Veljed 4x98 ja lähevad keskava poolest ka täpselt allaMuKi14 kirjutas:jõudluse kasvu kontaktivaba süütega ei saavuta, küll aga parema töökindluse. jõudu saab juurde karpat timmides. veljed on 4x100?
21061 ja niva(müüa 350e) rasmus99, 1986
21061 ja niva(müüa 350e) rasmus99, 1986
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
rrasmus99
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 98
- Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
- Asukoht: Tallinn, Läänemaa
- Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva
mingiaeg sai jälle pisut kinni istutud.
Samuti tassimine hunniku puid metsast välja,aga kuna käru madal ja niva kõrge siis vajutas lapitud stange kinnitused veits katki,aga need juba üle keevitatud.
Sigulli kallal samuti veits nokitsetud- vahetasin ära rattarummu ja kindluse mõttes ka rattalaagrid.Vanal rummul keerasin ühe poldi keerme üle.
Samuti tassimine hunniku puid metsast välja,aga kuna käru madal ja niva kõrge siis vajutas lapitud stange kinnitused veits katki,aga need juba üle keevitatud.
Sigulli kallal samuti veits nokitsetud- vahetasin ära rattarummu ja kindluse mõttes ka rattalaagrid.Vanal rummul keerasin ühe poldi keerme üle.
-
rrasmus99
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 98
- Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
- Asukoht: Tallinn, Läänemaa
- Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva
Tere jälle ja ilusat saabuvat jõuluaega.
Midagi erilist toimunud pole- sigullil lõppes vahepeal bensupump ära, aga õnneks oli vanaonu mulle jälle jupp saatnud ja sealt pakist vahtiski üks pumbake vastu,mille ma ka kohe peale viskasin. Nüüd lõpuks panen alla talvekad kah, mis on siis originaal plekid koos kroomkilpidega. Nivaga pole miskit toimunud, ei ole kahjuks piisavalt lund tulnud, et huvitav oleks, aga elame-näeme:).
Loodetavasti tuleb meelde ka pisut pildimaterjali siia panna.
Midagi erilist toimunud pole- sigullil lõppes vahepeal bensupump ära, aga õnneks oli vanaonu mulle jälle jupp saatnud ja sealt pakist vahtiski üks pumbake vastu,mille ma ka kohe peale viskasin. Nüüd lõpuks panen alla talvekad kah, mis on siis originaal plekid koos kroomkilpidega. Nivaga pole miskit toimunud, ei ole kahjuks piisavalt lund tulnud, et huvitav oleks, aga elame-näeme:).
Loodetavasti tuleb meelde ka pisut pildimaterjali siia panna.
Kolmnurkakna kinniti liimimisest oli juttu teemas:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=39187
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=39187
-
rrasmus99
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 98
- Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
- Asukoht: Tallinn, Läänemaa
- Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva
Head uut!
Tna otsustasime, et peaks nivaga väiksed metsatiirud tegema, lõppes nii et vajusime traktori rööpas läbi jää ja jäi kõhuli mudasse, 1.5 h nõgistasime väikeste käsivintsidega ja lõpuks saime välja. Tekkis tahtmine El vintsi poole vaatama hakata, aga ei kujuta ette kui kulukaks see minna võiks?
Tna otsustasime, et peaks nivaga väiksed metsatiirud tegema, lõppes nii et vajusime traktori rööpas läbi jää ja jäi kõhuli mudasse, 1.5 h nõgistasime väikeste käsivintsidega ja lõpuks saime välja. Tekkis tahtmine El vintsi poole vaatama hakata, aga ei kujuta ette kui kulukaks see minna võiks?
-
rrasmus99
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 98
- Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
- Asukoht: Tallinn, Läänemaa
- Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva
Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986
Pole jälle tüki aega kirjutanud siia, aga ega midagi erilist toimunud ka pole, mõlemad toimivad ilusti, sigull hetkel driftika rollis, daily E91 võtab ka oma aja.
Nivaga metsast palke välja sikutades avastasin, et esirattad hakkavad laiali vajuma varsti, kuna sarniirid täiesti läbi, aga see töö jääb vast kevadet ootama..
Endiselt üritan fotojäädvustusi siia tekitada, aga miskipärast kui midagi teoksil, siis pildi tegemine meelde ei tule
Nivaga metsast palke välja sikutades avastasin, et esirattad hakkavad laiali vajuma varsti, kuna sarniirid täiesti läbi, aga see töö jääb vast kevadet ootama..
Endiselt üritan fotojäädvustusi siia tekitada, aga miskipärast kui midagi teoksil, siis pildi tegemine meelde ei tule
-
rrasmus99
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 98
- Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
- Asukoht: Tallinn, Läänemaa
- Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva
Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986
Vahepeal hakkasin tasapisi metsaveo käru ehitama. Toorikuks sai 50. datel ehitatud kaatri käru. Nii palju olen jõudnud teha, et lõikasin ära üleliigsed paadi kandmisega seotud konstruktsioonid, ning keevitasin ühe amordi tala uuesti kinni. Kuna käru ise üsna madal siis pean välja mõtlema kuidas tiislit nii kõrgendada, et see ikka tõsisematele katsumustele vastu peaks. Samuti on veel lahtine see, kuidas käru põhi tekitada ja mida peaks veel tugevdama.
