Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)
Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Motivatsiooni tõstmiseks sai korraks mõned olemasolevad pulikad sisse tõsta eesmärk oli vaadata, kas/kuidas mahuvad ja ise ka sinna asjade keskele mahub. Peab mainima, et päris kitsas, kuid peaks hakkama saama.
Roolivõim vaja puuri külge siduda nii kõrgele kui saab ja "ära peita"; pedalboxile postament, et saaks seda nii kaugele kui võimalik ja iste peaaegu vastu peakaare risti. Käigukasti "hoovastik" on vaja leiutada/ehitada. Midagi sarnast, mille Männiku poisid 01-ele tegi, kuid u. 10cm pikem
Roolivõim vaja puuri külge siduda nii kõrgele kui saab ja "ära peita"; pedalboxile postament, et saaks seda nii kaugele kui võimalik ja iste peaaegu vastu peakaare risti. Käigukasti "hoovastik" on vaja leiutada/ehitada. Midagi sarnast, mille Männiku poisid 01-ele tegi, kuid u. 10cm pikem
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Keretööd käivad....jubedalt aeganõudev protsess
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Mootor ka "juppideks" tehtud ja läheb töösse.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Garaazis toimub usin keevitamine - tagumine osa peaaegu valmis, käib k.kasti kallal nikerdamine. Vaja veel mõningad tugevdused teha ja üldiselt tehase kerekeevitused vähe üle punktida.
Vahepeal saabus karbiga uut kraami mootorisse, need peaks nüüd valule paremini vastu pidama:
Vahepeal saabus karbiga uut kraami mootorisse, need peaks nüüd valule paremini vastu pidama:
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Küsimus targematele ... Turvapaagi täitmine - Kuna ruumiga on vähe kitsas ja varuratta võiks ka ikkagi kuidagi kaasa võtta, siis mõte oleks turvapaak panna tagumise istme kohale, saaks kaalujaotuse ka paremaks, aga reeglite järgi peaks täiteava olema viidud autopinnale. Kuid näiteks Tänaku autol toimub paagi täitmine läbi liitmike ja seda ei tehta auto pinnalt...kas selline süsteem on reeglitepärane?
Pilt ajakirjandusest:
Pilt ajakirjandusest:
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
On saanud vähe nokitseda jälle...ja kui palju aega see võtab...õudne lausa
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Pütile ka oma "pesa", et see väga rippuma ei jääks.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Pildid hr. Hulkur'ilt Pidurid sildadel küljes, vaja lasta cnc-s korralikud adaptrid ette teha. Kahur Speed Shopis.
Kas kellgil oleks pakkuda korralikke vadrutaldrikuid?
Kas kellgil oleks pakkuda korralikke vadrutaldrikuid?
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Vinged arengud. Kas tagasilla sadula asuetusel oli mingi sügavam tagamõte, et ettepoole kinnitasite selle? Valdavalt on sadul ikka tagapool. Kas e-rühmas ei tohi niipalju ümber ehitada, et saaksid taga coiloveri peale minna?
Mis tankimisse puutub, siis tagaukse pleksiklaasi sisse saab uputada sellise vidina.
http://hgkracing.com/parts/fuelbatterya ... holder-cup
Mis tankimisse puutub, siis tagaukse pleksiklaasi sisse saab uputada sellise vidina.
http://hgkracing.com/parts/fuelbatterya ... holder-cup
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Vedruamordi ümberehitus vist ei ole ammu enam teema E-rühmas, nüüd ju võid terve auto ise üles ehitada nagu süda soovib.
See tankimise lahendus sobib ilmselt paksema polükarbonaadi kasutamisel, kui nõutud 2mm. Kahene niisamagi suht lödev...
See tankimise lahendus sobib ilmselt paksema polükarbonaadi kasutamisel, kui nõutud 2mm. Kahene niisamagi suht lödev...
Festina lente!
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Jah, Coili peale tohib ehitada. uued 2wd PROTO reeglid lubaksid üldse mingi monstrumi ehitada Hetkel esimese hooga jääb vedru+sellholmi bilsu. kui rahakott taastub ehitusest, siis pilk reigeritele suunatud. Ei olegi tegelikult nende hinnad nii ulmelised, kui õigest kohast need tellida.
Sadulatest - lasin need targemal mehel teha, et saaks kõik ilusti ühele joonele ja kaugusele. Siis oli ka diskussioon, et kas ees servas või taga, kuid eeldatavasti eespool olles ei saa nii palju kivi/muda/liiva jms, aga eks jälle katsetamise asi. Kui hakkab probleeme valmistama, siis tuleb ümber teha.
See tankimise jublakas päris hea, aga selleks peaks tagaukse vist kinni panema, et keegi kogemata seda lahti ei krabaks. Kuid reeglite järgi peavad kõik 4 ust olema avatavad. Samas päris mitmel on kasutused kiirliitmikud, mis on otse paagil.....reeglites nagu sellist võimalus ei ole antud....erisus tehtud?!?
Sadulatest - lasin need targemal mehel teha, et saaks kõik ilusti ühele joonele ja kaugusele. Siis oli ka diskussioon, et kas ees servas või taga, kuid eeldatavasti eespool olles ei saa nii palju kivi/muda/liiva jms, aga eks jälle katsetamise asi. Kui hakkab probleeme valmistama, siis tuleb ümber teha.
See tankimise jublakas päris hea, aga selleks peaks tagaukse vist kinni panema, et keegi kogemata seda lahti ei krabaks. Kuid reeglite järgi peavad kõik 4 ust olema avatavad. Samas päris mitmel on kasutused kiirliitmikud, mis on otse paagil.....reeglites nagu sellist võimalus ei ole antud....erisus tehtud?!?
