21063, Naff, 1983
21063, Naff, 1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Naff
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 44
- Liitunud: 06 Aug 2015 23:16
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21063 83. a.
21063, Naff, 1983
Terv!
Sai siis oma õuepeale veeretatud ka üks väike Ziiguliii hakkatis. Tegelt juba pikkalt silma peal hoidnud ja oodanud seda kõige õigemat kullakest.
Igatahes nüüd eelmine laupäev siis 1. august sain telefoni kõne, et pakkuda LADA... 06 ... 063 ... 063 Super lux ... Ega ma ka suu pihta polnud löödud ja küsisin kohe, et ... hind?!? Selle peale no kaks-kolm sotti, ma saadan pildi ka... No ootasin siin 10 minutit ja sain oma pildi kätte... Mina selle peale, loll oled??? kolm sotti ja tulen järgi ise treilaga... Sai käidud siis täna järgi sellel... hoovi peale astusime esimene asi, "Asssa nugis", nii korraliku pilli nägin ma viimati unenäos, üleelmisel aastal...
Autost:
Värv: Tumesinine (originaal)
Aasta: 1983
Auto ajaloost siis niipalju, et auto ostetud 83. aastal autoostu loaga, auto olnud terve selle aja ühe inimese käes. Selle 32. aastase autoga sõidetud ainult 32999 km!!! Ja see täiesti orginaal läbisõit Auto läks müüki, ühe vana mehe käest, kes sai paar aastat tagasi insuldi, ning auto seisis rohkem neil jalus... Eelmine omanik on seda autot hoidnud nagu "Sitta pilpa peal", Auto on 101% originaal seisus, paar nippet näpet peale aretatud, vahetatud on puksid, esimesed amordid ja vedrud, käsi piduri tross, ... ja kui ta neid seal lugema hakkas siis oleks võinud kirjutatada romaani nedest asjadest
Üks huvitav asi mis tal sinna veel aretatud oli, on plokki eelsoojendi, et talvel -30*C 15 minutit juhe seina ja mootor on 50*C käivitub poolest pöördest.
Igatahes kaasa sain ma terve jooksu talvekaid velgedel, terve jooks suvekaid velgedel Nendega sõidan ma veel 2-3 aastat Ja põhimõtteliselt tuttikas aku ka veel. Terve pagassi täie varuosi ja igasugusi mahalasid(käigukasti ölid värgid särgid).
Igatahes saate minu kullakesest (063'st) homme pilte ka!
Sai siis oma õuepeale veeretatud ka üks väike Ziiguliii hakkatis. Tegelt juba pikkalt silma peal hoidnud ja oodanud seda kõige õigemat kullakest.
Igatahes nüüd eelmine laupäev siis 1. august sain telefoni kõne, et pakkuda LADA... 06 ... 063 ... 063 Super lux ... Ega ma ka suu pihta polnud löödud ja küsisin kohe, et ... hind?!? Selle peale no kaks-kolm sotti, ma saadan pildi ka... No ootasin siin 10 minutit ja sain oma pildi kätte... Mina selle peale, loll oled??? kolm sotti ja tulen järgi ise treilaga... Sai käidud siis täna järgi sellel... hoovi peale astusime esimene asi, "Asssa nugis", nii korraliku pilli nägin ma viimati unenäos, üleelmisel aastal...
Autost:
Värv: Tumesinine (originaal)
Aasta: 1983
Auto ajaloost siis niipalju, et auto ostetud 83. aastal autoostu loaga, auto olnud terve selle aja ühe inimese käes. Selle 32. aastase autoga sõidetud ainult 32999 km!!! Ja see täiesti orginaal läbisõit Auto läks müüki, ühe vana mehe käest, kes sai paar aastat tagasi insuldi, ning auto seisis rohkem neil jalus... Eelmine omanik on seda autot hoidnud nagu "Sitta pilpa peal", Auto on 101% originaal seisus, paar nippet näpet peale aretatud, vahetatud on puksid, esimesed amordid ja vedrud, käsi piduri tross, ... ja kui ta neid seal lugema hakkas siis oleks võinud kirjutatada romaani nedest asjadest
Üks huvitav asi mis tal sinna veel aretatud oli, on plokki eelsoojendi, et talvel -30*C 15 minutit juhe seina ja mootor on 50*C käivitub poolest pöördest.
Igatahes kaasa sain ma terve jooksu talvekaid velgedel, terve jooks suvekaid velgedel Nendega sõidan ma veel 2-3 aastat Ja põhimõtteliselt tuttikas aku ka veel. Terve pagassi täie varuosi ja igasugusi mahalasid(käigukasti ölid värgid särgid).
