Madal õlirõhk uuel mootoril
Madal õlirõhk uuel mootoril
-
uubja47
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 115
- Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2106 21011
Madal õlirõhk uuel mootoril
Tere.
Ehk keegi targem oskab aidata. Mure selline et äsja kokkulaotud mootoril õlirõhk madal. Mootoril sai vahetatud kõik saaled, õli ja õlifilter, pump jäi sama.
Algul käivitades on 1-2 bari rõhku ja kui mootor soe ss peaaegu 0 aga õlirõhu tuli ei põle. Milles viga võib olla? Sitt õli või jamab andur?
Ehk keegi targem oskab aidata. Mure selline et äsja kokkulaotud mootoril õlirõhk madal. Mootoril sai vahetatud kõik saaled, õli ja õlifilter, pump jäi sama.
Algul käivitades on 1-2 bari rõhku ja kui mootor soe ss peaaegu 0 aga õlirõhu tuli ei põle. Milles viga võib olla? Sitt õli või jamab andur?
kahe käega kapoti all
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Tahad oma näidikule õigemaid numbreid joonistada?
Pigem osta meh.manomeeter, seejärel mine vaata, milliseid ühendusi poes müüakse, lase valmistada õige pikkusega voolik, puuri vaheseina üks ava, kust voolik läbi mahub ja saad igikestva asja, mida edaspidi kannatab erinevatel masinatel kasutada.
Baltflex, Hydroscand tegelevad näiteks voolikute-stutside ja kõige muu hüdraulikaga seonduvaga.
Pigem osta meh.manomeeter, seejärel mine vaata, milliseid ühendusi poes müüakse, lase valmistada õige pikkusega voolik, puuri vaheseina üks ava, kust voolik läbi mahub ja saad igikestva asja, mida edaspidi kannatab erinevatel masinatel kasutada.
Baltflex, Hydroscand tegelevad näiteks voolikute-stutside ja kõige muu hüdraulikaga seonduvaga.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Ei ole näria. Uus mootor on mootor, mis on koostatud tehases uutest osadest. Sinu mootor on vana mida oled üritanud remontida kuid pole sellega hakkama saanud. Avasin huviga teema, lootes saada selgust uuest mootorist, mil pole õlirõhku ja mis sealt välja koorub. Leidsin sinu ürituse mootorit remontida. Nimetame ikkagi asju nende õigete nimedega. Samuti pole detailideks võetud, keevitatud ja värskelt värvitud auto näol tegemist uue autoga vaid siiski kapitaalse remondiga. Seda ka juhul kui kogu töö on tehtud ideaalselt. Ilus on seda muidugi vaadata ja minu tunnustus kõigile neile kes selle pika ja aeganõudva töö ette on võtnud.
Sulle aga edu ja kannatlikkust vea kõrvaldamisel.
Sulle aga edu ja kannatlikkust vea kõrvaldamisel.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Toetan siinkohal kasutaja Arvos arvamust.
Sinu mootorit ei saa nimetada isegi kapitaalselt remondituks.
Olen näinud auto müügikuulutusi, kus kirjas mootori kapitaalremont. Auto hind aga on madalam, kui ainult mootori kapitaalremondi hind. Uurima hakates selgub, et vahetatud on ainult saaled. Needki hävisid õli puudumisest.
See on valeinformatsioon, mitte tähenärimine. Müügikuulutuses on see kurjast. Siin foorumis saad sa lihtsalt vastu valeinformatsiooni, kuna sinu aitamiseks on lähtekohad valed.
Lollus ja tähenärimine on see, kui keegi norib "vindi" ja "keerme" teemadel.
Sinu mootorit ei saa nimetada isegi kapitaalselt remondituks.
Olen näinud auto müügikuulutusi, kus kirjas mootori kapitaalremont. Auto hind aga on madalam, kui ainult mootori kapitaalremondi hind. Uurima hakates selgub, et vahetatud on ainult saaled. Needki hävisid õli puudumisest.
See on valeinformatsioon, mitte tähenärimine. Müügikuulutuses on see kurjast. Siin foorumis saad sa lihtsalt vastu valeinformatsiooni, kuna sinu aitamiseks on lähtekohad valed.
Lollus ja tähenärimine on see, kui keegi norib "vindi" ja "keerme" teemadel.
C
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kapitaalne tähendab täielik.
kapit`aalne <2: -t`aalse> põhjalik, põhjapanev; püsiv, tugev.
