2106 doris ja olku 1980
2106 doris ja olku 1980
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
2106 doris ja olku 1980
Soetatud kasutaja Kert käest nädal tagasi,
kert on auto juures juba suure töö ära teinud, nimelt väliskere suhteliselt heas korras.
Mootor 2106, reduktor 3,9 käigukast 2106. 2105 stanged
laiendatud plekvelje ring - kui palju täpselt mõõtnud pole.
esiustel tagumiste uste lingid, esiistmed ->kadett gsi, tutikad esituled, uus aku, vahetatud kogu pidurisüsteem+roolisüsteem va roolikarp, 4x uued niva õliamordid, esiustel kesklukk+signa.
laiendeid ei tule, toonklaasi ei tule, antitiibasid ei tule, subwooferit ei tule, sportrooli ei tule, valuvelgi ei tule, kõiksugu neoon, ksenoon, lisatuled ja ledid jäävad samuti tulemata.
tehtud tööd:
Sidur libises kohutavalt, pedaal võttis hästi ülevalt - esialgu mahakeeramine aitas, kuid sidurivahetus tuleb paratamatult ette võtta...
Kojamehed tõrkusid - vahetatud kojameeste mootor ning korralikult puhastatud ning hado määrdega määritud liigendid.
Õlirõhu näidik ei näidanud mitte midagi - vahetatud rõhu andur mille tagajärjel näit töötab + vahetatud mootoriõli ja filter, õliks traditsiooniliselt hado 10w40 poolsünt
Uued küünlajuhtmed (silikoon) ning õhufilter - küünlad oli kert juba asendanud
Paigaldatud Polümeeris toodetud kummimatid - made in ussr tallinn
pilt ka:
ees olevad tööd:
Starteri vahetus - soojalt käivitamine kohati võimatu. ühe starteri ladusin juba kokku - vaja ainult vahetada..
käigukast 4k ->5k + veidi kergem hooratas, niva sidurikorv ja ketas, siduri töösilinder + sidurivedelik.
parempoolne õõts vahetusse - väike pragu sees.
torukollektor + uus toru põhjaalla, et ei ripendaks nagu "standardis" - torukolle sellepärast, et see olemas ning 05-le paigaldada ei tohi - standardklassi reeglid!
karburaatori vahetus - praegu on peal kerdi solex tüüpi karpa, mille talle tagastan, kui sobiva asenduse olen kokku ladunud.
praegu on plaanis paigaldada 21083 solex
jahutussüsteemi hooldus = termostaadi, ventika anduri, salongi soojakraani ning veepumba vahetus + salongi lisalüliti ventika käsikäivituseks.
näidikuteploki taust vajab vahetust - pole piisavalt lülitiavasid ning puitimitatsioon peal kokku tõmbunud.
mootoripatjade vahetus - uutele patjadele peidame sisse klapivedrud
tagasilla põikivarda lühendamine ning viimase kerekinnituse ("känd") tugevdus.
Puudu olevad detailid:
Näidikuteplaneeli taust - peab olema heas seisus - pets pidi aitama
Tuhatoos - samuti pets
2106 rool - praegusel 2 kohas pragu
2101/2103/2106 sirge jalaga ning kulumata võllidega karburaator
2103/2106 oktaankorrektoriga jagaja
kert on auto juures juba suure töö ära teinud, nimelt väliskere suhteliselt heas korras.
Mootor 2106, reduktor 3,9 käigukast 2106. 2105 stanged
laiendatud plekvelje ring - kui palju täpselt mõõtnud pole.
esiustel tagumiste uste lingid, esiistmed ->kadett gsi, tutikad esituled, uus aku, vahetatud kogu pidurisüsteem+roolisüsteem va roolikarp, 4x uued niva õliamordid, esiustel kesklukk+signa.
laiendeid ei tule, toonklaasi ei tule, antitiibasid ei tule, subwooferit ei tule, sportrooli ei tule, valuvelgi ei tule, kõiksugu neoon, ksenoon, lisatuled ja ledid jäävad samuti tulemata.
tehtud tööd:
Sidur libises kohutavalt, pedaal võttis hästi ülevalt - esialgu mahakeeramine aitas, kuid sidurivahetus tuleb paratamatult ette võtta...
