2106, AvtoVazja, 1991
2106, AvtoVazja, 1991
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
aAvtoVazja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 20 Juun 2016 12:39
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 2106
2106, AvtoVazja, 1991
Lada 2106, 1294cc, 51kw
Eestis Registreerimine 14.02.1991
Teatav ajalugu:
Ostetud Tartust 2015a lõpp või 2016a. alguses ühe noore kuti käest Maaülikooli lähedusest.
Tollal ostis masina sõber kellel lube ei olnud - sain esimest korda ziguliga sõita.
Edasi viis teekond Järvamaale, Paidesse.
Seisukord oli väliselt hea, Sisu väga hea, Mootor töötas ühtlaselt ja käivitus hästi. Enamjaolt suvemasin olnud selle hetkeni, kuid seisnud väljas.
Eelnevalt oli auto ühe vanahärra kasutuses (kelle invakaart siiani kehtib ja minu ostuni autos vedeles).
Tehtud tööd sisaldasid salongitulede korda tegemist, paisupaagi vahetust, jahutusvedeliku vooliku vahetust, uued süüteküünlad, uus jagaja, uued küünlajuhtmed, karburaatori rem komplekt (ilma seadistuseta).
13.06.2016 jõudis kord minuni.
Talvesool oli selleks ajaks välja toonud esimesed roosteprobleemid, mis õnneks on pindmised. Nähtav on ka värvi koorumist ja mõranemist ning kohti kus on kunagi saanud pahtlit.
Müügi põhjus oligi aja vähesus nende asjadega tegeleda ja soov mitte aeda roostetama jätta.
Ostu päeva pildid:
Eestis Registreerimine 14.02.1991
Teatav ajalugu:
Ostetud Tartust 2015a lõpp või 2016a. alguses ühe noore kuti käest Maaülikooli lähedusest.
Tollal ostis masina sõber kellel lube ei olnud - sain esimest korda ziguliga sõita.
Edasi viis teekond Järvamaale, Paidesse.
Seisukord oli väliselt hea, Sisu väga hea, Mootor töötas ühtlaselt ja käivitus hästi. Enamjaolt suvemasin olnud selle hetkeni, kuid seisnud väljas.
Eelnevalt oli auto ühe vanahärra kasutuses (kelle invakaart siiani kehtib ja minu ostuni autos vedeles).
Tehtud tööd sisaldasid salongitulede korda tegemist, paisupaagi vahetust, jahutusvedeliku vooliku vahetust, uued süüteküünlad, uus jagaja, uued küünlajuhtmed, karburaatori rem komplekt (ilma seadistuseta).
13.06.2016 jõudis kord minuni.
Talvesool oli selleks ajaks välja toonud esimesed roosteprobleemid, mis õnneks on pindmised. Nähtav on ka värvi koorumist ja mõranemist ning kohti kus on kunagi saanud pahtlit.
Müügi põhjus oligi aja vähesus nende asjadega tegeleda ja soov mitte aeda roostetama jätta.
Ostu päeva pildid:
Kõige laiem naeratus tuleb ikka Lada roolis olles.
-
aAvtoVazja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 20 Juun 2016 12:39
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 2106
Nädal aega seisis auto niisama.
Ja siis väike pesu:
Peale kuivamist ajasin auto varjualla
ja hakkasin kell 5 õhtul veits autot koristama seestpoolt ja pisivigu likvideerima.
Muuseas jäi silma, et auto on (minujaoks) suhteliselt heas seisukorras ja ilmselt läheb taastamise teed see auto.
Pagasnik nsvl-i mälestistest tyhjaks visatuna näeb välja nii:
Juhiiste tundus väga lõtv ja taguosast nagu sai läbi istuda.
Otsustasin asja uurida. Üks kruvidest jäi istme serva alla ja oli tükk tegemist selle kätte saamisega.
Süüdlane jäi muidugi silma ka. - nüüd iste trimmis nagu peab.
Eelmisest audiolahendusest kõik elamine juhtmeid täis.
Lammutustööd:
Armatuuri alt viskasin välja kusagil 10m juhtmeid mis olid sulanud.
Muuhulgas oli ka süüteluku pealt tulev maki toide. Hetkel seda ei pidanud vajalikuks asendada, vaid lihtsalt eemaldasin.