Konkreetsel juhul oled jätnud õlirõhu anduri korrasoleku enne mootori kasutusele võtmist üle kontrollimata. Esimene miinus kapitaalsuse kahjuks. Aga neid miinuseid koguneb kindlasti veel ja selle peale ei maksa lasta tujul langeda. Juhtub, nagu öeldakse .
Üldiselt on see termin - kapitaalremont täielik praaksõna meie sõnavaras. Eriti auto mootorite vallas. Nõukaaegne igand, ma julgen sirge seljaga seda just niimoodi nimetada.
Taasteremont sobiks sõnana paremini, aga siis oleks alati mõistlik ka umbkaudne taastatud või uute osade kasutamise protsent/nimekiri kirja panna.
Toon konkreetse näite.
Kapremont nõukaajal:
Remonti saabub kuus Gaz-53 mootorit.
Kõik mootorid osandatakse viimse pulgani ja mutrid-poldid-seibid jagatakse vastavalt oma kasutusalale ja -kohale karpidesse. Samamoodi talitatakse kõigi detailide-sõlmedega (plokikaaned, klapid, vedrutaldrikud, vedrud, kepsud, kolvid jne,jne,jne).
Defekteerija sorteerib karbid-kastid mõõduriistasid kasutades läbi. Detailid, mis on kulunud ja ei vasta seetõttu mõõtudele rändavad materjali koostise alusel erinevatesse ümbersulatamise konteineritesse, korralikud asjad lähevad taaskasutusse. Ehk siis kulumata ja töökorras jubinatega komplekteeritakse esialgu üks "uus" mootor. Kui kobedaid detaile jääb üle, monteeritakse neid ka järgmisele mootorile.
Ülejäänud mootori plokid remonditakse, õigemini taastatakse ja komplekteeritakse uute, kulumata varuosalaost võetud jubinatega.
Kui laost puudu tuleb, otsitakse prügikonteiner läbi ja leitakse enam-vähem kõlbav jupp sealt.
"Kõva kapremont", ütlen selle peale. Seda enam, et laos leidus sageli värsket kaupa, mis oli madalama kvaliteediga, kui prügisse rännanud "enam-vähem" detail.
Mõni mootor sai ka kapremondi sildi all teostatud värviremondi. Kõike tehti .
Pikendan veel oma postitust.
Ma ei varja tõika, et suhtun äärmiselt sügava umbusaldusega igasugustesse n.ö. kapremonditud mootorite müügikuulutustesse ja üleüldse mootorite ostmisse. Seepärast sooritan taolist ostu ainult äärmisel vajadusel ja enne autole paigaldamist rändab see mootor 100% lahtivõetuna töölaualt läbi. Ainus juhus, mil ei viitsi hakata lahkama, on vaid see, kui soetan ta ajutiseks kasutamiseks ehk siis niikauaks, kui oma originaali remondin, et masin seisma ei jääks.
Nüüd mis puudutab teemaalust õlirõhu andurit, siis selle tööd saab kontrollida.
Selleks on vaja konstantset, mõõdetud ja käsitsi muudetavat rõhku. Kõige kättesaadavam vahend taolise rõhu tekitamiseks on õhureduktor. Seesama, mis on sageli ostes kaasas koduses majapidamises kasutamiseks mõeldud kompressoritel.
Ühendad sinna oma lada anduri järgi ja võrdled näitusid. Lõpptulemus aga võib olla ikkagi selline, et saadad kogu elektrilise jama kuradile ja lähed üle mehaanilisele, sest seda elektrilist käitab membraan, mis omakorda juhib pooli kaudu takistust ja need kokku moodustavad sõlme, mis ajapikku kipub väsima.
kapit`aalne <2: -t`aalse> põhjalik, põhjapanev; püsiv, tugev.
Konkreetsel juhul oled jätnud õlirõhu anduri korrasoleku enne mootori kasutusele võtmist üle kontrollimata. Esimene miinus kapitaalsuse kahjuks. Aga neid miinuseid koguneb kindlasti veel ja selle peale ei maksa lasta tujul langeda. Juhtub, nagu öeldakse .
Üldiselt on see termin - kapitaalremont täielik praaksõna meie sõnavaras. Eriti auto mootorite vallas. Nõukaaegne igand, ma julgen sirge seljaga seda just niimoodi nimetada.
Taasteremont sobiks sõnana paremini, aga siis oleks alati mõistlik ka umbkaudne taastatud või uute osade kasutamise protsent/nimekiri kirja panna.
Toon konkreetse näite.
Kapremont nõukaajal:
Remonti saabub kuus Gaz-53 mootorit.