Kojamehed tõrkusid - vahetatud kojameeste mootor ning korralikult puhastatud ning hado määrdega määritud liigendid.
Õlirõhu näidik ei näidanud mitte midagi - vahetatud rõhu andur mille tagajärjel näit töötab + vahetatud mootoriõli ja filter, õliks traditsiooniliselt hado 10w40 poolsünt
Uued küünlajuhtmed (silikoon) ning õhufilter - küünlad oli kert juba asendanud
Paigaldatud Polümeeris toodetud kummimatid - made in ussr tallinn
pilt ka:
ees olevad tööd:
Starteri vahetus - soojalt käivitamine kohati võimatu. ühe starteri ladusin juba kokku - vaja ainult vahetada..
käigukast 4k ->5k + veidi kergem hooratas, niva sidurikorv ja ketas, siduri töösilinder + sidurivedelik.
parempoolne õõts vahetusse - väike pragu sees.
torukollektor + uus toru põhjaalla, et ei ripendaks nagu "standardis" - torukolle sellepärast, et see olemas ning 05-le paigaldada ei tohi - standardklassi reeglid!
karburaatori vahetus - praegu on peal kerdi solex tüüpi karpa, mille talle tagastan, kui sobiva asenduse olen kokku ladunud.
praegu on plaanis paigaldada 21083 solex
jahutussüsteemi hooldus = termostaadi, ventika anduri, salongi soojakraani ning veepumba vahetus + salongi lisalüliti ventika käsikäivituseks.
näidikuteploki taust vajab vahetust - pole piisavalt lülitiavasid ning puitimitatsioon peal kokku tõmbunud.
mootoripatjade vahetus - uutele patjadele peidame sisse klapivedrud
tagasilla põikivarda lühendamine ning viimase kerekinnituse ("känd") tugevdus.
Puudu olevad detailid:
Näidikuteplaneeli taust - peab olema heas seisus - pets pidi aitama
Tuhatoos - samuti pets
2106 rool - praegusel 2 kohas pragu
2101/2103/2106 sirge jalaga ning kulumata võllidega karburaator
2103/2106 oktaankorrektoriga jagaja
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Endal oli ka probleem et sooja mootoriga starter järgi ei tule ja viga oli hoopis süüteluku klemmplaadis. Starterit vahetasin mõttetult 2 korda. Aga sul jh ei pruugi sama viga olla, kui starteri puksid läbi siis pidi ka siukest pulli tegema.Algselt postitas: olaaf
Starteri vahetus - soojalt käivitamine kohati võimatu. ühe starteri ladusin juba kokku - vaja ainult vahetada..
Aga kui võimalik siis pane veel autost pilte, igal juhul tundub peris viisakas olema ja tore kuulda et välimus originaalilähedane jääb Jõudu siis nokitsemisel, küll varsti need vead likvideeritud saad, sul on teadmised tehnika valdkonnas väga head.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
täna sai ära vahetatud siis starter, kõrvalistuja poolne alumine õõts, kollektori poolne mootori padi, kõrvalistuja poolne sarniir alumine.
Suured tänud Kerdile abistamise eest.
Samuti tänud Petsile näidikute tausta ja tuhatoosi eest.
Otsingu listi lisandub juhipoolne pedaalide juures olev polster.
kui kellelegi on pakkuda mõnda juppi siis oleks väga teretulnud.
Suured tänud Kerdile abistamise eest.
Samuti tänud Petsile näidikute tausta ja tuhatoosi eest.
Otsingu listi lisandub juhipoolne pedaalide juures olev polster.
kui kellelegi on pakkuda mõnda juppi siis oleks väga teretulnud.
