2121, indrek06, 1980
2121, indrek06, 1980
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
iIndrek06
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 43
- Liitunud: 17 Juul 2011 21:08
- Asukoht: Ida-Virumaa
- Autod: 21011, 2105, 21061, 530d e39
2121, indrek06, 1980
Peale 2105 müümist sai hakatud uuesti turgu jälgima. Vaatasin ja kaalusin läbi küll erinevaid 03 ja 06 pakkumisi, kuid midagi eriti võtta polnud. Ühel päeval tekkis uitmõte lisada facebooki Ladade kommuuni kuulutus, et otsin Nivat. Kuulutuse lisasin sinna rohkem huvipärast, et kas midagi üldse pakutakse. Umbes 20 min hiljem saabus postkasti kiri, milles pakuti kirjelduse järgi täitsa korralikku nivat ja minu soovitud hinnaklassis. Seejärel helistasin omanikule ja juba mõned tunnid hiljem vurasin Tartusse autot vaatama.
Pilt mida nägin, oli meeldiv. Eelmine omanik oli autoga suhteliselt palju vaeva näinud, keretööd teinud, põhja all uus mastiks, sildades pea kõik jupid, vardad ja puksid uute vastu vahetatud, uued ja vähe kõrgemad tagumised vedrud jne. Ainus detail, mis pisut metallitööd vajab on tagapõll, kuid kuna ülejäänud kere ja poolraamid korralikud on, siis pole probleemi ka see ära teha.
Pikalt mõtlema ei hakanud ning sai käed löödud. Kaasa sain veel hunniku varuosi ning esisilla tõstmiseks vajalikud flantsid šarniiride alla ja vedrukõrgendused. Koju sõitis auto 85km omal rattal.
Mõned pildid. Selline huvitav matt roheline värv - mulle täitsa meeldib.
Autol on peal ka üks huvitav lisa - roolivõimendi. Polegi Nivadel sellist asja varem kohanud. Pump ja anum pärinevad küll BMW e34 pealt, kuid ülejäänud süsteem tundub olema lada originaal, võimalik, et uuema niva pealt ümber lapatud..?
Hetke plaan hoida auto korras ja vajadusel kasutada sihtotstarbeliselt.
Pilt mida nägin, oli meeldiv. Eelmine omanik oli autoga suhteliselt palju vaeva näinud, keretööd teinud, põhja all uus mastiks, sildades pea kõik jupid, vardad ja puksid uute vastu vahetatud, uued ja vähe kõrgemad tagumised vedrud jne. Ainus detail, mis pisut metallitööd vajab on tagapõll, kuid kuna ülejäänud kere ja poolraamid korralikud on, siis pole probleemi ka see ära teha.
Pikalt mõtlema ei hakanud ning sai käed löödud. Kaasa sain veel hunniku varuosi ning esisilla tõstmiseks vajalikud flantsid šarniiride alla ja vedrukõrgendused. Koju sõitis auto 85km omal rattal.
Mõned pildid. Selline huvitav matt roheline värv - mulle täitsa meeldib.
Autol on peal ka üks huvitav lisa - roolivõimendi. Polegi Nivadel sellist asja varem kohanud. Pump ja anum pärinevad küll BMW e34 pealt, kuid ülejäänud süsteem tundub olema lada originaal, võimalik, et uuema niva pealt ümber lapatud..?
Hetke plaan hoida auto korras ja vajadusel kasutada sihtotstarbeliselt.
Viimati muutis Indrek06, 05 Sept 2018 16:28, muudetud 1 kord kokku.
-
iIndrek06
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 43
- Liitunud: 17 Juul 2011 21:08
- Asukoht: Ida-Virumaa
- Autod: 21011, 2105, 21061, 530d e39
Re: 2121, indrek06, 1980
Vahepeal sai ette võetud tagapõll ja mõned kohad veel tagaosas, mis keevitamist vajasid. Ülejäänud põhi õnneks korras ja juba varasemalt tehtud.
