21033, Carl, 1981
21033, Carl, 1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Carl
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 62
- Liitunud: 13 Dets 2016 18:28
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Vaz 2103
21033, Carl, 1981
Hei hei!
Oktoobri alguses sai täideviidud oma kauaaegne unistus - ostsin 03me.
Masinaks siis 81 aastal tehasest välja veerenud helebeež 03.
Mootoriks 1.3 47kw. Leidsin ta okidoki.ee-st asus Narvas ja olnud ilmselt terve aja ühe omaniku käes, sellepärast ka ilmselt auto suhteliselt komplektne ja pornotuuningut pole tehtud. Plekid enamasti sirged, põhi tugev ja läbiv rooste ainult esipõllel. Kaasa veel hulgaliselt varuosi ja teine ring kroom ilukilpe.
Kohe peale ostu lagunes tuledelüliti ära, mis oli meeldiv üllatus, sest õues oli juba pime ja oli vaja veel 200km Tallinnasse sõita. Peale veidikest jupsimist panin salongitulede lüliti abil esituled tööle ja sõit Tallinna poole sai alata. alguses üle 80kmh sõita ei julgenud, aga kuna tüdruk ees teises autos möödasõite tegema hakkas, siis ei saanud ka ma maha jääda. Esialgu ehmatas üsna suur lõtk roolis päris ära ja esimesel möödasõidul võtis selja päris märjaks kui auto suht suvaliselt teel ujuma hakkas, hiljem harjusin. Üldiselt kulges sõit rahulikult ja probleemideta, siks jõudis omaljõul Tallinnasse. Keskmine kütusekulu Narva-Tallinn otsal 7l/100km kohta, mis oli isegi väiksem kui oskasin oodata. Teepeal tulid muidugi ka välja mõned muud vead. Nimelt 40-55kmh lööb sisse üsna tugeva vibra, suunatulede relee ei tööta ja salongi ei puhu sooja õhku. Kuna õhtu oli hiline ja Tallinnas garaaži pole, kus ülejäänud vigu otsima saaks hakata jäi asi sel päeval sinnapaika.
Järgmisel päeval sai siis uurimustööd tehtud, et miks salongi sooja ei puhu, tulemuseks katkine salongiradika kraan. Teekond Veerenni Vaz poodi ja 12€ eest sain uue tuledelüliti ja kraani.
Paar päeva hiljem läks sõiduks Tartusse, kus on garaaž ja paremad võimalused remontimiseks ja putitamiseks. Samuti jõudis iseseisvalt Tartusse, kütuse kulu seekord kõrgem ca 8l/100km, kuid ka kiirused olid juba suuremad kui Narva-Tallinn otsal.
Tartus sai siis ette võetud kraani vahetus, esialgu lihtsana paistnud töö võttis siiski 3h, kuna ligipääs kraanile suht kehva ja saadud kraan oli 2x paksemate tihenditega kui originaal ja ei tahtnud mitte istuda sinna esialgu, kuid lõppkokkuvõttes ta peale sai ja toimib.
Järgmiseks sai ettevõetud see vibra sõiduajal. Targematega sai järeldusele jõutud, et kardaanist ta tuleb, seega otsustasin, et vahetusse lähevad kõik võimalikud kuluosad kardaani juures, kuna alt tuleb ta juba võtta siis tasub kõik korraga ära vahetada, sest osad ei maksa peaaegu mitte midagi. Ülo ärist saingi kõik vajalikud osad: kardaanileevendi, 2x kardaaniristid, tugilaager koos pukiga ja käigukasti padi. Töö suhteliselt lihtne, kuid õigete tööriistade puudumisel suht tülikas. Üldiselt sai koheselt kõik muud jupid peale puki vahetatud, sest puudus tõmmits. Tallinnas oli äial tõmmits olemas ja pukk oli maas 2 minutiga ja uus peal samuti 2 minutiga. Uuesti allapanek läks samuti lihtsalt. Proovisõidule minnes oli vibra poole vähem tunda kuid endiselt alles. Sai siis veel kardaani asendit muudetud aga tulemust see ei andnud vibra siiani alles. Kuna aga suuri sõiduplaane sellega hetkel ei ole, siis sai see probleem sinnapaika jäetud.