Mingi hädine pilt ka peasüüdlasest:
Üks väike tagasivaade suvesse kah
Mingi hädine pilt ka peasüüdlasest:
Üks väike tagasivaade suvesse kah
-
rrasmus99
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 98
- Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
- Asukoht: Tallinn, Läänemaa
- Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva
Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986
Tekkis üks selline küsimus, et kui nival sarniire vahetama hakkan siis kuidas vedrusi kinni hoida? Endal küll vedrutõmmitsaid veel pole, aga enne ei julgeks osta ka kui kindel, et nendest ka mingit tolku on. Või äkki on hoopis mingi palju lihtsam variant?
-
eexideN
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 109
- Liitunud: 01 Juun 2011 14:39
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2103
Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986
Kas keermelattidest ise ei kannata teha miskit valmis?rasmus99 kirjutas:Tekkis üks selline küsimus, et kui nival sarniire vahetama hakkan siis kuidas vedrusi kinni hoida? Endal küll vedrutõmmitsaid veel pole, aga enne ei julgeks osta ka kui kindel, et nendest ka mingit tolku on. Või äkki on hoopis mingi palju lihtsam variant?
-
rrasmus99
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 98
- Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
- Asukoht: Tallinn, Läänemaa
- Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva
Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986
Ostsin vedrutõmmitsad ära, eks siis ole näha kas pääseb ligi ka.
Sarniirid vaja ka veel osta siis saaks ehitama hakata
Sarniirid vaja ka veel osta siis saaks ehitama hakata
-
rrasmus99
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 98
- Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
- Asukoht: Tallinn, Läänemaa
- Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva
Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986
Sarniirid vahetasin nival juba üsna tüki aega tagasi, üsna valutult läks vedrutõmmitsatega, pisut pidi neid ümber tegema.
Käru ka enam vähem valmis ja juba kasutust ka leidnud. Kindlasti vajab veel tugevdamist aga positiivne on see et kuskilt midagi pooleks pole läinud..
Väike pildike kah
Käru ka enam vähem valmis ja juba kasutust ka leidnud. Kindlasti vajab veel tugevdamist aga positiivne on see et kuskilt midagi pooleks pole läinud..
Väike pildike kah
-
rrasmus99
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 98
- Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
- Asukoht: Tallinn, Läänemaa
- Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva
Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986
Sigull toimib endiselt kenasti.
Väike pildike kah vahelduseks
Väike pildike kah vahelduseks
-
rrasmus99
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 98
- Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
- Asukoht: Tallinn, Läänemaa
- Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva
Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986
Kuna tulevikus tahaks sigulli ikkagi uuesti ja korralikult üle värvida, siis olen ka korralike roostevabade ning sirgete uste otsinguil. Kui kellegil pakkuda siis võiks endast märku anda.
Paar pilti veel viimasest fotoshoodist.
Paar pilti veel viimasest fotoshoodist.
-
rrasmus99
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 98
- Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
- Asukoht: Tallinn, Läänemaa
- Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva
Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986
Pole ammu midagi kirjutanud, samas pole palju toimunud ka. Niva ront käib endiselt nagu kellavärk, koliseb ja roostetab aga oma tööd teeb hästi.
Sigull ka enam vähem, õlivahetus sai tehtud, laagritel pendelhoob kah nyyd.
Nv sai külapeal pisut äri tehtud ja kärutäis siksi juppe koju veetud.2 mootorit jpm, 1 vist aint 8000 sõitnud, plaan see enda omale ka vahele tõsta.
Varsti siksil üv seega peab nokitsema hakkama:pidurid üle õhutama, kässari üle vaatama, keskmine sumpa toru mõlkis ja ripub kässari trossi otsas ja ss veel kardaani vahepuka laager
Ahjaa, nostalgiapäevadel sai ka käidud vene käru ja 250cc tsetiga
Mingid pildid peaks ka kuskil olema, proovin üles leida ja siia panna
Sigull ka enam vähem, õlivahetus sai tehtud, laagritel pendelhoob kah nyyd.
Nv sai külapeal pisut äri tehtud ja kärutäis siksi juppe koju veetud.2 mootorit jpm, 1 vist aint 8000 sõitnud, plaan see enda omale ka vahele tõsta.
Varsti siksil üv seega peab nokitsema hakkama:pidurid üle õhutama, kässari üle vaatama, keskmine sumpa toru mõlkis ja ripub kässari trossi otsas ja ss veel kardaani vahepuka laager
Ahjaa, nostalgiapäevadel sai ka käidud vene käru ja 250cc tsetiga
Mingid pildid peaks ka kuskil olema, proovin üles leida ja siia panna