Vedasin uuele makile uue toitekaabli otse akult. Enam pole ka lahtiseid juhtmeid kusagil rippumas.
Esimese nokitsemismaratoni lõpetasin kell 3 öösel toimiva audioga.
Ja siis väike pesu:
Peale kuivamist ajasin auto varjualla
ja hakkasin kell 5 õhtul veits autot koristama seestpoolt ja pisivigu likvideerima.
Muuseas jäi silma, et auto on (minujaoks) suhteliselt heas seisukorras ja ilmselt läheb taastamise teed see auto.
Pagasnik nsvl-i mälestistest tyhjaks visatuna näeb välja nii:
Juhiiste tundus väga lõtv ja taguosast nagu sai läbi istuda.
Otsustasin asja uurida. Üks kruvidest jäi istme serva alla ja oli tükk tegemist selle kätte saamisega.
Süüdlane jäi muidugi silma ka. - nüüd iste trimmis nagu peab.
Eelmisest audiolahendusest kõik elamine juhtmeid täis.
Lammutustööd:
Armatuuri alt viskasin välja kusagil 10m juhtmeid mis olid sulanud.
Muuhulgas oli ka süüteluku pealt tulev maki toide. Hetkel seda ei pidanud vajalikuks asendada, vaid lihtsalt eemaldasin.
Vedasin uuele makile uue toitekaabli otse akult. Enam pole ka lahtiseid juhtmeid kusagil rippumas.
Esimese nokitsemismaratoni lõpetasin kell 3 öösel toimiva audioga.
Kõige laiem naeratus tuleb ikka Lada roolis olles.
-
aAvtoVazja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 20 Juun 2016 12:39
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 2106
Visioon
Eesmärk konkreetse auto puhul on teha veidi kaasajastatud versioon 06-st.
Kindlasti ootavad ees:
keretööd
valuveljed
uus originaal rool
kokkukeritavad turvavööd
veermiku kap remont
täishooldus
ülevärvimine koos värvivahetusega -
tõenäoliselt siniseks - hetkel passis helehall.
Auto täidab ka projektiauto rolli kütusesüsteemi ümberehituse projektil.
Kõik ümberehitused autol saavad olema taastatavad originaalseisundisse ning originaaldetaile ei müü / ei viska ära.
Kütuseprojekti kohta tulevikus eraldi teema.
*Nimekiri täieneb
Kindlasti ootavad ees:
keretööd
valuveljed
uus originaal rool
kokkukeritavad turvavööd
veermiku kap remont
täishooldus
ülevärvimine koos värvivahetusega -
tõenäoliselt siniseks - hetkel passis helehall.
Auto täidab ka projektiauto rolli kütusesüsteemi ümberehituse projektil.
Kõik ümberehitused autol saavad olema taastatavad originaalseisundisse ning originaaldetaile ei müü / ei viska ära.
Kütuseprojekti kohta tulevikus eraldi teema.
*Nimekiri täieneb
Kõige laiem naeratus tuleb ikka Lada roolis olles.
-
aAvtoVazja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 20 Juun 2016 12:39
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 2106
Jaanipäevakruiis 2016
Tuli mõte väike retrostiilis jaanipäev maha pidada kui juba Siks olemas.
Mõeldud - tehtud.
Suverehvid alla, kilbid peale, kroom läikima, lipud peale ja roolile must teip peale.
Ja Põltsamaale laiama.
Sõidud said sõidetud ja kusagil 60km maha kruiisitud.
Ja siis tuli öösel kell 2 hakata tanklas siksi hingeeluga lähemalt tutvuma - Ei käivitunud enam.
Veidi pusimist.
Küünalde vahetus, uus kütusefilter.
Ja siis jäi selline asi silma:
Õnneks pärast tagasi ei pidanud jalutama ja tunni aja pusimise järel liikus auto omal jõul koju tagasi.
Pusimise ajal käis muuseas kaasa elamas ühe Põltsamaa ziguli omaniku vennas kellega ka numbreid sai vahetatud.
Vennas pidi olema oranži 06-e omanik, mida vb isegi oli juhust näha samal päeval.
Kunagi kuluks üks selline karbussiekspert nagu reklaamitud ka Vasja kapoti alla ära.
Hetkel karbuss timmimata ja kütusekulu sinna 15 kanti =)
Mõeldud - tehtud.