Kuna ilmad hakkasid külmaks minema siis tuli ka tosool ära vahetada, sest polnud aimugi mis seal eelnevalt sees oli. Koos tosooli vahetusega sai tehtud ka õlide ja filtrite vahetus.
Rohkem hetkel teinud ei olegi suurt.
Tulevikuplaanidest nii palju, et 2017 kevadel plaanis keretööd ja värvimine samuti mootori kapremont. Värvijate otsimine on juba käimas kuid mootori tegijaid pole veel otsinud, nii et võite julgelt soovitada. Mõttes on teha sellest 1300-st 1600ne, 5ne kast ja aeglasem differ.
Tahakski enne leida tegija mootorile, et saaks mootoriruumi vabaks ja siis saaks keretööd ka kapotiall tehtud. Suveks 2017 võiks valmis ja sõidukorras olla.
Pilte pole palju teinud kuid kindlasti neid tekib tulevikus tööde käigus.
Oktoobri alguses sai täideviidud oma kauaaegne unistus - ostsin 03me.
Masinaks siis 81 aastal tehasest välja veerenud helebeež 03.
Mootoriks 1.3 47kw. Leidsin ta okidoki.ee-st asus Narvas ja olnud ilmselt terve aja ühe omaniku käes, sellepärast ka ilmselt auto suhteliselt komplektne ja pornotuuningut pole tehtud. Plekid enamasti sirged, põhi tugev ja läbiv rooste ainult esipõllel. Kaasa veel hulgaliselt varuosi ja teine ring kroom ilukilpe.
Kohe peale ostu lagunes tuledelüliti ära, mis oli meeldiv üllatus, sest õues oli juba pime ja oli vaja veel 200km Tallinnasse sõita. Peale veidikest jupsimist panin salongitulede lüliti abil esituled tööle ja sõit Tallinna poole sai alata. alguses üle 80kmh sõita ei julgenud, aga kuna tüdruk ees teises autos möödasõite tegema hakkas, siis ei saanud ka ma maha jääda. Esialgu ehmatas üsna suur lõtk roolis päris ära ja esimesel möödasõidul võtis selja päris märjaks kui auto suht suvaliselt teel ujuma hakkas, hiljem harjusin. Üldiselt kulges sõit rahulikult ja probleemideta, siks jõudis omaljõul Tallinnasse. Keskmine kütusekulu Narva-Tallinn otsal 7l/100km kohta, mis oli isegi väiksem kui oskasin oodata. Teepeal tulid muidugi ka välja mõned muud vead. Nimelt 40-55kmh lööb sisse üsna tugeva vibra, suunatulede relee ei tööta ja salongi ei puhu sooja õhku. Kuna õhtu oli hiline ja Tallinnas garaaži pole, kus ülejäänud vigu otsima saaks hakata jäi asi sel päeval sinnapaika.
Järgmisel päeval sai siis uurimustööd tehtud, et miks salongi sooja ei puhu, tulemuseks katkine salongiradika kraan. Teekond Veerenni Vaz poodi ja 12€ eest sain uue tuledelüliti ja kraani.
Paar päeva hiljem läks sõiduks Tartusse, kus on garaaž ja paremad võimalused remontimiseks ja putitamiseks. Samuti jõudis iseseisvalt Tartusse, kütuse kulu seekord kõrgem ca 8l/100km, kuid ka kiirused olid juba suuremad kui Narva-Tallinn otsal.
Tartus sai siis ette võetud kraani vahetus, esialgu lihtsana paistnud töö võttis siiski 3h, kuna ligipääs kraanile suht kehva ja saadud kraan oli 2x paksemate tihenditega kui originaal ja ei tahtnud mitte istuda sinna esialgu, kuid lõppkokkuvõttes ta peale sai ja toimib.