Roolin nii kuis jaksan
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Rõõm kuulda et valukad, kroomitud sumpaots ja kulmud ikka tulevad...Algselt postitas: olaaf
laiendeid ei tule, toonklaasi ei tule, antitiibasid ei tule, subwooferit ei tule, sportrooli ei tule, valuvelgi ei tule, kõiksugu neoon, ksenoon, lisatuled ja ledid jäävad samuti tulemata.
Muidu päris huvitav pill, otsige orig stanged ka ja veljedele ilukilbid (orig!) Kui mõtlete 5se kasti peale siis peaks ka reduktorit asendama aeglasema vastu, siis madalamatel käikudel masin vähe jõulisem... Mis muidu olku 05st saab?
Jupid Venemaalt!
ei tule ka kroomitud sumpa otsi ja kulme
Kusjuures 05 stanged ei ole ka kõige koledamad - isegi sobivad..
Meil olemas 06 ilukilpe ka kaks komplekti, ühed on keskel lada märgiga ja teised mustad keskelt.
Olemas on 4,1 ülekanne, aga eks vaatab mis tulevik toob
05 ootab ülevärvimist - nii kui viitsi tuleb siis nühime natuke autot ja laseme värvi peale:)
Kusjuures 05 stanged ei ole ka kõige koledamad - isegi sobivad..
Meil olemas 06 ilukilpe ka kaks komplekti, ühed on keskel lada märgiga ja teised mustad keskelt.
Olemas on 4,1 ülekanne, aga eks vaatab mis tulevik toob
05 ootab ülevärvimist - nii kui viitsi tuleb siis nühime natuke autot ja laseme värvi peale:)
Roolin nii kuis jaksan
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
anutonumber on auto puhul täiesti ebavajalik info, mis auto välimuse või olemuse kohta mingit teavet ju ei lisa..
tegelikult võiks öelda, et vana harjumus...
eile lihvisin ja seadistasin 2107 osoon karpat terve õhtu..
tühikäigu kanalist tuli välja mingi eriti suur sitatükk.
tegelikult võiks öelda, et vana harjumus...
eile lihvisin ja seadistasin 2107 osoon karpat terve õhtu..
tühikäigu kanalist tuli välja mingi eriti suur sitatükk.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Mis rehvid need auto all on? Valged kirjad igavusest peale tuunitud või tegu mingite edevamate/pidavamate tänavarehvidega?
Ma küsiks huvi pärast, kas auto on ka mingi konkreetse eesmärgiga ostetud või oli lihtsalt liiga hea pakkumine, et käest lasta? Ladasid teil juba omajagu ja nagu aru saan, siis igapäevamasinaks on ka läänekas olemas:)
Kadestamisväärselt korralik auto igatahes;)!
Ma küsiks huvi pärast, kas auto on ka mingi konkreetse eesmärgiga ostetud või oli lihtsalt liiga hea pakkumine, et käest lasta? Ladasid teil juba omajagu ja nagu aru saan, siis igapäevamasinaks on ka läänekas olemas:)
Kadestamisväärselt korralik auto igatahes;)!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
igapäevaselt sõidame praegu 08 ga ja bemmiga - talvel tahan 08 nina ära tugevdada = liikumiseks jääb siis ainult 1 auto mis pole piisav.
seega 06 sai ostetud kuna oli hea pakkumine, linnas hea kärutada - uhke auto on vaesuse varjamiseks!
2105 ootab ülevärvimist - keretööd pmst tehtud ning uut mootorit ilmselt, mis jõuaks ka suuremaid rattaid ringi ajada...
täna vahetasin näidikute tausta, termostaadi, vedasin salongi ventika manuaalkäitamiseks juhtme, vahetasin ära karburaatori - tühikäik on väga hea..
peale väikest linna trippi selgus, et vähe saab kätte, vaja düüse suuremaks ajada, et ühtlaselt kulgemine mõnusam oleks.
