Nojah, On sul mingi parem idee välja pakkuda? Panen siis 2106 originaal vedrud koos natuke paksema padjaga alla?Kytt kirjutas:Mina sinu asemel mõtleksin kaks korda enne kui originaalpikkusega 02 vedrud taha alla paned. Pildil näha milline auto välja hakkab nägema - pole see ilus ega aita see ka kaasa auto juhitavusele
21063 1300SL, Tony_2106, 1990
21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Arvan, et lihtsalt uute vedrudega jääd rahule. Proovi järgi vaadata, kas vedru peale sirtsutatud rohelist, kollast või hoopis pruuni värvi? Siin näha kollasega märgistatud vedru.
https://www.google.ee/imgres?imgurl=htt ... AzCFMoUDBQ
Praegu ikka liivakott pagaasnikus? Liivakott: 50 kg+?
Auto võiksid ära kaaluda, ül. punkti piduristendis.
https://www.google.ee/imgres?imgurl=htt ... AzCFMoUDBQ
Praegu ikka liivakott pagaasnikus? Liivakott: 50 kg+?
Auto võiksid ära kaaluda, ül. punkti piduristendis.
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Vedrud on kõik mingi sodi ja kruusaga koos, aga eks puhastan mingi päev ära ja vaatan.SexSix kirjutas:Arvan, et lihtsalt uute vedrudega jääd rahule. Proovi järgi vaadata, kas vedru peale sirtsutatud rohelist, kollast või hoopis pruuni värvi? Siin näha kollasega märgistatud vedru.
https://www.google.ee/imgres?imgurl=htt ... AzCFMoUDBQ
Praegu ikka liivakott pagaasnikus? Liivakott: 50 kg+?
Auto võiksid ära kaaluda, ül. punkti piduristendis.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Enne maale minekut pean tagaosa kõrgemale tõstma, kuna vastasel juhul jääb summuti praamilt maha sõites praamile maha, antud tagaosa madaluse tõttu.Kytt kirjutas:Milleks sul tagaotsa nii kõrgele on vaja ajada? Hakkad pagulasi pagassis üle piiri vedama?
Originaalvedru originaalpuksiga on 99% juhtudest täiesti piisav, teine varaint on 02 vedru ja relakas - hakkas poole ringi kaupa maha lõikuma kuni saad soovitud kõrguse.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Mis praamidega sa sõidad kuhu vaid maasturiga peale saab? Lada kliirens originaalvedrudega on ca 5cm kõrgem kui keskmisel lääne sõiduautol, seega kui suvaline fordi, audi või mazda nässakas sinna paadile suudab sõita, saad ka sina oma originaalkõrgusega vedrudega.
Ja nüüd soe soovitus, kui su auto vähegi tänavalegaalne on, siis mine mõnest remonditöökojast või ülevaatuspunktist läbi ja lase neil auto üle vaadata, see mõnikümmend euri on mõistlik kulutus kui iseseisvalt ei suuda defektseid detaile tuvastada. Tunde järgi juppide vahetus läheb sul kulukaks, eriti narr on vahetada vana kuid korralik jupp uue vastu.
Ja nüüd soe soovitus, kui su auto vähegi tänavalegaalne on, siis mine mõnest remonditöökojast või ülevaatuspunktist läbi ja lase neil auto üle vaadata, see mõnikümmend euri on mõistlik kulutus kui iseseisvalt ei suuda defektseid detaile tuvastada. Tunde järgi juppide vahetus läheb sul kulukaks, eriti narr on vahetada vana kuid korralik jupp uue vastu.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Aastal 2007 ei osatud häid praame taga nutta, sest siis just need samad eelajaloolised paadid sõitsidki, aga saarele suutsid sõita ka need kolm masinat. Tony auto on ka hetkel all olevate väsinud vedrudega nende kõrval ikka tõsine maasturSexSix kirjutas:Her Kytt vist ei tea, et saartevaheline praamiliiklus on nõukaajas tagasi:D
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
OK Siis ostan vaid 2106 originaal vedrud ja vajadusel veidi paksemad padjad.
Mul on ka plaanis originaal välispeeglid vahetada Lada 2104, 2105 või 2107 peeglite vastu, kuna need on suuremad. Tahaks leida taolisi, nagu on järgneval pildil oleval 2107-l peal:
Siis pean ka esiustele leidma Lada 2104, 2105 või 2107 klaasid.
Kas keegi on sellist uuendust muidu teinud oma 2106-le siin foorumis?
Mul on ka plaanis originaal välispeeglid vahetada Lada 2104, 2105 või 2107 peeglite vastu, kuna need on suuremad. Tahaks leida taolisi, nagu on järgneval pildil oleval 2107-l peal:
Siis pean ka esiustele leidma Lada 2104, 2105 või 2107 klaasid.
Kas keegi on sellist uuendust muidu teinud oma 2106-le siin foorumis?
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Täna sai soetatud ülemised ja alumised sarniirid. Lähiajal läheb vahetuseks.
