2108, stento, 2001
2108, stento, 2001
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2108, stento, 2001
Tere siis kõigile minu poolt.
Enda jaoks teen siia teema, teinekord ehk hea mõne asja kohta uurida koheselt.
Igatahes, oli pikemat aega plaanis endale suve perioodiks soetada üks kergem projektikas, nimelt ma siis iga suvi lasen ühel autol põhja vasta maad, siis hea lohiseda.
Niisiis sai paar nädalat turgu uurida kuni pilk jäi peale 2001 aastal (jah usu või mitte) tehasest välja veerenud sammile. Autol oli eelnevalt 2-3 omanikku ning igati korralikult hoitud ilmselt.
Kere igati korralik ja sillaosa vaikne, 1.5 mootor mis isegi nagu liigub mingil määral ja loomulikult sai otsustavaks see kastikujuline disain aastast enne jumal teab
Nüüd ehk juba kuu aega vaikselt nokitsenud igapäeva autode ja toimetuste kõrvalt, peale sai kruvitud RRS sportrool, korralik blaupunkti mängija sest aux on must have ja siis sai velgedega maadelda tükk aega. Küll ei leidnud sobivaid rõngaid, küll ei saanud õiges mõõdus rehve alla.
Esituled sai seest mustaks värvida ning iluvõre pisut oma silma järgi lõigata.
Mingil hetkel käis ka kogu salong kuni metallini välja ning sai korralikult puhtaks pesta.
Ahjaa, retrohõnguline kapsariiv taga aknal käib asja juurde, selle jaoks tuli 300km maha uhada.
Lõpetuseks siis nii palju et rohkem neid vedrusid lõigata ei kannata never ever, saab ülevaatusel mingi aeg käidud siis peab hakkama coile modima et sellist rõvedat koopa vahet poleks.
Ja on juba räägitud tänava kunstnikuga (loodan et poiss ei solvu siin kohal), kes üsna pea terve auto graffity jamaga kirjuks värvib.
Ja lõpetuseks siis üks pilt koos ühe igapäeva liikuriga.
Enda jaoks teen siia teema, teinekord ehk hea mõne asja kohta uurida koheselt.
Igatahes, oli pikemat aega plaanis endale suve perioodiks soetada üks kergem projektikas, nimelt ma siis iga suvi lasen ühel autol põhja vasta maad, siis hea lohiseda.
Niisiis sai paar nädalat turgu uurida kuni pilk jäi peale 2001 aastal (jah usu või mitte) tehasest välja veerenud sammile. Autol oli eelnevalt 2-3 omanikku ning igati korralikult hoitud ilmselt.
Kere igati korralik ja sillaosa vaikne, 1.5 mootor mis isegi nagu liigub mingil määral ja loomulikult sai otsustavaks see kastikujuline disain aastast enne jumal teab
Nüüd ehk juba kuu aega vaikselt nokitsenud igapäeva autode ja toimetuste kõrvalt, peale sai kruvitud RRS sportrool, korralik blaupunkti mängija sest aux on must have ja siis sai velgedega maadelda tükk aega. Küll ei leidnud sobivaid rõngaid, küll ei saanud õiges mõõdus rehve alla.
Esituled sai seest mustaks värvida ning iluvõre pisut oma silma järgi lõigata.
Mingil hetkel käis ka kogu salong kuni metallini välja ning sai korralikult puhtaks pesta.
Ahjaa, retrohõnguline kapsariiv taga aknal käib asja juurde, selle jaoks tuli 300km maha uhada.
Lõpetuseks siis nii palju et rohkem neid vedrusid lõigata ei kannata never ever, saab ülevaatusel mingi aeg käidud siis peab hakkama coile modima et sellist rõvedat koopa vahet poleks.
Ja on juba räägitud tänava kunstnikuga (loodan et poiss ei solvu siin kohal), kes üsna pea terve auto graffity jamaga kirjuks värvib.
Ja lõpetuseks siis üks pilt koos ühe igapäeva liikuriga.
-
22106VFTS
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 13 Sept 2013 21:41
- Asukoht: Järvamaa
- Autod: Vaz 2102, Vaz 2106 "VFTS Style", Vaz 2107
Re: LADA SAMARA, stento, 2001
See on siis see pill, mis kõikidest tagaveolistest sigullidest parem pidi olema, jah?
Build your car for yourself, not everyone else.