Igatahes saate minu kullakesest (063'st) homme pilte ka!
- Naff
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 44
- Liitunud: 06 Aug 2015 23:16
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21063 83. a.
Et siis täna sai auto üle käidud surve pesuri ja autoshampooniga. Kohe oli näha, et auto sõitnud ohtralt mööda kruusateid, tagapõll oli vähemalt poolsendise kruusatomu kihi all. Hiljem sai käidud läbi legendaarsest "Volga" nimelisest autopoest ja soetatud esimese tiiva suunatuled, sest eelmised oli suht valged juba Võtsin ka ühe lukku kolmnurkakna kinni panemiseks, kuna see oli ära kukkunud. Käisin ka täna ARK'ist läbi sai kirjutatud seal auto minu nimele ära, oi bla kus sai pabereid soditud, tellisin ka numbri märgi dublikaadid ära, järgmine reede peaks kätte saama Lõbuks koju jõudes hakkasin tungi alla panema, selgus, et karbid on roostest täiesti puutumatta, et vanahärra oli lasknud karbid kunagi tanki tõrjet täis(või kuidas seda nimetati?). Järgmine asi mis selgus, et "vana" oli koopad nii kinni mässinud, et polnud kohtagi kus oleks see märg ja löga saanud ligi kuhugi. Ragistasin 10 minutit, kuidas võtta vaikselt ja korralikult lahti, et saaks suunatulele ligi. Lõbuks suunatuli vahetatud ning tulemus jäi suhteliselt rahuldav(nagu ikka, mingi asi häirib alati silma ). Lõppuks kell juba seitsme peal ja kõht ka tühi otsustasin otsasi kokku tõmmata, käisin veel masinale ringi peale, sai keeratud numbrid maha. Avastasin ka, et tagumine udutuli on katki sõidetud(ikka juhtub). Siis oli numbri märgi tuli, ära oksüdeerunud(va rsk). Sai hetkel koostatud ka nimekiri puudu olevatest asjadest mis oleks vaja osta. Igatahes, hetke seisuga tehtud välispesu(paar korda veel ülekäia siis hakkab effekti andma), sisepesu.
Esmaspäev lähen lasen võtta suvekad velgedelt maha, otsiks kuskilt liivapritsi ning laseks puhtaks, valge värv peale, siis saaks tagasi panna. Kas kellegil siin Tallinnas on liivapritsi? Ahjaa, kellegil on olnud kokkupuuteid klaasipesu pritsiga, sellel survet ei ole ja laseb vedeliku ainult alla ca 4-5 alt äärest. Eks tööd veel jagub hullult, laseb sügiseni siin Tallinnas veel olla, teeks ülevaatuse ja kindlustuse ära ning viiks talveks kuiva katuse alla, saab seal ka midagi teha veel.
Igatahes, parimat soovides...
Naff!
Esmaspäev lähen lasen võtta suvekad velgedelt maha, otsiks kuskilt liivapritsi ning laseks puhtaks, valge värv peale, siis saaks tagasi panna. Kas kellegil siin Tallinnas on liivapritsi? Ahjaa, kellegil on olnud kokkupuuteid klaasipesu pritsiga, sellel survet ei ole ja laseb vedeliku ainult alla ca 4-5 alt äärest. Eks tööd veel jagub hullult, laseb sügiseni siin Tallinnas veel olla, teeks ülevaatuse ja kindlustuse ära ning viiks talveks kuiva katuse alla, saab seal ka midagi teha veel.
Igatahes, parimat soovides...
Naff!
- Naff
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 44
- Liitunud: 06 Aug 2015 23:16
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21063 83. a.
Eh tervist, ;D
Nüüd pole suutnud pikka aega tegeleda ladaga(3 päeva tundub kuradima pikk aeg). Igatahes, sai vahetatud ka juhipoolse tiiva suunatuli, peaaegu, õnnestus väänata nikkel liist puruks... Eks peab minema astuma Volga poest jälle läbi. Siis vahetasin kõik rehvid naelkingade vastu praegu, lasin võtta suvekad velgedelt maha. Oleks vaja nüüd kedagi, kes teaks, kedagi, kes teeks hästi ja mitte liiga kallilt liivapritsiga veljed üle. Teab keegi kedagi? See järel saaksin plekkid üle värvida valgeks. Ning kas Ladal on lubatud kasutada sportrooli? Ise olen pikk ja jalad on pikkad, ei taha kuidagi ära pahtuda 063 originaalrooliga... Teha on palju ja kindlustuse peab ära tegema, muidu ähvardab sundkindlustus...
