Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)
Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Aasadega "tagumise istme" tagaserva juurde, et rihmad jääks nii horisontaalis kui võimalik. Jalgevahe omad ka aasadega.
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Ehk siis sinna kanti kus originaalis turvavööd kinnituvad! Aga oled kindel, et siis jääb nende kraadide juurde?RRisto kirjutas:Aasadega "tagumise istme" tagaserva juurde, et rihmad jääks nii horisontaalis kui võimalik. Jalgevahe omad ka aasadega.
Ning kas lihtsam ei oleks panna üks toru juurde nende punktide vahele mis kinnituvad koobaste peale? Ning sinna külge õlarihmad!
Ning see jalgade vahe rihma kinnitus põrandale on ikka hea varjant? kuna kui põhja kuskile vastu ära sõidad siis lähevad rihmad lõdvaks ning pärast neid aasasid sealt kätte saada võib olla päris keeruline.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
mõlemad head argumendid usun, et kui läheb rihmade paigalduskohtate mõõtmiseks, siis vaatab üle kõik variandid ning leiab sobiva. Torud tunduvad olevat v.head lahendused. Aga kraadid peaksid olema ok. Olen näinud rallikrossi Ladasi, kel on õlarihmad aasadega pandud. Aga eks need torud on kindlasti parem lahendus!
EDIT: Vastavalt E2WD uutele tingimustele (hakkavad kehtima 01.01.2018) tuleb jalgevahe rihmad teha 35mmx2,5mm torule. Muud võimalust ei olegi seal antud. Seega eks siis õlavöödele tuleb ka lisatoru panna.
EDIT: Vastavalt E2WD uutele tingimustele (hakkavad kehtima 01.01.2018) tuleb jalgevahe rihmad teha 35mmx2,5mm torule. Muud võimalust ei olegi seal antud. Seega eks siis õlavöödele tuleb ka lisatoru panna.
Viimati muutis RRisto, 11 Okt 2017 14:12, muudetud 1 kord kokku.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Kirjutan siia vahemärkuse - KÕIGIL kel on mingeid märkusi/ideid/ettepanekuid .... need KÕIK on oodatud! Kuna plaanis teha ikkagi kiiresti liikuv sõiduvahend, siis iga väike detail võib olla oluline Suured tänud ette juba.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Kui kiiresti liikuvat sõidukit tahad ja sentimentaalselt Lada mootorist kinni ei hoia, on Honda K20 vast ainuõige valik nüüd
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Vaatasin ka Honda CTR mootori poole aga sinna vast selle k.kasti külge aretamine paras ooper. Muidu võiks vabalt CTR stock mootoriga peale lennata. Aga mõtted hetkel M42B18 peal.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Kas honda mootor mitte teistpidi ringi ei käi? siis läheb kasti ja reduktoriga keeruliseks..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Honda B seeria mootorid käivad teistpidi, K seeria mitte.olaaf kirjutas:Kas honda mootor mitte teistpidi ringi ei käi? siis läheb kasti ja reduktoriga keeruliseks..
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
B, D ja F(va F20C) käivad jah vastupäeva, K käib õigetpidi, muidu ma ei soovitaks. Liitrivõimsuselt ja vastupidavuselt stock K-le väga vastu ei saa.
Ilmselt saaks bollverki kasti ka sinna sobima vajadusel, lisaks lihtsustava asjaoluna Hondal starter mootori pool. Sisselase võib vajada tähelepanu, kuna see vaatab K20-l kasti poole.
Ilmselt saaks bollverki kasti ka sinna sobima vajadusel, lisaks lihtsustava asjaoluna Hondal starter mootori pool. Sisselase võib vajada tähelepanu, kuna see vaatab K20-l kasti poole.
Viimati muutis twist, 13 Okt 2017 17:09, muudetud 1 kord kokku.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Arvan, et see oleks kohe vähe suur tükk hammustada Eks alguses vb lihtsam ehitada kui hiljem ümber teha, kuid peab vähe rahakoti vastu leebem olema
Miks mitte kohe siis subaru 110kw või isegi wrx oma peale visata pole k.kasti mure ka. Boxer vist ainult nii lai, et ei mahu Ladale aisade vahele
Miks mitte kohe siis subaru 110kw või isegi wrx oma peale visata pole k.kasti mure ka. Boxer vist ainult nii lai, et ei mahu Ladale aisade vahele
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Kui juba siis juba natuke raha ja 260 HP nagu maast leitud https://view.publitas.com/burtonpower/2 ... es/page/14
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
ja jah, neid vist isegi kuni 300hp-ni tehakse Soovitasin Olavil Sillastele näidata ... ainult 15k naela + Derenth 10k otsa 25k naela ning olemas. Odavam, kui Toomase Vask-i M3, mis oli 45k euriga müügis.
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Lugesin teemat ja juba mõtlesingi, et miks keegi Duratec-i ära ei maini . Minu silmis ideaalne mootor mingiks ralliks. Siin on neist ka tore artikkel kirjutatud:
http://www.sbdev.co.uk/History_files/Hi ... Tuning.htm
Stock Duratec korraliku sisse ja väljalaskega on juba 200 hobust. Ja seda tõepoolest stock! mootoriga. Lisaks on see mootor täisalumiiniumist ja kopika omast tüki kergem.
Ja tore on ka see, et nüüd hakkavad igasugused Mondeo-d jms. duratec mootoriga tarbeautod ära mädanema, mis teeb vähemalt toorik mootorid odavaks.
http://www.sbdev.co.uk/History_files/Hi ... Tuning.htm
Stock Duratec korraliku sisse ja väljalaskega on juba 200 hobust. Ja seda tõepoolest stock! mootoriga. Lisaks on see mootor täisalumiiniumist ja kopika omast tüki kergem.