Täna sai auto kurjaks ka minu peale - jättis teele..
käisin teise autoga nõmmel ära kiirel ning lähemalt uurides oli nõeklapi pesa ennast lahti keeranud niikaua kuni kiilus ujuki kinni= kütet polnud..
[Muudetud: 29-9-2007 olaaf]
seega 06 sai ostetud kuna oli hea pakkumine, linnas hea kärutada - uhke auto on vaesuse varjamiseks!
2105 ootab ülevärvimist - keretööd pmst tehtud ning uut mootorit ilmselt, mis jõuaks ka suuremaid rattaid ringi ajada...
täna vahetasin näidikute tausta, termostaadi, vedasin salongi ventika manuaalkäitamiseks juhtme, vahetasin ära karburaatori - tühikäik on väga hea..
peale väikest linna trippi selgus, et vähe saab kätte, vaja düüse suuremaks ajada, et ühtlaselt kulgemine mõnusam oleks.
Täna sai auto kurjaks ka minu peale - jättis teele..
käisin teise autoga nõmmel ära kiirel ning lähemalt uurides oli nõeklapi pesa ennast lahti keeranud niikaua kuni kiilus ujuki kinni= kütet polnud..
[Muudetud: 29-9-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Tegin täna siis nn esimese pikema sõidu autoga - otsustasin tööle sõita. Esimene asi mis 06 puhul meeldib on see et auto läheb soojaks hästi ruttu - ja oi oi kui soojaks... Järgmine kord panen vihad valmis tahaistmele
Ja väga mõnus on pisikese kolmnurk aknakaudu suunata sooja õhku välja ja jahedamat enda peale. See kolmnurk aken on mulle kguaeg meeldinud.
Hetkel on veel paar pisiasja mis natukene häirivad - rooliloks vist natukene suur , kuidagi nagu otsib teed, koguaeg vaja sättida autot teel.. Eks käime sillaregullis ära lähiajal. Ja iste ka tundub natuke liiga kõrgel olevat..
Aga muidu oli väga lahe kruiisida tööle. Auto töötab niii vaikselt et vaevalt on kuulda selle töötamist. Ja Samaraga on ka suur erinevus käigukastis. Kui samaral pead käiku niiöelda pikalt sisse lükkama, siis klassikul aind üks pisike nõks ja käik ongi sees - see vajab veel natuke harjumist kuna pole klassikuga juba mitu head aastat sõitnud.
Loodetavasti saame ennem talve ka soojendusega tagaklaasi, uue 5kk ja uue sidurikomplekti ka - siis ei tohiks küll enam kurtmist olla.
Ja väga mõnus on pisikese kolmnurk aknakaudu suunata sooja õhku välja ja jahedamat enda peale. See kolmnurk aken on mulle kguaeg meeldinud.
Hetkel on veel paar pisiasja mis natukene häirivad - rooliloks vist natukene suur , kuidagi nagu otsib teed, koguaeg vaja sättida autot teel.. Eks käime sillaregullis ära lähiajal. Ja iste ka tundub natuke liiga kõrgel olevat..
Aga muidu oli väga lahe kruiisida tööle. Auto töötab niii vaikselt et vaevalt on kuulda selle töötamist. Ja Samaraga on ka suur erinevus käigukastis. Kui samaral pead käiku niiöelda pikalt sisse lükkama, siis klassikul aind üks pisike nõks ja käik ongi sees - see vajab veel natuke harjumist kuna pole klassikuga juba mitu head aastat sõitnud.
Loodetavasti saame ennem talve ka soojendusega tagaklaasi, uue 5kk ja uue sidurikomplekti ka - siis ei tohiks küll enam kurtmist olla.