Järgmiseks sai ettevõetud see vibra sõiduajal. Targematega sai järeldusele jõutud, et kardaanist ta tuleb, seega otsustasin, et vahetusse lähevad kõik võimalikud kuluosad kardaani juures, kuna alt tuleb ta juba võtta siis tasub kõik korraga ära vahetada, sest osad ei maksa peaaegu mitte midagi. Ülo ärist saingi kõik vajalikud osad: kardaanileevendi, 2x kardaaniristid, tugilaager koos pukiga ja käigukasti padi. Töö suhteliselt lihtne, kuid õigete tööriistade puudumisel suht tülikas. Üldiselt sai koheselt kõik muud jupid peale puki vahetatud, sest puudus tõmmits. Tallinnas oli äial tõmmits olemas ja pukk oli maas 2 minutiga ja uus peal samuti 2 minutiga. Uuesti allapanek läks samuti lihtsalt. Proovisõidule minnes oli vibra poole vähem tunda kuid endiselt alles. Sai siis veel kardaani asendit muudetud aga tulemust see ei andnud vibra siiani alles. Kuna aga suuri sõiduplaane sellega hetkel ei ole, siis sai see probleem sinnapaika jäetud.
Kuna ilmad hakkasid külmaks minema siis tuli ka tosool ära vahetada, sest polnud aimugi mis seal eelnevalt sees oli. Koos tosooli vahetusega sai tehtud ka õlide ja filtrite vahetus.
Rohkem hetkel teinud ei olegi suurt.
Tulevikuplaanidest nii palju, et 2017 kevadel plaanis keretööd ja värvimine samuti mootori kapremont. Värvijate otsimine on juba käimas kuid mootori tegijaid pole veel otsinud, nii et võite julgelt soovitada. Mõttes on teha sellest 1300-st 1600ne, 5ne kast ja aeglasem differ.
Tahakski enne leida tegija mootorile, et saaks mootoriruumi vabaks ja siis saaks keretööd ka kapotiall tehtud. Suveks 2017 võiks valmis ja sõidukorras olla.
Pilte pole palju teinud kuid kindlasti neid tekib tulevikus tööde käigus.
- Carl
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 62
- Liitunud: 13 Dets 2016 18:28
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Vaz 2103
Enne lahtivõtmist sai asendid ära märgitud, aga eks peab veel proovima, võib-olla kunagi varem keegi valesti kokku pannud.SexSix kirjutas:Kardaan valesti kokkupandud peale ristide või vahepuki vahetust? Uuri tähelepanelikult, ehk on algsed märgid nähtavad. Veel võimalus, et k. kasti otsamutter lahti.
Reg. number jäta ilma europlätakata.
Piltide peal täitsa korralik ju? See värvimine jne. Kas on mõtet?
Reg number jääb ilma eurosildita. Värvimine tasub kindlasti ära, kuna lähemalt uurides ikka kriipe-kraapse jagub ja pindmist roostet siin-seal, pluss läbiv rooste esipõllel.
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Kardaani ja sellega seonduva juures peaks igat pisiasja tähele panema. Vahel on raske vibratsioonist lahti saada, kuigi oled kõik justkui õieti lahti-kokku pannud. Mina olen täheldanud peale ristide vahetust ka seda, et rist justkui ei ole ühes tasapinnas kuigi kõik on korralikult koos ja stopperid ilusti ees.
Elastne muhv käigukasti otsas ja vahelaager tasub ka üle vaadata, vanadusest kipuvad needki väsima
Üks lahendus veel, kui tõsta sild õhku ja lasta kardaanil ringi ajada, kas võll on ikka sirge. Jube tüütu on see vibratsiooni probleem, mille kaotamisega sain ise hulga aega ja närve kulutatud.
Elastne muhv käigukasti otsas ja vahelaager tasub ka üle vaadata, vanadusest kipuvad needki väsima
Üks lahendus veel, kui tõsta sild õhku ja lasta kardaanil ringi ajada, kas võll on ikka sirge. Jube tüütu on see vibratsiooni probleem, mille kaotamisega sain ise hulga aega ja närve kulutatud.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
- Carl
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 62
- Liitunud: 13 Dets 2016 18:28
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Vaz 2103
Re: 21033, Carl, 1981
Nonii.
