21061 ja niva(müüa 350e) rasmus99, 1986

21061 ja niva(müüa 350e) rasmus99, 1986

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

#81

Postitus Postitas rasmus99 » 15 Sept 2016 13:14

 
MuKi14 kirjutas:jõudluse kasvu kontaktivaba süütega ei saavuta, küll aga parema töökindluse. jõudu saab juurde karpat timmides. :cool: veljed on 4x100?

Veljed 4x98 ja lähevad keskava poolest ka täpselt alla

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4898
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#82

Postitus Postitas olaaf » 16 Sept 2016 07:53

ilma mootorisse sukeldumata, mingit stopperiga mõõdetavat jõulisa normaalselt töötavale tehasemootorile küll oodata pole...
:puzzled
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

#83

Postitus Postitas rasmus99 » 17 Sept 2016 08:50

 
olaaf kirjutas:ilma mootorisse sukeldumata, mingit stopperiga mõõdetavat jõulisa normaalselt töötavale tehasemootorile küll oodata pole...
:puzzled

Ega vist :)

rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

#84

Postitus Postitas rasmus99 » 17 Okt 2016 22:42

Pilt mingiaeg sai jälle pisut kinni istutud.:)

Samuti tassimine hunniku puid metsast välja,aga kuna käru madal ja niva kõrge siis vajutas lapitud stange kinnitused veits katki,aga need juba üle keevitatud.
Pilt
Sigulli kallal samuti veits nokitsetud- vahetasin ära rattarummu ja kindluse mõttes ka rattalaagrid.Vanal rummul keerasin ühe poldi keerme üle.

rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

#85

Postitus Postitas rasmus99 » 09 Dets 2016 00:00

Tere jälle ja ilusat saabuvat jõuluaega.
Midagi erilist toimunud pole- sigullil lõppes vahepeal bensupump ära, aga õnneks oli vanaonu mulle jälle jupp saatnud ja sealt pakist vahtiski üks pumbake vastu,mille ma ka kohe peale viskasin. Nüüd lõpuks panen alla talvekad kah, mis on siis originaal plekid koos kroomkilpidega. Nivaga pole miskit toimunud, ei ole kahjuks piisavalt lund tulnud, et huvitav oleks, aga elame-näeme:).
Loodetavasti tuleb meelde ka pisut pildimaterjali siia panna.

rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

#86

Postitus Postitas rasmus99 » 23 Dets 2016 11:21

Tere
Kas keegi oskab öelda, et mis liimiga kolmnurk akna kinniti või kuidas iganes seda kutsutakse kinnitatakse? Praegu ei hoia seda midagi kinni ja suurematel kiirustel päris korralik tuulevihin.

PAKKUGE KORRALIKKE KÜLJEPEEGLEID, KOLMNURKAKNA KINNITUSI JA RETRO LISATULESID:)

hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 285
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

#87

Postitus Postitas hendu » 23 Dets 2016 11:27

Kolmnurkakna kinniti liimimisest oli juttu teemas:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=39187

rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

#88

Postitus Postitas rasmus99 » 23 Dets 2016 22:07

Avastasin tna, et mul vedelemas yks 10/43 differ. Ma küll ei tea mis differ mul praegu all on, aga kas 10/43 pigem kiire v aeglane differ?

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1151
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#89

Postitus Postitas ando » 24 Dets 2016 10:13

Pigem aeglane.
Jõud taga, peab minema.

rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

#90

Postitus Postitas rasmus99 » 05 Jaan 2017 20:36

Head uut!
Tna otsustasime, et peaks nivaga väiksed metsatiirud tegema, lõppes nii et vajusime traktori rööpas läbi jää ja jäi kõhuli mudasse, 1.5 h nõgistasime väikeste käsivintsidega ja lõpuks saime välja. Tekkis tahtmine El vintsi poole vaatama hakata, aga ei kujuta ette kui kulukaks see minna võiks?

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 621
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

#91

Postitus Postitas Hulkur » 06 Jaan 2017 09:19

360 ümmarguselt on hiina draakoni vints.

Endal uaz-il on ta 4 aastat ees teeninud.. Pekki pole midagi läinud..... Ja vägistada on saanud temaga küll....