Kõik mootorid osandatakse viimse pulgani ja mutrid-poldid-seibid jagatakse vastavalt oma kasutusalale ja -kohale karpidesse. Samamoodi talitatakse kõigi detailide-sõlmedega (plokikaaned, klapid, vedrutaldrikud, vedrud, kepsud, kolvid jne,jne,jne).
Defekteerija sorteerib karbid-kastid mõõduriistasid kasutades läbi. Detailid, mis on kulunud ja ei vasta seetõttu mõõtudele rändavad materjali koostise alusel erinevatesse ümbersulatamise konteineritesse, korralikud asjad lähevad taaskasutusse. Ehk siis kulumata ja töökorras jubinatega komplekteeritakse esialgu üks "uus" mootor. Kui kobedaid detaile jääb üle, monteeritakse neid ka järgmisele mootorile.
Ülejäänud mootori plokid remonditakse, õigemini taastatakse ja komplekteeritakse uute, kulumata varuosalaost võetud jubinatega.
Kui laost puudu tuleb, otsitakse prügikonteiner läbi ja leitakse enam-vähem kõlbav jupp sealt.
"Kõva kapremont", ütlen selle peale. Seda enam, et laos leidus sageli värsket kaupa, mis oli madalama kvaliteediga, kui prügisse rännanud "enam-vähem" detail.
Mõni mootor sai ka kapremondi sildi all teostatud värviremondi. Kõike tehti .
Pikendan veel oma postitust.
Ma ei varja tõika, et suhtun äärmiselt sügava umbusaldusega igasugustesse n.ö. kapremonditud mootorite müügikuulutustesse ja üleüldse mootorite ostmisse. Seepärast sooritan taolist ostu ainult äärmisel vajadusel ja enne autole paigaldamist rändab see mootor 100% lahtivõetuna töölaualt läbi. Ainus juhus, mil ei viitsi hakata lahkama, on vaid see, kui soetan ta ajutiseks kasutamiseks ehk siis niikauaks, kui oma originaali remondin, et masin seisma ei jääks.
Nüüd mis puudutab teemaalust õlirõhu andurit, siis selle tööd saab kontrollida.
Selleks on vaja konstantset, mõõdetud ja käsitsi muudetavat rõhku. Kõige kättesaadavam vahend taolise rõhu tekitamiseks on õhureduktor. Seesama, mis on sageli ostes kaasas koduses majapidamises kasutamiseks mõeldud kompressoritel.
Ühendad sinna oma lada anduri järgi ja võrdled näitusid. Lõpptulemus aga võib olla ikkagi selline, et saadad kogu elektrilise jama kuradile ja lähed üle mehaanilisele, sest seda elektrilist käitab membraan, mis omakorda juhib pooli kaudu takistust ja need kokku moodustavad sõlme, mis ajapikku kipub väsima.
- hevi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 113
- Liitunud: 03 Mai 2010 21:07
- Asukoht: Pärnu/Tartu
- Autod: vaz 21063`85, zaz 968A`77, azlk 408`67 + igapäeva autod.
Kindlasti oleneb ka asjaolust et kes ja millise "taustaga" spetsialist kap. remondi on teostanud.
Ma olen kuulnud üsna mitmest veneaja kogemustega allikast tõsimeelset juttu et uus kapremonditud mootor (mosse ja lada näiteks) on nii "tihe", et alguses on vaja käima vedada (starter ei jõua ringi ajada) ning siis mootor sisse sõita sõiduga, sest tühikäiku ka pole mootori "tiheduse" tõttu (sureb välja kui gaas maha lasta). Et üheltmaalt hakkab vabalt käima kui enam ei poo.
Et leidub ka koolkond inimesi kelle jaoks kap. remonditud "tihe"/poov mootor tuleb kõigepealt lahti sõita ja see täiesti normaalne kap. remondi järgne osategevus.
Ma olen kuulnud üsna mitmest veneaja kogemustega allikast tõsimeelset juttu et uus kapremonditud mootor (mosse ja lada näiteks) on nii "tihe", et alguses on vaja käima vedada (starter ei jõua ringi ajada) ning siis mootor sisse sõita sõiduga, sest tühikäiku ka pole mootori "tiheduse" tõttu (sureb välja kui gaas maha lasta). Et üheltmaalt hakkab vabalt käima kui enam ei poo.
Et leidub ka koolkond inimesi kelle jaoks kap. remonditud "tihe"/poov mootor tuleb kõigepealt lahti sõita ja see täiesti normaalne kap. remondi järgne osategevus.