Nüüd pole suutnud pikka aega tegeleda ladaga(3 päeva tundub kuradima pikk aeg). Igatahes, sai vahetatud ka juhipoolse tiiva suunatuli, peaaegu, õnnestus väänata nikkel liist puruks... Eks peab minema astuma Volga poest jälle läbi. Siis vahetasin kõik rehvid naelkingade vastu praegu, lasin võtta suvekad velgedelt maha. Oleks vaja nüüd kedagi, kes teaks, kedagi, kes teeks hästi ja mitte liiga kallilt liivapritsiga veljed üle. Teab keegi kedagi? See järel saaksin plekkid üle värvida valgeks. Ning kas Ladal on lubatud kasutada sportrooli? Ise olen pikk ja jalad on pikkad, ei taha kuidagi ära pahtuda 063 originaalrooliga... Teha on palju ja kindlustuse peab ära tegema, muidu ähvardab sundkindlustus...
- Naff
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 44
- Liitunud: 06 Aug 2015 23:16
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21063 83. a.
Täna oli jälle liigutamist auto kallal, sai käidud Saue ARK'is uute numbrite järel, ning need külge pandud. Käisin ka Tallinna Lada poodides uurimas juhipoolse tiiva suunatule kroomitud raami kohta, aga võtta näppust selliseid asju enam ei ole! Kuulsin mitu korda kuidas tema otsis oma 063'le neid ja neid ei ole, lihtsalt ei ole. Samas sain ka teada et 063 tagumisi tiiva helkureid ka enam ei liigu, . Igatahes sai vastu võetud otsus, et paigaldan mustast plastikust ääred. Suunatuled külge kribatud ja numbrilauad ette pandud, koos numbritega, võtsin oma neli velge kaasa ja seadsin sammud männikule Adamantos OÜ'sse, tegelt käisin ka päev varem seal, umbes kella viie paiku, siis neid enam seal ei olnud, ning nende naambritelt infot küsides, sain vastuseks, "Ah ei neid enam siin pole, läksid jooma juba" Igatahes siis täna sai käidud, ja igati kiiduväärt töö oli, nii kuradi puhtaks oli veljed roogitud, kuigi hinna üle natukene nuriseks küll, aga ega ka mina nende hindadega väga kursis pole. Läksin siis Balti'sse, võtsin 2 halli kruntvärvi ja 2 valget veljevärvi. Sai korralikult mässatud, ega esimese korra kohta väga paha pole, ikkagi esimest korda värvisin velgesid Suutsin, veel oma lada karjuma panna, kust kurat mina pidin teadma, et sellel signa ka veel peal, igatahes heli oli vali . Päev õhtas, homme plaanis käia veel ladapoes ära võtta suunatule raam, peseks auto veel teiskorda üle, ning peab nupputama kuidas panna tagumise udutule kinnitus... Numbrilaua tuled, ning üks klaas oleks vaja veel kuskil hankida.
Kui keegi soovib siis võin ühe tiiva suunatule kroomliistu ära müüa, Esmaspäeval panen suvekad velgedele tagasi, üritaks teha ülevaatuse ära ning kindlustuse, muidu tuleb see sundkindlustus. Ahjaa, tahtsin veel huvi pärast uurida kelle ladad seal männiku tee 108b platsil seisavad, Eesti Ladaklubi ja www.ladaklubi.ee kleepsud ka veel peal kolme masinat nägin
Aga jah, eks kuuleb ja näeb mis edasi saab. Väike pilt ka siis veel:
Kui keegi soovib siis võin ühe tiiva suunatule kroomliistu ära müüa, Esmaspäeval panen suvekad velgedele tagasi, üritaks teha ülevaatuse ära ning kindlustuse, muidu tuleb see sundkindlustus. Ahjaa, tahtsin veel huvi pärast uurida kelle ladad seal männiku tee 108b platsil seisavad, Eesti Ladaklubi ja www.ladaklubi.ee kleepsud ka veel peal kolme masinat nägin
Aga jah, eks kuuleb ja näeb mis edasi saab. Väike pilt ka siis veel:
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Mis tuli velgede liivaga pritsimise hinnaks?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Naff
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 44
- Liitunud: 06 Aug 2015 23:16
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21063 83. a.