Roolin nii kuis jaksan
-
aAsjaPulk
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 274
- Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
- Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
- Autod: [b]BMW 728iA[/b]
- Kontakt:
Tuttav värk. Ka minu oma läheb nii ruttu soojaks, nii 1 min. hakkab juba sooja õhku puhuma. Tundub küll, et midagi ei puhu, kui käe ette paned, aga samas läheb tõesti salong VÄGA kiirelt soojaks.Algselt postitas: doris
Esimene asi mis 06 puhul meeldib on see et auto läheb soojaks hästi ruttu - ja oi oi kui soojaks... Järgmine kord panen vihad valmis tahaistmele
Aga edu ehitamisel, tõesti on ilus 06.
vahepeal tehtud siis:
karpa sai suurema bensudüüsi 1k ja väiksema 2k praegune seade:
karpa osoon 2107 vaakumiga avanev 2k,
segukoonused kujult veidi ümbertehtud 1k- 3,5 2k- 4,5
1k: bensiin- 117 õhk- 150 2k: bensiin- 150 õhk- 150, tühikäik- 50, üleminek 2k 70.
ujukitase 7,0
samuti sai jagajale tehtud remont - kontaktid olid väsinud - asemele kolisid "beru" poolt toodetud, kondekas oli samuti mahtuvuse kaotanud - asendasin uuega, jagaja rootor oli prao kahtlusega - läks kasutatud korralik asemele, tsentrifugaalregulaatori vedrud tegin veidi ringi.
jagajakaas läheb ka vahetusse lähiajal - mustad jooned sees jooksmas praegusel
vanadest varudest korjasin kokku 3 karburaatorit ning ühe pika jalaga made in hungary jagaja - need kavatsen taastada originaalseisu.
ühe 21083 solex karpa juba taastasin töötavaks.
siis teinekord hea riiulist võtta, kui jama peaks olema.
ühe karpaga on plaan puurida üht teist vähe suuremaks - saab ühe isendi võstlemiseks...
karpa sai suurema bensudüüsi 1k ja väiksema 2k praegune seade:
karpa osoon 2107 vaakumiga avanev 2k,
segukoonused kujult veidi ümbertehtud 1k- 3,5 2k- 4,5
1k: bensiin- 117 õhk- 150 2k: bensiin- 150 õhk- 150, tühikäik- 50, üleminek 2k 70.
ujukitase 7,0
samuti sai jagajale tehtud remont - kontaktid olid väsinud - asemele kolisid "beru" poolt toodetud, kondekas oli samuti mahtuvuse kaotanud - asendasin uuega, jagaja rootor oli prao kahtlusega - läks kasutatud korralik asemele, tsentrifugaalregulaatori vedrud tegin veidi ringi.
jagajakaas läheb ka vahetusse lähiajal - mustad jooned sees jooksmas praegusel
vanadest varudest korjasin kokku 3 karburaatorit ning ühe pika jalaga made in hungary jagaja - need kavatsen taastada originaalseisu.
ühe 21083 solex karpa juba taastasin töötavaks.
siis teinekord hea riiulist võtta, kui jama peaks olema.
ühe karpaga on plaan puurida üht teist vähe suuremaks - saab ühe isendi võstlemiseks...
Roolin nii kuis jaksan
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
täna sai autole uued süüteküünlad NGK BP6ES toodetud jaapanis.
mõõtsin silindrisurved ka ära - tulemus 1:11,5 2:11,2 3:11,1 4:11,6
mõõdetud külma seisnud mootoriga...
viimasel ajal on nukkvõll hakanud rahutut häält tegema ning klapid plagisema veidi - nookurid kaevasin "vanadest varudest" ning nukkvõlli saab türilt...
mõõtsin silindrisurved ka ära - tulemus 1:11,5 2:11,2 3:11,1 4:11,6
mõõdetud külma seisnud mootoriga...
viimasel ajal on nukkvõll hakanud rahutut häält tegema ning klapid plagisema veidi - nookurid kaevasin "vanadest varudest" ning nukkvõlli saab türilt...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."