2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
pead silmas Eesti Rallit?
Seal tõesti ei tohtinud E-rühma masinaga peal hoida... see ralli oli tehtud WRC poistele.
Aga kuna hüpped jäid alles, siis on hea neid testima minna, et kus maal siis see piir on ziguli jaoks.
Seal tõesti ei tohtinud E-rühma masinaga peal hoida... see ralli oli tehtud WRC poistele.
Aga kuna hüpped jäid alles, siis on hea neid testima minna, et kus maal siis see piir on ziguli jaoks.
Festina lente!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
VäikeMägilane kirjutas:pead silmas Eesti Rallit?
Seal tõesti ei tohtinud E-rühma masinaga peal hoida... see ralli oli tehtud WRC poistele.
Aga kuna hüpped jäid alles, siis on hea neid testima minna, et kus maal siis see piir on ziguli jaoks.
GaZ-i Ja Wrc rada... Nendejaoks olid künkad ok. Teistejaoks oli surm. Protod ka kahjuks ninast liiga rasked ja hüppavad suhteliselt rohmakalt.
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Protodel tuleb õlifilter paremasse kohta viia, siis ei oleks nad seal otsa ka saanud Mis tuletab meelde, et ega enda autolgi ta väga heas kohas ei ole
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
sigulil saime ka ülivõtturi katki Estonia "hüppel", lahenduseks oleks siis ehk võtturi toru voolikule teha või Niva põhja asemel kopika oma kasutada=suurem vahe kaitsme ja põhja vahel.
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Vaatan , et jutt on läinud autost kaugele, aga samas ka kogemustele siis teen ka väikese kõrvalepõike!
Kui tunned ,et nüüd on juba see lõpp paistab, nign saaks mõnusalt tükke autole külge keerata! Siis elul omad vinger pussid, üks vale samm mis paneb autoehituse pausile 6-10 nädalaks
Kui tunned ,et nüüd on juba see lõpp paistab, nign saaks mõnusalt tükke autole külge keerata! Siis elul omad vinger pussid, üks vale samm mis paneb autoehituse pausile 6-10 nädalaks
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Astusid kanalisse? Kurat võtku!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
autost läheb jutt nüüd ikka väga kaugele:)
Kuulsin ka kurba uudist, aga see ju ei sega autot ehitamast?
Kuulsin ka kurba uudist, aga see ju ei sega autot ehitamast?
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Väike UP.
Tänud Hendu-le sebimise ja veel suuremad tänud ``Kahur Speed Shop-ile`` olemas nüüd selline vigur, mis hoiab veepumba ning generaatori pöördeid madalamal. NB! Originaal ka müüa, 30 kohalikku raha!
..........................................Kahur Speed shop...............................................................................................Originaal
Tänud Hendu-le sebimise ja veel suuremad tänud ``Kahur Speed Shop-ile`` olemas nüüd selline vigur, mis hoiab veepumba ning generaatori pöördeid madalamal. NB! Originaal ka müüa, 30 kohalikku raha!
..........................................Kahur Speed shop...............................................................................................Originaal
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Ilus.
Aga kui juba treimiseks läks, miks soonrihma peale üle ei läinud?
Aga kui juba treimiseks läks, miks soonrihma peale üle ei läinud?
► Näita Spoilerit
- student
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
- Asukoht: Tartu
- Autod: jaapanlased
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
atzkarik kirjutas:Väike UP.
olemas nüüd selline vigur, mis hoiab veepumba ning generaatori pöördeid madalamal
Hei. Miks peaks veepumba pöördeid madalamaks tooma?
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Elu on näidanud, et kõrgel pöördel järjepidevalt sõites, võib orignaal pump tosooli vahtu lüüa ning kaob ära ringlus, pumba pöördeid vähendades, kaob ära see probleem. Lisaks pikeneb generaatori eluiga märgatavalt.student kirjutas:atzkarik kirjutas:Väike UP.
olemas nüüd selline vigur, mis hoiab veepumba ning generaatori pöördeid madalamal
Hei. Miks peaks veepumba pöördeid madalamaks tooma?
