ja silla lukk, mis nüüd vaja kokku sobitada. Siis saab tagasilla ka ära komplekteerida.
Lähinädalatel tulemas ka viimane suurem sats juppe, amordid, kasti ülekanded jne.
Re: 2105, teitur, 1982
Viiene kast sai küll kokku, aga reeverstule lülitit paigaldades selgus väike probleem.
Mingil heal põhjusel pole see kahvel mitte kohe õige kujuga
Mingil heal põhjusel pole see kahvel mitte kohe õige kujuga
Re: 2105, teitur, 1982
Masin siis nüüd sõidab lõpuks, küll laenatud mootoriga aga siiski
Re: 2105, teitur, 1982
Varsti saab südant siirdada