Sai siis eile käidud autot nö testimas ja küünlaid puhtaks köhimas. Üritasin võtta autost viimast. Kuigi sinna see jäi... Igatahes otsustas auto termostaat kinni jääda ja tänu sellele ei hakkanud radika vent tööle ja jahtus puudus. Sai lastud lada ikka korralikult keema. Natukene maja juures näppisime igast nurgast. Lõpuks viskas õlirõhu tule põlema. Uue nädala alguses lähen ostan hunnik uusi mahlasid ja üritan leida siis termostaadi ning selle ära vahetada. Siis läheb käib ka järgmisel nädalal ülevaatusel ära. Leidsin ka tagant väikese pehme kohta, täpsemalt siis tagavararatta alt. Tulevikus enam sinna rehvi tagasi ei pane, vaid teen sinna mingi panipaiga. Et saaks panna tulekustutid ja tõkiskingad jms. Võtan ka purgitäie musta matiksit ja teen külje karbid ja tagapõlle sellega mustaks, taha üritan saada sumpsi otsa ka mingi läikivama sumpsiotsa. Lähi tulevikus tuleks auto üle ka poleerida, Tundub, et sain kolmandakorra pesuga selle 5 aastase lauda tolmu autolt maha, läiget tuli kohe juurde Veljed värvi all ja esmaspäeval lähevad suvekad alla. Kaua ma veeren nende naelte peal
Eks näis siis mida uus nädal toob.
Eks näis siis mida uus nädal toob.
- Naff
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 44
- Liitunud: 06 Aug 2015 23:16
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21063 83. a.
Terve,
Viimasel ajal piinab mind küsimus, kuidas lahendada heli probleem. Kuidas oleks kõige toredam ja parem paigaldad ette kaks kõlarit ja taha kaks kõlarit. Olen mõelnud, aga lahendust silmapiiril ei paista. Taha saaks panna aknalaua sisse, aga kuidas? Või ustesse? Siis peaks lõhkuma polstrit, ning siis on niiskuse oht ka? Ette saaks panna istme alla? Jälle uste sisse? Jalge ette või keskkonsooli külge? Tahaks sellist normaalset tulemust, kas kellegil on kogemuse Tallinnas või Tallinna lähistel, kes on nõus aitama?
Tänades, Karl
Viimasel ajal piinab mind küsimus, kuidas lahendada heli probleem. Kuidas oleks kõige toredam ja parem paigaldad ette kaks kõlarit ja taha kaks kõlarit. Olen mõelnud, aga lahendust silmapiiril ei paista. Taha saaks panna aknalaua sisse, aga kuidas? Või ustesse? Siis peaks lõhkuma polstrit, ning siis on niiskuse oht ka? Ette saaks panna istme alla? Jälle uste sisse? Jalge ette või keskkonsooli külge? Tahaks sellist normaalset tulemust, kas kellegil on kogemuse Tallinnas või Tallinna lähistel, kes on nõus aitama?
Tänades, Karl
- martinhobemagi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
- Asukoht: Pärnu
- martinhobemagi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
- Asukoht: Pärnu
- karlerik110
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
- Asukoht: Abja-Paluoja
- Autod: Vaz 2106
Ligine pagasniku poolt aknalaule relaka või tikksaega. Saab tehtud. Kui relakaga lõikad, kata klaas kindlasti seest ja väljastpoolt kinni, sädemed jätavad koledad täkked ja rikuvad klaasi. Ette jalgade juurde saad teha kõlari kastid, pilte leiad minu nullkuue teemast( http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=34315 ) ja näed kuidas mina asja lahendasin.
- karlerik110
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
- Asukoht: Abja-Paluoja
- Autod: Vaz 2106
- Naff
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 44
- Liitunud: 06 Aug 2015 23:16
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21063 83. a.
Kuna pole aega, hakkas kool ja kõikide muude asjade kokkulangemisel pole olnud aega tegeleda ladaga... Küll aga sai värvitud ja alla pandud veljed, millele sain kohe juurde ilukilbid.
Hetkeseisuga siis vahetatud:
Tiiva suunatuled
Kõik pirnid H4 peale
Termostaat
Temperatuuri andur
Radika ventilaator (vanal olid harjad kulunud)
Vasak esimene piduri voolik
Õli vahetus 33000 km juures
Piduri voolik sai vahetatud, siis algas pidurite õhutamine, ai kus sai kurja nähtud, esimene päev ca 2h teine päev veel otsa 4h, kui lõpuks andsin alla ja tõin uue piduri peasilindri. Siis sai 30 minutiga õhutatud ja rehvid uuesti alla.