Viimati muutis atzkarik, 27 Aug 2018 11:29, muudetud 1 kord kokku.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Pildil lahentatud veepumba probleem, veepumba ratta suurendamisega, mul probleem lahentatud rihmaseibi vähendamisega. Ning pildil ei kasutata väntvõlli andurit! Kui minna soonrihmapeale siis tuleks ka ümber teha mootori otsakaan, kuna väntvõlli anduri kinnitus vist ei sobi enam. Lihtsalt mõtetutlt palju tööd millest oteselt tolku ei ole mitte midagi.twist kirjutas:Ilus.
Aga kui juba treimiseks läks, miks soonrihma peale üle ei läinud?
► Näita Spoilerit
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Lisaks 45mm suuremale veepumba rattale tegin ka väntvõllile 7mm väiksema ratta. Geneka oma jäi läbimõõdult samaks.atzkarik kirjutas:Pildil lahentatud veepumba probleem, veepumba ratta suurendamisega, mul probleem lahentatud rihmaseibi vähendamisega. Ning pildil ei kasutata väntvõlli andurit! Kui minna soonrihmapeale siis tuleks ka ümber teha mootori otsakaan, kuna väntvõlli anduri kinnitus vist ei sobi enam. Lihtsalt mõtetutlt palju tööd millest oteselt tolku ei ole mitte midagi.twist kirjutas:Ilus.
Aga kui juba treimiseks läks, miks soonrihma peale üle ei läinud?
► Näita Spoilerit
Kui tahta soonrihma ja otsaseibil triggerit kasutada, siis on selleks ka tehase lahendus olemas.
Aga ralliks pole tõesti soonrihma vaja. Kiilrihm on lendavate kivide suhtes veidi kindlam
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
UP.
Tuppa saanud näidikud paika, (puudu kütuse kell ning hoiatus tuled ``õlirõhk, generaator``) ning ka lülitid, lisaks tuleb veel kahe istme vahele lüliti paneel kuhu tulevad lülitid mida sõiduajal võib vaja minna, (starter, peavool, salongi vent, ning juhi ja kaasõitja tuulutus vent, signaal)kuna kui oled rihmadega kinni siis nende lülititeni ei ülata. Kojamehed ja suunad tulevad roolikülge kangi .
Tuppa saanud näidikud paika, (puudu kütuse kell ning hoiatus tuled ``õlirõhk, generaator``) ning ka lülitid, lisaks tuleb veel kahe istme vahele lüliti paneel kuhu tulevad lülitid mida sõiduajal võib vaja minna, (starter, peavool, salongi vent, ning juhi ja kaasõitja tuulutus vent, signaal)kuna kui oled rihmadega kinni siis nende lülititeni ei ülata. Kojamehed ja suunad tulevad roolikülge kangi .
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Kuda ruum põlvedega roolivõimendaja juuresolekul?
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Pehmendus põlvede vahele muidu põlved sinised peale sõitu.
Me proovisime nii ehitada, et jalad käiks võimu alt vabalt läbi - saab vasaku jalaga normaalselt pidurit ka vajutada.
Me proovisime nii ehitada, et jalad käiks võimu alt vabalt läbi - saab vasaku jalaga normaalselt pidurit ka vajutada.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Vasak jalg on sidurijalg
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Aga kui sidurit ei ole vaja kasutada, siis oleks vasak jalg lihtsalt üleliigne mass kaasas....seega kui kaasas, siis vajutab pidurit
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Jalgadel ruumi kõvasti, ei pea kuskile pehmendust panema
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
UP.
Tuba hakkab vaikselt ilmet võtma ning asjad endale õigeid kohti leidma, puudu veel releed ning paar asja veel värvimatta.
Tuba hakkab vaikselt ilmet võtma ning asjad endale õigeid kohti leidma, puudu veel releed ning paar asja veel värvimatta.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!