Ja tore on ka see, et nüüd hakkavad igasugused Mondeo-d jms. duratec mootoriga tarbeautod ära mädanema, mis teeb vähemalt toorik mootorid odavaks.
- Stern
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Kas Ladale siis kunagi pandud neid eelnimetatud mootoreid? Või olen valesti aru saanud millestki...? Kas ei ole nii et võib kasutada neid mootoreid mis tehas kunagi ladale üldse on pannud, mitte suvalisi?
Vöö kinnituse koht sobib ka põhja külge endiselt, alles uurisin kui mossele peale puuri valmimist istme ja vöökinnitusi sai tehtud. Õlavööd lähevad toru külge mul. Pilte näed facebookis: Ilvesed Moskvichiga Fanclub(tulen ise mossega e9 sõitma lähiaastatel).
Aga väga tore et ehitatakse, edu!
Vöö kinnituse koht sobib ka põhja külge endiselt, alles uurisin kui mossele peale puuri valmimist istme ja vöökinnitusi sai tehtud. Õlavööd lähevad toru külge mul. Pilte näed facebookis: Ilvesed Moskvichiga Fanclub(tulen ise mossega e9 sõitma lähiaastatel).
Aga väga tore et ehitatakse, edu!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Panen siis siia ka uued tehnilised tingimused! http://autosport.ee/sites/default/files ... 202018.pdfStern kirjutas:Kas Ladale siis kunagi pandud neid eelnimetatud mootoreid? Või olen valesti aru saanud millestki...? Kas ei ole nii et võib kasutada neid mootoreid mis tehas kunagi ladale üldse on pannud, mitte suvalisi?
3.1.1Mootor, selle tüüp,valmistaja ja asukoht algse ruumi piires on vaba. Kinnituspunkte kerele võib lisada (alates 01.10.2017)
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Uuest aastast on jah tegemist E2WD (PROTO) tingimustega
Durateci vaatasin juba ka, sinna sobib T9 kast ka kenasti otsa ehk mõtteainet on hetkel päris palju
Durateci vaatasin juba ka, sinna sobib T9 kast ka kenasti otsa ehk mõtteainet on hetkel päris palju
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Loe ja imesta neid mõnusaid mõtteid...(samuti viimase aja EALi üllitisi, mis muutuvad nagu tuul rannikul)
Aga siiski, öelge palun kolm vajadust/mõtet, milleks üldse Ladast ehitada E-rühma sõiduk, kui kõik peale katuse, uste ja esiklaasi on mujalt?
(Jättes seniilsuse, õnneliku ENSV lapsepõlve jms nostalgia kräpi välja)
Teema autorile jõudu ja kainet mõistust selles ralli virvarris!
Aga siiski, öelge palun kolm vajadust/mõtet, milleks üldse Ladast ehitada E-rühma sõiduk, kui kõik peale katuse, uste ja esiklaasi on mujalt?
(Jättes seniilsuse, õnneliku ENSV lapsepõlve jms nostalgia kräpi välja)
Teema autorile jõudu ja kainet mõistust selles ralli virvarris!
Festina lente!
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
A mis mõte on üldse rallit sõita? Kainet mõistust rakendades näen ma rallis ainult rahakulu ja riske. Käega katsutavat ei saa sealt midagi tagasi.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
VäikeMägilane - ei olegi ühtegi "põhjendust"/mõtet/vabandust või midagi sellelaadset! Kuna EAL tegi sellise üllitise nagu E2WD (PROTO), siis eks neil olid selleks omad põhjused....eeldatavasti. Samas kui minna nüüd tehnilise poole peale, siis kui palju on just möödunud Saaremaa ralli E9 võitja Lada vanakooli Lada moodi, jättes kõrvale need loetletud katuse, esiklaasi jms. Tal vist mootori kest on Lada oma, kuid mitte ka klassiku oma. Kõige Lada-mad masinad olid vist Kruusma ja Tali omad, kuid neil ka juba "pahade Lääne korporatsioonide" tehtud sillad ja vedrustus all
Aga minu arusaam on pigem selline, et ralliks tuleb ehitada niimoodi, et ta kestaks selle 90-130 ss km ilma probleemiteda ära. Ja sedasi tehes jääks ntx Lada mootorist alles vaid korpus..sama ju k.kast. Bollverki kast on ju vaid Lada korpus.
Seega, vb mina ei saa asjadest aru, miks üldse selline küsimus? Ja kui palju sinu Ladal originaali alles? (no offence!)
Aga minu arusaam on pigem selline, et ralliks tuleb ehitada niimoodi, et ta kestaks selle 90-130 ss km ilma probleemiteda ära. Ja sedasi tehes jääks ntx Lada mootorist alles vaid korpus..sama ju k.kast. Bollverki kast on ju vaid Lada korpus.
Seega, vb mina ei saa asjadest aru, miks üldse selline küsimus? Ja kui palju sinu Ladal originaali alles? (no offence!)
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Ma puusalt pakun, et Väikemägilase postituse mõte oli, et miks toppida Ladale Opeli ja Bmw mootoreid kui kõik muu on jätkuvalt kehv, palju odavam/mõtekam/lihtsam oleks kohe Opel või Bmw võtta. Lada ainus eelis teiste tagaveoliste ees on, et ta näeb lihtsalt kõvasti ägedam välja ülejäänud - vedrustus, kast, tagasild jms on ju kergeltöeldes kehv võrreldes teiste markidega.