Vahepeal on asjad liikunud ka. Mootor sai maha võetud ja läks rallimees Tarmo Karakatši kätte tegemisse. Vaja oleks veel 2106 plokki, kui aga 2106 plokki ei leia, siis läheb praegune 1300 puurimisse ja sisse läheb 06 vänt, uued madalamad kolvid, Niva kepsud jne. Plokikaanel tuleb avaram sisse-, väljalase. Ehks siis lühidalt - kogu mootori sisu tuleb uus.
Vahepeal on asjad liikunud ka. Mootor sai maha võetud ja läks rallimees Tarmo Karakatši kätte tegemisse. Vaja oleks veel 2106 plokki, kui aga 2106 plokki ei leia, siis läheb praegune 1300 puurimisse ja sisse läheb 06 vänt, uued madalamad kolvid, Niva kepsud jne. Plokikaanel tuleb avaram sisse-, väljalase. Ehks siis lühidalt - kogu mootori sisu tuleb uus.
Re: 21033, Carl, 1981
Ilus auto, hästi säilinud. Kas oled keretöödeks kellegi leidnud? Mul endal tarvis samuti automaalrit leida, kel töösse suhtumise ja tasu suhe oleks kenasti balansis. Oskad kedagi soovitada?
Tervitused
Hugo
Tervitused
Hugo
- Carl
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 62
- Liitunud: 13 Dets 2016 18:28
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Vaz 2103
Re: 21033, Carl, 1981
Värvija kohta oskan sulle täpsemalt rääkida umbes kuu pärast, kui enda oma värvitud.
Hetkel auto nina vahetuses, põll ja tiiva alumised otsad olid omadega õhtal.
Hetkel auto nina vahetuses, põll ja tiiva alumised otsad olid omadega õhtal.
-
uubja47
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 115
- Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2106 21011
Re: 21033, Carl, 1981
Küsimus siit ka teistele. Miks on esipõllel mõlema ääres auk? see on originaalis. Näha eelviimasel pildil.
kahe käega kapoti all
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Re: 21033, Carl, 1981
Et sealt saaks ühe neist poldtidest läbi pista, mis takistavad stange otstel alla vajumast.
Vaata eelmisi pilte kah mitte ainult eelviimast .
Vaata eelmisi pilte kah mitte ainult eelviimast .
- Carl
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 62
- Liitunud: 13 Dets 2016 18:28
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Vaz 2103
Re: 21033, Carl, 1981
Uued plekid küljes.
- hevi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 113
- Liitunud: 03 Mai 2010 21:07
- Asukoht: Pärnu/Tartu
- Autod: vaz 21063`85, zaz 968A`77, azlk 408`67 + igapäeva autod.
Re: 21033, Carl, 1981
Tundub kena töö olevat!
Enne värvimist soovitan kindlasti ka nina detaile (iluvõre, tuled, gabariidid, stange) külge proovida, et kuidas istuvad uute plekkidega. Nt. praegu pidlilt tundub, et vasak gabariittule auk võib vajada mõjutamist et tuli hästi istuma saada.
Samuti nagu näha siis tiiva esinemene nurk ja kapott ei istu ka veel hästi kokku, praegu hea võimalus ka sellised vead veel üsna lihtsalt likvideerida.
Muidu võivad jääda sellised asjad pärast silma riivama ning värvitud detaile on 10 x raskem/riskantsem paika väänata/mõjutada.
Viimase asjana soovitan kindlasti ka musta transpordi krundi eemaldada keredetailidelt enne värvi ja pahteldustööd. Olen seni alati transpordi krundi alt roosteämblikud/pesad leidnud vene päritolu varuosa plekkide korral.
Aga edu ja viitsimist masinaga ning paksu rahakotti samuti!
Enne värvimist soovitan kindlasti ka nina detaile (iluvõre, tuled, gabariidid, stange) külge proovida, et kuidas istuvad uute plekkidega. Nt. praegu pidlilt tundub, et vasak gabariittule auk võib vajada mõjutamist et tuli hästi istuma saada.
Samuti nagu näha siis tiiva esinemene nurk ja kapott ei istu ka veel hästi kokku, praegu hea võimalus ka sellised vead veel üsna lihtsalt likvideerida.