Sai käidud ära ka TÜV'is. Väga hästi läks, sest pärast teiselt poolt uksest välja sõites läks lada keema TÜV'is ainult kiideti seda... heas korras. Ainuke asi, mis oli, jäi aku kinnitamata. Läksin kiiresti ostsin siis koormarihma ja tõmbasin akku kinni. Aga ennem seda suutis see vana akut tantsima seal panna, mille käigus läks massilülitile pihta, mille peale ta pärast ütles autost välja astudes, pane see loom kuidagi käima... Mille peale ma muidugi muigasin...
Sai tehtud ka esimene pikem sõit. Kokku siis 200 km. Elas selle sõidu ilusti üle, saime ka tänu ventilaatori vahetamisele keemis probleemist lahti. Ladal on signa ka peal, mis suutis pärast reisi piuksuma hakkata, polegi enam proovinud kas veel töötab.
Natukene siis fotosüüdistust ka.
Hetkeseisuga siis vahetatud:
Tiiva suunatuled
Kõik pirnid H4 peale
Termostaat
Temperatuuri andur
Radika ventilaator (vanal olid harjad kulunud)
Vasak esimene piduri voolik
Õli vahetus 33000 km juures
Piduri voolik sai vahetatud, siis algas pidurite õhutamine, ai kus sai kurja nähtud, esimene päev ca 2h teine päev veel otsa 4h, kui lõpuks andsin alla ja tõin uue piduri peasilindri. Siis sai 30 minutiga õhutatud ja rehvid uuesti alla.
Sai käidud ära ka TÜV'is. Väga hästi läks, sest pärast teiselt poolt uksest välja sõites läks lada keema TÜV'is ainult kiideti seda... heas korras. Ainuke asi, mis oli, jäi aku kinnitamata. Läksin kiiresti ostsin siis koormarihma ja tõmbasin akku kinni. Aga ennem seda suutis see vana akut tantsima seal panna, mille käigus läks massilülitile pihta, mille peale ta pärast ütles autost välja astudes, pane see loom kuidagi käima... Mille peale ma muidugi muigasin...
Sai tehtud ka esimene pikem sõit. Kokku siis 200 km. Elas selle sõidu ilusti üle, saime ka tänu ventilaatori vahetamisele keemis probleemist lahti. Ladal on signa ka peal, mis suutis pärast reisi piuksuma hakkata, polegi enam proovinud kas veel töötab.
Natukene siis fotosüüdistust ka.
- Naff
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 44
- Liitunud: 06 Aug 2015 23:16
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21063 83. a.
Asjaga selleks aastaks nii kaugel, et lada on leidnud omale koha küüni all. Ennem sai ta ikka korralikult puhtaks nühitud
Igatahes, on aeg hakkata vaikselt nokitsema. Alustuseks lähevad tuledesse H4 pirinid, vasakpoolsed peaks juba olema aga parempoolsed mitte. Ning siis vahepeal mõtlesin, et paneks park ja numbrituledesse ledid. Ei tea kuidas välja hakkab nägema, aga eks näis.
Siis tuleks teha musta mastiksiga üle ka taga põll.
Sügisel sain ka veel ilukilbid, need said enam vähem puhtaks nühitud ja alla pandud.
Ning siis oleks vaja kuidagi viisakalt eemalda taga aknalaud. Keegi teab kuidas see ära käib? Ise pole pihta saanud selle kinnitusele.
Idaalis sooviks leida 07'me rooli ka ise olen pikk siis vaevu väänan enda jalad rooli, istme ja käigukangi vahele
Kuid jah, kui keegi teab kuidas see aknalaud kätte saada ilma suurema lammutuseta oleks tore kui jagaksite infot
Igatahes, on aeg hakkata vaikselt nokitsema. Alustuseks lähevad tuledesse H4 pirinid, vasakpoolsed peaks juba olema aga parempoolsed mitte. Ning siis vahepeal mõtlesin, et paneks park ja numbrituledesse ledid. Ei tea kuidas välja hakkab nägema, aga eks näis.
Siis tuleks teha musta mastiksiga üle ka taga põll.
Sügisel sain ka veel ilukilbid, need said enam vähem puhtaks nühitud ja alla pandud.
Ning siis oleks vaja kuidagi viisakalt eemalda taga aknalaud. Keegi teab kuidas see ära käib? Ise pole pihta saanud selle kinnitusele.
Idaalis sooviks leida 07'me rooli ka ise olen pikk siis vaevu väänan enda jalad rooli, istme ja käigukangi vahele
Kuid jah, kui keegi teab kuidas see aknalaud kätte saada ilma suurema lammutuseta oleks tore kui jagaksite infot