Alumised soetasin Raplast - Master Sport 2101-07 1173301B-SET/2/-MS
nende eest maksin kokku 13€
Ülemised ostsin Veerenni Lada poest - Delphi TC203 (kokku 22€ - 11€/tk)
Mainisin poe müüjale ka, et sai soetatud Master Sport alumised sarniirid. Selle peale krimpsutas mees nina ja laitis need sarniirid maha. Ütles, et mõned kliendid tulevad nende samade sarniiridega tema juurde ning ostavad sealt paremad (nt.Delphi), ühesõnaga müüja väitel pidid need Master Sport alumised Sarniirid kiirelt lagunema.
Kas kellegil on nendega kogemusi?
Alumised soetasin Raplast - Master Sport 2101-07 1173301B-SET/2/-MS
nende eest maksin kokku 13€
Ülemised ostsin Veerenni Lada poest - Delphi TC203 (kokku 22€ - 11€/tk)
Mainisin poe müüjale ka, et sai soetatud Master Sport alumised sarniirid. Selle peale krimpsutas mees nina ja laitis need sarniirid maha. Ütles, et mõned kliendid tulevad nende samade sarniiridega tema juurde ning ostavad sealt paremad (nt.Delphi), ühesõnaga müüja väitel pidid need Master Sport alumised Sarniirid kiirelt lagunema.
Kas kellegil on nendega kogemusi?
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Ma kahjuks jõudsin juba soetada Master Sport alumised sarniirid, kuid neid ma külge nüüd küll ei pane, peale hilist taustauuringut.Kytt kirjutas:Delphi ja Treki sillajupid pidasid mul paremini vastu kui Lemföder (see võib muidugi vaid ainult tunduda nii, sest Lemföderi perioodil kasutas autot võistlustel 2-3 inimest korraga).
MasterSporti detailidest(ükskõik millistest) käi kauge kaarega mööda.
Kuid mida ma nende MS-dega nüüd teen, ei tahaks 13€ korstnasse pühkida, kuna selle summa eest oleks saanud ühe alumise Delphi sarniiri.
Soetan mingil ajal Delphi alumised sarniirid ka.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
Ega see nii hull nüüd ka pole, et alla ei kannata panna. Kogemus täitsa olemas ja ehk on kasuks ikka, kuigi teise automargi alt. Olid kasutuses Moskvich 412-l ja kestsid umbes kaks suvehooaega. Pärast seda oli mõlemal alumisel šarniiril loks sees. Tagantjärgi mõtlesin, et oleks võinud teha augu sisse määrdenipli jaoks ja oleks võinud määret täis panna - arvatavasti viimase puudumises oligi põhjus. Olgem ausad - hinda ju ka ei ole.
Aga siis määri korralikult ära ja pane külge. Võimalusel paigalda määrdeniplid. Ja kui järgmine kord Veerennis poes oled ja rahakott lubab, siis osta ühed Delphid riiulisse.. Nii igaks juhuks;)Tony_2106 kirjutas:Arvan, et need Master Sport sarniirid ehk lähevadki sellepärast läbi, et seal on liiga vähe määret sees. Kuigi ma pole spetsialist, siis see on minu arvamus.
Isiklikult olen kasutanud erinevatel Ladadel MS varuosasid ja kogemused on olnud nii häid kui halbu. Kuigi jah, enam MS ei osta..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Täna, enne tööle minekut sai käidud läbi Veerenni Lada kauplusest ja soetatud ka Delphi alumised sarniirid. (2x11€)
Plaanis oli enne tööle hakkamist vahetada 1,5h kiirelt sarniirid, nii kõrvalistuja kui ka juhipoolsed. Kahjuks plaaniks see jäigi, kuna 1h rahmeldamise järel jain vaid ühe pisikese mutri lahti ning vist sai keeratud ühel suurel muttril randid maha.
Mis seal ikka, panis asjad jälle kokku ning pussutasin mõlemal pool kõik mutrid ja poldid üle ning jätsin need imbuma. Eks mingil ajal hakkan uuesti proovima, siis võtan ka igaks juhuks relaka ka kaasa. Vanadest sarniiride poltidest ning muttritest mul eriti kaju ei ole, sest uutel on kõik poldid ja mutrid ilusti kaasas.
Plaanis oli enne tööle hakkamist vahetada 1,5h kiirelt sarniirid, nii kõrvalistuja kui ka juhipoolsed. Kahjuks plaaniks see jäigi, kuna 1h rahmeldamise järel jain vaid ühe pisikese mutri lahti ning vist sai keeratud ühel suurel muttril randid maha.
Mis seal ikka, panis asjad jälle kokku ning pussutasin mõlemal pool kõik mutrid ja poldid üle ning jätsin need imbuma. Eks mingil ajal hakkan uuesti proovima, siis võtan ka igaks juhuks relaka ka kaasa. Vanadest sarniiride poltidest ning muttritest mul eriti kaju ei ole, sest uutel on kõik poldid ja mutrid ilusti kaasas.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)