Suverehvid alla, kilbid peale, kroom läikima, lipud peale ja roolile must teip peale.
Ja Põltsamaale laiama.
Sõidud said sõidetud ja kusagil 60km maha kruiisitud.
Ja siis tuli öösel kell 2 hakata tanklas siksi hingeeluga lähemalt tutvuma - Ei käivitunud enam.
Veidi pusimist.
Küünalde vahetus, uus kütusefilter.
Ja siis jäi selline asi silma:
Õnneks pärast tagasi ei pidanud jalutama ja tunni aja pusimise järel liikus auto omal jõul koju tagasi.
Pusimise ajal käis muuseas kaasa elamas ühe Põltsamaa ziguli omaniku vennas kellega ka numbreid sai vahetatud.
Vennas pidi olema oranži 06-e omanik, mida vb isegi oli juhust näha samal päeval.
Kunagi kuluks üks selline karbussiekspert nagu reklaamitud ka Vasja kapoti alla ära.
Hetkel karbuss timmimata ja kütusekulu sinna 15 kanti =)
Kõige laiem naeratus tuleb ikka Lada roolis olles.
-
aAvtoVazja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 20 Juun 2016 12:39
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 2106
Otsin mootori normaalset töötsüklit.
1300cc mootor
Panin peale eelmise omaniku poolt maha võetud "EGR" vooliku.
Mootor pidi "paremini käima kui sinist tossu karpasse ei tule."
Ma eelistan, et see voolik küljes on.
Ja tõepoolest suhteliselt palju aurab käiva mootoriga see voolik mis karterist tuleb, kuid sinist ei näe.
Kuid praegu töörütmil mingeid erisusi ei täheldanud voolikuga/ilma.
On auru tulek sellest voolikust normaalne ? või viitab mingile veale rõngastes vms ?
Nüüdseks on karburaatoritihendi polt uuesti peal tagasi ja sealt lisaõhku ei võta.
Küünla sädevahed olid kusagil 0,9-1,0 - käisin kontaktid viiliga üle ja lõin 0,5-0,6mm peale.
Küünlad N9YC Champion
Käivitus läks veidi paremaks.
Mootor lonkab endiselt nagu käiks kolme silindriga.
Jagaja kaant keerasin veidi ja muutus ühtlasemaks töö, kuid sellega ei saa siiski päris heaks.
Säde on sinine kuid nõrk/tugev ei oska hinnata.
säde jõuab küünla ja massi vahel hüpata kusagil 10-12mm kui kerest eemale tõstan.
NB- karburaatoril on vahetatud mingeid tihendeid/detaile rem. komplektist ilma, et osataks reguleerida.
Seega seal võib olla reguleering vale.
On kellelgi ideid mida võiks veel sättida/vaadata/ kontrollida mis võiks mootori tööd ühtlustada ?
Praegu tühikäigul töötades viskab mootor mingeid jõnkse sisse nii, et võtab kapoti õõtsuma.
Jagaja kaas+rootor on uus, küünlajuhtmed on silikoonjuhtmed ja ka mõni kuu vanad.
1300cc mootor
Panin peale eelmise omaniku poolt maha võetud "EGR" vooliku.
Mootor pidi "paremini käima kui sinist tossu karpasse ei tule."
Ma eelistan, et see voolik küljes on.
Ja tõepoolest suhteliselt palju aurab käiva mootoriga see voolik mis karterist tuleb, kuid sinist ei näe.
Kuid praegu töörütmil mingeid erisusi ei täheldanud voolikuga/ilma.
On auru tulek sellest voolikust normaalne ? või viitab mingile veale rõngastes vms ?
Nüüdseks on karburaatoritihendi polt uuesti peal tagasi ja sealt lisaõhku ei võta.
Küünla sädevahed olid kusagil 0,9-1,0 - käisin kontaktid viiliga üle ja lõin 0,5-0,6mm peale.
Küünlad N9YC Champion
Käivitus läks veidi paremaks.
Mootor lonkab endiselt nagu käiks kolme silindriga.
Jagaja kaant keerasin veidi ja muutus ühtlasemaks töö, kuid sellega ei saa siiski päris heaks.
Säde on sinine kuid nõrk/tugev ei oska hinnata.
säde jõuab küünla ja massi vahel hüpata kusagil 10-12mm kui kerest eemale tõstan.
