Süüteluku INT klemm läheb kuumaks

Süüteluku INT klemm läheb kuumaks

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
Kasutaja avatar
Eesti21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Mär 2011 00:22
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011

Süüteluku INT klemm läheb kuumaks

Postitus Postitas Eesti21 »

Tere
Mure järgmine - süüteluku INT klemm, kuhu läheb 2 musta juhet ja minul lisaks ka maki juhe, mis peab süütelukku ühendatud olema (maki pluss on eraldi otse akult veetud, samuti kaitse vahel), läheb kuumaks, kui tuled ja makk samal ajal tööle panna. Kui need eraldi töötavad, probleemi ei ole. Kas võib olla, et makk/tuled ei saa piisavat massi?
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Re: Süüteluku INT klemm läheb kuumaks

Postitus Postitas Arvos »

Eesti21 kirjutas:Tere
Mure järgmine - süüteluku INT klemm, kuhu läheb 2 musta juhet ja minul lisaks ka maki juhe, mis peab süütelukku ühendatud olema (maki pluss on eraldi otse akult veetud, samuti kaitse vahel), läheb kuumaks, kui tuled ja makk samal ajal tööle panna. Kui need eraldi töötavad, probleemi ei ole. Kas võib olla, et makk/tuled ei saa piisavat massi?
Kui mass võtta põhjuseks, siis võiks öelda, et vastupidi - mass on liiga hea. Pigem on kirjelduse kohaselt koormus liialt suur nende kahe asja peale kokku.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
Eesti21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Mär 2011 00:22
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011

Re: Süüteluku INT klemm läheb kuumaks

Postitus Postitas Eesti21 »

Tundub tõesti loogiline, aga hästi ei tahaks uskuda, et ei olegi võimalik makki ja tulesid korraga käitada. Tuled halogeenid, makk uuemat sorti Pioneer.
Põhjuseks võib ju olla ka lühis/halb ühendus kuskil juhtmetes? Mõlemad klemmid tegin liivapaberiga puhtaks, seega süüteluku põhja vahetus ilmselt ei aitaks?
j
Jass
Foorumi kasutaja
Postitusi: 257
Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
Asukoht: Harjumaa, Tallinn
Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2

Re: Süüteluku INT klemm läheb kuumaks

Postitus Postitas Jass »

Teinekord kuumenevad kontaktid sedavõrd, et neid sulgev kapronnukk sulab üles. Siis enam kontaktide puhastamine ei aita, kuna surve jääb liiga väikeseks. (Plastnuki kuju võrrelda uuega).
Kõigepealt võiks INT voolu ära mõõta ja siis võiks proovida ka kontaktiplaadi ära vahetada. Eks lubatud vool ole määratud kantaktide pinna suurusega.

https://bumper.guru/klassicheskie-model ... -2101.html
Viimati muutis Jass, 08 Aug 2018 22:23, muudetud 1 kord kokku.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
Kasutaja avatar
Eesti21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Mär 2011 00:22
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011

Re: Süüteluku INT klemm läheb kuumaks

Postitus Postitas Eesti21 »

Tänud vastuste eest, aga nagu selgus, on põhjuseks ikka inimlik lollus/lohakus - ei maininud lisatulesid, kuna neid üldiselt ei kasuta. Kui auto töökojas käis, oli keegi need kogemata sisse lülitanud ja sellega ilmselt lähebki voolutarve liiga suureks. Kui lisatuled välja lülitasin, ei kuumenenud klemm üle ja kõik toimis kenasti.

Lahenduseks siis ilmselt eraldi toite vedamine lisatuledele. Siis muidugi jälle see oht, et kui need kogemata sisse lülitada, ei kustu enam tulede välja lülitamisega lisatuled ära ja veab aku tühjaks.
a
ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

Re: Süüteluku INT klemm läheb kuumaks

Postitus Postitas ats97 »

Kas lisatuledel on ikka relee vahel? Kui mitte, siis pane relee ning probleem lahendatud!
Lisatulede toide too ikka mujalt mitte läbi süüteluku.

Ats.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Re: Süüteluku INT klemm läheb kuumaks

Postitus Postitas Arvos »

ats97 kirjutas:Kas lisatuledel on ikka relee vahel? Kui mitte, siis pane relee ning probleem lahendatud!
Lisatulede toide too ikka mujalt mitte läbi süüteluku.

Ats.
Jah, võtad vaid relee voolu lukust. Tulede vool mujalt.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
Eesti21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Mär 2011 00:22
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011

Re: Süüteluku INT klemm läheb kuumaks

Postitus Postitas Eesti21 »

Tänud soovituste eest! Eks siis nii tulebki toimetada, huvitav, et varasemalt releed peal polnud.
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 849
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Re: Süüteluku INT klemm läheb kuumaks

Postitus Postitas Viin »

Miinused/maandused ürita ikka kere külge ühendada. Plussid läbi releede või lülitite.
l
Lamba05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 24 Jaan 2019 22:38

Re: Süüteluku INT klemm läheb kuumaks

Postitus Postitas Lamba05 »

Arvos kirjutas:
Eesti21 kirjutas:Tere
Mure järgmine - süüteluku INT klemm, kuhu läheb 2 musta juhet ja minul lisaks ka maki juhe, mis peab süütelukku ühendatud olema prêt (maki pluss on eraldi otse akult veetud, samuti kaitse vahel), läheb kuumaks, kui tuled ja makk samal ajal tööle panna. Kui need eraldi töötavad, probleemi ei ole. Kas võib olla, et makk/tuled ei saa piisavat massi?
Kui mass võtta põhjuseks, siis võiks öelda, et vastupidi - mass on liiga hea. Pigem on kirjelduse kohaselt koormus liialt suur nende kahe asja peale kokku.
Jah, see on õige, mida sa ütled
Vasta