Lada 2101. Projekt

Lada 2101. Projekt

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
m
Mkaarov
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 24 Veebr 2017 22:36
Autod: 2101

Lada 2101. Projekt

Postitus Postitas Mkaarov »

On valmis ehitatud igasugu bmw tyyp sōidukeid, aga sydames on olnud alati tahe ja soov ehitada üks lada. Vōtsin ss selle lada ehituse kinnis ideeks. Hakkasin umbes nädal tagasi otsima kere, kuna plaan mootoriga on juba olemas...otsinotsin ei leia! Ühel hommikul saatis vend just selle isendi lingi ja utles et mine vaata ehk otsid midagi sellist. Kuulutus oli3 kuud vana ja helistades oli ainult pisikene lootus et auto on alles. Kuid lootus ja ōnn oli minupoolel. Auto alles, sai kohe viljandist treiler taha vōetud ja Sauele sōidetud. Kohale jōudes raha pihku ja auto treileri peale. Lōpuks on auto nyyd kodus ja garaazis. Pestud ja eemaldatud mootor, kuna peale läheb Bmw 1,8 85 kw mootor. Lisan siia pilte kh, muidu lihtsalt tyhi jutt, mis raamat see on kuspilte pole;).. Pildid ss kui mina autot nägin, 3 a seisnud, kurb ja paha vaatepilt!
Manused
IMG_1069.JPG
IMG_1069.JPG (102.29 KiB) Vaadatud 9193 korda
IMG_1068.JPG
IMG_1068.JPG (88.68 KiB) Vaadatud 9193 korda
IMG_1067.JPG
IMG_1067.JPG (115.4 KiB) Vaadatud 9193 korda
IMG_1066.JPG
IMG_1066.JPG (128.59 KiB) Vaadatud 9193 korda
m
Mkaarov
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 24 Veebr 2017 22:36
Autod: 2101

Re: Lada 2101. Projekt

Postitus Postitas Mkaarov »

Nagu jutt oli, auto ilusti garaazis ja pestud. Täna sai eemaldatud kerelt mootor ja käigukast, mida minul enam vaja ei lähe! Kui keegi klubiline vaja seda kasti ja mootorit ss palun väga. Rauahinnaga annan teile! Plaan ss järgmine, peale läheb esialgu bmw 1,8 85 mootor. Kui mootor on peal alles ss hakkan tegema kere väliselt, kuna läbiv rooste puudub ja pōhi on super.. Mōned pildid kh ss, et poleks tyhja loba. Panen ss siia teksti mis oli kirjas kuulutuses.. Saate lugeda mis on autoga tehtud ja mis mootor teda enne edasi vedas ! TEKST TULEB SIIT...

Info sõiduki kohta

Mark ja mudel: VAZ

Kirjeldus

Mootor: Fiati 1,6 dohc hetkel (esiveolise pealt pärit), mis oli turbotatud. Mootoril plokikaas vajaks tegemist, et uuesti sõidulooma saaks. Hetkel kollektorid maha keeratud, aga saab kaasa (sisselase siis ümber pööratud).
Väljalase tehtud K24 (Audi 2,2 20VT) turbo jaoks ja wastegate sama mootori pealt.
Kaasa ei tule mootori poole pealt: turbo, wastegate ja pihustid).
Süüde tehtud "wasted spark" peale.
Kogu asja juhtis Megasquirt 2v3, mille saab lisaraha eest kaasa osta. Väljalase 2,5 tolline resonaatori ja lõpupütiga.
Kütusetorustik jämedast vasktorust.
Renault Master intercooler ja BMW radikas
2x 10" el. vent.

Kere: lisatud esipõll ja tiivalaiendid. Kerel leidub mõlke, kuid rooste poolest tugevalt üle keskmise VAZ. Parempoolne esitiib plastikust, vasakpoolne plastik kaasa. Lõigatud nii palju, et cooler ette mahuks, originaal kapotialuste anumate kronsteinid eemaldatud ja tiivalaiendite alt koopaääred vastavalt suuremaks tehtud (taga on 205/70/14 rehv piltidel).

Veermik: esisillas kõik uued jupid
vedrustus ees: MB e-klassi vedrud ja VW T4 amordid,
vedrustus taga: Volvo 240 vedrud ja MB Sprinteri amordid.
Pidurisüsteem uus, pidurivoolikud uued (ees kofreeritud voolikud). Veljekinnitus tehtud ümber tikkpoltide peale
Pildil olevad esisillal veljed on olemas ka taha ehk kokku 4tk neid.

Salong: sportrool, lisatud tahhomeeter, põhjamatt koos pigimatiga eemaldatud, istmed Opel Astra pealt.

Kindlasti ei saanud kõik asjad kirja ja vastan meeleldi huviliste küsimustele.

Hinna koha pealt ei oska midagi ise ette öelda, sest auto peale on kulunud päris suur hulk raha. Ootan pakkumisi (võin müüa autot erinevas komplektsuses või ka teatud määral varuosadena).