NB- karburaatoril on vahetatud mingeid tihendeid/detaile rem. komplektist ilma, et osataks reguleerida.
Seega seal võib olla reguleering vale.
On kellelgi ideid mida võiks veel sättida/vaadata/ kontrollida mis võiks mootori tööd ühtlustada ?
Praegu tühikäigul töötades viskab mootor mingeid jõnkse sisse nii, et võtab kapoti õõtsuma.
Jagaja kaas+rootor on uus, küünlajuhtmed on silikoonjuhtmed ja ka mõni kuu vanad.
Kõige laiem naeratus tuleb ikka Lada roolis olles.
-
aAvtoVazja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 20 Juun 2016 12:39
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 2106
Aitäh konkreetse suuna eest.olaaf kirjutas:Sinu süütesüsteemiga elektroodi vahe 0,6 ja kontaktivahe 0,35..0,4
Jagaja rootor vaata üle..
Sädevahe panin paika mingi "spets" Lada tööriistaga kus oli viil, mutrivõti küünlajuhtme mutrile ning plekkliist mõõduga 0,5 ja 0,6.
Liistu mõõtu kontrollisin nihikuga - 0,5mm seega jätsin pisikese lõtku lisaks.
Viilisin kontaktid üle, harjaga tahm maha küünlalt ja sädevahe tööriista ja haamri abil paika.
Selle osaga peaks juba ok olema. Säde sinine.
Kuid ikka mootor lonkab.
kontaktivahe määramise/reguleerimisega jään aga oma hetketeadmiste juures jänni.
Jagaja kaas, küünlajuhtmed, küünlad on paar kuud vanad. Kuid kaane sees olevatel vaskkontaktidel on näha rootori tasapinnal sinist oksiidi. Rootori pealmine osa näeb sama värske välja kui kaas - eeldan, et on vahetatud samal ajal.
Proovin oksiidi maha lihvida - ilmselt oleks mõistlik
Ning.. kas jagaja kontaktivahe all ongi neid klemme mõeldud, mille all rootor ringi käib?
Allpool ei jäänud midagi sellist esmapilgul silma.
Praegu 20L kütusega sõitis auto 120km - bensiinilõhn käib autoga kaasas.
Väiksematel kiirustel nõkutab nagu liinibuss.
Maanteel 90-100 ei saa aru et midagi viga oleks.
Ca 3500-3800Rpm (4 käiku jee).
Tahhomeetri nõel ei viska sõidu aeg piike vaid on ühtlane.
Jätsin tööjuurde seisma.
Hea seal nokitseda.
Ehk siis mõnda aega asub auto Tartus.
Kui see nädal asja paremaks ei saa siis lähen kusagile surveastmeid mõõtma ja stroboga süüdet kontrollima, et oleks mingid lähteandmed vähe konkreetsemad kus kinni haarata edaspidi.
Kõige laiem naeratus tuleb ikka Lada roolis olles.
-
aAvtoVazja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 20 Juun 2016 12:39
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 2106
http://www.ladaniva.co.uk/lada/man_mant.pdf
Siit leidsin lähemalt veidi jagaja hingeelu kohta ja kuidas ja kus täpsemalt mõõta kontaktivahet.
ja siis nende ülemiste klemmide puhastuse kohta niipalju et liivakaga sinna ligi minna ei tasu =)
Homme uudistan auto küljes lähemalt.
Siit leidsin lähemalt veidi jagaja hingeelu kohta ja kuidas ja kus täpsemalt mõõta kontaktivahet.
ja siis nende ülemiste klemmide puhastuse kohta niipalju et liivakaga sinna ligi minna ei tasu =)
Homme uudistan auto küljes lähemalt.
Kõige laiem naeratus tuleb ikka Lada roolis olles.
-
aAvtoVazja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 20 Juun 2016 12:39
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 2106
Vahepeal ÜV otsa saanud. Timmin ühtteist ja teen uuesti ära.
Viskasin eile talvepapud uuesti alla ja avastasin et üks tagumine suvekas oli ovaal. Pikka sõitu poleks olnud.
Lisaks kadunud tagumised pidurid.
Peilisin välja et toru katki regulaatori juurest.
Kellelgi ziguli piduritorustiku mõõte on kui pikad teha lasta ?