Sai ehitatud uus koopanurk:
Ja uus poriplekk peale:
Ka kärukonksu kinnituse juurde oli tarvis veidi plekki lisada:
Ka tagapõll sai paar lappi stangekinnitus augu juurde kuid sellest unustasin pilti teha. Hetkel siis kogu krempel roostemuunduriga töödeldud ning krundi, värvi ja mastiksi ootel.
Sai ehitatud uus koopanurk:
Ja uus poriplekk peale:
Ka kärukonksu kinnituse juurde oli tarvis veidi plekki lisada:
Ka tagapõll sai paar lappi stangekinnitus augu juurde kuid sellest unustasin pilti teha. Hetkel siis kogu krempel roostemuunduriga töödeldud ning krundi, värvi ja mastiksi ootel.
-
iIndrek06
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 43
- Liitunud: 17 Juul 2011 21:08
- Asukoht: Ida-Virumaa
- Autod: 21011, 2105, 21061, 530d e39
Re: 2121, indrek06, 1980
Vahepeal tööd tagaosas lõpetatud ning vajalikud kohad saanud roostetõrje ning uue mastiksi.
Veidi tööd vajas ka summuti. Oli see juba alguses kuidagi pinges all ning keskmine pütt käis vastu kardaani. Summutijooks ise mingiaeg uus paigaldatud, kuid nagu hilisemad kooperatiivi tooted ikka, siis vajavad need enne alla sobitamist pisut lisatööd. Seekord sai keskmise püti üks torukõverditest gaasipõletiga kuumaks aetud ning toru sobivasse paindesse väänatud. Nüüd istub summutijooks ilusasti all ning pütt enam vastu kardaani ei käi.
Mõned nädalad tagasi tõin ka autole uued veljed. Vajavad küll ideaalis pisut iluravi kuid nendega tegeleb juba soojemate ilmade korral. Pärinevad need siis Suzuki Jimnylt
Rehvid tuleks ka tiba suuremad otsida. hetkel all 195/70 ja tunduvad jube tillukesed ikka.
Paar pilti veel:
Veidi tööd vajas ka summuti. Oli see juba alguses kuidagi pinges all ning keskmine pütt käis vastu kardaani. Summutijooks ise mingiaeg uus paigaldatud, kuid nagu hilisemad kooperatiivi tooted ikka, siis vajavad need enne alla sobitamist pisut lisatööd. Seekord sai keskmise püti üks torukõverditest gaasipõletiga kuumaks aetud ning toru sobivasse paindesse väänatud. Nüüd istub summutijooks ilusasti all ning pütt enam vastu kardaani ei käi.
Mõned nädalad tagasi tõin ka autole uued veljed. Vajavad küll ideaalis pisut iluravi kuid nendega tegeleb juba soojemate ilmade korral. Pärinevad need siis Suzuki Jimnylt
Rehvid tuleks ka tiba suuremad otsida. hetkel all 195/70 ja tunduvad jube tillukesed ikka.
Paar pilti veel:
-
iIndrek06
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 43
- Liitunud: 17 Juul 2011 21:08
- Asukoht: Ida-Virumaa
- Autod: 21011, 2105, 21061, 530d e39
Re: 2121, indrek06, 1980
Midagi põrutavat vahepeal toimunud ei ole. Hetkel teen nipet-näpet ettevalmistusi ülevaatuse jaoks. Tuled on kenasti põlema saadud. Vaja korraks veel pidurid üle vaadata ja peakski korras olema.
Nüüd aga küsimus teistele Niva omanikele: profülaktika mõttes plaanin vahetada õlid esi-ja tagasillas ning vahekastis. Mis õli sinna soovitate/ise kasutate?
Nüüd aga küsimus teistele Niva omanikele: profülaktika mõttes plaanin vahetada õlid esi-ja tagasillas ning vahekastis. Mis õli sinna soovitate/ise kasutate?
- Vister
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 40
- Liitunud: 26 Okt 2016 17:28
- Asukoht: Pärnu
- Autod: VIS-23464-10
- Kontakt:
Re: 2121, indrek06, 1980
Mul Castrol SAE 75w-90 difrites ja vahekastis ja pole ühtegi viga olnud.
Kui sul on Niva, siis on elu lõbus.