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
@VäikeMägilane - Nõutud on esiustel 3mm ja mujal 1,2mm (v.a esiklaas, mis peab olema siiski klaasist). Aga endal plaan laste ikkagi terve ring 3mm materjalist teha. Hea kui saaks esimestesse avad ka sisse
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
3mm on ja esimestel, mul tagumised 2mm, sealt see jutt. Samuti raske puškale tagaukse külge see sisteem teha, pigem viia originaal luuki see ühendus või siis sinna kus originaalis tuulutus ava tagaakna piilaril.RRisto kirjutas:@VäikeMägilane - Nõutud on esiustel 3mm ja mujal 1,2mm (v.a esiklaas, mis peab olema siiski klaasist). Aga endal plaan laste ikkagi terve ring 3mm materjalist teha. Hea kui saaks esimestesse avad ka sisse
Reigereid on erinevaid ju, kas need kõige odavama just sobilikumad on ei tea, aga rallis alla 3kilost komplekti keegi ei kasuta miskipärast.
Aga veelkord soojad soovitused algajatele ehitajatele ja sõidupoistele/tüdrikutele - vähem ressursse auto leiutamisele, rohkem sõitmisele ja trennile. Küll hiljem saa täiustada.
Muidu lõpetate nagu mõned siin, kes 3a. leiutavad/ehitavad ja aind ühe etapi sõidavad...
Aga eks kannatusedki ju õpetavad ja enda nahal kogetu on ikka see kõikse magusam))
Festina lente!
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
@VäikeMägilane - Jah, Reigeri komplekt on umbes 3,5k. Selleks jääb ootele ka Aga kuidas sul paagi lahendus? Lugesin, et alates 01.01.2019 on kõikides klassides turvapaagid kohustuslikud.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Nukarattad made by Kahur Speed Shop
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
jaga meile ka seda juturaamatut/materiali, tahame ka lugeda
Festina lente!
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
@VäikeMägilane - http://www.autosport.ee/sites/default/f ... 012017.pdf
1. 2017. aastast kehtib üldine FIA nõue, et turvapaakide kasutamine on kohustuslik kõikides Grupp A ja Grupp N autodes ning kõikides teistes Gruppides, kus see on tehniliste tingimuste järgi kohustuslik (sh näiteks rallis R2, R3, R3T, R5).
Otsustati: siseriiklikult on üleminekuaeg kuni 31.12.2018, st seniajani võib kasutada standardset kütusepaaki. Lisavabadus kehtib ainult Eestis või välisriikides toimuval EMV etapil.
Vot nüüd kas see kehtib ka ainult A, N ja siis R2, R3, R3T, R5 ning mitte E-rühmale?
1. 2017. aastast kehtib üldine FIA nõue, et turvapaakide kasutamine on kohustuslik kõikides Grupp A ja Grupp N autodes ning kõikides teistes Gruppides, kus see on tehniliste tingimuste järgi kohustuslik (sh näiteks rallis R2, R3, R3T, R5).
Otsustati: siseriiklikult on üleminekuaeg kuni 31.12.2018, st seniajani võib kasutada standardset kütusepaaki. Lisavabadus kehtib ainult Eestis või välisriikides toimuval EMV etapil.
Vot nüüd kas see kehtib ka ainult A, N ja siis R2, R3, R3T, R5 ning mitte E-rühmale?
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Ei loe küll välja et E-rühmas see kohustuslik al.2019.
Samuti pole selle aasta E-tehnilistes mingitki viidet sellele.
Ainus, mis kohustuslik on, siis need pehmendused-tuleb kõik kohad täis toppida - pikematel poistel läheb elu ebamugavaks žhigulis)
Samuti pole selle aasta E-tehnilistes mingitki viidet sellele.
Ainus, mis kohustuslik on, siis need pehmendused-tuleb kõik kohad täis toppida - pikematel poistel läheb elu ebamugavaks žhigulis)
Festina lente!
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Pehmendustega jama jah, peaaegu kõikidele torudele vaja need panna. Eks selleks tulebki teha istumine nii madalale, kui võimalik...Kui sai korra seda sendit proovida, siis jäi selline kardis istumise tunne Isiklikult mulle see meeldib, aga šikaanide läbimine peab toimuma tunde järgi.
Aga eks kui suund on juba ainult turvapaakidele, siis küll see varsti E-rühmas ka Ja ega vist see Lada originaal paak ka väga turvaline ei ole.
Aga eks kui suund on juba ainult turvapaakidele, siis küll see varsti E-rühmas ka Ja ega vist see Lada originaal paak ka väga turvaline ei ole.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Suund on võetud sinna, et ei eihtataks ise/põlveotsas enam autosid vaid et ostetaks "poest", see on üleilmne trend ja mõneti ehk õigustatudki.RRisto kirjutas:Pehmendustega jama jah, peaaegu kõikidele torudele vaja need panna. Eks selleks tulebki teha istumine nii madalale, kui võimalik...Kui sai korra seda sendit proovida, siis jäi selline kardis istumise tunne Isiklikult mulle see meeldib, aga šikaanide läbimine peab toimuma tunde järgi.
Aga eks kui suund on juba ainult turvapaakidele, siis küll see varsti E-rühmas ka Ja ega vist see Lada originaal paak ka väga turvaline ei ole.
Samas meie, miniatuurse ja vaesema poolse riigi/rahva olukord ei kanna seda välja ja ei hakkagi kandma.
Seega sellise suuna korral tulevad meil 90-ndate ajad tagasi, kui stardis oli 20masinat-fakt.
Kui me seda tahame, siis on õige suund...
Festina lente!