(tagumine ahel, kõik torud ja stutside kirjeldus (isane/emane) ).
Saaks mõõta lindiga ja lahti näppida aga mugav inimene küsib enne ekraanitaga kui end õliga kokku teeb.
Muuseas kakkusin radika maha (keskel väike auk, lekib).
Sain juurde ka 2 karburaatorit - mõlemad bendiisli sees ja pintsliga üle ja õhuga puhtaks ja heal juhul järgmine nädal proovin üht peale. Teine veidi räbalam, las jääb varuosadeks.
Kolmas mille maha võtan läheb uuesti pulkadeks ja oskaja poolt kokku.
Proovin välistada/kinnitada karburaatori viga. uus karburaator tuli otse teise mootori pealt mis enne auto lammutust toimis.
minu auto vead algasid peale karburaatori remonti.
Seega.... proovin ka =)
Viskasin eile talvepapud uuesti alla ja avastasin et üks tagumine suvekas oli ovaal. Pikka sõitu poleks olnud.
Lisaks kadunud tagumised pidurid.
Peilisin välja et toru katki regulaatori juurest.
Kellelgi ziguli piduritorustiku mõõte on kui pikad teha lasta ?
(tagumine ahel, kõik torud ja stutside kirjeldus (isane/emane) ).
Saaks mõõta lindiga ja lahti näppida aga mugav inimene küsib enne ekraanitaga kui end õliga kokku teeb.
Muuseas kakkusin radika maha (keskel väike auk, lekib).
Sain juurde ka 2 karburaatorit - mõlemad bendiisli sees ja pintsliga üle ja õhuga puhtaks ja heal juhul järgmine nädal proovin üht peale. Teine veidi räbalam, las jääb varuosadeks.
Kolmas mille maha võtan läheb uuesti pulkadeks ja oskaja poolt kokku.
Proovin välistada/kinnitada karburaatori viga. uus karburaator tuli otse teise mootori pealt mis enne auto lammutust toimis.
minu auto vead algasid peale karburaatori remonti.
Seega.... proovin ka =)
Kõige laiem naeratus tuleb ikka Lada roolis olles.
-
aAvtoVazja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 20 Juun 2016 12:39
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 2106
Re: 2106, AvtoVazja, 1991
UPDATE:
Veaotsingud jätkuvad.
Karburaatorite vahetamine/puhastamine ei andnud tulemust - sümptomid on samad.
Vahetatud on süütepool.
Kontrollitud keti pingsust ja märkide õigsust (väntvõll/Nukkvõll).
Ajastatud jagaja - (rootori mutter oli veidi lõdva).
Kontrollitud ja seadistatud klapivahed.
puhastatud bensupump.
Eemaldatud bensufilter ja asendatud bensuvoolikud.
Puhastatud akuklemmid.
Puhastatud süütepooli kontaktid ja kere massi ühendused.
Vahetatud radiaator. (see mootori tööle ei mõju - nüüd vähemalt lekkevaba).
Sümptomid on samad.
Kõigega kaasnes vaid käivitumise paranemine.
mootori lonkamine ja puterdamine muutub ajapikku aina suuremaks.
viga endiselt ei tea.
uuenduse kirjutamise ajal on ehitamisel silindrisurvete mõõdik.
(ostsin 15€ üloärist mõõdiku - korpus oli katki ventiili juurest ning kella näidiku keere plastikus üle keeratud. Ostsin sitta ühesõnaga ja tšekki ei võtnud.).
Hetkel kombineerin ostetud mõõdiku kella - vana süüteküünla, veidi rst toru, hydraulikakomponente ja kaks autoventiili ja mingine keevitatud korpus üheks mõõdikuks mis loodetavasti töötab.
Ostetud ka veidi manti tuleviku tarvis:
Mootoriõli 5L
Õlifilter
Õhufilter
klapivahede reguleerimise lehtkaliiber
piduritorude tagumine ahel (kõik torud)
Veaotsingud jätkuvad.
Karburaatorite vahetamine/puhastamine ei andnud tulemust - sümptomid on samad.
Vahetatud on süütepool.
Kontrollitud keti pingsust ja märkide õigsust (väntvõll/Nukkvõll).
Ajastatud jagaja - (rootori mutter oli veidi lõdva).