Muidu võivad jääda sellised asjad pärast silma riivama ning värvitud detaile on 10 x raskem/riskantsem paika väänata/mõjutada.
Viimase asjana soovitan kindlasti ka musta transpordi krundi eemaldada keredetailidelt enne värvi ja pahteldustööd. Olen seni alati transpordi krundi alt roosteämblikud/pesad leidnud vene päritolu varuosa plekkide korral.
Aga edu ja viitsimist masinaga ning paksu rahakotti samuti!
- Carl
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 62
- Liitunud: 13 Dets 2016 18:28
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Vaz 2103
Re: 21033, Carl, 1981
Vahepeal niipalju toimunud, et värvija juurde auto ei jõudnud, kuna järjekord oli juuli kuuni, seega sai ise asi ette võetud. Värvisin siis ainult esiosa, karbid, tiivakaared ja mootoriruumi, ülejäänud saab uue värvi tuleval talvel, kuna pole aega oodata ja suvel tahaks hirmsasti sõita.
Praeguseks hetkeks on siis kere värvitud, tegelen veel sillajuppide värvimisega, poleerimise ja kokkupanekuga. värvimisega jäin ise rahule. Vaja teha veel veljed. Mootor peaks kohe-kohe valmis saama, nii et võib loota et paari nädala jooksul on masin valmis.
Valged triibud pole voolamiskohad, vaid vesilihvist jäänud veenired Uus "makk" mis hakkab asetsema originaal maki kohapeal, originaal paneeli taga, puldiga juhitav Paneel
Praeguseks hetkeks on siis kere värvitud, tegelen veel sillajuppide värvimisega, poleerimise ja kokkupanekuga. värvimisega jäin ise rahule. Vaja teha veel veljed. Mootor peaks kohe-kohe valmis saama, nii et võib loota et paari nädala jooksul on masin valmis.
Valged triibud pole voolamiskohad, vaid vesilihvist jäänud veenired Uus "makk" mis hakkab asetsema originaal maki kohapeal, originaal paneeli taga, puldiga juhitav Paneel
- Carl
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 62
- Liitunud: 13 Dets 2016 18:28
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Vaz 2103
Re: 21033, Carl, 1981
Auto suht komplekteeritud nüüdseks. Mootorit lubati selleks nädalaks. Vahepeal sain äialt liivapritsi laenuks, seega sai veljed pritsitud ja värvitud, täna said ka rehvid koos valgete äärtega peale.
Pritsitud veljed Valmis rattad Nii madal jääb Vasak pool vaja veel nõks madalamaks teha
Pritsitud veljed Valmis rattad Nii madal jääb Vasak pool vaja veel nõks madalamaks teha
- Carl
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 62
- Liitunud: 13 Dets 2016 18:28
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Vaz 2103
Re: 21033, Carl, 1981
Teisipäeval sain kõne, et mootor valmis, sai siis kohe järel käidud. Õhtul oli mootor juba kapoti all, ühendamise jätsin kolmapäevaks. Käima läks poolest pöördest, tühikäik ainult madal, vaja sättida veel.
Üldiselt kõik toimib, mõned liistud veel vaja külge panna ja ongi kõik.
Piltidelt ei tundu auto eriti madal, kuid tegelikult istub eest kummipukside peal, peab kas puksid madalamaks tegema või ikka kõrgemad vedrud vahele panema.
Üldiselt kõik toimib, mõned liistud veel vaja külge panna ja ongi kõik.
Piltidelt ei tundu auto eriti madal, kuid tegelikult istub eest kummipukside peal, peab kas puksid madalamaks tegema või ikka kõrgemad vedrud vahele panema.
Re: 21033, Carl, 1981
Näeb hea välja!
Ilus masin!
Ilus masin!
- Carl
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 62
- Liitunud: 13 Dets 2016 18:28
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Vaz 2103
Re: 21033, Carl, 1981
Masin nüüdseks omanikku vahetanud, teema võib lukku panna.
Lõpetuseks mõned pildid ka.
Lõpetuseks mõned pildid ka.