Asjaga on kiire! KUNA ASJAGA OLI KIIRE SAIN SELLE AUTO KOMMIRAHAEEST. Muidugi vana omanik väga tore ja sōbralik inimene ;)!
Manused
IMG_1075.JPG
IMG_1075.JPG (82.4 KiB) Vaadatud 9191 korda
IMG_1074.JPG
IMG_1074.JPG (117.82 KiB) Vaadatud 9191 korda
IMG_1073.JPG
IMG_1073.JPG (112.03 KiB) Vaadatud 9191 korda
IMG_1072.JPG
IMG_1072.JPG (95.77 KiB) Vaadatud 9191 korda
IMG_1071.JPG
IMG_1071.JPG (99.86 KiB) Vaadatud 9191 korda
m
Mkaarov
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 24 Veebr 2017 22:36
Autod: 2101

Re: Lada 2101. Projekt

Postitus Postitas Mkaarov »

Eelmisest postitusest on meeletu aeg möödas, paljud kindlasti mõtlevad et sellel poisil see asi sinna paika jäi. Tegelikult olen kogu selle aja infot kogunud ja uurinud, käinud mitut mootori doonorit vaatmas. Nüüd siis eile õhtul otsustasin ,et ei lähe vahele ikka bmw, kuna targemad rääkisid et see on meeletu ehitus, lihtne ehitus on opel omega 2,0 85 kw. Eile siis otsutasin et sõidan 150km autot vaatama, hommikul tagasi. Läksin ehkupeale, teadsin et auto kunagi seisis ja oli vaid lootus et auto on alles. Lootus oli minu poolel. Tõime auto viljandisse, kohe lendasime peale...Motoori koos juhtmesitukuga oli maas umbes 1,5 tunniga. Sealt edasi võitsime küljest kasti ja proovisime asja siksile ns vahele, kuna räägiti et suht lihtne. Muidugi minu arust väga lihtsalt ta sinna ei istu, lõikasime juba tagaseina ja asju. Homme läheb suuremaks vahele panemis tööks, teha uued mootori käpad ja keevitada sisse opeli tunnel. Lisan siis pilte kh tänasest päevast.
Manused
17077771_1451860964846764_1021362521_n.jpg
17077771_1451860964846764_1021362521_n.jpg (105.64 KiB) Vaadatud 8938 korda
17094109_1451865938179600_1560028517_n.jpg
17094109_1451865938179600_1560028517_n.jpg (104.14 KiB) Vaadatud 8938 korda
17078040_1451865971512930_124381889_n.jpg
17078040_1451865971512930_124381889_n.jpg (79.89 KiB) Vaadatud 8938 korda
17092294_1451865974846263_1210146206_n.jpg
17092294_1451865974846263_1210146206_n.jpg (97.04 KiB) Vaadatud 8938 korda
17094134_1451860968180097_1001027651_n.jpg
17094134_1451860968180097_1001027651_n.jpg (159.69 KiB) Vaadatud 8938 korda
Kasutaja avatar
madmur
Foorumi haldaja
Postitusi: 191
Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105
Kontakt:

Re: Lada 2101. Projekt

Postitus Postitas madmur »

Mkaarov kirjutas:Eelmisest postitusest on meeletu aeg möödas, paljud kindlasti mõtlevad et sellel poisil see asi sinna paika jäi.
Meeletu aeg on hobide puhul suhteline mõiste. Õnnelik on inimene, kes iganädalaselt tegeleda saab :D

Kas auto mõeldud valmis saades külavahe-teedele või plaanid ümberehituse ka mingil viisil legaliseerida?
Edu ja pikka kannatust! Jälgin.
m
Mkaarov
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 24 Veebr 2017 22:36
Autod: 2101

Re: Lada 2101. Projekt

Postitus Postitas Mkaarov »

Auto läheb talveks. Aga ma ei ütle et see auto ei hakka omama tehnilist üv, kõik on võimalik..;)
m
Mkaarov
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 24 Veebr 2017 22:36
Autod: 2101

Re: Lada 2101. Projekt

Postitus Postitas Mkaarov »

Päev algas suure garaazi koristusega, seejärel eemaldasime siksist veel viimased istmed ja läks koja lõikumiseks. Opelil kh koda küljest. Siis hakkasin asetama mootori patjasi, tuli välja et siksi originaal padja kinnitused tuleb kõrgemaks tõsta kuna karter läheb muidu vastu. Muuta tuleb ainult 1 mootori kinnitus käpp. Mõtlemist ja nuputamis omajagu, jälle maha jälle peale. Õnneks on olemas tõstuk millega on seda lihtne teha. Mõeldud tehtud, ss saime mootori siksile vahele istuma. Super. Seejärel mõtlesime kuidas küll saaks siksi originaal kardaani ehitada opeli kasti külge..ei mõelnud veel välja. Kuna siksil pidavat kardaan liikuma edasi tagasi, tagasilla varda järgi ei saa olla see värk jäik, muidugi ei tohi see ole mõni ise keevitatud isend. Muidu see vibra on meeletu. Vb on mõnel ladaklubi mehel hea idee, ootan Teie ideid. Seejärel panime kasti kh mootorile külge. Kõik super kast istub ilusti ja nyyd jääb teha vaid kasti kinnitused.Seda vb homme. Visko oli nii kinni roostetanud, et selle pidime eemaldama koledalt ja jõuliselt. Ette on juba valmis tehtud elekrti vent, nii et sellega pole probleeme. Läheb talle külge ss bmw radiaator. Edasine plaan on moootor maha võtta, täielik pesu teha. Rihmad asjad on just vahetatud, sellega proleeme pole. Seejärel mootori kinnitused üle keevitada ja vaadata. Ss aretada summuti jooks, seejärel kardaan ja asjad. Alla läheb 2,5 tolli toru mis on juba olemas. Pedaale tuleb nihutada tibakene edasi kuna muidu ei mahu ära gaasipedaal. Panen ss tibakese pilte kh tänasest päevast. Viimasel pildil on pisikene leid autost :)
Manused
siks6.jpg
siks6.jpg (63.92 KiB) Vaadatud 8749 korda
siks5.jpg
siks5.jpg (94.92 KiB) Vaadatud 8749 korda
siks4.jpg
siks4.jpg (106.53 KiB) Vaadatud 8749 korda
siks 3.jpg
siks 3.jpg (99.5 KiB) Vaadatud 8749 korda
siks2.jpg
siks2.jpg (88.91 KiB) Vaadatud 8749 korda
Vasta