Kontrollitud ja seadistatud klapivahed.
puhastatud bensupump.
Eemaldatud bensufilter ja asendatud bensuvoolikud.
Puhastatud akuklemmid.
Puhastatud süütepooli kontaktid ja kere massi ühendused.
Vahetatud radiaator. (see mootori tööle ei mõju - nüüd vähemalt lekkevaba).
Sümptomid on samad.
Kõigega kaasnes vaid käivitumise paranemine.
mootori lonkamine ja puterdamine muutub ajapikku aina suuremaks.
viga endiselt ei tea.
uuenduse kirjutamise ajal on ehitamisel silindrisurvete mõõdik.
(ostsin 15€ üloärist mõõdiku - korpus oli katki ventiili juurest ning kella näidiku keere plastikus üle keeratud. Ostsin sitta ühesõnaga ja tšekki ei võtnud.).
Hetkel kombineerin ostetud mõõdiku kella - vana süüteküünla, veidi rst toru, hydraulikakomponente ja kaks autoventiili ja mingine keevitatud korpus üheks mõõdikuks mis loodetavasti töötab.
Ostetud ka veidi manti tuleviku tarvis:
Mootoriõli 5L
Õlifilter
Õhufilter
klapivahede reguleerimise lehtkaliiber
piduritorude tagumine ahel (kõik torud)
Kõige laiem naeratus tuleb ikka Lada roolis olles.
-
aAvtoVazja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 20 Juun 2016 12:39
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 2106
Re: 2106, AvtoVazja, 1991
Kompressiooni mõõdik valmis.
Silindrisurved ei vasta normile.
kahes silindris oli (minu mõõdiku järgi) 5 Bar
kahes silindris 0,5 Bar
Isegi kui need näidud ei ole maksimaalsed ja reaalsed mingi lekke või muu tõrke tõttu.
Siis on siiski selge et mootoris on survega probleeme.
karterituulutuse torust tuleb tossu.
Seega..... Kolvirõngad läbi.
hetkel huvitab kas 21011 numbriga blokis on sees 76 või 79 läbimõõduga kolvid..
Jäme huupi pakkumine ütleks et pisema otsa mootor ja pisem kolb. seega 76mm ?
Lähemalt selgub juba lammutamise käigus.
enne rõngaid ära ei osta kui mõõdu peale saan.
Silindrisurved ei vasta normile.
kahes silindris oli (minu mõõdiku järgi) 5 Bar
kahes silindris 0,5 Bar
Isegi kui need näidud ei ole maksimaalsed ja reaalsed mingi lekke või muu tõrke tõttu.
Siis on siiski selge et mootoris on survega probleeme.
karterituulutuse torust tuleb tossu.
Seega..... Kolvirõngad läbi.
hetkel huvitab kas 21011 numbriga blokis on sees 76 või 79 läbimõõduga kolvid..
Jäme huupi pakkumine ütleks et pisema otsa mootor ja pisem kolb. seega 76mm ?
Lähemalt selgub juba lammutamise käigus.
enne rõngaid ära ei osta kui mõõdu peale saan.
Kõige laiem naeratus tuleb ikka Lada roolis olles.
- madmur
- Foorumi haldaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2105
- Kontakt:
Re: 2106, AvtoVazja, 1991
http://www.ladaklubi.ee/leht/images/sto ... ndmed.htmlAvtoVazja kirjutas: Seega..... Kolvirõngad läbi.
hetkel huvitab kas 21011 numbriga blokis on sees 76 või 79 läbimõõduga kolvid..
Jäme huupi pakkumine ütleks et pisema otsa mootor ja pisem kolb. seega 76mm ?
Lähemalt selgub juba lammutamise käigus.
enne rõngaid ära ei osta kui mõõdu peale saan.
-
mMargusR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 244
- Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Subaru Forester 2009
Re: 2106, AvtoVazja, 1991
Piduritorude pikkused saad teada kui vaatad Käigukast ja alusvanker teemat.Seal on alateemana olemas need.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
-
uubja47
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 115
- Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2106 21011
Re: 2106, AvtoVazja, 1991
Sul see mõõdik ikka väga valetab. Kui surve külma mootori puhul alla 6 bari siis enam mootor ei tööta. normaalne rõhk umbes 11 bari
kahe käega kapoti all