Re: LADA SAMARA, stento, 2001
Ma üritan teemat hoida enda jaoks, mitte ei kirjuta pikki õpetusi kuidas limonaadi purgist velje kapsleid meisterdada.2106VFTS kirjutas:See on siis see pill, mis kõikidest tagaveolistest sigullidest parem pidi olema, jah?
-
22106VFTS
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 13 Sept 2013 21:41
- Asukoht: Järvamaa
- Autod: Vaz 2102, Vaz 2106 "VFTS Style", Vaz 2107
Re: LADA SAMARA, stento, 2001
Kui sa teemat endale hoiad ja ei kannata (avalikus) foorumis kriitikat, siis oleksid võinud Microsoft Wordis endale teema teha. Pole õige koht vaidlemiseks, aga kui sinu jaoks on 2101-d, 2102-d jne käkid, siis pole see foorum sinu jaoks.
Build your car for yourself, not everyone else.
Re: LADA SAMARA, stento, 2001
Haha ära minu pärast muretse, ma lihtsalt ei viitsi vaielda sinusuguste koolipoistega.2106VFTS kirjutas:Kui sa teemat endale hoiad ja ei kannata (avalikus) foorumis kriitikat, siis oleksid võinud Microsoft Wordis endale teema teha. Pole õige koht vaidlemiseks, aga kui sinu jaoks on 2101-d, 2102-d jne käkid, siis pole see foorum sinu jaoks.
Igasugune lada ongi täielik käkk minu jaoks, olgu ta 01 või samara, erilist vahet ei ole kui päris autoga võrdlema hakata. Kui võrdleme sõiduomadustelt samarat kasvõi sinu punasega siis on vahe ikka meeletu.
Mulle tundub, et antud juhul oled sa ainus kes kriitikat ei kannata
-
22106VFTS
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 13 Sept 2013 21:41
- Asukoht: Järvamaa
- Autod: Vaz 2102, Vaz 2106 "VFTS Style", Vaz 2107
Re: LADA SAMARA, stento, 2001
Mis põhjusel sa siis lada foorumisse teema tegid, kui lada on käkk? Miks sa üldse omad ladat, kui teistega võrreldes ladad on täiskäkid?
Build your car for yourself, not everyone else.
Re: LADA SAMARA, stento, 2001
peomeeleolus
Re: LADA SAMARA, stento, 2001
Nüüd siis tagant õigel kõrgusel, ei tasu unustada, et tegu on 14" ratastega.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: LADA SAMARA, stento, 2001
Viimane foto Kus tehtud. Jälgin Norras vanu sildasi, kuhu saaks ligi ja ilupilte teha :oops:Kärstna?
-
ssisalikk9
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 4
- Liitunud: 16 Juun 2009 15:59
- Asukoht: märjamaa
- Autod: lada samara
Re: LADA SAMARA, stento, 2001
Auto on nüüdseks pisut uuendus kuuri saanud
16v mootor jnejne
16v mootor jnejne
- Manused
-
- IMG_0866.JPG (127.28 KiB) Vaadatud 9925 korda
-
- IMG_0717.JPG (73.19 KiB) Vaadatud 9925 korda
-
- IMG_0653.JPG (67.16 KiB) Vaadatud 9925 korda
- coprone
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: 11 Juun 2017 02:24
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 21099, Volvo 960
Re: LADA SAMARA, stento, 2001
Oo, tore vahelduseks mõnda Samarat ka jälle näha siin aga räägi, mis eelmistest velgedest sai? Pikalt otsinud enda endale midagi maitsekat.
-
ssisalikk9
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 4
- Liitunud: 16 Juun 2009 15:59
- Asukoht: märjamaa
- Autod: lada samara
Re: LADA SAMARA, stento, 2001
Veljed täitsa alles aga kahjuks müüki neid ei paneks
Sest ei viitsi lapata rehve velgedelt velgedele koguaeg ,ja kui kellegil mingisuguseid 15"4x100 müügiks on siis võib ühendust võtta
Sest ei viitsi lapata rehve velgedelt velgedele koguaeg ,ja kui kellegil mingisuguseid 15"4x100 müügiks on siis võib ühendust võtta
- coprone
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: 11 Juun 2017 02:24
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 21099, Volvo 960
Re: LADA SAMARA, stento, 2001
Palju sul muidu ka vedrusid sai lõigatud nagu teema esimeses postituses? Eest tundub hea. Tagant ma nii madalaks küll ei taha saada, seega soovikski teada kus on umbes "piir"