Talvel lükkan uaz-iga veel lund kah... sahka opereeringi vintsiga.

rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986

#92

Postitus Postitas rasmus99 » 03 Mär 2017 12:35

Pole jälle tüki aega kirjutanud siia, aga ega midagi erilist toimunud ka pole, mõlemad toimivad ilusti, sigull hetkel driftika rollis, daily E91 võtab ka oma aja.
Nivaga metsast palke välja sikutades avastasin, et esirattad hakkavad laiali vajuma varsti, kuna sarniirid täiesti läbi, aga see töö jääb vast kevadet ootama..
Endiselt üritan fotojäädvustusi siia tekitada, aga miskipärast kui midagi teoksil, siis pildi tegemine meelde ei tule :)

rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986

#93

Postitus Postitas rasmus99 » 19 Mär 2017 20:49

Vahepeal hakkasin tasapisi metsaveo käru ehitama. Toorikuks sai 50. datel ehitatud kaatri käru. Nii palju olen jõudnud teha, et lõikasin ära üleliigsed paadi kandmisega seotud konstruktsioonid, ning keevitasin ühe amordi tala uuesti kinni. Kuna käru ise üsna madal siis pean välja mõtlema kuidas tiislit nii kõrgendada, et see ikka tõsisematele katsumustele vastu peaks. Samuti on veel lahtine see, kuidas käru põhi tekitada ja mida peaks veel tugevdama.
Mingi hädine pilt ka peasüüdlasest:

Pilt

Üks väike tagasivaade suvesse kah :P
Pilt

rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986

#94

Postitus Postitas rasmus99 » 22 Mär 2017 11:28

Tekkis üks selline küsimus, et kui nival sarniire vahetama hakkan siis kuidas vedrusi kinni hoida? Endal küll vedrutõmmitsaid veel pole, aga enne ei julgeks osta ka kui kindel, et nendest ka mingit tolku on. Või äkki on hoopis mingi palju lihtsam variant?

exideN
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 01 Juun 2011 14:39
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2103

Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986

#95

Postitus Postitas exideN » 22 Mär 2017 15:50

rasmus99 kirjutas:Tekkis üks selline küsimus, et kui nival sarniire vahetama hakkan siis kuidas vedrusi kinni hoida? Endal küll vedrutõmmitsaid veel pole, aga enne ei julgeks osta ka kui kindel, et nendest ka mingit tolku on. Või äkki on hoopis mingi palju lihtsam variant?

Kas keermelattidest ise ei kannata teha miskit valmis?

rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986

#96

Postitus Postitas rasmus99 » 31 Mär 2017 19:53

Ostsin vedrutõmmitsad ära, eks siis ole näha kas pääseb ligi ka.
Sarniirid vaja ka veel osta siis saaks ehitama hakata :)

rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986

#97

Postitus Postitas rasmus99 » 26 Apr 2017 20:53

Sarniirid vahetasin nival juba üsna tüki aega tagasi, üsna valutult läks vedrutõmmitsatega, pisut pidi neid ümber tegema.
Käru ka enam vähem valmis ja juba kasutust ka leidnud. Kindlasti vajab veel tugevdamist aga positiivne on see et kuskilt midagi pooleks pole läinud.. :D
Väike pildike kah
Pilt

rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986

#98

Postitus Postitas rasmus99 » 08 Mai 2017 22:54

Sigull toimib endiselt kenasti.
Väike pildike kah vahelduseks
Pilt

rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986

#99

Postitus Postitas rasmus99 » 11 Mai 2017 11:39

Kuna tulevikus tahaks sigulli ikkagi uuesti ja korralikult üle värvida, siis olen ka korralike roostevabade ning sirgete uste otsinguil. Kui kellegil pakkuda siis võiks endast märku anda.
Paar pilti veel viimasest fotoshoodist. :)
Pilt
Pilt

rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

Re: 21061 ja niva rasmus99, 1986

#100

Postitus Postitas rasmus99 » 25 Sept 2017 12:42

Pole ammu midagi kirjutanud, samas pole palju toimunud ka. Niva ront käib endiselt nagu kellavärk, koliseb ja roostetab aga oma tööd teeb hästi.
Sigull ka enam vähem, õlivahetus sai tehtud, laagritel pendelhoob kah nyyd.
Nv sai külapeal pisut äri tehtud ja kärutäis siksi juppe koju veetud.2 mootorit jpm, 1 vist aint 8000 sõitnud, plaan see enda omale ka vahele tõsta.
Varsti siksil üv seega peab nokitsema hakkama:pidurid üle õhutama, kässari üle vaatama, keskmine sumpa toru mõlkis ja ripub kässari trossi otsas ja ss veel kardaani vahepuka laager :shock:

Ahjaa, nostalgiapäevadel sai ka käidud vene käru ja 250cc tsetiga 8-)
Mingid pildid peaks ka kuskil olema, proovin üles leida ja siia panna


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: martin13 ja 5 külalist