Mitu akut, milline on parim?
Mitu akut, milline on parim?
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Mitu akut, milline on parim?
Kuidas testida akut, et teada saada näiteks viiest akust parim? Talveks jäävad kilomeetreid mõõtma viiest liikurist vaid kaks.
-
dDouble_K
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 02 Dets 2015 01:45
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21051
- Kontakt:
Õhtust, ei hakanud uut teemat selle jaoks tegema.
Nimelt küsimus, kas keegi saaks oma 2105/07 aku kinnitus kronsteinist pilti teha ja siia üles laadida. Ei oska kirjeldada ja mingil määral ei mäleta ka enam milline see välja täpselt nägi. Otsisin siit kasutajate autodest pilte, aga kellegil pole täpselt selle nurga alt tehtud pilti, et näha oleks seda. Vaja oleks tuttavale saata see, et ta teaks täpsemalt mida otsida asjade hulgast..
Tänud ette ära!
Lugupidamisega,
Kristjan.
Nimelt küsimus, kas keegi saaks oma 2105/07 aku kinnitus kronsteinist pilti teha ja siia üles laadida. Ei oska kirjeldada ja mingil määral ei mäleta ka enam milline see välja täpselt nägi. Otsisin siit kasutajate autodest pilte, aga kellegil pole täpselt selle nurga alt tehtud pilti, et näha oleks seda. Vaja oleks tuttavale saata see, et ta teaks täpsemalt mida otsida asjade hulgast..
Tänud ette ära!
Lugupidamisega,
Kristjan.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
*Kas see moodsam: http://acat.autodealer.ru/catalog/tree/289_28837
*Või see vana klassikaline, kui üldse viie juures kasutusel oli, sest ma ka ei tea : http://acat.autodealer.ru/catalog/tree/2_262
*Või see vana klassikaline, kui üldse viie juures kasutusel oli, sest ma ka ei tea : http://acat.autodealer.ru/catalog/tree/2_262
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Põlema jäetakse aku külge siiski pirn(id) mis vastavad 10 % aku mahtuvusest ning tühjendatakse aku 10,3 voldini. Seejärel on võimalik tuvastada kui palju akust protsentuaalselt järgi on.tiit kirjutas:Natuke keerulisem, aga kiirem kui jätad peale laadimist ööpäevaks 5W pirni aku kulge põlema ja jällegi mõõdad lihtsalt pinget.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Jah. Kui näiteks on aku 50 Ah, siis sobib selleks ideaalselt 60w esitulepirn. Veidi siia-sinnapoole pole määrav, siis on arvutamine komakohtadega lihtsalt. Täis laetud aku korral põleb pirn seni kuni pinge on langenud 10,3 voldini. Siis saab pirni põlenud aja järgi teada kui palju on akust järel. Kui viie tunni järel on 10,3 volti, siis on sinu aku 25 Ah. Akuvaesel ajal tehti selliseid treeninglaadimisi aastas korra-paar, kolme tsükli kaupa. See tähendab kolm korda järjest niimoodi tühjakslaadimist. Kolmanda tsükli lõpus aku pidas kauem vastu kui esimesega. Ning aku eluiga pikenes tunduvalt. Kord läks niimoodi uus aku tagasi, alles kolmanda tühjakslaadimisega kukkus ära. Pandi poes akutester peale ja nenditi, et tõepoolest, üks purk on tagant ära ja anti kohe teine uus vastu.
Nüüd on lihtne osta kohe uus aku peale, ei maksa ka suurt midagi enam. Elu on läinud ka nii kiireks, et kellelgi pole enam aega ega tahtmist niimoodi jännata. Kui aga peaks siiski huvi olema, siis algul voldid praktiliselt ei kukugi aga lõpp läheb kiireks.
Nüüd on lihtne osta kohe uus aku peale, ei maksa ka suurt midagi enam. Elu on läinud ka nii kiireks, et kellelgi pole enam aega ega tahtmist niimoodi jännata. Kui aga peaks siiski huvi olema, siis algul voldid praktiliselt ei kukugi aga lõpp läheb kiireks.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.